Gå til innhold

Hun jeg var på date med på mandag slettet meg bare i dag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et veldig godt råd. 

TS: Jeg skjønner faktisk godt at du blir irritert over å bli slettet uten noen forklaring. Men måten du håndterer dette på får meg til å tenke at det kan være en grunn til at hun valgte den metoden hun valgte, at hun så tegn til at du ikke ville håndtere en avvisning så godt. 

Anonymkode: 5c423...3e0

Jeg takler avvisning jeg, men skal ikke legge skjult på at det ikke er hyggelig så klart om man er interessert i vedkommende... og enda mindre hyggelig når det skjer såpass brått etter en en fin date uten forklaring. Synes fortsatt hun kunne sagt noe enn å ut av dey blå slette meg. Siste hun skrev til meg «Godnatt, kjære❤️❤️ Du er ledig i romjula eller? Vi må finne på noe, savner deg sånn allerede skjønner du:/». Hun har virket kjempe interessert heletiden og jeg har ikke gitt henne uttrykk for noe som helst angående avvisning hvordan jeg takler det. Utrolig hvor sleip noen kan være.

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig godt skuespill av henne isåfall, hun var iallefall det på daten. Jeg kunne og se på henne at hun ville vi skulle kysse.

 

Anonymkode: 8b245...4e4

Og kanskje hun trodde du ikke ville kysse siden du ikke kysset henne og at hun dermed tenkte at du ikke var interessert?

Det har skjedd meg. Jeg slettet fordi jeg ikke ville møte på en "vi passer ikke sammen". Han virket litt uinteressert på dagen og jeg viste mest interesse.

Møtte han tilfeldig 1 mnd senere og han var sur fordi jeg hadde sletta. Kalte meg ting fordi jeg hadde behandlet han dårlig i følge han selv og han var jo bare snill og ville treffe meg mer men fordi han ikke viste det tydelig og bare var vennlig så ja....

Anonymkode: c676e...a6e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter her

Jeg klarte ikke å dy meg å sende henne melding.

 

«Hei! Hva skjer med at du har slettet meg overalt? Om du ikke er interessert hadde jeg satt mer pris på at du sa det til meg, enn å bare slette meg sånn. Synes jeg ingenting om! Og jeg har såvidt jeg vet ikke gjort deg noe annet enn å være ærlig og snill mot deg hele veien. Da synes jeg dette er dårlig av deg ovenfor meg. Jeg bare hater folk som ikke kan si i fra om de har et problem eller hva faen det nå enn er! Jeg ønsker deg en god natt og håper du vil svare når du ser dette!» 

Anonymkode: 8b245...4e4

Ser flere skriver at du virker klein og at hun ikke skylder deg noe. Det er forsåvidt sant nok.. hun skylder deg Ingen ting. Men jeg synest meldingen din var helt fin. Er helt greit å vise følelser i en melding når hun bare sletter uten å si noe. Hadde det vært før dere traff hverandre så er det en annen sak. Det å si ifra at en ikke ønsker mer kontakt er en ærlig sak og viser vertfall respekt ovenfor den andre personen. Nå i disse dating tider så virker det som det har forsvunnet hos noen.

Men.. vet du.. skit i det. Du kommer til å treffe ei så mye bedre dame enn henne.

Anonymkode: 32c7e...6d2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg takler avvisning jeg, men skal ikke legge skjult på at det ikke er hyggelig så klart om man er interessert i vedkommende... og enda mindre hyggelig når det skjer såpass brått etter en en fin date uten forklaring. Synes fortsatt hun kunne sagt noe enn å ut av dey blå slette meg. Siste hun skrev til meg «Godnatt, kjære❤️❤️ Du er ledig i romjula eller? Vi må finne på noe, savner deg sånn allerede skjønner du:/». Hun har virket kjempe interessert heletiden og jeg har ikke gitt henne uttrykk for noe som helst angående avvisning hvordan jeg takler det. Utrolig hvor sleip noen kan være.

Anonymkode: 8b245...4e4

Da er det veldig merkelig. Hun høres i alle fall ikke ut som noen som prøver å la ting gli over av seg selv. 

Og du er sikker på at hun hadde slettet deg før du sendte snap'en? At hun ikke så den (evt. hos noen andre) og oppfattet den som at du var ute på sjekkern? 

Anonymkode: 5c423...3e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det veldig merkelig. Hun høres i alle fall ikke ut som noen som prøver å la ting gli over av seg selv. 

Og du er sikker på at hun hadde slettet deg før du sendte snap'en? At hun ikke så den (evt. hos noen andre) og oppfattet den som at du var ute på sjekkern? 

Anonymkode: 5c423...3e0

Det sto «ventende», så ja hun slettet meg før jeg sendte snappen. Hadde hun ikke slettet meg på forhånd hadde det stått «åpnet» men fortsatt i grått.

Og nei jeg ikke vært ute på sjekkern eller vært interessert i å snakke med andre jenter enn henne den siste uka. Angrer litt, tror kanskje jeg la litt for mye i dette

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser flere skriver at du virker klein og at hun ikke skylder deg noe. Det er forsåvidt sant nok.. hun skylder deg Ingen ting. Men jeg synest meldingen din var helt fin. Er helt greit å vise følelser i en melding når hun bare sletter uten å si noe. Hadde det vært før dere traff hverandre så er det en annen sak. Det å si ifra at en ikke ønsker mer kontakt er en ærlig sak og viser vertfall respekt ovenfor den andre personen. Nå i disse dating tider så virker det som det har forsvunnet hos noen.

Men.. vet du.. skit i det. Du kommer til å treffe ei så mye bedre dame enn henne.

Anonymkode: 32c7e...6d2

Tusen takk! 

Akkurat det du sier der skal jeg prøve på😊

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da synes jeg hun kunne ha sagt det, jeg hadde taklet det bedre enn å bare bli slettet på den måten. Iallefall når hun gjør det rett etter en date og vi pratet jo sist i går! Kontakten vår dabbet jo ikke såpass av, så jeg forstår det ikke. Jeg kjenner henne ikke lenger, trodde hun var bedre enn som så

Anonymkode: 8b245...4e4

Ting kan forandre seg etter en date vet du. For eksempel at du bare oppfører deg og skriver vennlig i etterkant som du sa du gjorde, da får hun jo ikke akuratt noen romantiske vibber fra deg. Hun trodde vel du var bedre enn som så 

Anonymkode: 8ec52...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Men om det var en jente som ble ghostet av en fyr hadde sikkert alle støttet henne og sagt hvor dritt fyren er. Om en fyr derimot blir det er det liksom bare helt greit. Lenge leve dobbeltmoralen

Anonymkode: 8b245...4e4

Jeg er mann, du dreit deg på låret med den meldingen... 

Anonymkode: 62d29...2ba

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ting kan forandre seg etter en date vet du. For eksempel at du bare oppfører deg og skriver vennlig i etterkant som du sa du gjorde, da får hun jo ikke akuratt noen romantiske vibber fra deg. Hun trodde vel du var bedre enn som så 

Anonymkode: 8ec52...cdb

Det var kanskje dumt av meg, men jeg ville ta det rolig. Og hvis hun ikke var interessert var jeg jo uansett redd for å være for «på»

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du burde latt det bli med de. Jeg ville nok ikke svart hvis det var meg, tror jeg hadde blitt redd.

Anonymkode: 2e80c...d21

Er en snodig verden vi lever i, hvor den ene parten fritt kan leke med den andres følser for så å knuse hjerter. Og deretter sette seg selv som "heldiggrisen som unnslapp en potensiell seriemorder", fordi den som ble knust, i et øyeblikks hjertesorg, sender en frustrasjonsmelding tilbake.

Hjelp jeg vil av verden!

 

Ts....du "dodged a bullet" her...ikke hun. Vær glad du slipper tilbringe mer tid med en manipulativ ryggradløs dame. Jada i ro og mak kunne du nok sendt en mer politisk korrekt sms, men kanskje neket i andre enden forstår nå at man ikke kan oppføre seg slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HarryDotter said:

Er en snodig verden vi lever i, hvor den ene parten fritt kan leke med den andres følser for så å knuse hjerter. Og deretter sette seg selv som "heldiggrisen som unnslapp en potensiell seriemorder", fordi den som ble knust, i et øyeblikks hjertesorg, sender en frustrasjonsmelding tilbake.

Hjelp jeg vil av verden!

 

Ts....du "dodged a bullet" her...ikke hun. Vær glad du slipper tilbringe mer tid med en manipulativ ryggradløs dame. Jada i ro og mak kunne du nok sendt en mer politisk korrekt sms, men kanskje neket i andre enden forstår nå at man ikke kan oppføre seg slik?

Velkommen til alle kvinners opplevelse av dating.

Anonymkode: 4dcf0...ecb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til alle kvinners opplevelse av dating.

Anonymkode: 4dcf0...ecb

Ja jeg lot vær å nevne kjønn bevisst. Dette gjelder mennesker generellt. Nå tror jeg ikke menn er værre enn kvinner på dette. Kvinner sitter tross allt på all makt på kjønnsmarkedet. Så fordel kvinner der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener folk at han har bæsja på leggen? Hvorfor skal han unngå å tape ansikt? Spiller ingen rolle hva han skrev i meldingen, han skal aldri ha noe med henne å gjøre uansett (mest sannsynlig). Så hvorfor ikke snakke rett fra levra? Om hun svarer eller ikke er heller ikke så viktig, så jeg ser ikke hvorfor han skulle pakket det inn og satt rosa sløyfe på det.

Folk som oppfører seg dårlig fortjener å høre det. Sånne folk tar det mest sannsynlig ikke til seg uansett hvor pk man er. 

Anonymkode: 1781c...9b9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener folk at han har bæsja på leggen? Hvorfor skal han unngå å tape ansikt? Spiller ingen rolle hva han skrev i meldingen, han skal aldri ha noe med henne å gjøre uansett (mest sannsynlig). Så hvorfor ikke snakke rett fra levra? Om hun svarer eller ikke er heller ikke så viktig, så jeg ser ikke hvorfor han skulle pakket det inn og satt rosa sløyfe på det.

Folk som oppfører seg dårlig fortjener å høre det. Sånne folk tar det mest sannsynlig ikke til seg uansett hvor pk man er. 

Anonymkode: 1781c...9b9

Enig. Hvordan skal man vite hva en tenker eller vil om man ikke snakker rett fra levra? 

Og folk som oppfører seg dårlig fortjener absolutt å få høre det. Det er helt på sin plass! 

Tusen takk😌

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en tanke som faller meg inn: har hun dårlig erfaring fra før med andre gutter? kanske så hun ting som ga henne dårlig magefølelse? eksempler kan være? har du begynt å følge nye jenter på insta? liker mye på andre jenter sine bilder? du sier selv at det ble litt mere smilefjes enn hjerter etter daten..kanskje har dette fremkalt dårlige minner og følelser hos henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hilde1302 said:

en tanke som faller meg inn: har hun dårlig erfaring fra før med andre gutter? kanske så hun ting som ga henne dårlig magefølelse? eksempler kan være? har du begynt å følge nye jenter på insta? liker mye på andre jenter sine bilder? du sier selv at det ble litt mere smilefjes enn hjerter etter daten..kanskje har dette fremkalt dårlige minner og følelser hos henne?

Alle jenter over alderen... Tja... 14-16 eller noe deromkring, har dårlige erfaringer med gutter.

Anonymkode: 4dcf0...ecb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt at du synes hun var kjip som bare slettet deg, er helt enig i at det hadde vært bedre å gi beskjed på en ordentlig måte.
Men å slette deg fra alle sosiale medier er også et tydelig signal, og å sende en sånn aggressiv melding er bare dumt. Den kommer hun aldri til å svare på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, HarryDotter skrev:

Er en snodig verden vi lever i, hvor den ene parten fritt kan leke med den andres følser for så å knuse hjerter. Og deretter sette seg selv som "heldiggrisen som unnslapp en potensiell seriemorder", fordi den som ble knust, i et øyeblikks hjertesorg, sender en frustrasjonsmelding tilbake.

Hjelp jeg vil av verden!

 

Ts....du "dodged a bullet" her...ikke hun. Vær glad du slipper tilbringe mer tid med en manipulativ ryggradløs dame. Jada i ro og mak kunne du nok sendt en mer politisk korrekt sms, men kanskje neket i andre enden forstår nå at man ikke kan oppføre seg slik?

Enig! Tviler på at de fleste er så politisk korrekte selv i ulike situasjoner.

Ønsker deg lykke til ts. Skjønner frustrasjonen din. Dere har datet og hatt mange fine samtaler før dere møttes. Såklart blir du sint når hun leker med deg sånn. Og den siste mld hvor hun kaller deg kjære og vil møte deg igjen, for så å bare slette deg helt. Den mld var ikke så ille heller. Blir man redd av den så er man en meget sart sjel😊 Du finner en dame som kommer til å elske deg en dag. I mellomtiden så bare nyt livet unge mann😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Hvordan skal man vite hva en tenker eller vil om man ikke snakker rett fra levra? 

Og folk som oppfører seg dårlig fortjener absolutt å få høre det. Det er helt på sin plass! 

Tusen takk😌

Anonymkode: 8b245...4e4

Helt enig!

Anonymkode: ba334...acc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke er interessert hadde jeg satt mer pris på at du sa det til meg, enn å bare slette meg sånn

Tøys. To ord: "Sletter deg" eller bare å gjøre det, kommer ut på ett. Du oppfatter i begge tilfeller hva situasjonen er: du er slettet. 
Ingenting å gjøre med det, og vedkommende er i sin fulle rett, selvsagt. 

Anonymkode: 9fc67...622

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...