Gå til innhold

Jeg fant, jeg fant.... min drømmemann


fant

Anbefalte innlegg

Oj,da! Nå nærmer det seg med stormskritt,ja!!!! Så spennende!!!

Er VELDIG spent på buketten din....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei tommeline og Jullan :vinke:

I dag er det skoledag, bare så vidt innom nå i lunsjen. I dag skal jeg prøve å få med meg mest mulig av det som blir sagt, repetering av det viktigste til eksamen :hår:

Buketten skal bestå av hvite orkideer med gult "øye", ferskenfarget roser og hvite fresia + div. grønt.

Den skal være lang og smal.

Ha en strålande fin dag videre alle sammen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en utrolig fin bukett!!!! Gleder meg til å se bilde av den.....

Ha en fin dag!!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Hei :vinke:

Her nærmer det seg... :hoppe::hoppe::hoppe:

Ikke mange dagene igjen nå, håper alt er vel og at du ikke er bynt å få nærver? :ler::ler:

Bukketten høres nydelig ut, heldig du er som har bestemt deg for hvilke og åssen du vil ha den. Jeg har egentlig bestemt meg men sitter fremdeles med usikkerhet ang den. Blir vel fornøyd jeg også :-)

Ha en riktig god mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager igjen

:hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse:

wohooo :P nå gler eg meg t dagen e der!!! tenk berre 12 daga :P gler meg t bilda :P

eg og har to :) eit på 63 og eit på125 :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin bukett!!! :rosasmil:

Syns det er så vanskelig å bestemme seg for type blomster, er så mye fint å se når man surfer rundt på nettet...

(skjønte først ikke hva to på 63 og 125 var, men så kom jeg på akvariene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla alle sammen, kjempekos med besøk

:hoppe::klem:

tommeline - jeg har også vært og surfet etter buketter på nettet, blir jo bare enda mer forvirra av det... "Åååh, den var fin... ååååh, DEN har jeg lyst på osv osv" :hoho:

Skal visst ikke være enkelt dette her, nei... :roll:

nurseBetty - hi hi, gøy med akvarie, ja :ler:

Men ser nå en bivirkning med rensen min. Den ene fisken min hadde fått små, og de har jeg passet godt på i egen boks og alt (litt frafall, bare tre igjen...), trodde de nå var store nok til å leke med de "store gutta", men det har jo ikke vært noen gjemmesteder til de, og tror du ikke de mest glupske slemmingene har gomla i seg mine søte, små, røde fiskebebiser i dag da????

Argh!!! :sinna::kjempesinna:

Soon Mrs S - så koselig at du stakk innom boka mi også

:hoppe:

Her er alt vel (vel, nesten, savner mine søte, små, røde fiskebebiser, da...), nervene har vel egentlig ikke begynt å melde seg enda, synes faktisk det er litt uvirkelig at det er bare er 12 dager igjen, men spør meg om nerver om en uke, du :hoho:

Når det gjelder buketten min, så hadde jeg stooore problemer med å bestemme meg, men nå bare MÅTTE jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager igjen

:hoppe::danse::bryllup::ler::hoppe:

da e so kjekt :hoppe: tenk om berre elleve daga blir du kåna :ler: min mann rense vatnet...han e nok forelska ennå :hoho: fiskane mine får ikkje unga...e kanskje ikkje hu og han ....hmmm... får kjøpa nåken so me kan få beibia :o masse små :ler:

koss ser buketten ut? ka bloma har du? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også spent på bukettbilder!

Flere akvariefolk her altså? Jeg har ett på 70 liter - et femkantet et. Kjempestilig. Litt for lite for min smak, menmen...skal nok få tak i et større et etterhvert. Mine får også babyer i ett sett, jeg tok et tak for ei stund siden og ga alle fiskebarna bort til dyrebutikken. Ble så lei av å ha dem for seg selv....det var jo så mange at jeg måtte ha dem i en egen bolle. Koselig det men jeg måtte jo skifte vann og greier hver dag på grunn av at det var så mange oppi der. Du kan jo tenke deg - fiske opp alle de små (de er raske, de smådjevlene :roll: ) tømme vannet ut, vaske, fylle nytt vann, mineraler i vannet, fiskene over igjen...over en times arbeid hver dag. Jaja, men det er artig med akvarium. Har lyst på saltvann jeg da, men det er dyyyyrt...

Men nok om det. Du har jo ikke lenge igjen jo! Må glede deg stort...åh, skulle ønske det var meg! Håper det går bra med nervene - har ikke du eksamen dagen før? Gleder meg til å få se bilder!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Tone og nurseBetty

nurseBetty - heldige du, som får mannen din til å rense, tar nok tid, og er ikke alltid den mest delikate jobben,nei... :roll:

Fiskebebiser er gøy, de er såååååå skjønne. Bare så synd at det er andre fisker som synes de er nam-nam :frustrert:

Buketten skal være lang og smal, med hvite orkideer, ferskenroser, hvite fresia + div grønt

Tone - Nervene er på plass, de... og, ja, jeg skal ha eksamen dagen før bryllupet :sur:

Jeg begynte også med et lite akvarium, men det gikk ikke mange ukene før jeg måtte ha et større :ler:

Og nå er mine barn også bitt av basillen, min datter har nettopp vært og kjøpt seg et 50 liters sekskantet, som hun skal ha på rommet sitt. Og lillegutt sparer hver krone han får tak i, han MÅ jo ha et på rommet sitt han også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oioioi, nå er det jammen ikke lenge igjen, kan jo telle dager på fingrene nå :o :ler:

tommeline - takk for besøk i boka mi på tidlig på morgenkvisten :hoppe:

Kjenner nå at nervene begynner så vidt å bli litt mer tilstedeværende, ja :roll:

Min største bekymring er om pakken min fra USA kommer tidsnok. Der ligger bordkortholderene, lys og anna bordpynt. Ser med skrekk og gru frem til de siste dagene før bryllupet hvis jeg i tillegg til eksamen og annet styr, må ut og jakte på ny bordpynt!! :o :hår: :frustrert:

*Krysse fingre og tær for at pakken kommer i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for at pakken kommer i tide... Men du har jo fortsatt litt tid, så det ordner seg nok :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager igjen

:hoppe::danse::bryllup::hjerter: :o :hoppe:

ååååå,nå gler eg meg t du ska gifta deg!!!! :hoppe: fant ska bli kåna :ler: så gøy!!!! pakken kjeme imåro,da trur eg heilt sikkert :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen pakke i posten i dag... :cry:

Vil ha, vil ha, vil ha pakke :sur::sur:

Har vært på prøvetime hos frisøren i dag. Håret har vi snakka om tidligere og blitt enige, men det er frisøren som skal sminke meg også, så det har vi prøvd i dag.

Det gikk bra, med noen små justeringer så er vi enige der også :ler:

Skal tilbake på mandag og farge etterveksten og klippe håret til lillegutt.

Er også blitt innkalt på jobbintervju på neste mandag

:hoppe::hoppe::hoppe:

*krysse fingrer og tær* :ler:

Huff, travle dager dette...

Masse møter og styr, og ikke bare i forbindelse med bryllupet, to foreldremøter på skolen, evalueringsmøte i 17.mai-komiteen, jobbintervju, kjøre fotballaget til datteren min på kamp i Odda i morgen (over 1 time hver vei), eksamenslesing OG eksamen, jobb, skole+++

Og oppi alt dette siste innspurt til bryllupet :o :ler:

En god :klem: til alle som stikker innom boka mi,

så springer jeg videre til neste oppdrag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...