Gå til innhold

Jeg fant, jeg fant.... min drømmemann


fant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Lille My og tommeline

Eksamen går nok greit, er ikke så veldig bekymret for det, men skulle sååå gjerne hatt fri den dagen og bare slappet av og samlet energi til bryllupsdagen...

I kveld kommer toastmasteren vår på besøk, for å gå gjennom hvordan dagen skal bli, hva han skal gjøre osv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nærmer seg nå!! gla på dine vegne:) fedre er noe styr...eksamen går nok fint,har nok så masse tanker om bryllupsdagen at du berre flyter gjennom eksamen;) fant ikkje bildet ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi oi, nå nærmer det seg, gitt :ler:

Har litt sommerfugler i magan her jeg sitter og har nedtelling, ja...

I dag skal jeg til blomsterbutikken og gi beskjed hvordan buketten skal være. Det har jammen ikke vært enkelt å bestemme seg, har ikke funnet et eneste bilde av en bukett som er akkurat som jeg vil ha den.

Så jeg har pluket med meg maaaange bilder, et med rette farger, et med rette blomster, et med rette formen, et med rette lengden, et med rette tettheten osv...

Vanskelig??? Jeg???Neida :roll::hoho:

Var på besøk hos mamsen min igår, og fortalte henne at min far ikke kommer i bryllupet. Hun tok det IKKE fint, holdt på å klikke i vinkel, for å si det mildt. Ble skikkelig sinna på våre vegner :evil:

Det er ikke det at hun har så lyst at han skal komme, men det at han kunne vist litt mer interesse, og det er jeg helt enig med henne i. Men jeg gidder ikke bruke tid og energi på å irritere meg over det nå, det blir for dumt.

SÅ, det blir HANS tap :tunge1:

Nå skal jeg snart gå på jobb, ha en nydelig fin dag, alle sammen :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig??? Jeg???Neida :roll::hoho:

Var på besøk hos mamsen min igår, og fortalte henne at min far ikke kommer i bryllupet. Hun tok det IKKE fint, holdt på å klikke i vinkel, for å si det mildt. Ble skikkelig sinna på våre vegner :evil:

Det er ikke det at hun har så lyst at han skal komme, men det at han kunne vist litt mer interesse, og det er jeg helt enig med henne i. Men jeg gidder ikke bruke tid og energi på å irritere meg over det nå, det blir for dumt.

SÅ, det blir HANS tap :tunge1:

Nå skal jeg snart gå på jobb, ha en nydelig fin dag, alle sammen :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: nurseBetty

Koselig at du stakk innom boka mi, siden vi jo er nesten naboer... :ler:

Jeg har nå blitt enig med blomsterdamene om buketten min. Tror de forsto hvordan jeg vil ha den, brukte litt over en halvtime der. Det blir nok bra, er jeg helt sikker på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen alle sammen, nå har jeg nettopp stått opp.

Deilig å få sove litt frempå en gang innimellom.

Ingen som har vekt meg, barna har kost seg med tegnefilm, og mannen er ikke kommet hjem enda.

Han ble drukket ut igår, og de skulle på overnattingstur.

I dag blir det ikke så mye bryllupsplanlegging på meg, jeg skal totalrenovere akvariumet mitt, så får fiskene mine et fint og rent hjem til bryllupet også :ler:

Ha en strålende fin dag, alle sammen :hoppe: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen alle sammen, nå har jeg nettopp stått opp.

Deilig å få sove litt frempå en gang innimellom.

Ingen som har vekt meg, barna har kost seg med tegnefilm, og mannen er ikke kommet hjem enda.

Han ble drukket ut igår, og de skulle på overnattingstur.

I dag blir det ikke så mye bryllupsplanlegging på meg, jeg skal totalrenovere akvariumet mitt, så får fiskene mine et fint og rent hjem til bryllupet også :ler:

Ha en strålende fin dag, alle sammen :hoppe: :blomst_opp:

måtte berre innom m ein stoooor :klem:

så kjekt!!! e kje lenge igjen nå :P gler meg t å hørra om dagen din :P kor ska bryllupet holdes?

kor stort akvarie har du? eg har 125 liters,kjempekoselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: nurseBetty og veslo

:klem:

Da var jeg ferdig med akvariet, har nå masse glade og fornøyde fisker. De vet ikke helt hvor de skal gjøre av seg, har gått fra et hjem som nesten var overgrodd av viltvoksende planter til et lyst og romslig et med minimalt med grønt. :ler:

Jeg har to akvarium, et lite på 60 liter og et større på 170 liter. Det lille tok jeg en kveld tidligere i uka, så det var det store som fikk seg en rens i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du har fått bestilt bukett da! Hvile blomster skal du ha?

Og veldig bra at fiskene dine er klar for bryllup også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...