Gå til innhold

Hun jeg var på date med på mandag slettet meg bare i dag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 hours ago, AnonymBruker said:

Trådstarter her

Jeg klarte ikke å dy meg å sende henne melding.

 

«Hei! Hva skjer med at du har slettet meg overalt? Om du ikke er interessert hadde jeg satt mer pris på at du sa det til meg, enn å bare slette meg sånn. Synes jeg ingenting om! Og jeg har såvidt jeg vet ikke gjort deg noe annet enn å være ærlig og snill mot deg hele veien. Da synes jeg dette er dårlig av deg ovenfor meg. Jeg bare hater folk som ikke kan si i fra om de har et problem eller hva faen det nå enn er! Jeg ønsker deg en god natt og håper du vil svare når du ser dette!» 

Anonymkode: 8b245...4e4

Her bæsja du på leggen min gode mann, desverre for deg. Etter denne meldingen hører du aldri fra denne dama igjen, så her burde du bare gå videre med livet og ta dette dom lærdom. Å være desperat og klengende samt sende en melding som dette er NO NO NO og mere NO!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig godt skuespill av henne isåfall, hun var iallefall det på daten. Jeg kunne og se på henne at hun ville vi skulle kysse.

 

Anonymkode: 8b245...4e4

Du, det der må du bare legge av deg. Har faktisk fått samme beskyldning av to dater når jeg har sagt fra at jeg ikke ville treffes mer etter første date. 

Man er normalt hyggelig slik seg hør og bør, men de har tolket oppførselen som at man var interessert og fysisk tiltrukket. 

 

Anonymkode: 762c2...78a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Merovingian skrev:

Her bæsja du på leggen min gode mann, desverre for deg. Etter denne meldingen hører du aldri fra denne dama igjen, så her burde du bare gå videre med livet og ta dette dom lærdom. Å være desperat og klengende samt sende en melding som dette er NO NO NO og mere NO!

Nei, det gjorde han IKKE. Meldingen er herlt grei: den er ærlig og tydelig. Godt mulig hun ikke kommer til å svare, siden hun er en bitch som ghoster folk og er feig som bare det. Men meldingen er grei. Fikk ærligtalt litt respekt for ts bare av å lese den. Jeg hadde sagt unnskyld om det var jeg som hadde fått den meldingen. 

Anonymkode: 7d879...a77

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde snakket og hatt kjempe god tone før vi møttes og under daten, følte jeg. I ca 1-2 uker snakket vi daglig før vi møttes på chat og noen ganger ringte vi. 

Daten varte i ca 3 timer. Spaserte rundt i byen, tok en matbit og noen få drinker, ble ikke full, men i koselig stemning. Ga hverandre en lang hadeklem når vi gikk fra hverandre. Begynte å chatte litt igjen senere på kvelden etter daten og takket for fine daten, vi planla ikke noe ny date. Men at vi skulle se om vi fant en dato så fort vi kunne. 

Jeg merket at vi pratet merkbart litt mindre etter daten, og ikke så mye hjerter lenger som før i meldingene, men mer smilefjes. Jeg vet ikke om det er meg eller henne, men jeg var nervøs hun kanskje ikke var interessert lenger så da ville jeg ikke virke for flørtere, men bare vennlig.

Så i dag når jeg var ute og spiste middag rundg 18-20:00 med noen venner, sendte jeg en fellessnap av det til henne og andre på snap. Så da senere på kvelden da jeg sjekka snap at det sto «ventende» og det var grått. Hun hadde altså sletta meg før jeg sendte snappen... Jeg fikk en skikkelig klump i magen når jeg så dette og ville da bare gå hjem siden jeg ble så lei meg... Min unnskyldning til vennene var at jeg måtte opp tidlig til jobb imorra, men skulle ikke det egt. 

Sjekket også facebook der hadde hun fjernet meg som venn, og unfollowet meg på instagram. Jeg bare skjønner ikke dette!... Jeg har ikke gjort noe annet enn å bare være snill og ærlig hele veien om hva jeg vil med dette... derfor føles det så utrolig urettferdig og uverdig måte å bli behandlet på og få dette tilbake. Nå er jeg langt nede og lurer på om jeg skal sende henne en melding eller la det være... Dette tok knekken på meg, hvorfor gjorde hun dette mot meg? 😔

Mann 24 år

Anonymkode: 8b245...4e4

Kanakje hun oppdaget at du var anerledes enn slik du utgav deg på nett. Ingen liker å bli lurt, og dem skylder man ikke noe.

Anonymkode: f4e46...de6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, si en liten bønn til universet for at du dodga den kula. Birches be crazy. Det er bedre at du slapp unna tidlig nå enn at dette koster deg en unge på avbetaling med sabotering av samvær tre år frem i tid. Hun har nå vist kortene sine. Hun har vist hvem hun virkelig er. 

Vi kan jo bare forestille oss hvordan hun ville reagert på ting i pressa situasjoner i livet. Hun er en feiging, en pilende rotte, en som bare meler sin egen kake. Sånne folk er, når det virkelig gjelder, en forbannelse. Jeg har selv hørt om folk som har stukket av kjæresten dødssyke i jungelen på backpacker-tur. En som bare har sneket seg ut i mulm og mørke og i samme vending nesten delt ut en dødsdom... Det er nesten vanskelig å forestille seg hvor rå egoismen er. Men det er den moralske standarden sånne som henne ligger på. 

De som ghoster eller på andre måter piler unna ansvar kan glede seg over at Norge er et lite land. Du treffer de du har såret igjen. Kanskje om 20 år. Kanskje i en veldig ubehagelig setting, som f.eks et jobbintervju. Kanskje hennes nye type down the line er en fyr du kjenner? Da er det flaut for henne å møte deg på fest etter fest. 

Moralen er: vær ordentlig. Det straffer seg å være uærlig. Det kommer frem før eller senere. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke en eneste god forklaring eller unnskyldning for å oppføre seg slik hun gjorde. Det må finnes et eget sted i helvete for sånne.

Den meldingen du sendte er helt på sin plass for hun eier tydeligvis ikke oppdragelse. Det er så feigt at det ikke er til å tro.

Når respekten for henne er borte allerede har det da ingenting å si om meldingen ts sendte er sånn eller sånn. Han ville si ifra og er helt i sin rett.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du vil ha en forklaring på dette når hun har fremstått så interessert og lekt med følelsene dine. Respektløst. Klem til deg ❤️

Anonymkode: 20088...ef2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det gjorde han IKKE. Meldingen er herlt grei: den er ærlig og tydelig. Godt mulig hun ikke kommer til å svare, siden hun er en bitch som ghoster folk og er feig som bare det. Men meldingen er grei. Fikk ærligtalt litt respekt for ts bare av å lese den. Jeg hadde sagt unnskyld om det var jeg som hadde fått den meldingen. 

Anonymkode: 7d879...a77

Respekt? Allrighty then.

Raspekt for begge veier, og her har begge to vært respektløse. Hun med sin oppførsel og TS med sin «needy» fremgangsmåte. Er ingen som har krav på forklaring på noe som helst, så her burde kanskje TS gå i seg selv og finne ut hva han gjorde galt. 

Er nok mye her som ikke blir fortalt og vi hører jo kun en side av saken.

Han bæsja på leggen og hans sjangser for svar etter den meldingen er lik 0.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger nok for mye i en date, TS. Kanskje du hadde litt høyre forventninger. Kvinner liker ikke usikre menn, som blir såret av avvisning. Kjærlighet handler om å respektere hverandres valg, og du må heller være glad for at hun viser valget hun har tatt såpass tydelig. Værste er å være sammen med noen som gradvis prøver å bryte deg ned.

Anonymkode: cad71...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Forstår godt at du ble sint og lei deg. Her har hun vist interesse for å treffe deg igjen og lekt med følelsene dine, for så å slette deg helt uten noen forklaring. Om gnisten ikke er helt der så er man høflig nok til å gi beskjed. Skjønner ikke hvorfor ghosting er noe folk vurderer engang.

Man får en annen person til å sitte der med et solid hakk i selvtilliten og gir de dårlig erfaring når det kommer til det å date og finne en partner. Kjære ts, ikke sitt der og lur på hva som er galt med deg. Vi har alle våre feil og mangler, og til tross for det er det garantert en person der ute som kommer til å like deg for akkurat den du er. Opp med haka, og ikke gi opp :) Og om du blir ghostet igjen: ikke ta det personlig bare fordi det er folk der ute som mangler ryggrad og personlig ansvar ovenfor andre folks følelser. Virker som det har blitt en ganske vanlig rømningsplan nå til dags. Det var hun som var for feig til å være ærlig, og du var tøff som prøvde å sette henne på plass. Hun syns det er lettere å trykke på noen knapper enn å skåne følelsene til en person, og det sier mer om henne enn deg. 

Hadde selv slengt med et banneord eller to om en person hadde utsatt meg for noe slikt, er bare bra at du uttrykker at det ikke er greit, så kan det hende hun tenker seg om neste gang hun vil slette en person ut av livet sitt uten nærmere forklaring. Høres ut som en emosjonelt og sosialt tilbakestående drittunge, du fortjener bedre! Ikke tenk at hun var den du mistet, tenk heller "puh! Flaks jeg ikke rotet meg borti det kvinnfolket der!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du legger nok for mye i en date, TS. Kanskje du hadde litt høyre forventninger. Kvinner liker ikke usikre menn, som blir såret av avvisning. Kjærlighet handler om å respektere hverandres valg, og du må heller være glad for at hun viser valget hun har tatt såpass tydelig. Værste er å være sammen med noen som gradvis prøver å bryte deg ned.

Anonymkode: cad71...50d

Man må vel kunne forvente et minimum av anstendighet? For høye forventninger? Om at et menneske sier at dette ikke er noe å satse videre på? Når en person velger å slette all kontakt uten et ord på den måten fortjener man ikke et fnugg av respekt.

Hva i all verden har den siste setningen der med saken å gjøre?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
9 hours ago, AnonymBruker said:

Da synes jeg hun kunne ha sagt det, jeg hadde taklet det bedre enn å bare bli slettet på den måten. Iallefall når hun gjør det rett etter en date og vi pratet jo sist i går! Kontakten vår dabbet jo ikke såpass av, så jeg forstår det ikke. Jeg kjenner henne ikke lenger, trodde hun var bedre enn som så

Anonymkode: 8b245...4e4

 

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner jeg kunne spart meg for noen ting jeg skrev, men da jeg skrev i litt sinne og var langt nede... Jeg synes det er for dårlig av henne å leke sånn med meg, si etter daten flere dager etter at hun er keen og vil møte meg igjen... Er det rart man blir såret, spesielt når vi hadde det så bra sammen...

Anonymkode: 8b245...4e4

 

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg takler avvisning jeg, men skal ikke legge skjult på at det ikke er hyggelig så klart om man er interessert i vedkommende... og enda mindre hyggelig når det skjer såpass brått etter en en fin date uten forklaring. Synes fortsatt hun kunne sagt noe enn å ut av dey blå slette meg. Siste hun skrev til meg «Godnatt, kjære❤️❤️ Du er ledig i romjula eller? Vi må finne på noe, savner deg sånn allerede skjønner du:/». Hun har virket kjempe interessert heletiden og jeg har ikke gitt henne uttrykk for noe som helst angående avvisning hvordan jeg takler det. Utrolig hvor sleip noen kan være.

Anonymkode: 8b245...4e4

9 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig godt skuespill av henne isåfall, hun var iallefall det på daten. Jeg kunne og se på henne at hun ville vi skulle kysse.

 

Anonymkode: 8b245...4e4

Beklager at jeg er krass, men du virker veldig lite reflektert. Dere var på EN date og du oppfører deg som om dere var forlovet. Du sender en melding i sinne pga EN date. Du hevder at hun ville at du skulle kysse henne men du ble slettet fra sosiale medier ETTER daten. Her er det brist i virkelighetsoppfatningen. 

 

Forresten : du sier du takler avvisning... noe du åpenbart IKKE gjør. 

Endret av Vanlig fyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg mottatt den meldingen fra deg, hadde jeg tenkt "Gu så godt jeg sletta han der" Og vert helt ferdig med deg.

Hva forventer du at hun skal svare?

Anonymkode: f4e46...de6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun sanset at du var litt eiesyk allerede etter første date? Det kan jo drepe lysten ganske raskt

Anonymkode: cad71...50d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig godt skuespill av henne isåfall, hun var iallefall det på daten. Jeg kunne og se på henne at hun ville vi skulle kysse.

 

Anonymkode: 8b245...4e4

Da mangler du  tydeligvis sosiale antenner. 

Du har vært på 1 date med henne. Kom deg videre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt noen på date før, der vi skrev sammen i flere måneder hver dag før vi møttes. Kjemien var ikke der når vi møttes. Vi bare kuttet kontakten etter på. Lite vits å late som om ting var bedre enn det var.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun sanset at du var litt eiesyk allerede etter første date? Det kan jo drepe lysten ganske raskt

Anonymkode: cad71...50d

Jeg er ikke eiesyk i det heletatt, ser du ikke selv hva jeg skriver hva hun har gjort? Hun vært kjempe interessert hele veien og ført meg bak lyset for å så bare slette meg ut av det blå. Det er ingenting annet enn forkastelig!

 

4 minutter siden, FrodeF skrev:

Da mangler du  tydeligvis sosiale antenner. 

Du har vært på 1 date med henne. Kom deg videre. 

Mangler jeg sosiale antenner fordi jeg så på henne at hun ville ha et kyss?? Ok den var jo ny for meg. 

 

4 minutter siden, badeball27 skrev:

Har møtt noen på date før, der vi skrev sammen i flere måneder hver dag før vi møttes. Kjemien var ikke der når vi møttes. Vi bare kuttet kontakten etter på. Lite vits å late som om ting var bedre enn det var.

Vel, selv om det var dumt å snakke såpass mye før vi møttes var iallefall kjemien tilstedet da vi møttes. 

 

13 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

 

 

Beklager at jeg er krass, men du virker veldig lite reflektert. Dere var på EN date og du oppfører deg som om dere var forlovet. Du sender en melding i sinne pga EN date. Du hevder at hun ville at du skulle kysse henne men du ble slettet fra sosiale medier ETTER daten. Her er det brist i virkelighetsoppfatningen. 

 

Forresten : du sier du takler avvisning... noe du åpenbart IKKE gjør. 

Lett for deg å si. Når vi hadde det såpass bra sammen og snakket så mye som vi gjorde så synes jeg det er en selvfølge å si i fra «beklager, men dette funker ikke for meg. Ønsker deg lykke til videre». Og jo du, jeg takler avvisning. Men jeg takler ikke uærlige og folk som spiller på andres følelser for og så være kynisk og bare slette personen. At hun i det heletatt klarer det fatter jeg ikke. Noe så falskt!

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er dobbelt så gammel som deg fikk jeg lyst til å svare på dette.
Jeg er enig med de andre som har svart her.
Det finnes alltid konfliktskye mennesker. I alle aldre og av begge kjønn.
Jeg har opplevd å bli ghostet mange ganger og det er sårende, men det skjer av en grunn. Og jeg har desverre gjort det selv en gang og skammet meg helt forferdelig etterpå. Fordi jeg visste at det var feigt. Men det var en grunn til at jeg valgte å gjøre det.
Jeg var absolutt ikke likegyldig til hva den andre måtte tenke eller føle. Men selvtilliten var veldig lav og jeg var deppa på grunn av andre ting som skjedde i livet mitt. Jeg hadde ikke energi til å forklare hvorfor jeg følte at dette ikke var liv laga.
Siden vi bare hadde chattet på nettet og aldri skapt noe, vært "sammen" eller startet noe sammen følte jeg ikke at jeg var forpliktet til den personen heller. Jeg så ingen grunn til å måtte begrunne eller unnskylde at jeg ikke så noen framtid med ham. Jeg respekterte ham ikke.
Og kommer aldri til å gjøre det igjen!
Fordi han gjorde akkurat det samme som deg. Stalket meg opp på SoMe´s og anklaget meg for å ha Ghostet ham. Det skremte vettet av meg! Jeg måtte bare beklage og blokkerte ham.
Det var feigt og jeg visste det!
En god ting i sånne situasjoner kan være å spørre seg selv følgende:
Er det sant det du tenker?
Kan du helt sikkert vite at det er sant?
Hvordan reagerer du, hva skjer når du tror på den tanken?
Hvem ville du være uten den tanken?
Så kan du snu tanken rundt og se hvordan du selv oppførte deg i situasjonen
Har jeg noe bevis for at det virkelig er sånn jeg tenker?  Teknikken kommer fra  The work av Byron Katie. Les og lær!
Har du tenkt på at når du peker på en annen så vil tre fingre peke tilbake på deg?
Det vil si at den du peker på kanskje har én ting de bør gjøre annerledes mens du har tre ting.
Tre muligheter til å endre situasjonen:  du kan tenke at du skal lære noe om deg selv, du kan ha tillit til at hun så at dette ikke var liv laga og du kan snu det rundt og forsøke se på hvordan du kan forholde deg til noe sånt neste gang du møter en person du blir betatt av. Fordi det kommer flere etter henne!
Hva kan du lære av det?
Kanskje det ikke handlet om deg i det hele tatt, men om henne....

Anbefaler deg også å sjekke ut han her:

Gi slipp på overtenking og bekymringer av Kenneth Soares
Lykke til!  Håper du finner kjærligheten din veldig snart :blomst::nordvesta:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun vært kjempe interessert hele veien og ført meg bak lyset for å så bare slette meg ut av det blå. Det er ingenting annet enn forkastelig!

 

Mangler jeg sosiale antenner fordi jeg så på henne at hun ville ha et kyss?? 

 

Vel, selv om det var dumt å snakke såpass mye før vi møttes var iallefall kjemien tilstedet da vi møttes. 

 

Lett for deg å si. Når vi hadde det såpass bra sammen og snakket så mye som vi gjorde så synes jeg det er en selvfølge å si i fra «beklager, men dette funker ikke for meg. Ønsker deg lykke til videre». Og jo du, jeg takler avvisning. Men jeg takler ikke uærlige og folk som spiller på andres følelser for og så være kynisk og bare slette personen. At hun i det heletatt klarer det fatter jeg ikke. Noe så falskt!

Anonymkode: 8b245...4e4

Dette virker nesten som en konspirasjon. Hvorfor slettet hun deg hvis alt var så bra som du påstår? Her må Siv og Erna komme på banen!

Sannheten er at du nekter å innse at hun ikke liker deg slik du trodde, fordi du ikke reflekterer. Du takler heller ikke avvisningen, du klarer ikke la det ligge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Dette virker nesten som en konspirasjon. Hvorfor slettet hun deg hvis alt var så bra som du påstår? Her må Siv og Erna komme på banen!

Sannheten er at du nekter å innse at hun ikke liker deg slik du trodde, fordi du ikke reflekterer. Du takler heller ikke avvisningen, du klarer ikke la det ligge. 

Problemet til ts er vel at han aldri fikk noen avvisning? Nei, ghosting er ikke akseptert som avvisning.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...