Gå til innhold

Bloggen «Om influencere» av Asti


KonemorGunda

Anbefalte innlegg

Helt fantastisk at denne tråden holder seg så aktiv og øverst på KG-lista!😃 på denne måten får jo den flotte og svært informative bloggen til Asti maks oppmerksomhet og enda flere lesere til belysning av viktige temaer som brudd på alkohol- og markedsføringsloven i Blogglandia.  Det gledes!😎😁👍

 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Revenge of Cthulhu skrev:

Helt fantastisk at denne tråden holder seg så aktiv og øverst på KG-lista!😃 på denne måten får jo den flotte og svært informative bloggen til Asti maks oppmerksomhet og enda flere lesere til belysning av viktige temaer som brudd på alkohol- og markedsføringsloven i Blogglandia.  Det gledes!😎😁👍

 

Helt supert👌 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Helt fantastisk at denne tråden holder seg så aktiv og øverst på KG-lista!😃 på denne måten får jo den flotte og svært informative bloggen til Asti maks oppmerksomhet og enda flere lesere til belysning av viktige temaer som brudd på alkohol- og markedsføringsloven i Blogglandia.  Det gledes!😎😁👍

 

👌

Ikke sant? Astis blogg og denne tråden lager en liten storm i Blogglandia 😏

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være slitsomt å være blogger i disse tider da kommentarjuks, falske kommentarer, trusler og lovbrudd blir avslørt og dokumentert på denne bloggen. Tenk om dette fører til at de må følge lovverket som andre oss andre? 😏

Heia Asti! 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

👌

Ikke sant? Astis blogg og denne tråden lager en liten storm i Blogglandia 😏


Husker dessverre ikke hvem som sa det først (gi gjerne et lite pip!) , men fritt gjenformulert - "det går et kollektivt bukseskjelv gjennom blogglandia" 😉

Ingen bruker så mye innsats på å snakke ned noen som virkelig er uvesentlige og irrelevant. Graden av oppstyr her viser bare hvor godt Asti treffer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden, men jeg vil bare si at om noen finner noe negativt med Asti sin blogg, så må det være fordi de på en eller annen måte føler seg fornærmet eller truffet over arbeidet og meningene hennes. Dersom det er tilfelle, så håper jeg at de personene går i seg selv og spør seg hva som er negativt med å holde etiske, moralske, og juridiske linjer på plass? 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, inox skrev:


Husker dessverre ikke hvem som sa det først (gi gjerne et lite pip!) , men fritt gjenformulert - "det går et kollektivt bukseskjelv gjennom blogglandia" 😉

Ingen bruker så mye innsats på å snakke ned noen som virkelig er uvesentlige og irrelevant. Graden av oppstyr her viser bare hvor godt Asti treffer :blomst:

Kollektivt bukseskjelv, faktisk 😂 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med denne bloggen er at den kan fungere som et oppslagsverk for instanser  som for eksempel, Helsedirektoratet eller Forbrukertilsynet når de atter en gang må irettesette lovløse bloggere. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk veldig bra at man får en plass der det samles og ikke «slettes» fra bloggernes egen plattform.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Fordelen med denne bloggen er at den kan fungere som et oppslagsverk for instanser  som for eksempel, Helsedirektoratet eller Forbrukertilsynet når de atter en gang må irettesette lovløse bloggere. 

Ja lett å melde videre til rett instans når det er så lett tilgjengelig.  Så nå har jeg også meldt brudd på alkoholloven. Jeg som ikke engang leser den bloggen med flest brudd på alkoholloven. 

Fikk voldsomt lyst å melde i fra av en eller annen grunn.

Endret av Senil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Senil skrev:

Ja lett å melde videre til rett instans når det er så lett tilgjengelig.  Så nå har jeg ogdå meldt brudd på alkoholloven.

Ja, jobben blir litt lettere for disse tilsynene når de har så mange bedriftseiere som ikke håndhever loven.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger, brukerdebatt og spekulasjoner samt svar til dette.

Edie, adm.

Edit: Ryddet for kommentar til moderering.

Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2018 den 15.28, Laduena87 skrev:

Og du sa det så godt selv, man har rett til å velge selv om man vil røyke eller ei, og man har også rett til å velge selv om man vil eksponere barn eller ei! Hele poenget her inne er hetsen og besettelsen av en blogger alene! Noe som bare styrker mange sin tro om at det ikke handler om å fremme sak om barns personvern, enkelte er bare ute etter å hetse bloggeren! Synd for mange av dere at dere har ødelagt argumentene deres helt og holdent på egenhånd! Det må svi, er vel derfor enkelte går i harnisk og når man påpeker det! Flere og flere har gjennomskuet tråder som omhandler dette! Og det gjør meg så glad! 

Hvem er det egentlig som går i harnisk her? 😂 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siterer meg selv fra BOTB-tråden. De manglene jeg har følt fra BOTB er nå oppfylt i Astis influencer-blogg. Der er det saklig dokumentert lovbrudd og uetisk drift hos bloggere, og mindre fokus på sladder-aspektet av blogg-kritikken vi ser her på Rampelyset. Et meget nyttig verktøy som faktisk kan gjøre en forskjell. Jeg er en av de 50 ✌️

Endret av Poit
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Poit skrev:

Siterer meg selv fra BOTB-tråden. De manglene jeg har følt fra BOTB er nå oppfylt i Astis influencer-blogg. Der er det saklig dokumentert lovbrudd og uetisk drift hos bloggere, og mindre fokus på sladder-aspektet av blogg-kritikken vi ser her på Rampelyset. Et meget nyttig verktøy som faktisk kan gjøre en forskjell. Jeg er en av de 50 ✌️

Enig! Men tror vi er mer enn 50 😝

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke si så mye mer enn at det er gledelig at BOTB utfylles av Astis redelige dokumentasjon på lovbrudd blant influencere. Dette kunne være et fantastisk samarbeid fremover.
Asti-bloggen er et fantastisk oppslagsverk for viktige temaer, og det er åpenbart så mye å ta av at oppdateringene kommer jevnlig. Så også idag: https://influencere.wordpress.com/2018/12/17/cbe-reklame-16-12-18/

Det er i alle fall helt tydelig at Asti ikke trenger KG så mye som KG trenger seriøse debattanter. Det er synd å observere at h*n ikke er aktiv her på forumet lengre, men desto mer stimulerende at tiden nå brukes på å nå ut til FT, presse og andre som har interesse av lovløse tilstander i Blogglandia.
Slik jeg ser det har Asti tatt spranget videre, og jeg håper h*n blir avsett med noen kroner av de 6. mill som regjeringen skal styrke FT med i 2019. Jeg ønsker Asti helhjertet lykke til.
https://www.minmote.no/#!/artikkel/24444253/regjeringen-vil-styrke-blogg-politiet

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...