Gå til innhold

Jeg fant, jeg fant.... min drømmemann


fant

Anbefalte innlegg

Skal si du har jern i ilden :hakeslepp:

Men det klarer du vet du! Så gøy med jobbintervju! Spennende! Lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann fant :P ser nervene har tatt plass :ler: da kjeme t å gå så fint alt samen :Nikke:

tenk at nå snart eksamen ferdig og du e gifteklar!!!! :hoppe: eksamen kjeme t å gå so fint atte!!! frisøren e i boks,og sminken,so du blir den rålekre engelen på din store dag :tunge1:

gratulera m jobbintervju :P du teke nok den jobben,tenke eg :hoppe:

:blomst_opp: :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :vinke:

I dag har jeg vært og blitt enig med kakedamen om bryllupskaken :hoppe:

Vi skal ha 5 etasjer i svingstativ. Det blir 3 etasjer med vanlig marsipankake med jordbærfyll og 2 etasjer med sjokoladekake med sjokolademousse inni

:sikle::sikle::sikle:

Alt man kan gjøre en tidlig morgen før jobb, altså :tunge1::ler:

I dag blir det en travel dag uten tid til mer bryllupsting.

Skal på jobb nå, nest siste dagen :-?

Så må jeg hente lillegutt på SFO kl fire, hjem med han, sluke en kopp kaffi, og så går resten av dagen på tur med fotballaget til storejenta :roll:

*håpe MASSE på pakke i posten i dag*

Ha en kjempefin dag, alle sammen :hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :vinke:

I dag har jeg vært og blitt enig med kakedamen om bryllupskaken :hoppe:

Vi skal ha 5 etasjer i svingstativ. Det blir 3 etasjer med vanlig marsipankake med jordbærfyll og 2 etasjer med sjokoladekake med sjokolademousse inni

:sikle::sikle::sikle:

Alt man kan gjøre en tidlig morgen før jobb, altså :tunge1::ler:

I dag blir det en travel dag uten tid til mer bryllupsting.

Skal på jobb nå, nest siste dagen :-?

Så må jeg hente lillegutt på SFO kl fire, hjem med han, sluke en kopp kaffi, og så går resten av dagen på tur med fotballaget til storejenta :roll:

*håpe MASSE på pakke i posten i dag*

Ha en kjempefin dag, alle sammen :hoppe::klem:

namnam!!! hørres kjempegodt ut :P

du får kosa deg i dag :hoppe::vinke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :vinke:

:sikle: Den kaken hørtes bare helt utrolig ut.. Jordbærfyll :sikle:

Tenk.. så liten tid igjen.. Er utrolig hvordan tiden flyr avgårde.. :gullengel:Ingen flyve smily, så det ble en engel

Hvordan oppfører sommerfuglene seg hos deg da??

Ha en fantastisk torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig at dere har vært innom boka mi, tommeline,, selv om jeg ikke har hatt tid selv... :roll:

I går var vi på tur og henta hjem Kjolen, dress til mannen og vesten til lillegutt.

Var først inne for å få tilpasset Kjolen, etterpå fikk mannen slippe til for å få tilpasset buksa si. Så var det noen nervepirrende timer i byen på shopping, med et STORT håp om at de på salongen skulle klare å bli ferdige så vi kunne få det med oss hjem samme dagen, og det gikk flott. Vil berømme servicen deres, de jobba med klærne våre til en time etter stengetid for at vi skulle slippe å reise tilbake en annen dag på henting :hoppe::klappe: :blomst_opp:

Så nå henger Kjolen hjemme hos mamsen min, og jeg tror nok, ææh VET nok :sjenert: at mamsen kommer til å få hyppige besøk av meg den neste uka, ja :hoho:

Har IKKE fått pakke i posten enda :evil: :frustrert:

Mannen skal ringe og etterlyse den i morgen, snille mannen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under en uke igjen jo :hoppe:

Så kjekt å få brudekjolen i hus!

Og så får du be mannen din være skikkelig morsk i telefonen til de tullingene som ikke klarer å sende det de skal :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jepp,tommeline, dette er siste søndagen som ugift :tunge1:

Han er ganske ivrig på å få pakken i hus, han også, og så er han ikke redd for å si akkurat hva han mener til noen, så jeg stoler på at han klarer det fint, ja :sjarmor:

Men jeg har begynt å tenke ut en reserveplan, i tilfelle vi står uten...

Nå må jeg ta et tak i bøkene mine og lese litt.

Bare 6 dager til bryllupet, betyr BARE 5 dager til eksamen :hår: :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 6 dager...og alle dagene som kommer vil være enten den siste søndagen, den siste mandagen, den siste...den siste eksamenen!!! Det går sikkert kjempebra! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: veslo og TeddyToria :klem:

I dag har jeg vært kjempeflink, synes jeg selv da... :sjenert:

Har sittet med PCen på fanget hele dagen og jobba med skolearbeid :tunge1: og nå er jeg sååååå drittlei og føler at det går helt rundt oppi hodet mitt :eeeh:

Og så snille svigermamsen som inviterte oss på middag så jeg skulle slippe å bruke tid på koking i dag :blomst_opp:

Har også fått vår første bryllupspresang i dag. Det var naboene til svigers som kom med den. Så nå kom liksom bryllupet ENDA litt nærmere :ler:

Og så har jeg fått skrevet navn på alle bordkortene våres, ferdig med det... :ler:

Resten av kvelden går nok med i godstolen med PCen på fanget og colaen innen rekkevidde, skal bare kooose meg masse :tommelsmil:

Ha en fin kveld, alle sammen :hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Fant!

Tusen takk for hilsen i dagboka mi.

Tenk, nå er det under en uke til du er kone!!! :bryllup:

Føler du at det meste er på plass eller? (utenom pakka da, skal krysse fingrene for at den kommer i morra!)

Synes du er utrolig flink som klarer å gjøre alt skolearbeidet i disse tider!!! :kose:

Lykke til med innspurten! :rosasmil:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::vinke: cons og Lille My

Så koselig med besøk en søndagskveld :blomst_opp:

Ja, jeg føler vel at det meste er på plass nå, men blir litt svett ved tanken på pakken min som kanskje ikke kommer, og da må stresse med noe annet, for DET har jeg virkelig ikke tid til :roll:

Jeg er vanligvis en ganske så positv person som alltid ser en utvei og ikke stresser med noe, men jeg klarer liksom ikke å la være å uroe meg nå... :tunge1:

*krysser fingrer, tær og alt som ellers kan krysses*

:hoho:

Og når det gjelder skolearbeid så bare må jeg ta det nå, får vel minmalt med tid til det resten av uka, ja

Blir litt sånn :eeeh: jeg nå :hoho:

Men nå har jeg tatt fri resten av kvelden, kose meg med KG, og har til og med vært og funne meg en kald og god pils.

Jammen godt det finnes en sååååååå utrolig god friplass som :kghjerte: med alle dere helskjønne skravlesyke damene :ler:

:klem: til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...