Gå til innhold

Masterchef Australia!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Gjest månedrømmer
21 minutter siden, MarianneE skrev:

Han kom jo ikke akkurat inn som mentor da.. 

Bare jeg som synes Shannon Bennet er hot? :sjenert:  

Neste sesong gjør han det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, månedrømmer skrev:

Neste sesong gjør han det.

I see...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2019 den 18.43, Blondie65 skrev:

Jeg vet heller ikke hva det er med Chloe -  og for min del også Sashi - det er som gjør meg skeptisk, men noe er det.

Jeg er utrolig imponert over Jess, selv om hun sliter med annet enn kunstferdige desserter. Hun har et helt utrolig øye for detaljer og teknikker. Men av og til skinner alderen gjennom.

Jeg liker Ben kjempegodt, men han er ujevn. Likevel drar han også frem noen helt fabelaktige retter når han treffer.

Khan er min favoritt - han var nok veldig i skyggen av Aldo og Sashi tidligere, men har blomstret veldig i det siste.

Det har kommet ganske tydelig frem i de siste episodene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
5 timer siden, MarianneE skrev:

Han kom jo ikke akkurat inn som mentor da.. 

Bare jeg som synes Shannon Bennet er hot? :sjenert:  

Neida ... 🐵 

Synes også Curtis Stone ikke akkurat plager øynene liksom ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blondie65 skrev:

Neida ... 🐵 

Synes også Curtis Stone ikke akkurat plager øynene liksom ... :sjenert:

😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg melder meg inn i "Curtis & Shannon" beundrerskaren jeg også. (Dessuten synes jeg George er søt...) 

Trodde egentlig Reece hadde kommet til å slå Jess i går, men slik gikk det altså ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cata skrev:

Tror jeg melder meg inn i "Curtis & Shannon" beundrerskaren jeg også. (Dessuten synes jeg George er søt...) 

Trodde egentlig Reece hadde kommet til å slå Jess i går, men slik gikk det altså ikke. 

Jeg trodde også det, han var jo jevnt over en bedre kokk enn henne. Hadde ikke maten han servert dem vært så feit og tung, som de påpekte, så hadde nok han vunnet. Fikk ikke inntrykk av at dommerne var i ekstase over Jess' dessert, for å si det sånn, så litt hul seier for henne. Det er iallefall min oppfatning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Hadde ikke maten han servert dem vært så feit og tung, som de påpekte, så hadde nok han vunnet.

Lurer på hvordan det hadde gått om han hadde holdt seg til dessert han også.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Jeg trodde også det, han var jo jevnt over en bedre kokk enn henne. Hadde ikke maten han servert dem vært så feit og tung, som de påpekte, så hadde nok han vunnet. Fikk ikke inntrykk av at dommerne var i ekstase over Jess' dessert, for å si det sånn, så litt hul seier for henne. Det er iallefall min oppfatning. 

Jeg tror at Reece manglet det lille for å veie opp for fettet. Jeg tror han bommet litt på ingredienser og tid. 

De ble begge dømt ut fra kreativiteten de brukte med et begrenset utvalg råvarer og her var nok Jess best, selv om retten kanskje trengte litt raffinement. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Cata skrev:

Lurer på hvordan det hadde gått om han hadde holdt seg til dessert han også.

 

 

Mulig han hadde hatt bedre sjanser da. 

 

16 minutter siden, Blondie65 skrev:

Jeg tror at Reece manglet det lille for å veie opp for fettet. Jeg tror han bommet litt på ingredienser og tid. 

De ble begge dømt ut fra kreativiteten de brukte med et begrenset utvalg råvarer og her var nok Jess best, selv om retten kanskje trengte litt raffinement. 

Ja, han hadde rett og slett litt uflaks der. 

Den var utvilsomt kreativ, og det kom henne helt klart tilgode her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, MarianneE said:

Han kom jo ikke akkurat inn som mentor da.. 

Bare jeg som synes Shannon Bennet er hot? :sjenert:  

Hehe, det er sikkert ikke bare deg. Men personlig får jeg bare lyst til å klippe han

Anonymkode: 2fdd8...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.3.2019 den 18.44, AnonymBruker skrev:

Hehe, det er sikkert ikke bare deg. Men personlig får jeg bare lyst til å klippe han

Anonymkode: 2fdd8...40d

I det minste klarte han å ramle over en kam de siste sesongene 😂

Anonymkode: 05c1b...354

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe og trøste, det var ikke konkurransen der det var lurt å brenne opp en god jafs av oppskriften. Jammen bra de er så hjelpsomme at konkurrenter lar andre "sniktitte" i intakt oppskrift. 

Spoiler

Og så var det utrolig gøy at Jess "vant" episoden med en så innviklet salt rett. 

 

Endret av Cata
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Cata skrev:

Hjelpe og trøste, det var ikke konkurransen der det var lurt å brenne opp en god jafs av oppskriften. Jammen bra de er så hjelpsomme at konkurrenter lar andre "sniktitte" i intakt oppskrift. 

  Vis skjult innhold

Og så var det utrolig gøy at Jess "vant" episoden med en så innviklet salt rett. 

 

Må innrømme at jeg lo høyt da det skjedde. :P 

Spoiler

Ikke nok med at han gjør to tabber på rad, men på toppen av det hele tar oppskriften fyr. :hoho: Men jeg er glad for at han klarte seg til tross, og jeg ble også imponert over Jess. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Må innrømme at jeg lo høyt da det skjedde. :P 

  Vis skjult innhold

Ikke nok med at han gjør to tabber på rad, men på toppen av det hele tar oppskriften fyr. :hoho: Men jeg er glad for at han klarte seg til tross, og jeg ble også imponert over Jess. :)

 

Spoiler

Ja, jeg trodde nesten løpet var kjørt der. :ler: . 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Cata skrev:
  Vis skjult innhold

Ja, jeg trodde nesten løpet var kjørt der. :ler: . 

 

Spoiler

Det så stygt ut ja, om han ikke hadde fått låne den siden av Jess, hadde det nok vært takk og farvel til ham. xD

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg er helt utrolig imponert over Jess. Når hun klarer å være metodisk, da er hun nesten uslåelig. 

når det gjelder denne som vi åpenbart ikke skal nevne navn på er jo ikke det akkurat en av mine favoritter, i likhet med denne som i dag røk ut. Steike for en finale dette blir med de fire som nå er igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Blondie65 skrev:

Jeg er helt utrolig imponert over Jess. Når hun klarer å være metodisk, da er hun nesten uslåelig. 

når det gjelder denne som vi åpenbart ikke skal nevne navn på er jo ikke det akkurat en av mine favoritter, i likhet med denne som i dag røk ut. Steike for en finale dette blir med de fire som nå er igjen. 

Hvem er det man ikke skal nevne navn på? Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...