Gå til innhold

Hun jeg var på date med på mandag slettet meg bare i dag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke et sjakktrekk å banne og si at du hater folk som henne, og be henne svare, i samme melding...

Hun skylder deg forresten ingenting, hverken svar eller forklaring, selv om du selv syns du gjør det.

Sjansen er stor for at du ikke får det heller, i hvert fall ikke nå, sånne bitre krav om svar og forklaringer virker som oftest mot sin hensikt.

Anonymkode: 4dcf0...ecb

Du synes ikke det nei? Nå vet ikke du som mye om relasjonen vi hadde forøvrig da, hadde jeg ikke kjent henne så «godt» hadde jeg ikke skrevet til henne og ihvertfall ikke bannet!

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter her

Jeg klarte ikke å dy meg å sende henne melding.

 

«Hei! Hva skjer med at du har slettet meg overalt? Om du ikke er interessert hadde jeg satt mer pris på at du sa det til meg, enn å bare slette meg sånn. Synes jeg ingenting om! Og jeg har såvidt jeg vet ikke gjort deg noe annet enn å være ærlig og snill mot deg hele veien. Da synes jeg dette er dårlig av deg ovenfor meg. Jeg bare hater folk som ikke kan si i fra om de har et problem eller hva faen det nå enn er! Jeg ønsker deg en god natt og håper du vil svare når du ser dette!» 

Anonymkode: 8b245...4e4

Oi, oi, oi ... Måten å ta kontakt på og samtidig bevare verdigheten hadde vært å f.eks. sende en melding bestående av det jeg har latt stå igjen over. 

Anonymkode: 5c423...3e0

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dame hadde jeg ikke svart på en så agressiv melding.

Anonymkode: 41b43...3ea

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du er skuffet, og det gjør jo forsåvidt ingenting at du sendte melding etterpå. Du kunne gjerne bare ordlagt deg litt annerledes. Altså sagt det på en litt finere måte. Så hadde det ikke virket så desperat, samtidig som at du fikk sagt i fra at du ikke syntes det var noe hyggelig at hun avsluttet det på den måten 😊

Anonymkode: cc7f4...5be

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du synes ikke det nei? Nå vet ikke du som mye om relasjonen vi hadde forøvrig da, hadde jeg ikke kjent henne så «godt» hadde jeg ikke skrevet til henne og ihvertfall ikke bannet!

Anonymkode: 8b245...4e4

Og jeg sa ikke at jeg hatet folk som henne, mente at jeg hater når folk er for feige til å bare sende en melding og si «sorry, men jeg er ikke interessert lenger». Hvor mye koster det å si det? Ghosting synes jeg er utrolig umodent og dårlig gjort iallefall når man har møttes, hatt så god tone og snakket så masse. Var jo ikke slik at hun slettet meg fordi vi ikke hadde snakket noe særlig på en stund, vi snakka som sagt sist i går...

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du synes ikke det nei? Nå vet ikke du som mye om relasjonen vi hadde forøvrig da, hadde jeg ikke kjent henne så «godt» hadde jeg ikke skrevet til henne og ihvertfall ikke bannet!

Anonymkode: 8b245...4e4

Hun skylder deg fremdeles ingenting, selv om du mener det eller skulle ønske det.

Velkommen til verden.

Kanskje hun til og med begynte å ane hva slags type du her viser at du er, og klokelig nok trakk seg unna.

Anonymkode: 4dcf0...ecb

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg sa ikke at jeg hatet folk som henne, mente at jeg hater når folk er for feige til å bare sende en melding og si «sorry, men jeg er ikke interessert lenger». Hvor mye koster det å si det? Ghosting synes jeg er utrolig umodent og dårlig gjort iallefall når man har møttes, hatt så god tone og snakket så masse. Var jo ikke slik at hun slettet meg fordi vi ikke hadde snakket noe særlig på en stund, vi snakka som sagt sist i går...

Anonymkode: 8b245...4e4

Eh ... Jo, det gjorde du faktisk, uansett om det var det du mente eller ikke. 

Anonymkode: 5c423...3e0

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde fått en sånn melding, hadde jeg tenkt at jeg hadde dodged a bullet.. 

Anonymkode: 16025...fd7

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om det var en jente som ble ghostet av en fyr hadde sikkert alle støttet henne og sagt hvor dritt fyren er. Om en fyr derimot blir det er det liksom bare helt greit. Lenge leve dobbeltmoralen

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har slettet deg over alt ellers, så er du kanskje blokkert på melding også, så det er ikke sikkert hun mottar den meldingen. Synes det er greit nok at du sendte melding, de to første setningene er ok. Du burde latt det bli med de. Jeg ville nok ikke svart hvis det var meg, tror jeg hadde blitt redd.

Anonymkode: 2e80c...d21

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men om det var en jente som ble ghostet av en fyr hadde sikkert alle støttet henne og sagt hvor dritt fyren er. Om en fyr derimot blir det er det liksom bare helt greit. Lenge leve dobbeltmoralen

Anonymkode: 8b245...4e4

Jeg tror problemet her egentlig var måten han ordla seg på. Ghosting er dritt for alle kjønn.

Anonymkode: 41b43...3ea

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror problemet her egentlig var måten han ordla seg på. Ghosting er dritt for alle kjønn.

Anonymkode: 41b43...3ea

Jeg skjønner jeg kunne spart meg for noen ting jeg skrev, men da jeg skrev i litt sinne og var langt nede... Jeg synes det er for dårlig av henne å leke sånn med meg, si etter daten flere dager etter at hun er keen og vil møte meg igjen... Er det rart man blir såret, spesielt når vi hadde det så bra sammen...

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om det var en jente som ble ghostet av en fyr hadde sikkert alle støttet henne og sagt hvor dritt fyren er. Om en fyr derimot blir det er det liksom bare helt greit. Lenge leve dobbeltmoralen

Anonymkode: 8b245...4e4

Det kommer nok antakelig mer an på hvordan man legger frem saken sin enn på kjønn. 

Og så er det en del damer som av erfaring automatisk får piggene litt ut når menn snakker om hva de fortjener eller ikke fra damer fordi de er så snille ... 

Anonymkode: 5c423...3e0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Det kommer nok antakelig mer an på hvordan man legger frem saken sin enn på kjønn. 

Og så er det en del damer som av erfaring automatisk får piggene litt ut når menn snakker om hva de fortjener eller ikke fra damer fordi de er så snille ... 

Anonymkode: 5c423...3e0

Dette........

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter her

Jeg klarte ikke å dy meg å sende henne melding.

 

«Hei! Hva skjer med at du har slettet meg overalt? Om du ikke er interessert hadde jeg satt mer pris på at du sa det til meg, enn å bare slette meg sånn. Synes jeg ingenting om! Og jeg har såvidt jeg vet ikke gjort deg noe annet enn å være ærlig og snill mot deg hele veien. Da synes jeg dette er dårlig av deg ovenfor meg. Jeg bare hater folk som ikke kan si i fra om de har et problem eller hva faen det nå enn er! Jeg ønsker deg en god natt og håper du vil svare når du ser dette!» 

Anonymkode: 8b245...4e4

Dette var aggressivt. Tror du dette gjør henne mer interessert i deg igjen? Altså, hun er rimelig feig som gjør det hun har gjort, men dette får henne neppe tilbake. Om du vil det da. Om du hadde sendt en høflig melding og hun ikke svarer så kan det derimot være greit å blåse ut litt. Det må være lov når man blir behandlet som luft. Blås ut og glem. 

Anonymkode: 8a114...b19

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skylder deg fremdeles ingenting, selv om du mener det eller skulle ønske det.

Velkommen til verden.

Kanskje hun til og med begynte å ane hva slags type du her viser at du er, og klokelig nok trakk seg unna.

Anonymkode: 4dcf0...ecb

Du mener seriøst ikke det? Når man har møttes og snakket såpass mye sammen og hatt det så bra, mener jeg at er på sin plass å si noe om man ikke ønsker videre kontakt

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner jeg kunne spart meg for noen ting jeg skrev, men da jeg skrev i litt sinne og var langt nede...

Anonymkode: 8b245...4e4

En tips når det gjelder kommunikasjon ved sinne....

Skriv i vei, men ikke send. Vurder så innholdet dagen etter. Det er min taktikk. Jeg ender alltid opp med ikke å sende. 

Anonymkode: 8a114...b19

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal gå litt i deg selv? Kanskje du hadde det fint på daten, men at hun synes det er vanskelig å avvise face to face. Jeg kunne fort bare la det skli ut i sanden om jeg ikke var intr, og fikk en følelse av at vedkommende ikke ville takle avvisning så bra. 

Jeg hadde i alle fall følt et enormt ubehag ved å motta en slik melding, og tenkt at hjelpe meg så godt jeg kom meg unna! 

Anonymkode: 63f13...128

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner jeg kunne spart meg for noen ting jeg skrev, men da jeg skrev i litt sinne og var langt nede... Jeg synes det er for dårlig av henne å leke sånn med meg, si etter daten flere dager etter at hun er keen og vil møte meg igjen... Er det rart man blir såret, spesielt når vi hadde det så bra sammen...

Anonymkode: 8b245...4e4

Skjønner godt at du er forbanna. Jeg har blitt ghostet endel selv, og det er ingen god følelse. Det eneste problemet var måten du ordla deg på. Det er sånt man vanligvis tenker, og ikke sier høyt, men det er lett å dra litt på når man står midt i det, skjønner jo det. Skal ikke nevne hvor mange ganger jeg har ropt "din jævla pikk" innvendig. Men det får holde. Det beste er å ignorere dem. Nå har hun på en måte fått bekrefta at hun gjorde rett i å slette deg overalt.

Anonymkode: 41b43...3ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En tips når det gjelder kommunikasjon ved sinne....

Skriv i vei, men ikke send. Vurder så innholdet dagen etter. Det er min taktikk. Jeg ender alltid opp med ikke å sende. 

Anonymkode: 8a114...b19

Dette er et veldig godt råd. 

TS: Jeg skjønner faktisk godt at du blir irritert over å bli slettet uten noen forklaring. Men måten du håndterer dette på får meg til å tenke at det kan være en grunn til at hun valgte den metoden hun valgte, at hun så tegn til at du ikke ville håndtere en avvisning så godt. 

Anonymkode: 5c423...3e0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...