Gå til innhold

Bloggen «Om influencere» av Asti


KonemorGunda

Anbefalte innlegg

Veldig ugreit. For Asti gjelder tydeligvis ikke samme regler som for andre brukere. Noen spørsmål om presisering av moderators ordvalg i ryddemeldinger og så er det ut uten forvarsel. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Jeg har forsøkt å formulere en kommentar til det som IGJEN har skjedd, men jeg er faktisk tom for ord. Det var ikke riktig håndtering da, og er det fortsatt ikke nå. 

Det er totalt uforståelig at en profesjonell aktør faller ned på dette nivået. Det er rett og slett en innrømmelse av at man mangler argumenter, når man tyr til knebling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg har forsøkt å formulere en kommentar til det som IGJEN har skjedd, men jeg er faktisk tom for ord. Det var ikke riktig håndtering da, og er det fortsatt ikke nå. 

Det er totalt uforståelig at en profesjonell aktør faller ned på dette nivået. Det er rett og slett en innrømmelse av at man mangler argumenter, når man tyr til knebling. 

Det var jo blant annet for å unngå dette at man valgte å ansette betalte moderatorer..? Hadde jeg opptrådt på dette viset i jobben min hadde jeg (selvsagt!) fått trøbbel.

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, skruf skrev:

For meg så virker det som de bare ventet på å finne noe de kunne utestenge Asti for, men dette var virkelig et syltynt grunnlag. Fader meg helt vill vest der sheriffen gjør som den vil på rampelys

Det er nesten så man skulle tro at vi er tilbake til «svenske tilstander».

 

:murvegg:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?? Det var så fint å se asti igjen her, og som alltid saklig og grundig. Og det tolereres ikke å stille spørsmål til moderatorene? Lette de bare etter en mulighet for å bli «kvitt» henne?? 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...