Gå til innhold

Hvordan får "mindre pene" kvinner flotte og kjekke menn? (Ikke ment som kritikk, bare ærlig spm)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres ut som om du er forelska i kollegaen din... Å si til en kollega at hun (eller han) er pen og flott, slik du forteller at han gjør, er skikkelig uprofesjonelt, og ikke dessuten litt respektløst overfor kjæresten. Kanskje han ikke er så fantastisk som du tror..?

Noen har tullebilder som profilbilde på Facebook, mulig det er tilfelle for dama hans også.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle er like overfladiske, alt handler virkelig ikke om utseendet.

Anonymkode: 1ff5d...362

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket land er han fra? Det kan jo hende det er et arrangert ekteskap og at det viktigere at hun er hans kusine enn at hun er så pen.

Anonymkode: 8a4b5...c7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg en relativt pen kvinne, og har da vert sammen med menn som de fleste vil se på som mindre pene, og veldig kjekke menn. Jeg faller mest for personlighet og sjarm. Utseende er ikke like viktig, og sånn regner jeg med at det er for mange andre og.

Anonymkode: e1061...536

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Jeg får høre hver jævla dag at samboeren min ikke er bra nok for meg. Jeg begynner seriøst å lure på hva folk egentlig tenker med. JEG elsker han til tross for at han er tjukk og uføretrygdet (Ja, han er det). Jeg syns han er fin, sjarmerende, søt og snill. Så andre sine tanker om han betyr svært lite. En grunn til at skilsmisser skjer er vel nettopp fordi folk velger partner ut i fra hva folk syns, ikke sine egne følelser.

Anonymkode: 4774b...168

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pene damer:

-Trenger konstant bekreftelse på hvor pene de er

-Stiller unaturlig høye krav til en partner

-Vanskelige å holde på

-Vet alt for godt at de er pene

-Lager drama

Mindre pene damer har ikke slik "luksus", og må ofte kompensere med en fantastisk personlighet, utstråling osv. 

Endret av herremann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To personer som begge er en femmer på utseendeskalaen når de er 20 år, kan fint være en åtte og toer femten år senere. Dette har både med hvordan man eldes fra naturens side, og hvordan man tar vare på seg selv. Når du sier at han er veltrent og hun overvektig, så tyder det på at han er flinkere til å ta vare på seg selv.

Dersom så tenker jeg, som andre her, at de nok var mer på samme nivå når de traff hverandre. Og når man har et fint forhold med et menneske som man elsker, går man ikke nødvendigvis ifra dem selv om de utseendeessig beveger seg i hver sin retning.

Det kan jo også være grunner til at hun har gått opp i vekt etc. Kanskje har hun hatt helseutfordringer som har påvirket vekt.

Og så er det jo også, som noen nevnte, øye som ser. Forhåpentligvis synes han hun er fin og sjarmerende, og han elsker henne.

Ut i fra hva du beskrives virker han ikke som en overfladisk mann. Han har valgt å jobbe innom omsorg (så han har valgt med hjertet, og ikke ut ifra en jobb hvor han tjener best mulig og har høyest mulig status). Derfor er han kanskje en mann som også setter personlighet høyere enn utseende.
 

Anonymkode: 89393...684

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, Jeg får høre hver jævla dag at samboeren min ikke er bra nok for meg. Jeg begynner seriøst å lure på hva folk egentlig tenker med. JEG elsker han til tross for at han er tjukk og uføretrygdet (Ja, han er det). Jeg syns han er fin, sjarmerende, søt og snill. Så andre sine tanker om han betyr svært lite. En grunn til at skilsmisser skjer er vel nettopp fordi folk velger partner ut i fra hva folk syns, ikke sine egne følelser.

Anonymkode: 4774b...168

Har han også fortalt deg at han er polyamorøs? 

Anonymkode: deb41...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han også fortalt deg at han er polyamorøs? 

Anonymkode: deb41...447

Nei, det er han ikke.

Anonymkode: 4774b...168

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alle la ut de beste bildene av seg selv på FB, jeg. Høres så rart ut at noen legger ut bilde av seg selv med fett hår som står til alle kanter og synlig bart om det ikke var fra et arrangement der man skulle kle seg ut eller lignende. Sikker på at det ikke var kostyme hun hadde på seg, TS?

Anonymkode: 7feb1...742

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt denne kollegaen over lengre tid, men sjekket ut hans face først den dagen han ga deg komplimenter på ditt utseende? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, damer som beskriver seg selv som du gjør, er ofte svært uinteressante over tid. Kan være derfor. 

Anonymkode: 8bb16...33d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, herremann skrev:

pene damer:

-Stiller unaturlig høye krav til en partner

-Vanskelige å holde på

-Vet alt for godt at de er pene

-Lager drama

Mindre pene damer har ikke slik "luksus", og må ofte kompensere med en fantastisk personlighet, utstråling osv. 

Så du mener altså at pene kvinner har dårlig personlighet? 

Anonymkode: b6dc7...723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener altså at pene kvinner har dårlig personlighet? 

Anonymkode: b6dc7...723

Mange har nok det dessverre. 

Anonymkode: 92edd...ed3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er ENORMT mye kjekkere enn meg. Det er alltid noen damer som prøver seg på han virker det som. Bunnløs ærlig som han er  så viser han meg bilder og meldinger han får, selv om de vet han er gift og har barn.

Nå er ikke jeg vakker. Kanskje søt på en god dag. MEN jeg er sjarmerende, lojal, omsorgsfull, morsom og smart. Ikke er det noe galt med selvtilliten. Og det tenner han mer enn en fin rumpe. 

Mennesker er mer enn utseende. 

Anonymkode: 73d4b...aa6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke et sekund på din beskrivelse av henne. Dette virker bare veldig sært. 

Anonymkode: 9bfa3...fec

Det er faktisk ikke en overdrivelse. 

Ts

Anonymkode: 86841...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, Jeg får høre hver jævla dag at samboeren min ikke er bra nok for meg. Jeg begynner seriøst å lure på hva folk egentlig tenker med. JEG elsker han til tross for at han er tjukk og uføretrygdet (Ja, han er det). Jeg syns han er fin, sjarmerende, søt og snill. Så andre sine tanker om han betyr svært lite. En grunn til at skilsmisser skjer er vel nettopp fordi folk velger partner ut i fra hva folk syns, ikke sine egne følelser.

Anonymkode: 4774b...168

Da har du ikke hyggelige folk rundt deg, om de faktisk sier dette til deg.

Anonymkode: 86841...791

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Pen, høy og slank" er bare en klisje utsagn. Betyr ikke at det er "hans type". Men du tolket det i den retningen du ville ha det. Faktisk virker du mindre sympatisk enn du oppfatter deg selv, og det kan jo være derfor menn ikke finner deg "så" tiltrekkende å være kjæreste med.

Anonymkode: 9ff8d...b00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Parasoll skrev:

Du har hatt denne kollegaen over lengre tid, men sjekket ut hans face først den dagen han ga deg komplimenter på ditt utseende? 

Nei, det er helt nylig at vi har begynt å jobbe sammen, har ikke snakket så mye tidligere, men pga en situasjon på jobb så hadde vi mulighet til å sitte sammen hele natta, vanligvis jobber vi på hver vår avdeling på natt og møtes mest når vi skal spise / hjelpe hverandre en sjelden gang iløpet av natten. 

Anonymkode: 86841...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...