Gå til innhold

Bloggen «Om influencere» av Asti


KonemorGunda

Anbefalte innlegg

Just now, Laduena87 said:

De fleste av oss forstår at bloggen handler om CBE! Det at det skrives en og annen setning om andre er bare skalkeskjul! Jeez... 

Rart at "de fleste av dere" tilsynelatende "forstår" noe som ikke er i tråd med virkeligheten. Bare se på nyeste innlegg: https://influencere.wordpress.com/2018/12/15/en-uke-i-desember-bruk-av-barn-pa-noen-blogger/

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Laduena87 said:

Vet ikke hvem av dere som har kontakt med virkeligheten jeg 😂😂

Jeg sa ingenting om kontakt. Påstanden din er ikke i tråd med det som står i bloggen, du må gjerne vise til noe som viser at du har rett.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Puffin skrev:

Rart at "de fleste av dere" tilsynelatende "forstår" noe som ikke er i tråd med virkeligheten. Bare se på nyeste innlegg: https://influencere.wordpress.com/2018/12/15/en-uke-i-desember-bruk-av-barn-pa-noen-blogger/

Herregud, er det mulig dette som Asti avdekker? Dette er skremmende, som om enkelte ikke har kontakt med virkeligheten og samfunnsdebatten i det hele tatt 😳

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Herregud, er det mulig dette som Asti avdekker? Dette er skremmende, som om enkelte ikke har kontakt med virkeligheten og samfunnsdebatten i det hele tatt 😳

Her må alle i bloggfamilien AS trå til, i julehandelens navn. De må jo følge handelstandens sine behov, i og med at barna er en del av staffasjen i reklamebloggene. De fleste skjønner at dette er en så uetisk måte å tjene penger på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
7 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Du har positive tanker om barn som blir eksponert på Internett som kan bli missbrukt? Har du hørt om dark room?

Herregud......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Laduena87
51 minutter siden, Puffin skrev:

Jeg sa ingenting om kontakt. Påstanden din er ikke i tråd med det som står i bloggen, du må gjerne vise til noe som viser at du har rett.

Herregud...:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spam og spekulasjoner. 

Gjør oppmerksom på at det ikke er nødvendig å tagge moderatorer gjentatte ganger i tråden. Dette skaper merarbeid. 

Mynona, mod.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Laduena87 skrev:

Er opptatt av barns rettigheter, men jeg er ikke besatt av enkelte bloggere! Jeg kan fint leve med enkelte former for eksponering av barn! Det er ikke det dette handler om, mange brukere slenger dritt, det er en arena for mange her inne som kribler etter å spre negativitet! Enkelt og greit, alt annet er løgn! Så pinlig.... dere har bare funnet enkelte unnskyldninger dere til stadighet tyr til for å kunne slenge dritten! Okei, enkelte her synes barn blir for mye eksponert - vi har hørt dere- men altså? Hva er poenget med å gjenta seg om igjen og om igjen om samme greiene (uten nye argumenter ) ingen her inne eier sannheten, men man klarer tydeligvis å leve i sin egen boble med negativitet. Det er virkelig usunt! 

Man trenger ikke nye argumenter i diskusjonen når de argumentene som er fremmet fremdeles er særdeles gyldige. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Lana01 skrev:

Har vel noe å gjøre med hennes voldsomme engasjement i CBE  trådene  gjennom år?  med stadig bruk av kildehenvisninger til alt hun har smalet opp av linker med diverse. Har ikke sett henne på langt nær så aktiv når det gjelder andre bloggere. og også den pågående måten hun har vist  ovenfor moderatorer , når hun ikke har vært enig i deres  avgjørelse,. En totalt mangel på respekt.  

Men enkelte bloggeres totale mangel på  respekt for lovverket har du ingen tanker om eller?

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om bloggen til Asti kan ha en overvekt av CBE så er det ikke dermed sagt at det kun er en ensidig blogg, for faktum er vel at CBE har vært den som har vært enklest å "ta" når det gjelder det å bevise ditten og datten, men finnes nok av andre bevis på andre der i så måte, ikke bare CBE.

Uansett, når alt kommer til alt, så er det ikke en blogg på samme måte som influencer-bloggene, og man må ta den som det det er, verken mer eller mindre.

Det jeg ser her i denne tråden er i alle fall et engasjement, og man kan trygt si at det er lett å identifisere de som er fanboys/girls av bloggere som blir tatt på fersken, er ikke måte på hvor de tar plass og forsøker å forsvare de som de ser opp til 

Endret av Skrottefar
leif
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.12.2018 den 20.36, Svigermor skrev:

Ser ut som en som vier livet sitt til bloggere.

Noen gjør noe nyttig med livet. Andre sitter bare på et forum og syter over de som faktisk gjør noe.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jabx skrev:

Noen gjør noe nyttig med livet. Andre sitter bare på et forum og syter over de som faktisk gjør noe.

Hvilken kategori tilhører du?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Svigermor skrev:

Hvilken kategori tilhører du?

Jeg gjør noe til daglig, ute i den virkelige verden vet du. Og så slapper jeg av mellom slagene med å blant annet slå inn skallen på forumtroll i ny og ne.

Endret av jabx
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...