Gå til innhold

Sofie Elise’s Verden sesong 2!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

trodde jo forrige sesong gikk så dårlig jeg, eller? Og nå enda en ny sesong? Si meg hva fornuftig har hun å bidra med for vårt samfunn annet enn bare sutringen, selvmedlidenheten, overfladiske snakken, plastikk, botox og alt mulig.... 

Anonymkode: db40e...cf0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

trodde jo forrige sesong gikk så dårlig jeg, eller? Og nå enda en ny sesong? Si meg hva fornuftig har hun å bidra med for vårt samfunn annet enn bare sutringen, selvmedlidenheten, overfladiske snakken, plastikk, botox og alt mulig.... 

Anonymkode: db40e...cf0

Fatter ikke hvordan tv 2 og medie norge orker å gi henne skjermetid og eget program... 

ts

Anonymkode: db40e...cf0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjølpes. Holdt det ikke med sytesesong 1? 

Anonymkode: 3528a...90a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hjølpes. Holdt det ikke med sytesesong 1? 

Anonymkode: 3528a...90a

Tydeligvis ikke😂😂😂😂

Anonymkode: db40e...cf0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som skal se på? Jeg skal kanskje se dersom jeg holder ut med sytingen og den irriterende stemmen😛

Anonymkode: db40e...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg så kun 1 episode forrige sesong. Det var nok. Sutring og mer sutring. Folk har sagt serien var veldig lik Kylie Jenner sin serie. 

Skjønner ikke hvorfor de skal ha enda en ny sesong. Blir vel en ny sutresesong. Hun har en så irriterende måte å snakke på! Jeg hadde ikke orket å sett på sel  om jeg fikk penger for det.

Anonymkode: 595da...d68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes jenta er nydelig og reflektert. Hun er like forskjellig som andre folk, og forskjellige folk har forskjellig smak. Å mobbe, rakke ned på noen bare fordi man ikke liker personen er BARNSLIG. Hilsen Lene 35

Anonymkode: f2e28...7a7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes jenta er nydelig og reflektert. Hun er like forskjellig som andre folk, og forskjellige folk har forskjellig smak. Å mobbe, rakke ned på noen bare fordi man ikke liker personen er BARNSLIG. Hilsen Lene 35

Anonymkode: f2e28...7a7

Jeg er enig i utgangspunktet. Men jeg klarer dessverre ikke å ta en person som er så gjennomoperert, fake og ekstremt overflatefokusert som det denne jenta er alvorlig. Og om man skraper bort den gyldne overflaten, tror jeg dessverre ikke det er så mye igjen. Men folk lar seg jo blende, dessverre.

Anonymkode: 3dc9c...305

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i utgangspunktet. Men jeg klarer dessverre ikke å ta en person som er så gjennomoperert, fake og ekstremt overflatefokusert som det denne jenta er alvorlig. Og om man skraper bort den gyldne overflaten, tror jeg dessverre ikke det er så mye igjen. Men folk lar seg jo blende, dessverre.

Anonymkode: 3dc9c...305

Tror hun har nevnt at operasjonene kommer av usikkerhet.

Anonymkode: cc5b0...15d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror hun har nevnt at operasjonene kommer av usikkerhet.

Anonymkode: cc5b0...15d

Og så? Tragisk at disse "influencerne" - bad influencerne, skal få mediatid og villede unge jenter til å tro at operasjoner er det som skal til når man er usikker. Jeg synes hun er et elendig forbilde.

Anonymkode: 3dc9c...305

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så? Tragisk at disse "influencerne" - bad influencerne, skal få mediatid og villede unge jenter til å tro at operasjoner er det som skal til når man er usikker. Jeg synes hun er et elendig forbilde.

Anonymkode: 3dc9c...305

Er ikke hun åpen om at hun ikke oppfordrer til operasjoner? Hun er kanskje ikke det beste forbildet men hun var vanvittig ung da hun ble kjent. Tenk deg selv da om du ble kjent da du var 16-17 år. Synes folk er for krass mot henne.

Anonymkode: cc5b0...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke hun åpen om at hun ikke oppfordrer til operasjoner? Hun er kanskje ikke det beste forbildet men hun var vanvittig ung da hun ble kjent. Tenk deg selv da om du ble kjent da du var 16-17 år. Synes folk er for krass mot henne.

Anonymkode: cc5b0...15d

Selv om hun ikke oppfordrer til operasjoner så fortsetter hun jo å gjøre inngrep. Blir litt sånn "do as i say, not as i do." mentalitet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, deedee_ skrev:

Selv om hun ikke oppfordrer til operasjoner så fortsetter hun jo å gjøre inngrep. Blir litt sånn "do as i say, not as i do." mentalitet. 

Hun er i en kinkig posisjon ja. Ingen har egentlig noe med hva man velger å gjøre med utseendet sitt, men samtidig er hun jo en influencer. Hadde jeg hatt nok penger hadde jeg også fikset litt på utseendet, og jeg er 30.

Anonymkode: cc5b0...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke hun åpen om at hun ikke oppfordrer til operasjoner? Hun er kanskje ikke det beste forbildet men hun var vanvittig ung da hun ble kjent. Tenk deg selv da om du ble kjent da du var 16-17 år. Synes folk er for krass mot henne.

Anonymkode: cc5b0...15d

Hun fortsetter med å polere overflaten som det viktigste i verden. Den dagen hun slutter med det, skal jeg heller vurdere om det er så mye annet ved henne.

Anonymkode: 3dc9c...305

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er i en kinkig posisjon ja. Ingen har egentlig noe med hva man velger å gjøre med utseendet sitt, men samtidig er hun jo en influencer. Hadde jeg hatt nok penger hadde jeg også fikset litt på utseendet, og jeg er 30.

Anonymkode: cc5b0...15d

Jeg er enig i at ingen egentlig har noe med hva man hvor med kroppen sin eller utseendet sitt. Er bare veldig synd for alle unge jenter som ser opp til henne som kanskje har trekk hun hadde før hun opererte seg som nå føler seg stygge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun fortsetter med å polere overflaten som det viktigste i verden. Den dagen hun slutter med det, skal jeg heller vurdere om det er så mye annet ved henne.

Anonymkode: 3dc9c...305

Så fordi man fikser på utseendet eller er opptatt av det betyr det at man ikke har noe annet å by på?

Anonymkode: cc5b0...15d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, deedee_ skrev:

Jeg er enig i at ingen egentlig har noe med hva man hvor med kroppen sin eller utseendet sitt. Er bare veldig synd for alle unge jenter som ser opp til henne som kanskje har trekk hun hadde før hun opererte seg som nå føler seg stygge. 

Er enig i enig i det, samtidig som at det ikke er korrekt at man ikke kan leve som man vil da. Jeg vil fikse på utseendet mitt fordi jeg ble mobbet. Ble ikke påvirket av media. Usikkerheter stammer fra flere hold. Synes influencere gjerne får litt for mye ansvar for unges usikkerhet?

Anonymkode: cc5b0...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fordi man fikser på utseendet eller er opptatt av det betyr det at man ikke har noe annet å by på?

Anonymkode: cc5b0...15d

Noen har det, SE har ikke det.

Anonymkode: 3dc9c...305

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...