Gå til innhold

Jeg fant, jeg fant.... min drømmemann


fant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tommeline: helt enig i at en tur blir til hva man gjør den til. Konsertbillettene får vi bryllupsgave, den har vel vært utsolgt lenge, men så var det noen som kjente noen som hadde billetter som ikke kunne selv allikevel... Så det var nok litt flaks her, ja... men guuuud så gøy :hoppe:

tomias: tuuuusen, tusen takk til deg også for bursdagshilsen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også på REM konserten!!! Gleder meg kjempemye!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

OOOPS!!! Ble visst dobbelt!!! Sorry :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til alle sammen

carina og solisol, koselig med besøk av dere :P

Nå er det en hel uke siden sist jeg var innom dagboka mi :o

*fant, skjerp deg!* :ler:

Har nå fått enda litt mer orden på ting siden sist.

Fikk mail fra bridalpeople, nå er endelig pakken min på vei, satser på at den kommer tidsnok. Skal nok gå bra det, hvis ikke postfolka her i Norge somler så... :roll:

Fikk også mail fra lokaledamen, vi kunne ikke få Creme Brulee til dessert allikevel :-(

De kunne ikke lage til så mange..

Så da blir karamellpudding istedet, det var andrevalget vårt, så det går så fint så :P

Prisen på 3 retters blir da 475,- pr. pers.

Har nå fått svar fra alle gjestene våre og vi ender opp med 82 til middag + 34 ekstra til kaffe.

Fikk en nedtur i dag da :-?

Min far kommer IKKE :o

*tenke, tenke...sikkert noe mer...*

JA, har laget meg en kjempefin bordplan i dag :P

Er skikkelig fornøyd med den, har klippa og limt inn i Word, så nå har jeg den på PC`en, blir det noen forandringer så fikses det lett.

Sitter og lurer på hvilke bryllupsmarsjer vi skal ha :klø:

Ellers så har det gått i jobbing her, og har jo også selvfølgelig fått fyllt litt mer opp i klesskapet mitt :ler:

17. mai gikk kjempefint, kom litt seint igang, men ellers bra.

Nå kommer mannen min fra garasjen, nå skal han jammen meg få høre noen bryllupsmarsjer :sjarmor:

Ha en strålende kveld videre, jenter :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her skjer det ting ja! Du har visst alt på stell? :ler:

Pappating er ikke helt enkle bestandig, det vet jeg alt om. Min vet faktisk ikke om bryllupet i det hele tatt. Men det virker ikke som om du lar det tynge planlegginga eller humøret i det hele tatt. All honnør til deg da :tommelsmil:

Egentlig skulle jeg bare innom med en :klem: til deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, Tone, her kaster vi ikke bort tiden, nei..

Det med min far var nok ikke det verste som kunne skje. Han var på besøk nå i påsken, da var det fire år siden sist jeg så han :o

Men han sa da at han skulle komme i bryllupet. Jeg har ikke hørt fra han siden, så jeg ringte til han i dag for å sjekke om han kom eller ikke (en uke etter SU...)

Ja ja, det skal mer til for å gjøre livet mitt surt enn det :wink:

Jeg er jo så heldig å ha en mann som er enig med meg i stort sett alt :ler:

Vi har nå hørt gjennom bryllupsmarsjer, jeg hadde gjort meg opp en mening om hvilke jeg ville ha, men sa det ikke til han. MEN, tror du ikke søte, gode mannen plukka ut nett de samme som meg???

JEPP, kjapt gjort :hoho:

Inngangsmarsj: Mendelsohns

Utgangsmarsj: Bryllupsmarsj fra Seljord

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :P

:fy: Må være mer aktiv i dagboka di.. :wink:

Halle dussen så mye du har fått gjor i det siste da. :o

Kjempe flink :Nikke:

Synd at pappen din ikke kommer, men du får en super dag forde, så kan han trege seg ihjel etterpå når han ikke fikk se den nydelige bruden som du blir :)

Karamell pudding er jo super godt jo, er jo ikke sååå store forskjellen på det og cream brulee.. Ikke så verst kuvert pris dere har.. hmm...

Uansett så får du ha en flott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her går det unna!

Nydelig inngangsmasj dere har valgt da...*tjihi*

Og kjekt når man er så enig!

Her i huset har jeg fått fritt spillerom når det gjelder akkurat slikt, for Golli har ikke det beste "orgelmusikkøret" for å si det sånn! :ler: For han høres de alle like ut, så da så - greit for meg! :wink:

Kjedelig at faren din ikke kommer, men det er godt det skal mere til for å vippe deg av pinnen. Dere blir jo realt mange den store dagen, og får vel nok bare med å passe på snippen og slepet! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: solisol og TeddyToria

Jeg lover at jeg skal skjerpe meg og være mer aktiv i boka mi :ler:

Ihvertfall innom for en daglig nedtelling :sjarmor:

19 dager igjen

Idag har jeg avtalt samtale med presten,

* huske 7. juni kl13.00*

Prata med han en god stund på telefonen, utrolig koselig fyr :P

Fikk også bekreftet at prøvelsespapirene våre er mottatt på kirkekontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig inngangsmasj dere har valgt da...*tjihi*

Og kjekt når man er så enig!

Og jeg syns utgangsmarjsen var et bra valg... :ler: (samme som oss).

Det nærmer seg for deg, fant, men det virker som du har kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at du er tilbake! :tommelsmil:

Jeg var inne å kikket på de nye hjemmesidene til Lokalet idag, og jammen var de klare!!! :D :D :D

Der så jeg også bilder fra "brudeloftet", og jammen så det koselig ut!! :hoppe::klappe:

Har dere noen spesielle gester, eller tradisjoner som dere har tenkt å ha i bryllupet? Vil gjerne finne på noe lurt jeg også..

Det er jammen ikke lenge igjen til du er fru nei.. himmel og hoppende frosker!! Under 20 dager igjen!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til tommeline og Lillemilla

Ja, jeg er veldig fornøyd med musikkvalget vårt, har fått inntrykk av at det er noen av de mest brukte inn- og utgangsmarsjene :ler:

Og jada, tommeline, det virker som jeg har full kontroll, det gjenstår bare å se hvordan jeg har det den siste uka :roll:

Når jeg kommer på både det ene og det andre som burde vært gjort for leeeenge siden, og i tillegg skal prøve å samle tankene nok til å klare å gjennomføre en så bra eksamen som mulig på fredagen :o

Det spørs vel om jeg fremdeles er så rolig da, ja :hoho:

Lillemilla Jeg var ikke klar over at de hadde laga seg ny hjemmeside, men nå har jeg leita etter den og

jeg fant, jeg fant.... :ler:

Den var bare så utrolig fiiiin

:hoppe:

Tuuuuusen millioner takk for tipset :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Godt å høre du har full kontroll! :D

Ordner seg nok med eksamen også, skal du se! :tommelsmil:

Ha en super uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg blir helt stresset på dine vegne når jeg leser om den eksamenen din, Fant! Hadde ikke vært noe for meg med eksamen dagen før bryllupet...

Men det virker jo som du har bra styring på bryllupet, så det går sikkert veldig bra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...