Gå til innhold

Masterchef Australia!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Mine favoritter er Ben, Reece og Khan. Jeg liker også Jess, spesielt siden noe av det hun lager er helt magisk. Dessverre bommer hun fatalt enkelte ganger - da skinner det igjennom hvor gammel hun er. Men nettopp fordi hun er så ung som 19 år og henger med fortsatt, så klarer jeg ikke helt å avskrive henne.

Jeg savner Aldo ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må snevre inn litt hvem jeg heier på nå. Så jeg heier på Ben, Sashi, Jess og Reece. Krysser fingre for at Samira og Khanh blir de neste til å gå, men begge de to er sterke så jeg tviler på jeg får ønsket oppfylt. Tror nok de to neste ut blir Kristen og Ben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at Ben har kommer deg så vidt videre flere ganger nå. Han må være nær v å ryke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
3 minutter siden, *Emma* skrev:

Føler at Ben har kommer deg så vidt videre flere ganger nå. Han må være nær v å ryke....

Chloe også. Snakk meg om ujevn og gjenganger i eliminasjonsrunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
4 timer siden, Cata skrev:

Må snevre inn litt hvem jeg heier på nå. Så jeg heier på Ben, Sashi, Jess og Reece. Krysser fingre for at Samira og Khanh blir de neste til å gå, men begge de to er sterke så jeg tviler på jeg får ønsket oppfylt. Tror nok de to neste ut blir Kristen og Ben. 

Enig med de jeg heier på! Ben er god på teknikk, og har utviklet seg veldig. Jess er sjarmerende og har også hatt en rivende utvikling. 19 år! Reece overrasker stadig, og han har et vesen som er lett å like. Og den siste jordbær og pepper-desserten var nydelig. Jeg liker når de bruker hagen, og de markjordbærene var så vakre! Sashi er min nummer 1. Han er stabil, han lager mat som jeg har lyst til å spise hver gang. Jeg tror Sashi vinner i år! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier på Sashi! Reece er kjempe flink han og, men jeg klarer ikke å la være å henge meg opp i måten han prater på..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, MarianneE skrev:

Jeg heier på Sashi! Reece er kjempe flink han og, men jeg klarer ikke å la være å henge meg opp i måten han prater på..

Haha, stakkars Reece. Jeg slet veldig med lespingen hans i starten, men nå har jeg begynt å venne meg til den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt en knapp på Brendon, men nå er jeg ikke sikker på hvem jeg heier på. Kanskje Chloe  siden hun er så søt...

Litt kjipt å gå ut som nummer 11 forresten, gikk glipp av 10 000 dollar...

Anonymkode: 69310...e31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å få ut Samira altså, "jeg kan ikke lage dette for det har vi ikke i Aserbadjan". Hjelpes så lei jeg er av å høre om Aserbadjan, ut, ut, ut!

Anonymkode: 88858...238

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Sashi, Jess, Kirsten eller Reece ender som vinnere og i alle fall sammen i topp 4.

Men jeg klarer ikke velge favoritt blant dem. :)

Synes Sashi er den som er jevnest sterk, og har hatt to nåler, så om jeg blir tvunget til å vedde på vinner så setter jeg tieren min på ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hva den superkraften er for noe. 

Spoiler

Og så skulle jeg gjerne ha sett omvendt resultat på Reece og Samira i kveld. Og på Jess og Chloe også for den del. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/17/2019 at 8:16 PM, AnonymBruker said:

På tide å få ut Samira altså, "jeg kan ikke lage dette for det har vi ikke i Aserbadjan". Hjelpes så lei jeg er av å høre om Aserbadjan, ut, ut, ut!

Anonymkode: 88858...238

Uff, må innrømme at hennes saaaaakte snaaaakking går meg på nervene 

Anonymkode: 2fdd8...40d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Chloe datt nok en gang sammen under press.

Samira er en kjempedyktig hjemekokk, men er det Masterchef kvalitet?

Sashi - ikke alround nok. I kveld greide han seg for første gang når han lager dessert. Men jeg frykter at det er han som vinner dette. Jeg liker Jess kjempegodt, men hun er heller ikke alround nok. 

Gleder meg til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess fremstår som den klart svakeste for meg, selv om hun er hyggelig (og ung, jada). Hun har vel laget én bra rett som ikke er dessert, som jeg kan huske hvert fall, og ikke alle dessertene er bra heller. En del flaks så langt.

Chloe synes jeg er veldig ujevn... Ben også, egentlig. Og synes sjeldent det Samira lager ser veldig flott ut, men klart at hun kan ta det igjen på smak. 

Tror jeg heier litt på Sashi, Reece og Khanh. Men har ikke like klare favoritter som i fjor. Unntatt Loke da, men men ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65
7 timer siden, Gaea skrev:

Jess fremstår som den klart svakeste for meg, selv om hun er hyggelig (og ung, jada). Hun har vel laget én bra rett som ikke er dessert, som jeg kan huske hvert fall, og ikke alle dessertene er bra heller. En del flaks så langt.

Chloe synes jeg er veldig ujevn... Ben også, egentlig. Og synes sjeldent det Samira lager ser veldig flott ut, men klart at hun kan ta det igjen på smak. 

Tror jeg heier litt på Sashi, Reece og Khanh. Men har ikke like klare favoritter som i fjor. Unntatt Loke da, men men ☹️

.... og Aldo, og Brendan ... snufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns fortsatt at deltakerne er så "dårlige" i forhold til de har vært tidligere år. Epioden i går for eksempel.....retten til Sashi..mulig den smakte godt, men det så jo ut som ett takras. Jeg syns flere fortsatt er på home-cook nivå. Enda de ikke er så mange igjen...og flere som har veldig snevre felt de er gode på. Syns deltakerne har vært mye mer allsidige tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gaea skrev:

Jess fremstår som den klart svakeste for meg, selv om hun er hyggelig (og ung, jada). Hun har vel laget én bra rett som ikke er dessert, som jeg kan huske hvert fall, og ikke alle dessertene er bra heller. En del flaks så langt.

Chloe synes jeg er veldig ujevn... Ben også, egentlig. Og synes sjeldent det Samira lager ser veldig flott ut, men klart at hun kan ta det igjen på smak. 

Tror jeg heier litt på Sashi, Reece og Khanh. Men har ikke like klare favoritter som i fjor. Unntatt Loke da, men men ☹️

Veldig enig i det meste av dette. Skjønner ikke at alle er så begeistret for Jess; jada, hun er dyktig (men på et snevert felt) til å være så ung, men jeg synes hun er søkkirriterende, og dessert er utrolig uinteressant i forhold til "ordentlig" mat. Chloe, Ben og Samira kan gjerne ryke. Khanh har jeg fått litt sansen for etter hvert, men mine topp 3 favoritter er Sashi, Kristen og Reece. :) 

Anonymkode: 93a83...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...