Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat

Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Petronella93 skrev:

Ehm frida inspirere? Hun deler det samme på Instagram, bakfasaden og mammabloggerne? Ikke så givende lenger. Den sørlandsdamen der hopper nok av Snapchat toget snart tror jeg

men la oss ta en titt da;

silje: oppskrifter og trening

camilla: trening (hun er rå altså)

christel: baby boom, har jobbet på Malta deler masse tilbud (er babyen komt forresten?)

liv; oppskrifter, konkurranser diy

trine; våger å være åpen om sin fortid og diagnoser

Enig med flere av punktene men syns også at flere av dem burde tatt seg tid til å lære mer og bli mer tekniske. Blir fort mye av de samme med disse og dermed tar jeg lange pauser 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, Petronella93 said:

Ehm frida inspirere? Hun deler det samme på Instagram, bakfasaden og mammabloggerne? Ikke så givende lenger. Den sørlandsdamen der hopper nok av Snapchat toget snart tror jeg

christel: baby boom, har jobbet på Malta deler masse tilbud (er babyen komt forresten?)

Skrev ikke du i et annet innlegg at Mammabloggerne har tapt seg skikkelig og at det ikke er noe inspirerende å følge dem lenger? Eller blander jeg nå kanskje? For her ser det jo ut som du har mange grunner til å følge dem, ut ifra hva du skriver :) 

Jeg vil ikke si at jeg følger dem. Det er sporadisk i så fall. Men fåtallet der fenger meg! Føler de er en gruppe som prøver for hardt uten å få det til. Hadde de fått inn noen nye som ikke oppførte seg som gamle tanter i ung kropp, så hadde det vært et stort pluss :) Happymommysquad er en gjeng som fenger meg mye mer, så veldig glad Jin gikk dit! 

Endret av Bajshue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Galavlengsel said:

Uu da må jeg sjekke inn på mammabloggerne igjen!

Galavlengsel aka Trine Lise? Det var det første som traff meg! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bajshue said:

Galavlengsel aka Trine Lise? Det var det første som traff meg! 

Ja det er vel ingen tvil om at Trine Lise legger igjen litt spor her bak nicknamet Galavlengsel... Flaut

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Petronella93 skrev:

Silje: syntes jeg viser alt for mye kropp og har for stort fokus på kropp generelt

camilla: veldig flink, hun er motiverende og tatt seg opp

christel: kjenner ikke til henne, men skjønt at hun er gravid. Hun fenger nok de som har småbarn evnt er gravid

liv: deler ut rabattkoder og reklamerer mye. Drar seg i håret og gjesper

trine: spiller mye på angst, og lite motiverende å følge. Må si meg enig med tidligere utsagn. Livsstilsendring ser jeg ikke! 

Maria: er vell også fast? Hun burde definitivt tatt ett snapchat kurs i både innhold og ferdigheter.

...takk for meg!

edit: om det viser seg at Trine Lise gjemmer seg bak dette nicket som er nevnt viser det hvordan hun er som person! Forferdelig, både for henne og gruppen hun har holdt for narr over lengre tid.

Endret av mumrikk1
Tillegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, mumrikk1 skrev:

Silje: syntes jeg viser alt for mye kropp og har for stort fokus på kropp generelt

christel: kjenner ikke til henne, men skjønt at hun er gravid. Hun fenger nok de som har småbarn evnt er gravid

trine: spiller mye på angst, og lite motiverende å følge. Må si meg enig med tidligere utsagn. Livsstilsendring ser jeg ikke! 

Maria: er vell også fast? Hun burde definitivt tatt ett snapchat kurs i både innhold og ferdigheter.

...takk for meg!

edit: om det viser seg at Trine Lise gjemmer seg bak dette nicket som er nevnt viser det hvordan hun er som person! Forferdelig, både for henne og gruppen hun har holdt for narr over lengre tid.

Men kjære vene om du har så mye negativt å si om denne gjengen hvorfor finner du ikke noe annet å gjøre på?

orke å sitte her inne å trolle slikt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Galavlengsel skrev:

Men kjære vene om du har så mye negativt å si om denne gjengen hvorfor finner du ikke noe annet å gjøre på?

Dette er jo ikke trolling, bare en ærlig tilbakemelding tenker jeg. Bare fordi man er uenig så kan man ikke dra trollekortet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Galavlengsel skrev:

Det er forskjell på å trolle og komme med konstruktiv kritikk kjære deg. I håp om at gruppen leser og kanskje kan bli bedre på noe? Du kan jo bringe det videre😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mumrikk1 skrev:

Det er forskjell på å trolle og komme med konstruktiv kritikk kjære deg. I håp om at gruppen leser og kanskje kan bli bedre på noe? Du kan jo bringe det videre😊

Konstruktiv kritikk er en ting men å harselere og henge ut en person er noe annet. 

men nei jeg er ikke Trine Lise og kan ikke gi denne konstruktive kritikken videre bortsett fra å sende dem et skjermbilde men det kan vel du også gjøre? Eller er du ikke så tøff når du ikke troller her inne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mumrikk1 skrev:

...takk for meg!

Ser du ser noe av de samme som meg men henger deg opp i det negative og jeg heller i de jeg liker. Jeg skipper de damene som ikke fenger og alle fenger heller ikke hver gang men av og til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Bajshue skrev:

Skrev ikke du i et annet innlegg at Mammabloggerne har tapt seg skikkelig og at det ikke er noe inspirerende å følge dem lenger? Eller blander jeg nå kanskje? For her ser det jo ut som du har mange grunner til å følge dem, ut ifra hva du skriver :) 

Jeg vil ikke si at jeg følger dem. Det er sporadisk i så fall. Men fåtallet der fenger meg! Føler de er en gruppe som prøver for hardt uten å få det til. Hadde de fått inn noen nye som ikke oppførte seg som gamle tanter i ung kropp, så hadde det vært et stort pluss :) Happymommysquad er en gjeng som fenger meg mye mer, så veldig glad Jin gikk dit! 

Jo jeg følger dem men ser at flere av dem av og til mangler energien jeg ønsker når dem skal underholde men det gjør ikke noe å skippe noen dager for så og se igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hva skjer med å vaske alle varene med Klorin? Hansker og klut brukes jo på de samme varene når de blir plukket ut av posen, vasket og plassert vekk?

Er dette anbefalt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2020 den 15.29, Los Coronas skrev:

Hva skjer med å vaske alle varene med Klorin? Hansker og klut brukes jo på de samme varene når de blir plukket ut av posen, vasket og plassert vekk?

Er dette anbefalt?

Om hun tror hun vasker bort evt bakterier må hun nok lese seg opp litt. Dette var sløsing av tid og alt annet enn rett måte å gjøre det på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

I går hadde Silje snappen med hjemmefest? Ikke holdt de 1m reglen heller og hun viste tydelig klemming. Syntes at slike ting ikke hører hjemme nå og hvertfall ikke på en offentlig kanal😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, mumrikk1 skrev:

I går hadde Silje snappen med hjemmefest? Ikke holdt de 1m reglen heller og hun viste tydelig klemming. Syntes at slike ting ikke hører hjemme nå og hvertfall ikke på en offentlig kanal😏

Nei, en ting er at det nok skjer her og der, men å flash det i Sosiale medier er korttenkt. Vær vertfall smart nok til å ikke vise at du ikke overholder anbefalte retningslinjer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2020 den 15.29, Los Coronas skrev:

Er dette anbefalt?

Nei tror nok ikke det er hverken anbefalt eller nevnt.. men noen er mer hysterisk enn andre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 9.5.2020 den 10.18, mumrikk1 skrev:

Enig med deg der! Hører egentlig ikke til noe sted men i hvert fall ikke på en offentlig kanal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
3 timer siden, DysterPytten skrev:

Veldig sunn den ukesmenyen til T-L idag altså! 

Jeg ser ikke noen endring hos henne på tanken av livsstilsendringer hennes. Blir nesten litt små flau på hennes vegne på hvordan hun fremstiller seg på bilder, spesielt de som blir lagt ut på mammabloggerne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Litenoggod skrev:

Jeg ser ikke noen endring hos henne på tanken av livsstilsendringer hennes. Blir nesten litt små flau på hennes vegne på hvordan hun fremstiller seg på bilder, spesielt de som blir lagt ut på mammabloggerne. 

Ja, jeg prøvde å være ironisk. Ser det samme som deg. 

Ber om sunne og raske middager, og så er det bare ræl. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...