Gå til innhold

Jeg fant, jeg fant.... min drømmemann


fant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fiiine bilder og som dere stråler :hjerter:

God tur på bryllupsreise. Håper den blir like minnerik som dagen deres :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Heisann alle sammen :P

Så koselig at dere har vært innom hos meg, blir skikkelig hoppende glad da :hoppe:

Jeg har ikke hatt tid til å skrive her før nå :oops: :sjenert:

Vi hadde en kjempeflott bryllupsreise, fint vær hele veien. Da vi var i Køben hadde vi strålende fin sol, og da båten la fra kai når vi skulle hjem, begynte det å regne der. Når vi kom til Oslo, så var sola kommet dit. Snakk om å være heldig med været, ja... 8)

Båtturen ned til Køben gikk veldig fint, fikk sjampis på lugaren som vi kosa oss med, og bare slappet av og nytte turen. Vel fremme i Køben bodde vi på et skikkelig flott hotell, enda mer sjampis.... :sjarmor:

Vi var på kanaltur, Tivoli og noen museum, masse utepils i finværet, masse god mat, og en skikkelig god shoppingrunde for meg mens mannen var på hotellet og kvilte seg litt. Litt skuffa over den runden, det var utrolig mange butikker, men jeg fant ikke så mye jeg hadde lyst på... :-?

Så var det påtide å ta turen hjem igjen til Norge, med enda en flaske sjampis på lugaren, etter at den var inntatt, var det påtide å gjøre taxfree-butikken utrygg :sjarmor:

Kom til Oslo tidlig på morran, og tusla litt rundt mens vi venta på å få sjekke inn på hotellet. Fikk tatt igjen den tapte shopping her, ja :hoppe:

SÅ var det REM-konsert :hoppe::danse:

Det var bare helt konge :klappe:

Dagen etter var det hjem igjen, vi reiste fra strålende solskinn i Oslo til Bergen der det regnet trollkjerringer og blåste surt :roll:

Men det var godt å komme hjem igjen og da...

Dagen etter begynte jeg i nye jobben min, og har vært på opplæring den siste uka, med en tur til hovedkontoret og en annen avdeligen fra torsdag til fredag. Det var en kjempeflott tur, utrolig lærerikt.

Har brukt kveldene på å gå gjennom driftshåndboka, sette opp ny bemanningsplan +++

I morgen begynner jeg for fullt, og jeg gleder meg virkelig til å sette igang, er full av nye ideer og impulser til hvordan gjøre forandringrer til det bedre, slik at vi får en enda bedre bedrift :hoppe:

I går var vi i 50-årsdag til tanta mi, kjempekoselig. Endel der jeg ikke hadde fått snakket med etter bryllupet, så det kjekt å treffes igjen.

Men nå er klokka blitt så mye at jeg får krype under dyna til min nybakte ektemann, og prøve å få litt søvn.

Natta natt, jenter :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hørtes ut som om dere hadde en flott tur! :hjerter: Så koselig!

Men du - GRATULERER MED EKSAMENSRESULTATET!!! :hoppe::danse::hoppe:

Så flink du er!!!! :klappe:

Hvordan er livet som nygift da?

Ha en fortsatt fin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vinke: Lille My

Tusen takk for gratulasjon.

Er meget fornøyd, følte jo at det hadde gått greit, men at det skulle bli sååå bra hadde jeg ikke trodd.

Eksamen dagen før bryllupet, og klare og samle tankene nok til en sekser...

Imponerte nok meg selv der, ja :ler:

Livet som nygift er nydelig :hjerter_rundt:

Mannen går rundt og kaller meg "kåno" hele tiden, og er sååå fornøyd med tilværelsen :ler:

Nå gjenstår bare å velge bilde til takkekortene, ingen enkel sak. Vi har fått utrolig mange flotte bilder.

Og så skrive på de, da. Det tar nok sin tid, har ikke telt over skikkelig, men godt over hundre blir det ihvertfall...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh.... :hjerter_rundt: Må være herlig å endelig være kona hans! :tommel:

Gleder meg virkelig til jeg blir kona til H også!

Kan ikke være enkelt å finne bilder, nei... Ordner seg nok til slutt! :)

Tar nok litt tid å skrive takkekortene ja.. LYKKE TIL!!! ;)

Ha en flott lørdagskveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...