Gå til innhold

Hvordan får "mindre pene" kvinner flotte og kjekke menn? (Ikke ment som kritikk, bare ærlig spm)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

PS: vet ikke om du har dysleksi, men jeg har ikke skrivefeil. Lær deg å lese. Det eneste jeg kan FÅ står det. FÅ. OK? 

Anonymkode: 530d7...624

 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk KG-svar 🙄 Jeg tenker akkurat som TS flere ganger om dagen, ser så mange par der jeg tenker "hvordan i all verden klarte hun å få seg noen, når til og med hun klarer så må jeg være bare søppel".  Det eneste jeg kan få er kanskje en afrikaner. Og da må jeg kjøpe han får en halv million siden alle menn hater meg. Livet er urettferdig :( 

Anonymkode: 530d7...624

See?

Anonymkode: 1d11d...2b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med andre ord: menn er ikke så interesserte i disse veltrente, instavennlige, som dømmer andre damer hele tiden, osv, men vil helst ha en varm, huslig dame som skal bli en god mor til barna og som skal skape et inviterende og varmt hjem. Ikke en dramadronning som konkurrerer om alt og ingenting. Men en som kan både lage mat og bake kaker. Veldig få damer klarer å være begge deler, bortsett fra Ida Gran Jansen da. :)

Men sånn som jeg leser HI til ts vil jeg vedde en tusing på at dette 'arbeidsforholdet' kommer til å utvikle seg videre til et sidesprang for denne stakkars mannen. Tenk å ha en tilgjengelig pen dama midt på natta som sender disse diskret signalene om at hun er keen på deg, og du har et dobbelkinnet fettberg hjemme. Dette ender ikke godt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Skal du også drive med mobbing nå? Har du ikke lært av dine foreldre at mobbing er slemt? 

Nei poenget er at jeg bare er søppel og at det eneste jeg kan få av menn er å kjøpe meg en. Sier IKKE at afrikanere er søppel. Er jeg som er det. Jeg hadde vært takknemlig for hvem som helst. Men jeg har dessverre ikke råd til å betale en halv million for en mann.

PS: vet ikke om du har dysleksi, men jeg har ikke skrivefeil. Lær deg å lese. Det eneste jeg kan FÅ står det. FÅ. OK? 

Anonymkode: 530d7...624

"Kjøpe han får" står det. Og slike holdninger mot deg selv hjelper også veldig lite. Ikke mener jeg det som mobbing heller. 

Anonymkode: 660ba...4df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

See?

Anonymkode: 1d11d...2b8

Jepp, noen var før meg! 

Anonymkode: 660ba...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Enig. Det blir liksom tre ting på én gang som får meg til å tenke "typisk provoserende helge-innlegg på KG":

- Mannen er kjekk og synes TS er pen og utrolig trivelig å snakke med.

- Mannens kone er stygg som juling. Både overvektig, sjuskete i klær og hår, og til og med monobrow.

- TS er slank, pen, hyggelig og mener selvsagt ikke noe vondt med spørsmålet. Og lurer på hvorfor menn ikke vil ha henne som er så ydmyk, pen og hyggelig og får så fine komplimenter fra opptatte menn med stygge damer.

Dette har vi liksom hørt før. Mange ganger.

hahaha ja! det blir liksom mistenkelig store kontraster her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Kjøpe han får" står det. Og slike holdninger mot deg selv hjelper også veldig lite. Ikke mener jeg det som mobbing heller. 

Anonymkode: 660ba...4df

Jaja samma det, Er irrelevant. Jo du mobber og hinter til at jeg bare er dritt og verdiløs :( Er ikke hyggelig av deg :( 

Anonymkode: 530d7...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja samma det, Er irrelevant. Jo du mobber og hinter til at jeg bare er dritt og verdiløs :( Er ikke hyggelig av deg :( 

Anonymkode: 530d7...624

Nei det er du som skriver det om deg selv. Hvordan forventer du at andre skal bli glad i deg om du ikke er glad i deg selv? 

(På den flåsete måten: Hvorfor skal ikke jeg syns du er søppel når du selv mener det er søppel?) 

Anonymkode: 660ba...4df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er du som skriver det om deg selv. Hvordan forventer du at andre skal bli glad i deg om du ikke er glad i deg selv? 

(På den flåsete måten: Hvorfor skal ikke jeg syns du er søppel når du selv mener det er søppel?) 

Anonymkode: 660ba...4df

Mener "du" er søppel ikke "det".

Anonymkode: 660ba...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber sammen med en fyr, hvor vi jobber i et bofellesskap hvor jeg og han har mesteparten av våre vakter alene sammen på turnus. Vi er mye sammen om nettene (nattevakt) og det blir til at vi snakker mye sammen, om alt og ingenting, om private ting og mindre private ting. Han har dame og jeg er ikke en person som prøver meg på eller legger an på menn som er i forhold, så jeg ser bare på han som en god kollega, som også er umåtelig kjekk. Forleden sa han ting som at jeg er ei flott dame, pen og høy og slank, at det ikke ser ut som jeg har født barn osv. At jeg er så lett å prate med og at han ikke har møtt noen i jobb sammenheng som var mer kul enn meg, og at han følte at jeg var ei pålitelig dame. Jeg tok det bare som et hyggelig kompliment, jeg blir ikke innbilsk av den grunn. Men jeg tenkte at dama hans måtte jaggu være pen, siden han hadde den type mening om at det å være høy og slank og pen var noe han likte da. Så jeg ble nå nysgjerrig og søkte opp dama hans på Facebook for å se hvordan hun så ut, av den nysgjerrighet. Og jeg er ikke en person som tenker at noen som helst er "stygg", det synes jeg ikke noe om å si om andre. Men hun var virkelig uheldig med utseendet, hadde trippelhake, monobryn, mørk bart og var tydelig overvektig, var ustelt, håret i alle retninger og ingen sminke (ikke at jeg mener at dette er viktig). Men da begynner jeg å lure.. Jeg sliter voldsomt med å finne kjæreste, jeg mener selv at jeg er veldig snill og god mot de rundt meg, er opptatt av at alle skal ha det bra, er alltid blid og får alltid folk til å le av mine teite kommentarer og humor. Jeg vil ikke skryte på meg at jeg er veldig pen, mer alminnelig, gjennomsnittlig. Så hvordan i all verden kan jeg og så mange andre slite med å få gode menn, mens sååååå lite attraktive mennesker kan få en så utrolig pen og kjekk og veltrent partner? Skjønner jo at ikke bare utseende spiller inn, jeg er jo ikke helt teit, men jeg bare lurer.......

Anonymkode: 86841...791

Samme lurer jeg på.Hvordan kan jeg slite med å få ei dame?Er gjennomsnittlig mann på 42 og vært single ganske lenge. Alle sier jeg er høy,mørk og så kjekk men selv så skjønner jeg ikke hvorfor sliter med å finne ei dame som matcher meg(damer som er runde og lave har en tendens til å like meg)...Kansje er det oss det er noe galt med🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes han er kjempe kjekk, men det kan jo være han objektivt sett er mer midt på treet, men fordi han er din type mann er han mye kjekkere for deg. Fordi du også kjenner personligheten hans. 

Man har jo forskjellig smak. Disse superkjekkassene fra Skam f.eks., jeg skjønte aldri greia. Når alle i Norge synes de var så kjekke synes jeg de var helt alminnelige. Kanskje hun er mindre pen i dine øyne, men vakker i hans. 

Anonymkode: 35ac3...dc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tyrk40 skrev:

Samme lurer jeg på.Hvordan kan jeg slite med å få ei dame?Er gjennomsnittlig mann på 42 og vært single ganske lenge. Alle sier jeg er høy,mørk og så kjekk men selv så skjønner jeg ikke hvorfor sliter med å finne ei dame som matcher meg(damer som er runde og lave har en tendens til å like meg)...Kansje er det oss det er noe galt med🤔

Hvorfor tar du ikke de runde og lave damene da? Om de har et bra fjes kan du bare slanke dem ned til idealvekten. Og runde damer har ofte bra vedheng, som heldigvis ikke krymper like fort som valkene ved slanking 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tusseladen skrev:

Jeg tipper hun så bedre ut da de ble sammen. De færreste menn, særlig ikke de attraktive, faller for mindre pene damer.

Dette.

Anonymkode: 1ef4d...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Hvorfor tar du ikke de runde og lave damene da? Om de har et bra fjes kan du bare slanke dem ned til idealvekten. Og runde damer har ofte bra vedheng, som heldigvis ikke krymper like fort som valkene ved slanking 😉

For noe stygt å si!

Anonymkode: b6dc7...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe stygt å si!

Anonymkode: b6dc7...723

Hvorfor det? Da blir jo begge parter lykkelige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Hvorfor tar du ikke de runde og lave damene da? Om de har et bra fjes kan du bare slanke dem ned til idealvekten. Og runde damer har ofte bra vedheng, som heldigvis ikke krymper like fort som valkene ved slanking 😉

😆😆Hjelper ikke om de har bra fjes når de blir som en dverg i forhold til meg(jeg er 1,90).Og er 42 og er ute etter noe fast og ei som matcher helst både fysisk og og på det intellektuelle planet💓. Og bra vedheng gjør ingenting.. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Hvorfor det? Da blir jo begge parter lykkelige.

😆😆Mye å ta i=Mye å være glad i 👍

Endret av Tyrk40
Tilleg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tyrk40 skrev:

😆😆Hjelper ikke om de har bra fjes når de blir som en dverg i forhold til meg(jeg er 1,90).Og er 42 og er ute etter noe fast og ei som matcher helst både fysisk og og på det intellektuelle planet💓. Og bra vedheng gjør ingenting.. 😊

Da er vi like høye, men jeg liker tilfeldigvis lave damer jeg da 😄 . Og vedheng. Så vi har nok helt ulik smak, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Hvorfor det? Da blir jo begge parter lykkelige.

Man blir ikke lykkelig fordi man må slanke dama for å tenne på henne, gjøre henne "perfekt". Man blir ikke lykkelig av å bli tvunget ned i vekt for å være god nok for en mann. En mann som driver med slikt fortjener å bli ufrivillig singel og leve i sølibat resten av livet.

6 minutter siden, Tyrk40 skrev:

😆😆Hjelper ikke om de har bra fjes når de blir som en dverg i forhold til meg(jeg er 1,90).Og er 42 og er ute etter noe fast og ei som matcher helst både fysisk og og på det intellektuelle planet💓. Og bra vedheng gjør ingenting.. 😊

Dette var også stygt sagt.

Anonymkode: b6dc7...723

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man blir ikke lykkelig fordi man må slanke dama for å tenne på henne, gjøre henne "perfekt". Man blir ikke lykkelig av å bli tvunget ned i vekt for å være god nok for en mann. En mann som driver med slikt fortjener å bli ufrivillig singel og leve i sølibat resten av livet.

Dette var også stygt sagt.

Anonymkode: b6dc7...723

Jeg ser litt mer praktisk på det jeg da. Og så må man jo holde kjeft om hvorfor man lurer henne med på trening, kan jo bare si "jeg trenger en treningspartner for å nå målene mine, og ingen motiverer meg bedre enn deg kjære ;-)" og sånt bullshit. Da når begge målet sitt uten at følelser blir trampet på. Må være litt smooth vettu;-) På det viset kan man skaffe seg drømmedama på "billigkjøp" 😄 .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...