Gå til innhold

Sofie Elise’s Verden sesong 2!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes faktisk Joakim kommer best ut av det i denne serien. 

Anonymkode: c4444...d0e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malika
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk Joakim kommer best ut av det i denne serien. 

Anonymkode: c4444...d0e

Jeg synes alle kommer best ut av det i denne serien. Det er så fint å se dynamikken mellom vennene. Fetisha som vokser på mestring og konfrontasjon. Sophie som har vokst opp i offentligheten, men som er i stadig endring. Joakim som gjør sine ting og som vokser på det.

Vennskap, når det er dypt, er krevende. Og det viser denne serien. Jeg er nok som Sophie, jeg vil ha vennskap som ikke stadig må vedlikeholdes, men som er ekte og som har en trygghet i bunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Malika skrev:

Jeg synes alle kommer best ut av det i denne serien. Det er så fint å se dynamikken mellom vennene. Fetisha som vokser på mestring og konfrontasjon. Sophie som har vokst opp i offentligheten, men som er i stadig endring. Joakim som gjør sine ting og som vokser på det.

Vennskap, når det er dypt, er krevende. Og det viser denne serien. Jeg er nok som Sophie, jeg vil ha vennskap som ikke stadig må vedlikeholdes, men som er ekte og som har en trygghet i bunn. 

Synes ikke akkurat de jentene har vokst så veldig mye, begge er ganske egoistiske og lite ydmyke. jeg hadde ikke klart å forholde meg noe særlig til noen av de. 

Anonymkode: c4444...d0e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes ikke akkurat de jentene har vokst så veldig mye, begge er ganske egoistiske og lite ydmyke. jeg hadde ikke klart å forholde meg noe særlig til noen av de. 

Anonymkode: c4444...d0e

Det er helt ok at du mener det. Vi mennesker er forskjellige, og på meg så har de vokst og jeg liker begge to. 

Jeg ser ikke at de er ego og lite ydmyk. Jeg ser fine jenter. Som er i utvikling. 

Og når det er sagt så møter jeg sjelden egoistiske og lite ydmyke mennesker. Jeg er ikke naiv, men jeg lar folk vokse på meg og livet har lært meg at alle mennesker er komplekse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Malika skrev:

Ok. Jeg endrer det til at" hun høres patetisk ut". 

Hva endrer det i din tanke? For meg ingenting. Fetisha er to-språklig og det er derfor helt naturlig at hun veksler mellom språk. 

SÅ, da spør jeg deg, @Vinky. Hva er patetisk med det?

Hva er ikke patetisk med det? Hun høres useriøs ut. Da de skulle skvære opp hjemme hos henne, og hun vrælte norsk/engelsk helt dønn seriøs begynte jeg nesten å le. Jeg klarer ikke ta det seriøst. Jeg syns det høres patetisk ut, og formidlingsevnen hennes blir helt tullete. Men det er min mening. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Malika skrev:

Det er helt ok at du mener det. Vi mennesker er forskjellige, og på meg så har de vokst og jeg liker begge to. 

Jeg ser ikke at de er ego og lite ydmyk. Jeg ser fine jenter. Som er i utvikling. 

Og når det er sagt så møter jeg sjelden egoistiske og lite ydmyke mennesker. Jeg er ikke naiv, men jeg lar folk vokse på meg og livet har lært meg at alle mennesker er komplekse.

De har helt klart fine sider også, men dessverre så veier de ikke opp mot alle de mindre fine sidene ved personligheten deres

Anonymkode: c4444...d0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malika
5 timer siden, Vinky skrev:

Hva er ikke patetisk med det? Hun høres useriøs ut. Da de skulle skvære opp hjemme hos henne, og hun vrælte norsk/engelsk helt dønn seriøs begynte jeg nesten å le. Jeg klarer ikke ta det seriøst. Jeg syns det høres patetisk ut, og formidlingsevnen hennes blir helt tullete. Men det er min mening. 

Det er helt ok at du mener det. Jeg har vennskap som er krevende, og som også er spennende. Jeg vokser selv på å krevende vennskap, men også er i stand til å slå opp med venner om det går på min integritet. Og det er både familie og venner. Jeg er tøysete og morsom, men søker også det som er alvor.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst kjenner jeg at jeg synes synd på Sophie Elise. Hun er en usikker liten jente som har fått alt for mye oppmerksomhet og blitt gjort til noe mye mer enn det hun kanskje egentlig er...

Og så dobbeltkommuniserer hun så mye! Det er der hun tas mest av dem som ikke liker henne så godt. For eksempel: Hva er vitsen med å møte opp på boksignering der alle som kjøper boken er unge, usikre jenter - i hvit genser uten bh, slik at brystvortene står ut! Skjønner ikke de valgene hun tar rett og slett.

 

Anonymkode: 8c07f...096

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å sende noe slikt på tv.

Anonymkode: bf0c9...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva studerer Kasper? :) Psykologi? bachelor siden han sier i siste episode at han ahr 1,5 år igjen i Tromsø?

Anonymkode: 3ae41...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jøss enda en egen tv Serie! Hva tenker Media Norge med??? Hva har hun å bidra med?

Anonymkode: db40e...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...