Gå til innhold

Masterchef Australia!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65
9 minutter siden, Anki- skrev:

Hvem er det man ikke skal nevne navn på? Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg. :)

De andre har sladdet. Jeg valgte humor og litt mystikk. Hvis du så episoden vet du hva jeg snakker om :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Anki- skrev:

Hvem er det man ikke skal nevne navn på? Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg. :)

Hint: Han var i fyr og flamme i går. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Hint: Han var i fyr og flamme i går. :fnise: 

a-ha, I see! Men hvorfor skal man ikke nevne navnet hans? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anki- skrev:

a-ha, I see! Men hvorfor skal man ikke nevne navnet hans? 

Tja, for å unngå spoilere for de som henger etter, kanskje. Så har jeg forstått at det er flere her inne som ikke liker ham. Jeg synes han er ålreit, dog. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anki- skrev:

Jeg liker ham godt,jeg. Han er favoritten min denne sesongen - eller en av to. :)

Artig kar det, ja. Det er faktisk ingen i denne sesongen som jeg ikke liker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Artig kar det, ja. Det er faktisk ingen i denne sesongen som jeg ikke liker. :)

Samme her. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, FrankDrebin skrev:

Tja, for å unngå spoilere for de som henger etter, kanskje. Så har jeg forstått at det er flere her inne som ikke liker ham. Jeg synes han er ålreit, dog. :)

Jepp. Liker ham også, men jeg hiver inn spoiler når jeg er inne og kommenterer rett etter en episode så de som enda ikke har sett episoden og slumper innom her ikke får det rett i fleisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Cata skrev:

Jepp. Liker ham også, men jeg hiver inn spoiler når jeg er inne og kommenterer rett etter en episode så de som enda ikke har sett episoden og slumper innom her ikke får det rett i fleisen. 

Det er rett og rimelig, dog pleier jeg å styre unna tråden om jeg ikke er helt ajour med episodene ennå. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klok strategi @FrankDrebin . Uten å spoile det aller minste så kan jeg si at jeg ble veldig fornøyd med kveldens vinner. Spørs bare om fordelen blir en reell fordel i morgenens serveringsutfordring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cata skrev:

Klok strategi @FrankDrebin . Uten å spoile det aller minste så kan jeg si at jeg ble veldig fornøyd med kveldens vinner. Spørs bare om fordelen blir en reell fordel i morgenens serveringsutfordring...

Ja, jeg lærte en gang for alle en gang jeg leste kommentarene til en trailer for The Force Awakens i sin tid. Det var ikke smart. :P
Jeg er også fornøyd, men vi får se hvordan det går. 

Spoiler

Jeg trodde et øyeblikk at Ben serverte dem lakrissnører ved siden av kamskjellene. :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
1 time siden, Cata skrev:

Klok strategi @FrankDrebin . Uten å spoile det aller minste så kan jeg si at jeg ble veldig fornøyd med kveldens vinner. Spørs bare om fordelen blir en reell fordel i morgenens serveringsutfordring...

Nja ... jeg skulle gjerne sett en av de to andre i denne konkurransen. Hvem som helst av dem faktisk fremfor

Spoiler

Sashi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, FrankDrebin skrev:

Ja, jeg lærte en gang for alle en gang jeg leste kommentarene til en trailer for The Force Awakens i sin tid. Det var ikke smart. :P
Jeg er også fornøyd, men vi får se hvordan det går. 

  Skjul innhold

Jeg trodde et øyeblikk at Ben serverte dem lakrissnører ved siden av kamskjellene. :fnise: 

 

:ler: Det så nesten slik ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Cata skrev:

:ler: Det så nesten slik ut ja.

Ja, så fort hva det egentlig var, men med en gang begynte jeg å lure. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker! Gikk glipp av i går pga jobb, og selv om noen har spoilet for meg hvem som vinner er jeg heftig nysgjerrig på hvem som forsvinner når i episodene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen går ut i kveld. Gjetter på det blir enten Jess eller Ben. Tror Khanh og Sashi blir for sterke, selv om Sashi har hatt noen feilskjær de siste episodene og Ben har tatt seg kraftig opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Sashi går ut. Han er for snever i tankegangen og begynner å gå tom for ideer, og han er rett og slett ikke god nok når det gjelder andre matkulturer enn det som ligner det indiske.Jeg synes han burde få en smekk for at han utnytta Jess når han selv hadde bæsja på leggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sashi er en av favorittene mine - ja, mannfolka der i det hele tatt. Men altså - synes at Jess har klart seg veldig bra også. Er sikker på at de alle kommer til å klare seg bra framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...