Gå til innhold

Hvordan får "mindre pene" kvinner flotte og kjekke menn? (Ikke ment som kritikk, bare ærlig spm)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber sammen med en fyr, hvor vi jobber i et bofellesskap hvor jeg og han har mesteparten av våre vakter alene sammen på turnus. Vi er mye sammen om nettene (nattevakt) og det blir til at vi snakker mye sammen, om alt og ingenting, om private ting og mindre private ting. Han har dame og jeg er ikke en person som prøver meg på eller legger an på menn som er i forhold, så jeg ser bare på han som en god kollega, som også er umåtelig kjekk. Forleden sa han ting som at jeg er ei flott dame, pen og høy og slank, at det ikke ser ut som jeg har født barn osv. At jeg er så lett å prate med og at han ikke har møtt noen i jobb sammenheng som var mer kul enn meg, og at han følte at jeg var ei pålitelig dame. Jeg tok det bare som et hyggelig kompliment, jeg blir ikke innbilsk av den grunn. Men jeg tenkte at dama hans måtte jaggu være pen, siden han hadde den type mening om at det å være høy og slank og pen var noe han likte da. Så jeg ble nå nysgjerrig og søkte opp dama hans på Facebook for å se hvordan hun så ut, av den nysgjerrighet. Og jeg er ikke en person som tenker at noen som helst er "stygg", det synes jeg ikke noe om å si om andre. Men hun var virkelig uheldig med utseendet, hadde trippelhake, monobryn, mørk bart og var tydelig overvektig, var ustelt, håret i alle retninger og ingen sminke (ikke at jeg mener at dette er viktig). Men da begynner jeg å lure.. Jeg sliter voldsomt med å finne kjæreste, jeg mener selv at jeg er veldig snill og god mot de rundt meg, er opptatt av at alle skal ha det bra, er alltid blid og får alltid folk til å le av mine teite kommentarer og humor. Jeg vil ikke skryte på meg at jeg er veldig pen, mer alminnelig, gjennomsnittlig. Så hvordan i all verden kan jeg og så mange andre slite med å få gode menn, mens sååååå lite attraktive mennesker kan få en så utrolig pen og kjekk og veltrent partner? Skjønner jo at ikke bare utseende spiller inn, jeg er jo ikke helt teit, men jeg bare lurer.......

Anonymkode: 86841...791

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne dama du beskriver så «fint» er antakelig ei herlig dame - morsom, intelligent, sjarmerende, interessant, inkluderende, uten fordommer, og alle egenskaper kollegaen din så etter i en partner.

hvis det var som du sier, at du skjønner at ikke bare personligheten spiller inn, så hadde du ikke startet denne tråden.

du kunne skrevet at du ikke skjønner hvorfor du ikke får deg kjæreste uten å rakke ned på andre.

Anonymkode: 743f8...8b9

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper hun så bedre ut da de ble sammen. De færreste menn, særlig ikke de attraktive, faller for mindre pene damer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er utseendemessig langt over min liga. Jeg har vel en ok personlighet. 

Anonymkode: 237cc...06e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den beskrivelsen av deg selv kjøper jeg ikke. Ingen er "alltid blid", og om så er tilfelle, mangler de substans!

Det er også kjedelig med mennesker som "bare er snille og gode og alltid blide", for de fleste av oss er sammensatte individer, og det tyder på at du egentlig ikke kjenner hele deg. 

Folk er forskjellige ts. Han falt for henne, kanskje hun er mer interessant enn deg...

Anonymkode: c6fbc...033

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne dama du beskriver så «fint» er antakelig ei herlig dame - morsom, intelligent, sjarmerende, interessant, inkluderende, uten fordommer, og alle egenskaper kollegaen din så etter i en partner.

hvis det var som du sier, at du skjønner at ikke bare personligheten spiller inn, så hadde du ikke startet denne tråden.

du kunne skrevet at du ikke skjønner hvorfor du ikke får deg kjæreste uten å rakke ned på andre.

Anonymkode: 743f8...8b9

Selvfølgelig forstår jeg at dama hans må være fantastisk om han synst hun er fantastisk, jeg er da ikke helt korka. Han er en god menneskekjenner og jeg tviler ikke på at hun har mange flotte egenskaper, det har vi alle. Poenget er mer at jeg leser om så mange som sliter med å finne seg noen, både de som er mindre pene, gjennomsnittlig pene og over gjennomsnittet pene. Så jeg blir veldig nysgjerrig på dette.. flere menn jeg har vært borti har vært veldig overflatiske, og jeg leser om så sykt mange som er det. Men dette kan jo ikke være unntaket, tenker jeg? Er det bare et fåtall som er som han - og ser bort ifra det mange andre menn hadde blitt frastøtt av? Ikke stygt ment, men enkelte menn er fæle.

Anonymkode: 86841...791

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne dama du beskriver så «fint» er antakelig ei herlig dame - morsom, intelligent, sjarmerende, interessant, inkluderende, uten fordommer, og alle egenskaper kollegaen din så etter i en partner.

hvis det var som du sier, at du skjønner at ikke bare personligheten spiller inn, så hadde du ikke startet denne tråden.

du kunne skrevet at du ikke skjønner hvorfor du ikke får deg kjæreste uten å rakke ned på andre.

Anonymkode: 743f8...8b9

Ikke sikkert hun har en fantastisk personlighet heller. Er det èn ting jeg har merket med menn, så er det at når jeg er keen, så er jeg blid, humoristisk, omsorgsfull, flørtete og får de til å føle seg spesielle. Jeg blir sånn av natur når jeg er forelsket, er ikke påtatt heller. Disse mennene blir veldig betatt men vil kun ha sex med meg. De jeg behandler heller dårlig, altså ikke med vilje, men at jeg ikke bryr meg om dem og bare er normalt høflig men avvisende, de faller hodestups. Så for alt vi vet er hu dama både mindre pen og kjedelig, så falt han typen likevel. Trenger ikke være noe spesiell grunn. 

Anonymkode: 27823...686

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke et sekund på din beskrivelse av henne. Dette virker bare veldig sært. 

Anonymkode: 9bfa3...fec

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var kanskje pen da de startet å date, også dalte utseende ned. Personligheten hennes er sikkert grunnen til at de er fortsatt sammen. 

Anonymkode: 03fcf...a02

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle ulikt syn på hva vi synes er attraktivt og pent. 

Meg for eksempel holder på å spy av hele «latino sex god» greia. Synes de er så sinnsykt arh!!! Har ikke ord, kleine og fæle og bare så sinnsykt lite attraktivt! 

Mens mange mange kvinner sikler jo over disse mennene, som Antonio Banderra (hva nå enn han heter). 

Men jeg derimot synes rødhårete menn, gjerne helt allminelige i utseende, men rød hår får meg alltid til å stoppe opp på profilen på nett 😍

Så han her ser kanskje noe i denne kvinnen som han synes er attraktivt, og er derfor med henne :) og et forhold er jo ikke bare utseende, man skal jo og like personen. Og jo mer man blir tiltrukket av personen, jo mindre vil utseende spille inn :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, noen av oss faller for andre mennesker fordi de er vakre, morsomme, glade og omsorgsfulle av vesen. Ikke fordi de er så jævla pene. Utseende endrer seg, men personligheten varer.

Anonymkode: 2e17c...140

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store pupper? Flink til å suge? Kanskje hun svelger? 🤔

Kan være mange grunner. Guds veier er som kjent uransakelige.

Anonymkode: 9db9c...b16

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk høre selv at noen begynte å lure på meg fordi jeg ble sammen med en som gikk for å være mindre pen. Overfladiske og rett ut dumme verden iblant. Han var smart, kunne samtale om veldig mye da han var en opplyst person, og han var en fantastisk elsker. I tillegg hadde han selvtillit, så utseendet betydde ikke mye, men jeg syns han var fin. Ikke vær så sjølgod og fremstille deg som søt, blid og ene og det andre. Du avslører ho en litt platt personlighet. Det får du tåle å høre og ta til deg. Du skriver at du fant henne bare fordi du trodde at hun var pen, mens du syns han er dødskjekk ++. Ja særlig.

Anonymkode: 18bab...70f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener.

Må si jeg ble litt overrasket over x'en til min flørt. Hadde sett for meg at hun var søt vertfall.. men nei.. langifra. Stooor nese.. og vel.. utifra utseende ble jeg overrasket. Nå tror jeg hun er et godt menneske, god mor.. så hun har nok mange gode kvaliteter allikevel. 

Anonymkode: 621be...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...