Gå til innhold

Masterchef Australia!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal henge meg på også. Begynte å se det ved en tilfeldighet en stund før jul og ble litt hekta. Var så koselig program. Selv om det var konkurranse så var det så hyggelig stemning mellom både deltakere og programledere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er gøy å følge med, pleier å se hele uka på søndagen. Strikketøy, kaffe og Masterchef Australia er en fin måte å bruke ettermiddagen på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg så denne tråden tidligere, får med meg de siste 20 minuttene. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest månedrømmer
7 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Skulle ønske jeg så denne tråden tidligere, får med meg de siste 20 minuttene. :P 

Er til 2200 i dag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nyetanker skrev:

Er til 2200 i dag 

Sweet! 😄 Er jo også bare begynnelsen dette, kampen om forklene. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter også benket. Ble hektet for et par år siden. 

Så Masterchef Professionals sammen med broren min for noen år siden. Også tittet jeg innom US og UK, men datt av. US er jo 87% drama og intriger og intervjuene handler stort sett om drittslenging. UK er litt (les: veldig) stivt. Det var uansett mitt inntrykk av det lille jeg så. 

Mens Australia er bare feelgood og morsomt. Alle heier på hverandre, dommerene er morsomme og direkte uten å være ufine og de har mange spennende konkurranser. Har lært noen småtriks også. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin serie helt klart, jeg har mer sansen for det dommerpanelet enn Ramsay & Co. i den amerikanske versjonen, det virker som de er mye mer "på nett" med hverandre, og har mye humor. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Cata skrev:

Awww, Matt var så søt da han hentet inn den søte gamle damen tidlig i programmet. 😍

Ja, jeg måtte tørke et par tårer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest månedrømmer

Jeg liker dette. Av alle masterchef som finnes så er denne det beste. De stresser ikke med å sende ut folk. 1 eller 2 i uka.  Du lærer noe selv der. Og programlederen er bare  helt gode. De er der for de liker mat. Man blir på godt humør av å se dette. Er ikke mange av  mine favoritter som har  kommet først. Men det spiller ingen rolle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Jeg kommer ikke inn på nettsiden for å finne oppskrifter. Kommer opp at den ikke er tilgjengelig i min region men dette har jeg aldri sett før! Noen her som kommer inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mann snart 40 som følger med på dette så å si hver dag (hvis jeg ikke kan se det "live", tar jeg det opp). Sett litt på de fra andre land, men gidder ikke å se. Det som gjør hele dette programmet er jo de tre dommerene. Ærlige, konstruktive, hyggelige og de er ikke med for å lage konflikter eller oppstyr.

I starten er det litt mange med, blir litt bedre når de blir litt færre slik at man blir litt mer "kjent" med deltagerene.

Så har du Shannon som virker å være verdens hyggeligste mann... Hvis noen av de andre dommerene skulle gi seg, hadde han fint klart å utfylle den.

Anonymkode: 69310...e31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...