Gå til innhold

Sofie Elise’s Verden sesong 2!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

For å se hva psykologen og SE sier

Ok. Jo, det hadde vært spennende. Men muligens litt for privat. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Wow! Joakim ble jo skikkelig angrepet av Fetisha. Jeg ble helt sjokket. 

Jeg synes det var fint og ekte. Tror mange kan kjenne seg igjen i Fetisha. Hun er så utrolig ærlig og fin. Kanskje ekstra mye fordi jeg kjenner meg igjen i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
8 minutter siden, Malika skrev:

Jeg synes det var fint og ekte. Tror mange kan kjenne seg igjen i Fetisha. Hun er så utrolig ærlig og fin. Kanskje ekstra mye fordi jeg kjenner meg igjen i henne.

Skjønner. Det ble litt brutalt syntes jeg. Ikke for å si noe slemt. Jeg hadde aldri klart å snakke slik til en eneste person uansett hva som var blitt gjort.

Endret av Kjærlighetsbarn98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Malika skrev:

Jeg synes det var fint og ekte. Tror mange kan kjenne seg igjen i Fetisha. Hun er så utrolig ærlig og fin. Kanskje ekstra mye fordi jeg kjenner meg igjen i henne.


Jeg syntes hun fremstår som en falsk bitch. Spiller sympatisk og stiller opp for SE bare for sine 15 minutes of fame. At hun føler seg oversett av SE er ikke rettferdig og hakke på Joakim for. 

Anonymkode: aa3c3...af5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

For å se hva psykologen og SE sier

For en rar ting å ønske å se.. samtaler med psykologer er ofte noe av det mest private man har! 

Anonymkode: c663f...685

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Jeg syntes hun fremstår som en falsk bitch. Spiller sympatisk og stiller opp for SE bare for sine 15 minutes of fame. At hun føler seg oversett av SE er ikke rettferdig og hakke på Joakim for. 

Anonymkode: aa3c3...af5

Den gråten ved elven var ikke mye falskt Jeg føler meg velsignet som er i stand til å se det gode i mennesker. Liker både Joakim og Sophie Elise, og ser det komplekse og fine forholdet de har. Det er svært få av oss som er Mor Theresa, som lever og handler helt uten egne motiver. Livet er både vakkert og vanskelig.💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Skjønner. Det ble litt brutalt syntes jeg. Ikke for å si noe slemt. Jeg hadde aldri klart å snakke slik til en eneste person uansett hva som var blitt gjort.

Fordi vi er forskjellige. Og er forskjellig rundt andre mennesker. Du er bra nok som du er, og det er Fetisha også. 

Har lagt merke til deg her inne, og liker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
4 minutter siden, Malika skrev:

Fordi vi er forskjellige. Og er forskjellig rundt andre mennesker. Du er bra nok som du er, og det er Fetisha også. 

Har lagt merke til deg her inne, og liker deg.

Hun er absolutt bra nok, ja ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Malika skrev:

Jeg synes det var fint og ekte. Tror mange kan kjenne seg igjen i Fetisha. Hun er så utrolig ærlig og fin. Kanskje ekstra mye fordi jeg kjenner meg igjen i henne.

Helt enig. 

Anonymkode: d95b8...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt rart at Fetisha jobber eller jobbet som frisør og har tenkt å jobbe med parykker.. fordi 99% av parykkene hun har brukt hittil ser jo helt forferdelige ut. De ser så falske ut. Den fra dagens første episode på den rød løperen var ok-isj. Ang den episoden, synes det er litt sært at SE roper høyt om angst og "må snike meg forbi, vil ikke posere og bli tatt bilde av"... også kommer hun dit med puppene på lufting. Altså, hvor er logikken? Hun sier "nei ikke se på meg", men absolutt alt hun gjør og sier, skriker "SE PÅ MEG FOR FAEN!". Forstå det den som vil. 

Anonymkode: c663f...685

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt rart at Fetisha jobber eller jobbet som frisør og har tenkt å jobbe med parykker.. fordi 99% av parykkene hun har brukt hittil ser jo helt forferdelige ut. De ser så falske ut. Den fra dagens første episode på den rød løperen var ok-isj. Ang den episoden, synes det er litt sært at SE roper høyt om angst og "må snike meg forbi, vil ikke posere og bli tatt bilde av"... også kommer hun dit med puppene på lufting. Altså, hvor er logikken? Hun sier "nei ikke se på meg", men absolutt alt hun gjør og sier, skriker "SE PÅ MEG FOR FAEN!". Forstå det den som vil. 

Anonymkode: c663f...685

Jeg synes SE virker superoverfladisk og kun opptatt av seg selv. Er et under at hun klarer å holde på venner så selvsentrert som hun er.

Anonymkode: d51cb...9a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt rart at Fetisha jobber eller jobbet som frisør og har tenkt å jobbe med parykker.. fordi 99% av parykkene hun har brukt hittil ser jo helt forferdelige ut. De ser så falske ut. Den fra dagens første episode på den rød løperen var ok-isj. Ang den episoden, synes det er litt sært at SE roper høyt om angst og "må snike meg forbi, vil ikke posere og bli tatt bilde av"... også kommer hun dit med puppene på lufting. Altså, hvor er logikken? Hun sier "nei ikke se på meg", men absolutt alt hun gjør og sier, skriker "SE PÅ MEG FOR FAEN!". Forstå det den som vil. 

Anonymkode: c663f...685

Den parykken så veldig bra ut. Og hun er jo der i en fase hvor hun tester ut parykker som hun skal selge til andre. Det å utvikle et produkt tar tid og er krevende. Det vet alle som er grundere. Uansett produkt. Hun jobber vel i salongen til Jan Thomas i dag, så hun er neppe udugelig.

Angst? Det er faktisk mulig å ha sosial angst og samtidig kle seg utfordrende. Logikk? Tror du at alle som har sosial angst ligger som krøll i heldekkende klær i et hjørne på rommet sitt? 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes SE virker superoverfladisk og kun opptatt av seg selv. Er et under at hun klarer å holde på venner så selvsentrert som hun er.

Anonymkode: d51cb...9a3

Det synes du. Jeg ser en person som er søkende og med et alvor. Hun har flaws, men hvem har ikke det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket når de skulle hilse på Jonas Gahr Støre. Det er så sykt sånn det gjerne blir når man skal hilse på noen man har møtt et par ganger. Kjente meg igjen 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

I dagens siste episode mangler virkelig Sophie Elise selvinnsikt. Hun har droppet bursdagen til bestevennen sin 3 år på rad og forstår ikke hvorfor Joakim blir sint? Jeg tror jeg begynte denne tråden med å forsvare henne men det kommer klart og tydelig frem at det bare er "meg meg meg". Som Fetisha sa hadde det kanskje holdt om hun i det minste stakk innom 1 time for å si hei.

Anonymkode: cc5b0...15d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sophie Elise er en egoistisk person utifra hva jeg ser på TV. Ok hun hadde 1 dårlig periode og dukket ikke opp på bursdagen, men dette har skjedd 3-4 år på rad så er det som er problemet. Om det var med den ene gangen greit. 

Det er også utrolig respektløst å ikke ringe selv eller å si ifra i siste minutt noe jeg får inntrykk av at hun gjør ofte. Er som Fetisha sier «It’s all about you all the time” og tror det er veldig sant. 

Ikke nok med det hun er såpass overfladisk og høy på seg selv at hun kommentere at hun hadde vunnet skal vi danse 100% uten tvil. For en merkelig kommentar. Hun trakk seg vel fordi hun var redd for å tape. Nei hele den dama gir meg dårlige vibber. Hun er en utrolig dårlig venninne og kommer til å ende opp alene om hun fortsetter som dette.

Anonymkode: d94a5...203

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dagens siste episode mangler virkelig Sophie Elise selvinnsikt. Hun har droppet bursdagen til bestevennen sin 3 år på rad og forstår ikke hvorfor Joakim blir sint? Jeg tror jeg begynte denne tråden med å forsvare henne men det kommer klart og tydelig frem at det bare er "meg meg meg". Som Fetisha sa hadde det kanskje holdt om hun i det minste stakk innom 1 time for å si hei.

Anonymkode: cc5b0...15d

Jeg forstår veldig godt at det er kjipt for vennene at hun ikke har dukket opp i flere bursdager på rad.  Jeg vet ikke grunnene de andre gangene, men denne gangen var det fordi hun fikk sammenbrudd og måtte til lege og psykolog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg forstår veldig godt at det er kjipt for vennene at hun ikke har dukket opp i flere bursdager på rad.  Jeg vet ikke grunnene de andre gangene, men denne gangen var det fordi hun fikk sammenbrudd og måtte til lege og psykolog. 

Det vet jeg, men problemet er jo at det er snakk om flere år på rad! Da blir man lei. Hadde det vært denne ene gangen hadde hun nok ha fått stor forståelse, men det er jo ikke det😳 Synes ikke hun har rett til å bli sur på Joakim fordi han blir irritert over at hun nok en gang ikke kom i bursdagen hans.

Anonymkode: cc5b0...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som provoserer meg ang den angsten, at hun ikke maktet å dukke opp i bursdagen(e), og så at hun blir fornærmet på Joakim fordi han ikke «skjønner at hun sliter», er at hun har så veldig lite forståelse for hvordan det er å være venn med en som har angst. De gjør sitt beste for å stille opp, forstå, støtte og hjelpe. Hun må ha forståelse for at det noen ganger kan være veldig frustrerende å bli være venn med en med angst. Selv om hun ikke kan noe for at hun får anfall, eller har en tøff periode og ikke orker så mye, så er det sårt for venner å føle at de gir og gir, og aldri får noe tilbake. Da må de få lov til å uttrykke det tenker jeg.

Generelt sett gjennom denne serien så har vennene til SE vært fantastiske, stilt opp i øst og vest, backet up og vært der! At de blir litt skuffet innimellom har jeg stor forståelse for! Det betyr ikke at de plutselig forstår henne mindre, eller er mindre glad i henne, eller kommer til å slutte å stille opp for henne. Det betyr bare at vi alle trenger å føle at vi blir sett og satt pris på! 

Endret av Silja McQueen
Tilføyde noe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...