Gå til innhold

Hun jeg var på date med på mandag slettet meg bare i dag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, HarryDotter skrev:

Du virker veldig opptatt av å presse menn inn i #metoo bobla de, slik at verden gir mening etter ditt perspektiv. Ja til og med jeg er så skummel på bakgrunn av meningene mine at jeg må jo også være en sånn slem mann som ikke vet hvordan man behandler damer med respekt. La meg si det forsiktig. Menn kjenner seg ikke igjen i din fremstilling i at "maktfordelingen" liksom skal være jevnt fordelt. Kjønnsforskerne er også uenige med deg. At noen få kvinner opplever å ikke få napp når de flørter, betyr ikke at dette er normen for sjekkelivet.

Når noen tilbyr deg et kakestykke, gjør de ikke det fordi de selv nyter at du skal nyte det stykke. Den andre får ikke noe igjen for det. Da er det heller ingen "maktfordeling" i bildet. De tilbyr det for at du aleine skal få glede av det. De gjør det for å være snille. Når det kommer til sex eller forhold ligger det mere bak. Da er det meningen at det er noe begge skal få glede av. Om den ene nekter, nekter man også den andre den gleden. Og da har den som nekter den andre glede, makt per definisjon. Det er rett og slett ikke sammenlignbart.

Jeg lever også i et helt vanlig gjennomsnittlig miljø, og kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen om at damer konstant blir klådd på og trakassert 24/7. Høres ut som en vandrehistorie fra johannesburg bakgater. Og er man fast tilstede på utelivscenen i helgene så er det klart man opplever litt av hvert. Der drikkes det alkohol. Og alkohol gjør noe med skallen til arten homo sapiens...den tar bort sundt fornuft og hemninger. Hva tror du skjer med en kåt kropp proppfull av testosteron som fra naturens side er programert til å jakte hunnkjønn? Eller forventer du eksemplarisk gentleman oppførsel fra stupfulle folk? Men nå er vi vel på et sidespor?

Og du virker veldig bestemt på at alle menn er engler og alle kvinner maktsyke idioter som bruker makten sin til å nekte stakkars menn sex.

Selv om en mann, når han tilbyr en kvinne sex, har intensjoner om at det skal gagne begge, så foreligger der ingen forpliktelse. Det er her vi er uenige. Jeg mener at makt indikerer at man kan tvinge noen til å gjøre noe de ikke vil, (def.  https://snl.no/makt ) og jeg synes virkelig ikke at å takke nei til sex eller et forhold kvalifiserer. 

Jeg vil slettes ikke presse alle inn i metoo,  ikke tillegg meg meninger jeg ikke har, det er bare deg jeg snakker til her, og ja, holdningen at kvinner "skylder" menn å si ja eller at stakkarene ikke kan kontrollere kåthet eller testosteron når de drikker hører hjemme i metoo. Der er nok av menn der ute som ikke føler de må kalle kvinner som sier nei for horer eller fitter og som høflig går videre i stedet for å følge etter. Er det virkelig maktbruk å si nei takk til slike idioter?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts, har du svart henne på den siste meldingen hun skrev til deg, etter at du skrev melding til henne? 

Hadde ikke regnet med at hun kom til å svare deg på den meldingen din.. 

Anonymkode: 04f67...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2018 den 0.33, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 8b245...4e4

slettet

 

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2018 den 23.29, AnonymBruker skrev:

Vi hadde snakket og hatt kjempe god tone før vi møttes og under daten, følte jeg. I ca 1-2 uker snakket vi daglig før vi møttes på chat og noen ganger ringte vi. 

Daten varte i ca 3 timer. Spaserte rundt i byen, tok en matbit og noen få drinker, ble ikke full, men i koselig stemning. Ga hverandre en lang hadeklem når vi gikk fra hverandre. Begynte å chatte litt igjen senere på kvelden etter daten og takket for fine daten, vi planla ikke noe ny date. Men at vi skulle se om vi fant en dato så fort vi kunne. 

Jeg merket at vi pratet merkbart litt mindre etter daten, og ikke så mye hjerter lenger som før i meldingene, men mer smilefjes. Jeg vet ikke om det er meg eller henne, men jeg var nervøs hun kanskje ikke var interessert lenger så da ville jeg ikke virke for flørtere, men bare vennlig.

Så i dag når jeg var ute og spiste middag rundg 18-20:00 med noen venner, sendte jeg en fellessnap av det til henne og andre på snap. Så da senere på kvelden da jeg sjekka snap at det sto «ventende» og det var grått. Hun hadde altså sletta meg før jeg sendte snappen... Jeg fikk en skikkelig klump i magen når jeg så dette og ville da bare gå hjem siden jeg ble så lei meg... Min unnskyldning til vennene var at jeg måtte opp tidlig til jobb imorra, men skulle ikke det egt. 

Sjekket også facebook der hadde hun fjernet meg som venn, og unfollowet meg på instagram. Jeg bare skjønner ikke dette!... Jeg har ikke gjort noe annet enn å bare være snill og ærlig hele veien om hva jeg vil med dette... derfor føles det så utrolig urettferdig og uverdig måte å bli behandlet på og få dette tilbake. Nå er jeg langt nede og lurer på om jeg skal sende henne en melding eller la det være... Dette tok knekken på meg, hvorfor gjorde hun dette mot meg? 😔

Mann 24 år

Anonymkode: 8b245...4e4

Jeg skjønner at det er vanskelig for deg. Dette har jeg opplevd selv og det har gjort dating håpløst i dag. Men verre ting kan skje. Det er bra hun ikke jugde og manipulerte deg over flere måneder til å tro dere skulle bli kjærester og hadde sex med deg for så å dumpe, ghoste, slenge dritt eller holde på med flere samtidig. Dette jeg nevnte har jeg selv opplevd flere ganger og det etter jeg ble singel ifjor. Synes vi lever i en patetisk kultur i dag eller hva som skjer med folk... 

Anonymkode: fbed7...cf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...