AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #41 Skrevet 10. januar 2019 Hva i all verden er grunnen til at folk ORKER å følge med på dette showet?? Jeg klarer ikke å begripe hvorfor så mange gidder å følge med på alt mulig som bloggere finner på, leser bloggere, alt som skrives i forskjellige nettaviser, og selvfølgelig alle disse TV-programmene... Anonymkode: ad16b...2ff 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #42 Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser en vanlig jente og vanlig oppførsel. Synes ikke det var noe å 'Ta " henne på. Ja,hun har mer penger og uvanlig hverdag enn andre og derav andre vaner. Jeg er over 35. Og synes faktisk hun er et bra forbilde. På bakgrunn av hennes personlighet. Hun er ærlig, voksen, reflektert, klok, har selvinnsikt og tenker lenger enn sin egen nese. Mange på hennes alder er langt fra så reflektert og voksen som henne. Anonymkode: f2e28...7a7 Bra forbilde og ærlig?! Du kan neppe ha følgt særlig med. For ærlig er hun IKKE! Dobbelmoralsk og lyver Anonymkode: 595da...d68 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #43 Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bra forbilde og ærlig?! Du kan neppe ha følgt særlig med. For ærlig er hun IKKE! Dobbelmoralsk og lyver Anonymkode: 595da...d68 Se deg selv i speilet, er du perfekt selv? Har du aldri sagt el gjort noe i livet ditt som er galt el endret mening om? Er du alltid ærlig om absolutt alt til minste detalj til enhver person i livet ditt? Er du noe bedre enn alle andre? Oppfører du deg korrekt til enhver tid i alle situasjoner? Er du på sosiale medier og lagt ut fine bilder av deg selv? Fei for egen dør før du rakker ned på andre for å hevde deg selv...bli voksen.! Anonymkode: f2e28...7a7 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #44 Skrevet 10. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se deg selv i speilet, er du perfekt selv? Har du aldri sagt el gjort noe i livet ditt som er galt el endret mening om? Er du alltid ærlig om absolutt alt til minste detalj til enhver person i livet ditt? Er du noe bedre enn alle andre? Oppfører du deg korrekt til enhver tid i alle situasjoner? Er du på sosiale medier og lagt ut fine bilder av deg selv? Fei for egen dør før du rakker ned på andre for å hevde deg selv...bli voksen.! Anonymkode: f2e28...7a7 Jeg er ikke personen du siterte, men føler for å svare. Jeg er ikke perfekt, men jeg blogger ikke om hvor mye jeg bryr meg om miljøet samtidig som jeg flyr verden rundt. Jeg blogger ikke om hvor mye jeg bryr meg om dyr, samtidig som jeg sender dyrene mine til mamma og pappa. Jeg går ikke i demonstrasjonstog mot pels og kjøper meg skinnveske. Jeg selger ikke skjønnhetsprodukter som ikke fungerer til unge jenter for å selv tjene penger. Ikke opererer jeg rumpa og lyver om at jeg har trent den på meg heller. Og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Anonymkode: 75bf2...73c 13
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #45 Skrevet 11. januar 2019 Hva skjer med at hun Fetisha snakker amerikansk mye av tiden. Det er så flaut og kleint, og gjør at jeg må gjemme meg bak puta. Ellers ser jeg på litt innimellom, når jeg trenger litt lett og «hjernedød» underholdning. Syns det fungerer fint som det. Bortsett fra hun Fetisha. Flate, så pinlig. Anonymkode: fc1fe...09e 5
J.. Skrevet 11. januar 2019 #46 Skrevet 11. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer med at hun Fetisha snakker amerikansk mye av tiden. Det er så flaut og kleint, og gjør at jeg må gjemme meg bak puta. Ellers ser jeg på litt innimellom, når jeg trenger litt lett og «hjernedød» underholdning. Syns det fungerer fint som det. Bortsett fra hun Fetisha. Flate, så pinlig. Anonymkode: fc1fe...09e Ifølge SE er hun halvt amerikansk,så da er det vel lett å "slå over" når man blir ivrig/sint/etc.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #47 Skrevet 11. januar 2019 1 minutt siden, J.. skrev: Ifølge SE er hun halvt amerikansk,så da er det vel lett å "slå over" når man blir ivrig/sint/etc.. Haha, engelsk er morsmålet mitt. Begge foreldrene mine er engelske, og jeg har aldri hatt problem med å holde meg til ett språk av gangen - selv når jeg blir ivrig eller sint. Syns bare det er teit om jeg plutselig begynner å snakke engelsk. Anonymkode: 75a48...e35
J.. Skrevet 11. januar 2019 #48 Skrevet 11. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha, engelsk er morsmålet mitt. Begge foreldrene mine er engelske, og jeg har aldri hatt problem med å holde meg til ett språk av gangen - selv når jeg blir ivrig eller sint. Syns bare det er teit om jeg plutselig begynner å snakke engelsk. Anonymkode: 75a48...e35 Altså - det er ikke min forklaring,så du tremger ikke å le av svaret mitt. Bare nevner det SE selv har sagt. Og,teit er det. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #49 Skrevet 11. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer med at hun Fetisha snakker amerikansk mye av tiden. Det er så flaut og kleint, og gjør at jeg må gjemme meg bak puta. Ellers ser jeg på litt innimellom, når jeg trenger litt lett og «hjernedød» underholdning. Syns det fungerer fint som det. Bortsett fra hun Fetisha. Flate, så pinlig. Anonymkode: fc1fe...09e Herregud så sykt enig🙄🙄😂 Anonymkode: db40e...cf0 2
Gjest Carina Maria Skrevet 30. januar 2019 #51 Skrevet 30. januar 2019 På 9.1.2019 den 21.51, AnonymBruker skrev: trodde jo forrige sesong gikk så dårlig jeg, eller? Og nå enda en ny sesong? Si meg hva fornuftig har hun å bidra med for vårt samfunn annet enn bare sutringen, selvmedlidenheten, overfladiske snakken, plastikk, botox og alt mulig.... Anonymkode: db40e...cf0 Dem hadde ikke trengt og lage en ny sesong og jeg kommer ikke til og følge med.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #52 Skrevet 31. januar 2019 På 9.1.2019 den 22.26, AnonymBruker skrev: Noen her som skal se på? Jeg skal kanskje se dersom jeg holder ut med sytingen og den irriterende stemmen😛 Anonymkode: db40e...cf0 Herregud så stygg og slem du er 😡 Anonymkode: 679cc...67e 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #53 Skrevet 31. januar 2019 På 30.1.2019 den 15.00, Carina Maria skrev: Dem hadde ikke trengt og lage en ny sesong og jeg kommer ikke til og følge med. Bra for deg da 🥳 Anonymkode: 679cc...67e 1
Summ Skrevet 31. januar 2019 #54 Skrevet 31. januar 2019 Syns dette virker kjempe bra! Litt påtrengende at de nevner psyken til Sophie i hver 5 setning, men bortsett fra det så likte jeg det! Liker virkelig ikke Kasper! Skjønner ikkr hvorfor hun er sammen med han. Syns han virket søt og støttende, men han blir litt for mye! Han er jo ikke psykologen hennes...
hobbykokken Skrevet 4. februar 2019 #55 Skrevet 4. februar 2019 På 1.2.2019 den 0.07, Summ skrev: Syns dette virker kjempe bra! Litt påtrengende at de nevner psyken til Sophie i hver 5 setning, men bortsett fra det så likte jeg det! Liker virkelig ikke Kasper! Skjønner ikkr hvorfor hun er sammen med han. Syns han virket søt og støttende, men han blir litt for mye! Han er jo ikke psykologen hennes... Enig.. Reagerer litt jeg også, studerer han psykologi?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #56 Skrevet 15. februar 2019 Hva synes dere om serien? Anonymkode: db40e...cf0
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #57 Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om serien? Anonymkode: db40e...cf0 Synes de er så kunstige med hverandre.. De skal jo være gode venner, men det virker nesten litt påtatt, som at de ikke kjenner hverandre så godt. Unge mennesker har ofte nærere og tettere vennskap som er mer avslappet, er min oppfatning. Anonymkode: 8c07f...096
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #58 Skrevet 15. februar 2019 Jeg trodde ikke det var vanlig å krangle så mye i en vennegjeng, når de er så langt oppi 20-årene. Misforståelser har jeg også vært borti blant venner, men et så høyt konfliktnivå og stygge utsagn har jeg aldri vært borti. På kafe, og ikke minst hos venners foreldre. Så sykt kleint. Anonymkode: 430f5...97c 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #59 Skrevet 15. februar 2019 De er alle ekstremt barnslige og så mye unødvendige intriger. Ble flau av oppførselen til Fetisha i siste episode. Skjønner at folk er forskjellige, men for meg er de veldig mye. De tar all plassen. Anonymkode: d956e...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #60 Skrevet 15. februar 2019 På 10.1.2019 den 10.19, Pearl2.0 skrev: Jeg vil gjerne se på. Elsker sånn lett underholdning👍 liker Sofie Elise😊 Sett dere i hverandres sko og vær positiv! Jeg skjønner at dere liker å slenge dritt og rakke ned på andre så det sies faktisk mere om dere enn om hvordan hun er... jeg skriver ALDRI på slike tråder men vær så snill gi dere la mennesker være mennesker og gjøre hva de føler uten og bli dømt.. Jeg skjønner at dere blir tilfredsstilt av å slenge dritt men dere kommer ingen vei med det og dere skaper bare dårlig stemning. Plis bare lær dere å skjønne at folk er forskjellige og det er ingen som fortjener å få dritt. Se for dere om det var ditt barn eller din mor, søster.. ja.. karma is a bitch.. takk til dere alle som klarer å holde meningene deres for dere selv! Dere er virkelig brae mennesker! Anonymkode: 8b81e...dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå