Gå til innhold

Hvordan får "mindre pene" kvinner flotte og kjekke menn? (Ikke ment som kritikk, bare ærlig spm)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, herremann skrev:

pene damer:

-Trenger konstant bekreftelse på hvor pene de er

-Stiller unaturlig høye krav til en partner

-Vanskelige å holde på

-Vet alt for godt at de er pene

-Lager drama

Mindre pene damer har ikke slik "luksus", og må ofte kompensere med en fantastisk personlighet, utstråling osv. 

Står ikke disse to i motsetning til hverandre? Hvis man vet hvor pen man er, trenger man vel ikke konstant bekreftelse på det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne dama du beskriver så «fint» er antakelig ei herlig dame - morsom, intelligent, sjarmerende, interessant, inkluderende, uten fordommer, og alle egenskaper kollegaen din så etter i en partner.

hvis det var som du sier, at du skjønner at ikke bare personligheten spiller inn, så hadde du ikke startet denne tråden.

du kunne skrevet at du ikke skjønner hvorfor du ikke får deg kjæreste uten å rakke ned på andre.

Anonymkode: 743f8...8b9

Klart personligheten spiller inn (og er veldig viktig), men det må jo finnes en fysisk tiltrekning der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, UhmmHæ? skrev:

Med andre ord: menn er ikke så interesserte i disse veltrente, instavennlige, som dømmer andre damer hele tiden, osv, men vil helst ha en varm, huslig dame som skal bli en god mor til barna og som skal skape et inviterende og varmt hjem. Ikke en dramadronning som konkurrerer om alt og ingenting. Men en som kan både lage mat og bake kaker. Veldig få damer klarer å være begge deler, bortsett fra Ida Gran Jansen da. :)

Men sånn som jeg leser HI til ts vil jeg vedde en tusing på at dette 'arbeidsforholdet' kommer til å utvikle seg videre til et sidesprang for denne stakkars mannen. Tenk å ha en tilgjengelig pen dama midt på natta som sender disse diskret signalene om at hun er keen på deg, og du har et dobbelkinnet fettberg hjemme. Dette ender ikke godt. 

Det siste du skriver hadde aldri skjedd. Aldri i livet om jeg hadde lagt meg etter, eller rotet med en som har dame. Jeg har opplevd utroskap selv, og hadde aldri påført en annen kvinne noe slikt, ikke at mannen hadde vært noe å samle på da, men jeg hadde iallefall aldri villet tatt del i noe slikt.

Ts

Anonymkode: 86841...791

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette forteller hvor viktig det er å være glad i seg selv. Du høres ut som et kupp! Myyye mer enn ts...

Anonymkode: c6fbc...033

Herregud, ikke sitt der og døm meg pga en tråd, ærlig talt - hvor umoden kan man bli? Er det rart at jeg blir nysgjerrig- når han sitter og snakker om helse, hvor lite pent det er med valker og usunn helse / kropp, også ser jeg at det er jo akkurat det dama hans er? Er det rart jeg blir litt nysgjerrig.

Anonymkode: 86841...791

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tyrk40 skrev:

😆😆Hjelper ikke om de har bra fjes når de blir som en dverg i forhold til meg(jeg er 1,90).Og er 42 og er ute etter noe fast og ei som matcher helst både fysisk og og på det intellektuelle planet💓. Og bra vedheng gjør ingenting.. 😊

Jeg er høy og slank, men er 27 da. Er 1.82 😛 

Anonymkode: 1fda8...abd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette var også stygt sagt.

Anonymkode: b6dc7...723

Mener du virkelig det? Det var ment som bare litt humor  i tillegg til svaret jeg ga. Beklager om det såret, var ikke ment stygt. Og hva er det som forresten er stygt sagt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Tyrk40 skrev:

Mener du virkelig det? Det var ment som bare litt humor  i tillegg til svaret jeg ga. Beklager om det såret, var ikke ment stygt. Og hva er det som forresten er stygt sagt? 

Ikke bry deg denne kommentaren, denne brukeren blir fornærmet av den minste ting. Stay krenka..!

Anonymkode: 30ba5...1a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er høy og slank, men er 27 da. Er 1.82 😛 

Anonymkode: 1fda8...abd

1.82👍Fiiiiiiin er nok helt sikkert. En sånn type dame som jeg liker 👍💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan typisk falle for egenskaper som ikke er typisk lærebokpen. Modellpen, glamourmodellpen etc. treffer meg veldig sjelden. Tar gjerne et par kilo "for mye" også, ikke jenter jeg er redd for at skal knekke. Av ting som ikke har med personlighet er det to ting som er turn off for min del og det er ustelt og sofagris. Ei jente som ikke i alle fall gjør en liten innsats for å se fresh og ren ut, eller som aldri er ute/på trening ville ikke vært noe for meg. Stiller selvfølgelig de samme kravene til meg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber sammen med en fyr, hvor vi jobber i et bofellesskap hvor jeg og han har mesteparten av våre vakter alene sammen på turnus. Vi er mye sammen om nettene (nattevakt) og det blir til at vi snakker mye sammen, om alt og ingenting, om private ting og mindre private ting. Han har dame og jeg er ikke en person som prøver meg på eller legger an på menn som er i forhold, så jeg ser bare på han som en god kollega, som også er umåtelig kjekk. Forleden sa han ting som at jeg er ei flott dame, pen og høy og slank, at det ikke ser ut som jeg har født barn osv. At jeg er så lett å prate med og at han ikke har møtt noen i jobb sammenheng som var mer kul enn meg, og at han følte at jeg var ei pålitelig dame. Jeg tok det bare som et hyggelig kompliment, jeg blir ikke innbilsk av den grunn. Men jeg tenkte at dama hans måtte jaggu være pen, siden han hadde den type mening om at det å være høy og slank og pen var noe han likte da. Så jeg ble nå nysgjerrig og søkte opp dama hans på Facebook for å se hvordan hun så ut, av den nysgjerrighet. Og jeg er ikke en person som tenker at noen som helst er "stygg", det synes jeg ikke noe om å si om andre. Men hun var virkelig uheldig med utseendet, hadde trippelhake, monobryn, mørk bart og var tydelig overvektig, var ustelt, håret i alle retninger og ingen sminke (ikke at jeg mener at dette er viktig). Men da begynner jeg å lure.. Jeg sliter voldsomt med å finne kjæreste, jeg mener selv at jeg er veldig snill og god mot de rundt meg, er opptatt av at alle skal ha det bra, er alltid blid og får alltid folk til å le av mine teite kommentarer og humor. Jeg vil ikke skryte på meg at jeg er veldig pen, mer alminnelig, gjennomsnittlig. Så hvordan i all verden kan jeg og så mange andre slite med å få gode menn, mens sååååå lite attraktive mennesker kan få en så utrolig pen og kjekk og veltrent partner? Skjønner jo at ikke bare utseende spiller inn, jeg er jo ikke helt teit, men jeg bare lurer.......

Anonymkode: 86841...791

Aner virkelig ikke. Jeg er mindre pen dame selv, men jeg får aldri kjæreste. Hverken pene eller mindre pene menn vil ha stygge damer, virker det som. Kan det hende at kjæresten hans er penere enn du tror? At hun er en sånn dame som menn liker men som kvinner ikke syns er så pen? 

Anonymkode: 35f7d...365

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner virkelig ikke. Jeg er mindre pen dame selv, men jeg får aldri kjæreste. Hverken pene eller mindre pene menn vil ha stygge damer, virker det som. Kan det hende at kjæresten hans er penere enn du tror? At hun er en sånn dame som menn liker men som kvinner ikke syns er så pen? 

Anonymkode: 35f7d...365

Om du får kjæreste eller ikke har nok lite med utseendet å gjøre. Det er da mange vakre mennesker som er single år etter år også :) Det er selvtilliten din du må jobbe med, for hvordan skal du få noen til å synes det er noe ved deg hvis du ikke engang synes det selv?  Selv er jeg helt ordinær, men hadde veldig draget på menn da jeg var yngre. Det tror jeg skyldtes at jeg hadde min egen stil, skilte meg litt utfra de andre, og fikk masse selvtillit av at jeg selv syntes jeg så veldig kul ut. (Det viktigste var nok ikke hvorvidt andre syntes at jeg så kul ut, men at jeg var fornøyd med meg selv)

Selvfølgelig finnes det noen få mennesker som er så overfladiske at de kun vurderer en "10er på skala`n", men da tenker jeg at det ikke er noe tap om de ikke legger merke til meg ;)   

Det utseendet man er født med sier lite om et menneske, møt alle på samme måte, og med et åpent sinn.

Anonymkode: d0c2c...8fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Få stavingen riktig så har du kanskje større sjanser? Det heter for, ikke får. 

Og hvorfor mener du at du har sjans på Afrikanere, mener du at de er søppel?

Med slike holdninger så.. 

Anonymkode: 660ba...4df

Hva er greia med den sykelige fokuseringen på skrivefeil på dette forumet? Viser ikke akkurat at man har det helt bra med seg selv, vil nå jeg påstå. 

Anonymkode: 9930c...65a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med den sykelige fokuseringen på skrivefeil på dette forumet? Viser ikke akkurat at man har det helt bra med seg selv, vil nå jeg påstå. 

Anonymkode: 9930c...65a

Hva er det med det som viser at man ikke har det bra med seg selv? 

Får å si de sånn så er det veldi slitsomt å lese tekster med mye feil. 

Anonymkode: 660ba...4df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da forstår jeg hvorfor du er singel.

Anonymkode: b6dc7...723

Voldsomt så mye drama du lager av bagateller...

Anonymkode: 0f076...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler mest om kjemi og tiltrekning. Jeg har flere ganger møtt menn jeg ikke blir tiltrukket av med det første, men så snakker vi og jeg innser dæven han her vil jeg møte mer. Og plutselig er det kun han jeg vil ha, selv om utseendet hans ikke var det som drog meg inn.

 

Anonymkode: 51be0...a8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Tyrk40 skrev:

Mener du virkelig det? Det var ment som bare litt humor  i tillegg til svaret jeg ga. Beklager om det såret, var ikke ment stygt. Og hva er det som forresten er stygt sagt? 

Man beskriver da ikke mennesker som er lavere enn seg selv som dverger...

Anonymkode: b6dc7...723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med det som viser at man ikke har det bra med seg selv? 

Får å si de sånn så er det veldi slitsomt å lese tekster med mye feil. 

Anonymkode: 660ba...4df

Jo det er sykelig. Da bør man kanskje snakke med noen profesjonelle, om en skrivefeil gjør at man klikker helt i vinkel. Det er virkelig ikke normal oppførsel.

De fleste klarer å lese hva som står selv om det er en skrivefeil. Klarer man ikke det så, ja søk hjelp! Det er sykelig! 

Anonymkode: 9930c...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber sammen med en fyr, hvor vi jobber i et bofellesskap hvor jeg og han har mesteparten av våre vakter alene sammen på turnus. Vi er mye sammen om nettene (nattevakt) og det blir til at vi snakker mye sammen, om alt og ingenting, om private ting og mindre private ting. Han har dame og jeg er ikke en person som prøver meg på eller legger an på menn som er i forhold, så jeg ser bare på han som en god kollega, som også er umåtelig kjekk. Forleden sa han ting som at jeg er ei flott dame, pen og høy og slank, at det ikke ser ut som jeg har født barn osv. At jeg er så lett å prate med og at han ikke har møtt noen i jobb sammenheng som var mer kul enn meg, og at han følte at jeg var ei pålitelig dame. Jeg tok det bare som et hyggelig kompliment, jeg blir ikke innbilsk av den grunn. Men jeg tenkte at dama hans måtte jaggu være pen, siden han hadde den type mening om at det å være høy og slank og pen var noe han likte da. Så jeg ble nå nysgjerrig og søkte opp dama hans på Facebook for å se hvordan hun så ut, av den nysgjerrighet. Og jeg er ikke en person som tenker at noen som helst er "stygg", det synes jeg ikke noe om å si om andre. Men hun var virkelig uheldig med utseendet, hadde trippelhake, monobryn, mørk bart og var tydelig overvektig, var ustelt, håret i alle retninger og ingen sminke (ikke at jeg mener at dette er viktig). Men da begynner jeg å lure.. Jeg sliter voldsomt med å finne kjæreste, jeg mener selv at jeg er veldig snill og god mot de rundt meg, er opptatt av at alle skal ha det bra, er alltid blid og får alltid folk til å le av mine teite kommentarer og humor. Jeg vil ikke skryte på meg at jeg er veldig pen, mer alminnelig, gjennomsnittlig. Så hvordan i all verden kan jeg og så mange andre slite med å få gode menn, mens sååååå lite attraktive mennesker kan få en så utrolig pen og kjekk og veltrent partner? Skjønner jo at ikke bare utseende spiller inn, jeg er jo ikke helt teit, men jeg bare lurer.......

Anonymkode: 86841...791

Spørsmålet er hva søker mannen? Det er faktisk mange såkalte atraktive menn som har noe mellom ørene og ikke bare mellom beina. 

Menn som er såkalte atraktive velger jenter som gjerne er det de er selv. Altså har noe mellom ørene og ikke bare utenpå.

Det er ikke nødvendigvis slik at når en mann velger rust på taket automatisk søker fukt I bunnen. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...