Gå til innhold

Hun jeg var på date med på mandag slettet meg bare i dag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde snakket og hatt kjempe god tone før vi møttes og under daten, følte jeg. I ca 1-2 uker snakket vi daglig før vi møttes på chat og noen ganger ringte vi. 

Daten varte i ca 3 timer. Spaserte rundt i byen, tok en matbit og noen få drinker, ble ikke full, men i koselig stemning. Ga hverandre en lang hadeklem når vi gikk fra hverandre. Begynte å chatte litt igjen senere på kvelden etter daten og takket for fine daten, vi planla ikke noe ny date. Men at vi skulle se om vi fant en dato så fort vi kunne. 

Jeg merket at vi pratet merkbart litt mindre etter daten, og ikke så mye hjerter lenger som før i meldingene, men mer smilefjes. Jeg vet ikke om det er meg eller henne, men jeg var nervøs hun kanskje ikke var interessert lenger så da ville jeg ikke virke for flørtere, men bare vennlig.

Så i dag når jeg var ute og spiste middag rundg 18-20:00 med noen venner, sendte jeg en fellessnap av det til henne og andre på snap. Så da senere på kvelden da jeg sjekka snap at det sto «ventende» og det var grått. Hun hadde altså sletta meg før jeg sendte snappen... Jeg fikk en skikkelig klump i magen når jeg så dette og ville da bare gå hjem siden jeg ble så lei meg... Min unnskyldning til vennene var at jeg måtte opp tidlig til jobb imorra, men skulle ikke det egt. 

Sjekket også facebook der hadde hun fjernet meg som venn, og unfollowet meg på instagram. Jeg bare skjønner ikke dette!... Jeg har ikke gjort noe annet enn å bare være snill og ærlig hele veien om hva jeg vil med dette... derfor føles det så utrolig urettferdig og uverdig måte å bli behandlet på og få dette tilbake. Nå er jeg langt nede og lurer på om jeg skal sende henne en melding eller la det være... Dette tok knekken på meg, hvorfor gjorde hun dette mot meg? 😔

Mann 24 år

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er hun ikke interessert i deg dessverre..

Anonymkode: 0bf39...5ed

Veldig godt skuespill av henne isåfall, hun var iallefall det på daten. Jeg kunne og se på henne at hun ville vi skulle kysse.

 

Anonymkode: 8b245...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du han som ikke likte grå øyne?

Anonymkode: 968c4...655

Nei

Anonymkode: 8b245...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Veldig godt skuespill av henne isåfall, hun var iallefall det på daten. Jeg kunne og se på henne at hun ville vi skulle kysse.

 

Anonymkode: 8b245...4e4

Kanskje hun mistet interessen for deg etter daten eller noe?

Anonymkode: 0bf39...5ed

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun mistet interessen for deg etter daten eller noe?

Anonymkode: 0bf39...5ed

Da synes jeg hun kunne ha sagt det, jeg hadde taklet det bedre enn å bare bli slettet på den måten. Iallefall når hun gjør det rett etter en date og vi pratet jo sist i går! Kontakten vår dabbet jo ikke såpass av, så jeg forstår det ikke. Jeg kjenner henne ikke lenger, trodde hun var bedre enn som så

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde med meg for én uke siden. Hadde en bra date med en kar. Før daten hadde vi snakket jevnlig og fikk raskt svar når jeg sendte melding. Han gir uttrykk for at han er interessert i å møtes på nytt. Når jeg sender melding to dager etter daten får jeg aldri svar. Selvtilliten min fikk en knekk... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme har skjedd meg meg to ganger. Sånn er det bare, noen har ikke guts til å være ærlige.

Anonymkode: 0a443...56b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klassisk nybegynnerfeil dessverre, mange som har vært der selv, meg selv inkludert. Hovedproblemet er at man blir overinvestert før man egentlig vet om attraksjonen faktisk er der, og før man vet om man er favorittkandidaten eller ikke. I tillegg så er det litt skummelt å chatte lenge og bli "godt kjent" før man faktisk treffes, da forventningene da fort overgår virkeligheten når man faktisk møtes. Så er det alltid kjipt at motparten bare forsvinner og ikke er i stand til å være ærlig, selv om det høres litt ut som hun sendte noen signaler i ditt tilfelle (basert på din egen forklaring). Ikke så mye mer å gjøre enn å forsøke å lære av det og gå videre. Overhodet ingen vits i å forsøke å jakte videre, hun var dessverre ikke like interessert i deg som du i henne.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig godt skuespill av henne isåfall, hun var iallefall det på daten. Jeg kunne og se på henne at hun ville vi skulle kysse.

Kanskje det at du ikke kysset hun gjorde at hun ditchet deg? Dagens folk er gjerne glamorøst av hollywood, hvor en date skal ende opp i skyte drama hvor hun blir reddet av prinsen. 

Anonymkode: 5366f...312

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Kreator skrev:

En klassisk nybegynnerfeil dessverre, mange som har vært der selv, meg selv inkludert. Hovedproblemet er at man blir overinvestert før man egentlig vet om attraksjonen faktisk er der, og før man vet om man er favorittkandidaten eller ikke. I tillegg så er det litt skummelt å chatte lenge og bli "godt kjent" før man faktisk treffes, da forventningene da fort overgår virkeligheten når man faktisk møtes. Så er det alltid kjipt at motparten bare forsvinner og ikke er i stand til å være ærlig, selv om det høres litt ut som hun sendte noen signaler i ditt tilfelle (basert på din egen forklaring). Ikke så mye mer å gjøre enn å forsøke å lære av det og gå videre. Overhodet ingen vits i å forsøke å jakte videre, hun var dessverre ikke like interessert i deg som du i henne.

Ja du sier noe der :// 

Anonymkode: 8b245...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her

Jeg klarte ikke å dy meg å sende henne melding.

 

«Hei! Hva skjer med at du har slettet meg overalt? Om du ikke er interessert hadde jeg satt mer pris på at du sa det til meg, enn å bare slette meg sånn. Synes jeg ingenting om! Og jeg har såvidt jeg vet ikke gjort deg noe annet enn å være ærlig og snill mot deg hele veien. Da synes jeg dette er dårlig av deg ovenfor meg. Jeg bare hater folk som ikke kan si i fra om de har et problem eller hva faen det nå enn er! Jeg ønsker deg en god natt og håper du vil svare når du ser dette!» 

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men... Du virker litt desperat og klein. Dårlig gjort av henne, men du får bare glemme det. Hun likte ikke utseendet og/eller personligheten din, derfor slettet hun deg

Anonymkode: 338ed...e6b

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sorry, men... Du virker litt desperat og klein. Dårlig gjort av henne, men du får bare glemme det. Hun likte ikke utseendet og/eller personligheten din, derfor slettet hun deg

Anonymkode: 338ed...e6b

Klein??? 

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klein??? 

Anonymkode: 8b245...4e4

Ja, se meldingen din da. Du skriker jo til henne, og banner.

Anonymkode: 338ed...e6b

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, se meldingen din da. Du skriker jo til henne, og banner.

Anonymkode: 338ed...e6b

Ja kanskje kunne jeg ventet til i morgen, men klarte som sagt ikke å dy meg. Angrer litt nå og ser jeg selv virket desp. Svarer hun ikke på den får jeg dårlig følelse

Anonymkode: 8b245...4e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke et sjakktrekk å banne og si at du hater folk som henne, og be henne svare, i samme melding...

Hun skylder deg forresten ingenting, hverken svar eller forklaring, selv om du selv syns du gjør det.

Sjansen er stor for at du ikke får det heller, i hvert fall ikke nå, sånne bitre krav om svar og forklaringer virker som oftest mot sin hensikt.

Anonymkode: 4dcf0...ecb

Agreed 

Anonymkode: 338ed...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...