Gå til innhold

Hvordan får "mindre pene" kvinner flotte og kjekke menn? (Ikke ment som kritikk, bare ærlig spm)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Jeg ser litt mer praktisk på det jeg da. Og så må man jo holde kjeft om hvorfor man lurer henne med på trening, kan jo bare si "jeg trenger en treningspartner for å nå målene mine, og ingen motiverer meg bedre enn deg kjære ;-)" og sånt bullshit. Da når begge målet sitt uten at følelser blir trampet på. Må være litt smooth vettu;-) På det viset kan man skaffe seg drømmedama på "billigkjøp" 😄 .

:kvalm:

Anonymkode: b6dc7...723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:kvalm:

Anonymkode: b6dc7...723

Hvorfor er dette så ille da? Hvite løgner er det som får verden til å gå rundt.

Og bare for å svare på TS sitt spm, en del ekstremt pene folk er såpass komfortable med sitt utseende at de ikke føler behov for å ha en pen make for å vise at de kan få en "10'er". Og kanskje har de dårlige erfaringer med dritflotte damer som oppfører seg som primadonnaer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Jeg ser litt mer praktisk på det jeg da. Og så må man jo holde kjeft om hvorfor man lurer henne med på trening, kan jo bare si "jeg trenger en treningspartner for å nå målene mine, og ingen motiverer meg bedre enn deg kjære ;-)" og sånt bullshit. Da når begge målet sitt uten at følelser blir trampet på. Må være litt smooth vettu;-) På det viset kan man skaffe seg drømmedama på "billigkjøp" 😄 .

:strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dr_zhivago skrev:

Hvorfor er dette så ille da? Hvite løgner er det som får verden til å gå rundt.

Og bare for å svare på TS sitt spm, en del ekstremt pene folk er såpass komfortable med sitt utseende at de ikke føler behov for å ha en pen make for å vise at de kan få en "10'er". Og kanskje har de dårlige erfaringer med dritflotte damer som oppfører seg som primadonnaer?

Dette må være spøk fra din side?

Anonymkode: b6dc7...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Har også sett veldig kjekke menn med helt normale damer og noe jeg har sett som har gått igjen noen ganger er at mannen har vært introvert og reservert. Dvs mannen er ikke typen som vil ta initiativ til damer når han først går ut og er sosial. Er man veldig kjekk som mann kan man komme unna med dette dersom man har en god sosial sirkel som man kan treffe damer gjennom, men det er verre om man ikke har det fordi da er man nødt til å ta initiativ selv for å komme i kontakt med damer. Damene disse mennene kommer i kontakt med er de som tar initiativ, og det er damene som tar initiativ som konkurrerer om en slik type mann siden han ikke tar initiativ selv.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være spøk fra din side?

Anonymkode: b6dc7...723

Nei. Hvorfor poster du som anonym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dr_zhivago skrev:

Nei. Hvorfor poster du som anonym?

Da forstår jeg hvorfor du er singel.

Anonymkode: b6dc7...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da forstår jeg hvorfor du er singel.

Anonymkode: b6dc7...723

Er singel/i forhold når jeg vil. Igjen, hvorfor poster du som anonym? For feig til å stå for egne meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Er singel/i forhold når jeg vil. Igjen, hvorfor poster du som anonym? For feig til å stå for egne meninger?

Som om ikke du er anonym på et forum du også 🤭

Anonymkode: 660ba...4df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dr_zhivago skrev:

Er singel/i forhold når jeg vil. Igjen, hvorfor poster du som anonym? For feig til å stå for egne meninger?

;)

Anonymkode: b6dc7...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som om ikke du er anonym på et forum du også 🤭

Anonymkode: 660ba...4df

Blir likevel mer anonym av å ikke engang vise brukernavn. Bare fordi du er naiv og tror hvite løgner ikke serveres i øst og vest så betyr det ikke at det ikke er faktum. Følelser er ofte irrasjonelle og vanskelige å løse "riktig". Bare se hvordan folk som kaller feite folk late blir forhatt på dette forumet. Da er løsningen å fortelle riktige løgner slik at følelser ikke går amok mens man likevel får viljen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Blir likevel mer anonym av å ikke engang vise brukernavn. Bare fordi du er naiv og tror hvite løgner ikke serveres i øst og vest så betyr det ikke at det ikke er faktum. Følelser er ofte irrasjonelle og vanskelige å løse "riktig". Bare se hvordan folk som kaller feite folk late blir forhatt på dette forumet. Da er løsningen å fortelle riktige løgner slik at følelser ikke går amok mens man likevel får viljen sin.

Jeg har ikke diskutert med deg tidligere, men ok. 

Anonymkode: 660ba...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke diskutert med deg tidligere, men ok. 

Anonymkode: 660ba...4df

Det er det som er poenget mitt. Når folk poster som anonym er det umulig å følge med på hvem som er hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dr_zhivago skrev:

Det er det som er poenget mitt. Når folk poster som anonym er det umulig å følge med på hvem som er hvem.

Nei, det er AB-koder en lett kan sjekke for å holde styr.

Anonymkode: ef8a8...1d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, herremann skrev:

Mindre pene damer setter pris på det de har. De vet at de ikke har 50 karer som står klare på tinder. 

Dette kan du virkelig ikke påstå, for pene kvinner er like individuelle som mindre pene kvinner. Jeg har også erfart at mindre pene kvinner ikke er fornøyde , og går gjerne etter opptatta menn, så de får den ekstra bekreftelsen de ellers ikke får...

Anonymkode: c6fbc...033

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er AB-koder en lett kan sjekke for å holde styr.

Anonymkode: ef8a8...1d7

Hva er da poenget med å poste som anonym?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Skulle nesten tro at TS snakket om meg her, bare at mannen min jobber innen en annen sektor. Jeg har fått høre av andre damer at de ikke skjønner hvorfor mannen min er sammen med meg, for ja, jeg er litt tjukk, har bart når jeg ikke gidder å fjerne den, sminker meg aldri og håret står ofte til alle kanter. Jeg er heller ikke noen kløpper på å kle meg pent/feminint. Men jeg har vært så heldig at jeg ikke har monobryn da😅 

Mannen er intelligent, morsom, sjarmerende, passe frekk, kjekk og veltrent. Så hvorfor er han sammen med meg? Det er ingen magisk formel på dette, og folk tiltrekkes av forskjellige ting. Men jeg kan si dette om meg; jeg sluttet å basere mitt selvbilde på utseendet mitt når jeg bikket 20, ytre skjønnhet er flyktig så hvorfor kaste bort dyrebar tid på dette? Jeg trives i kroppen min, jeg har få usikkerheter, så jeg fremstår nok som veldig selvsikker. Jeg gir av meg selv, jeg driter i sånt sosialt spill som mange virker å like, jeg er reflektert, empatisk, uhøytidelig og kan spøke om det meste. Jeg er også veldig selvstendig, og baserer ikke all min Lykke på mannen min. 

Jeg prøver ikke å selge meg selv som et røverkjøp av ei dame her, for det er jeg på ingen måte. Men mine skavanker og egenskaper passer perfekt sammen med hans, så for han er jeg nok et røverkjøp😊

Anonymkode: 02420...f6c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow. Skulle nesten tro at TS snakket om meg her, bare at mannen min jobber innen en annen sektor. Jeg har fått høre av andre damer at de ikke skjønner hvorfor mannen min er sammen med meg, for ja, jeg er litt tjukk, har bart når jeg ikke gidder å fjerne den, sminker meg aldri og håret står ofte til alle kanter. Jeg er heller ikke noen kløpper på å kle meg pent/feminint. Men jeg har vært så heldig at jeg ikke har monobryn da😅 

Mannen er intelligent, morsom, sjarmerende, passe frekk, kjekk og veltrent. Så hvorfor er han sammen med meg? Det er ingen magisk formel på dette, og folk tiltrekkes av forskjellige ting. Men jeg kan si dette om meg; jeg sluttet å basere mitt selvbilde på utseendet mitt når jeg bikket 20, ytre skjønnhet er flyktig så hvorfor kaste bort dyrebar tid på dette? Jeg trives i kroppen min, jeg har få usikkerheter, så jeg fremstår nok som veldig selvsikker. Jeg gir av meg selv, jeg driter i sånt sosialt spill som mange virker å like, jeg er reflektert, empatisk, uhøytidelig og kan spøke om det meste. Jeg er også veldig selvstendig, og baserer ikke all min Lykke på mannen min. 

Jeg prøver ikke å selge meg selv som et røverkjøp av ei dame her, for det er jeg på ingen måte. Men mine skavanker og egenskaper passer perfekt sammen med hans, så for han er jeg nok et røverkjøp😊

Anonymkode: 02420...f6c

Dette forteller hvor viktig det er å være glad i seg selv. Du høres ut som et kupp! Myyye mer enn ts...

Anonymkode: c6fbc...033

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er da heller ikke opptatt av selfies, Instagram og snap ol- så hvilke kategori går jeg i da? 😂

Anonymkode: 86841...791

den kategori du beskriver i HI, om 10-15 år.  

Anonymkode: 48561...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...