Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Honey Dew skrev:

Enig, men så er de utrolig underholdende da...

Lei av disse syke menneskene som kan finne underholdning i andre menneskers traumer, for meg er slike ting slitsomme...
Men så er det heldigvis endringer på vei... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lutlei all den angripingen av andre brukere... Vi burde virkelig ha lagt fra oss det jentedramaet fra ungdomsskolen.

Som i den morsomme facebooktråden der hundre (med en liten overdrivelse) skal rakke ned på ei som skrev om ei på Facebook som skriver en del om sine psykiske problemer. JA, KG! Vi har skjønt at hun er dum, slem og uutdannet som mener at det ikke er kult å dele sine psykiske lidelser på Facebook!! ALLE trenger ikke skrive det!

Folk på KG dømmer så sinnssykt mye. Det er nesten skummelt å opprette tråder her innimellom. Man får jo kjeft og pekefingre uansett hva :P

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tibbie skrev:

Jeg er lutlei all den angripingen av andre brukere... Vi burde virkelig ha lagt fra oss det jentedramaet fra ungdomsskolen.

Som i den morsomme facebooktråden der hundre (med en liten overdrivelse) skal rakke ned på ei som skrev om ei på Facebook som skriver en del om sine psykiske problemer. JA, KG! Vi har skjønt at hun er dum, slem og uutdannet som mener at det ikke er kult å dele sine psykiske lidelser på Facebook!! ALLE trenger ikke skrive det!

Folk på KG dømmer så sinnssykt mye. Det er nesten skummelt å opprette tråder her innimellom. Man får jo kjeft og pekefingre uansett hva :P

Så utrolig sant :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2017 den 1.24, Mari Y skrev:

Jeg er lei hvordan det har blitt brukt til å rakke ned på kjendiser og bloggere. Synes det er helt tullete og idiotisk, ikke minnst respektløst og feigt. Mobbing er en uting. 

Du Riise, gå å legg deg!

Anonymkode: 22d88...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2017 den 20.48, Hermine Grang skrev:

Folk som bare er her for å rakke ned på andre personer og grupper. 

Men nå rakker du ned på de som rakker ned på å andre da, så dobbeltmoral right there.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Askandmaybeitell skrev:

Lei av disse syke menneskene som kan finne underholdning i andre menneskers traumer, for meg er slike ting slitsomme...
Men så er det heldigvis endringer på vei... :fnise:

Støttes! Det er altså helt greit at andres lidelse er underholdende for noen. Jeg er lei av at barneverntilhengerne på KG hetser og sverter familier som mister det kjæreste de har og lar dette være underholdningen i hverdagen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Tibbie skrev:

Støttes. Men nå vet vi og da at voksne damer har sine "syklubber" hvor de driver med sin sladring. 

Endret av slagelse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du Riise, gå å legg deg!

Anonymkode: 22d88...c2d

Njei:plystre:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tibbie skrev:

De har ikke noe liv, sikkert derfor, bare tipper :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2017 den 10.13, Karen olsen skrev:

-rasister 

-storforlangende FrP velgere.

-nei til muslimsk innvandringsforkjempere 

-folk med en spesiell virkelighets oppfatning 

-folk som mener ingenting er rasistisk 

-folk som er antifeminister uten å vite hva andre mennesker legger i begrepet feminisme.

Enig. Det sier seg selv. 

Akkurat hva FrPere skulle forlange mer enn andre bør du utdype. 

Ja, kritikk av innvandring er greit, og diskusjon rundt islam og annen religion kan være interessant, men enkelte er så vanvittig useriøse og generaliserende, ikke minnst fientlige på det punktet, at det er helt unødvendig. Og 'naiv' blir gjerne hyppig brukt, sånn helt uavhengig. 

Det kan jo komme ann på hva man mener med virkelighetsoppfatning. Noen ganger kan folk ha en måte å se ting på, som kanskje ikke er ' normalt', men likevel kanskje verdt å tenke over. 

Ja, jo. 

Kanskje. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei av de som kaller alle som er uenige med dem for sosialister.

Anonymkode: 10c37...694

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er drittlei av de som kaller alle som er uenige med dem for sosialister.

Eller ikke minst troll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mange ikke evner å prøve å se to sider av en sak og rakker ned på andre som om de skulle vært djevelen selv. Merkelig oppførsel.

Anonymkode: 69b69...336

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukere som sutrer over "troll" hele tiden.

Anonymkode: 6e532...a16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er sjukt med disse  "trolle-trådene", og lurer på intensjonen bak, eller diagnosen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
8 minutter siden, Perle skrev:

Synes det er sjukt med disse  "trolle-trådene", og lurer på intensjonen bak, eller diagnosen. 

Kanskje man kunne samlet dem i et trolle-underforum :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- disse antibarnevern trådene. Rene manien hos enkelte.

- anti feminister/muslimer/whatever de ikke liker fordi de mislykkes i sine egne patetiske liv.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

At mange ikke evner å prøve å se to sider av en sak og rakker ned på andre som om de skulle vært djevelen selv. Merkelig oppførsel.

Anonymkode: 69b69...336

Det ser ut som de tolker andre synspunkter som personlig kritikk og går rett i angrepsposisjon. Jeg tror det er mange hårsåre mennesker her.

Anonymkode: a4b55...4f8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2017 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann. Men jeg er voksen, tar ansvar for eget liv, og i den grad jeg ser annerledes på kvinner enn på menn, ser jeg jeg dem som en berikelse heller enn en trussel.

Du mener slik som 99.9% av menn? At man ikke ser på kvinner som en truseel betyr ikke at det ikke finnes mannehatere blant dem, og dette har blusset ganske opp på forumet de siste månedene.

Anonymkode: 305ce...c0e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...