Gå til innhold

Date i går; når er det "innafor" å sende melding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk, det var veldig hyggelig sagt 😊 

Jeg tenker at i dating vet man aldri. Naturligvis tenker jeg også at en mann på nesten 40 har en mer voksen oppførsel enn en tenåring / tidlig 20 årene. Samtidig har jeg også tenkt at om han kjedet seg med meg eller ikke følte kjemi så hadde han ikke giddet å la den første daten dra ut så lenge i tid. Da hadde han vel rundet av lenge før. 

Blir bare veldig forvirret av han, som sagt. Men, så kan det også være han ikke er helt sikker på seg selv ifm dating. Han fortalte noe i forkant av daten som leder meg til å tenke at det ikke er helt usannsynlig. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Du virker som en fin person, men også som en fryktelig naiv person, med lite bakkekontakt som er enkel å manipulere fordi du er for godtroende. Du bør absolutt IKKE tenke at menn som er nesten 40, oppfører seg bedre en unger på 20. Det kunne ikke vært mer feil. Menn som er single når de er 40, er ofte det fordi de er dårlige mennesker eller mennesker med problemer som går ut over andre som gjør at de enten velges vekk, eller ikke klarer binde seg: som psykopater, rundbrennere, rusmisbrukere, alkoholikere, alvorlig psykisk syke, kriminelle, konemishandler, pedofile, gamere, lystløgnere, fetisj-menn osv.

Jeg tror du bør spørre deg selv om det egentlig er så rasjonelt ,eller så smart, å legge så mye som du gjør i ett møte med en fremmed person. Du kjenner ikke denne mannen: han er ikke deg og tenker ikke som deg, selv om det kanskje er lett å farge andre med sin egen virkelighetsoppfatning. Jeg vet ikke hva han har oppgitt som grunn til å droppe avtalen med deg, men jeg tror du gjør lurt i ikke være fullt så blåøyd som du virker..det er ikke lurt å gå ut i fra at en vilt fremmed menneske er troverdig. Ikke bare fordi de kan komme til å skuffe, men for din egen sikkerhets skyld. 

 

Anonymkode: 9bf48...94a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du virker som en fin person, men også som en fryktelig naiv person, med lite bakkekontakt som er enkel å manipulere fordi du er for godtroende. Du bør absolutt IKKE tenke at menn som er nesten 40, oppfører seg bedre en unger på 20. Det kunne ikke vært mer feil. Menn som er single når de er 40, er ofte det fordi de er dårlige mennesker eller mennesker med problemer som går ut over andre som gjør at de enten velges vekk, eller ikke klarer binde seg: som psykopater, rundbrennere, rusmisbrukere, alkoholikere, alvorlig psykisk syke, kriminelle, konemishandler, pedofile, gamere, lystløgnere, fetisj-menn osv.

Jeg tror du bør spørre deg selv om det egentlig er så rasjonelt ,eller så smart, å legge så mye som du gjør i ett møte med en fremmed person. Du kjenner ikke denne mannen: han er ikke deg og tenker ikke som deg, selv om det kanskje er lett å farge andre med sin egen virkelighetsoppfatning. Jeg vet ikke hva han har oppgitt som grunn til å droppe avtalen med deg, men jeg tror du gjør lurt i ikke være fullt så blåøyd som du virker..det er ikke lurt å gå ut i fra at en vilt fremmed menneske er troverdig. Ikke bare fordi de kan komme til å skuffe, men for din egen sikkerhets skyld. 

 

Anonymkode: 9bf48...94a

Dette er min erfaring også 😆 Jeg har alltid datet menn som har vært 8-17 år eldre enn meg, og de alle var totalt katastrofale. Jeg trodde de skulle være mer modne pga alderen, men det var totalt motsatt. Én skrev og flørtet med damer hele tiden, én klarte ikke binde seg, én var utro og én valgte å fade meg ut enda vi var offisielt sammen, og begynte å date ei annen uten å faktisk gjøre det slutt med meg.. så nå begynner jeg å se mørkt på det her 😂 De jeg har vært borti på min egen alder (25) har faktisk vært mye mer modne, enkelte av de..

Anonymkode: d92cb...fe1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er rundt 40 hjelper ikke i det hele tatt. Jeg er den alderen og sliter som bare det med å finne noen på egen alder som er interessante og fine og ha kontakt med. Mange av disse er vel enten "evig ungkar" eller skilt og vet ikke hvem de vil ha i godtebutikken Tinder. Av de mer seriøse jeg har chattet lenge med og/eller møtt, er nesten alle ca 30 år. Jeg lurer på om de mer seriøse menn på min alder enten ikke er på nettdating i det hele tatt, eller på andre apper. Men det er en digresjon fra HI.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, McMary skrev:

At han er rundt 40 hjelper ikke i det hele tatt. Jeg er den alderen og sliter som bare det med å finne noen på egen alder som er interessante og fine og ha kontakt med. Mange av disse er vel enten "evig ungkar" eller skilt og vet ikke hvem de vil ha i godtebutikken Tinder. Av de mer seriøse jeg har chattet lenge med og/eller møtt, er nesten alle ca 30 år. Jeg lurer på om de mer seriøse menn på min alder enten ikke er på nettdating i det hele tatt, eller på andre apper. Men det er en digresjon fra HI.

 

Kunne ikke vært mer enig! De godt voksne mennene klarer rett og slett ikke å stoppe denne evige søkingen etter den perfekte kvinnen. Og som oftest tror de nok for godt om seg selv, og leter etter kvinner som er yngre/penere..

Når de treffer en på egen alder som er helt vanlig, da vet de ikke om det føles rett og de vil lete mer.

Ikke rart det går haugevis med single mennesker som er 45+! De kan jo for pokker ikke slutte med den ødeleggende sveipingen!

Anonymkode: 26332...3dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker som en fin person, men også som en fryktelig naiv person, med lite bakkekontakt som er enkel å manipulere fordi du er for godtroende. Du bør absolutt IKKE tenke at menn som er nesten 40, oppfører seg bedre en unger på 20. Det kunne ikke vært mer feil. Menn som er single når de er 40, er ofte det fordi de er dårlige mennesker eller mennesker med problemer som går ut over andre som gjør at de enten velges vekk, eller ikke klarer binde seg: som psykopater, rundbrennere, rusmisbrukere, alkoholikere, alvorlig psykisk syke, kriminelle, konemishandler, pedofile, gamere, lystløgnere, fetisj-menn osv.

Jeg tror du bør spørre deg selv om det egentlig er så rasjonelt ,eller så smart, å legge så mye som du gjør i ett møte med en fremmed person. Du kjenner ikke denne mannen: han er ikke deg og tenker ikke som deg, selv om det kanskje er lett å farge andre med sin egen virkelighetsoppfatning. Jeg vet ikke hva han har oppgitt som grunn til å droppe avtalen med deg, men jeg tror du gjør lurt i ikke være fullt så blåøyd som du virker..det er ikke lurt å gå ut i fra at en vilt fremmed menneske er troverdig. Ikke bare fordi de kan komme til å skuffe, men for din egen sikkerhets skyld. 

 

Anonymkode: 9bf48...94a

Tusen takk! 

Lurer på om du er en god menneskekjenner? Du treffer på en del ting som kanskje er mine svakheter og som faktisk har ledet til at jeg har blitt såret i fortiden. Selv om det stikker, så aner du ikke hvor godt det var å lese dette. 

Faktisk så valgte jeg nettopp bort en annen mann på rundt 40 da jeg hadde en magefølelse på at "noe" ikke stemte. I noen meldinger han skrev i etterkant, kom det frem noen ekstremt narsissistke trekk. Jeg avsluttet på en ryddig og grei måte. Ikke noe ghosting eller fading eller nå hvilke ord som brukes. Videre tror jeg han har historie for å dumpe kvinner over en lav sko - uten å ha selvinnsikt. Så du har nok rett i at det ikke er alltid menn i den alderen er mer modne. Jeg fikk allikevel et godt inntrykk av han jeg har blitt kjent med nå, men det har sakte endret seg nå gjennom uken. 

Nå har jeg bestemt meg for at det ligger hos han. Hører jeg ikke noe så renner det ut i sanden. Det er gjerne like så greit. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2018 den 2.56, AnonymBruker skrev:

Dette er min erfaring også 😆 Jeg har alltid datet menn som har vært 8-17 år eldre enn meg, og de alle var totalt katastrofale. Jeg trodde de skulle være mer modne pga alderen, men det var totalt motsatt. Én skrev og flørtet med damer hele tiden, én klarte ikke binde seg, én var utro og én valgte å fade meg ut enda vi var offisielt sammen, og begynte å date ei annen uten å faktisk gjøre det slutt med meg.. så nå begynner jeg å se mørkt på det her 😂 De jeg har vært borti på min egen alder (25) har faktisk vært mye mer modne, enkelte av de..

Anonymkode: d92cb...fe1

Takk for at du delte dine erfaringer! 

Jeg har ikke noe særlig god erfaring med de rundt min alder, så ble rådet til å lete litt opp i alder. Jeg har støtt på mye umodenhet og dårlig oppførsel fra menn på min alder. Men, har jo erfart selv, som nevnt, at eldre også kan ha sine "ting". 

Tenker vel at mye er personlig egenskaper, og ikke knyttet så mye til alder. Kan være "uheldig" om jeg leter blant menn som er yngre, jevngamle eller eldre 😵 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.12.2018 den 8.43, McMary skrev:

At han er rundt 40 hjelper ikke i det hele tatt. Jeg er den alderen og sliter som bare det med å finne noen på egen alder som er interessante og fine og ha kontakt med. Mange av disse er vel enten "evig ungkar" eller skilt og vet ikke hvem de vil ha i godtebutikken Tinder. Av de mer seriøse jeg har chattet lenge med og/eller møtt, er nesten alle ca 30 år. Jeg lurer på om de mer seriøse menn på min alder enten ikke er på nettdating i det hele tatt, eller på andre apper. Men det er en digresjon fra HI.

Takk for at du delte dine erfaringer😊 

Da lurer jeg jo på; hvor er de mennene som er seriøse? Det kunne jeg tenkt meg å vite 😅 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2018 den 10.41, AnonymBruker skrev:

 

Kunne ikke vært mer enig! De godt voksne mennene klarer rett og slett ikke å stoppe denne evige søkingen etter den perfekte kvinnen. Og som oftest tror de nok for godt om seg selv, og leter etter kvinner som er yngre/penere..

Når de treffer en på egen alder som er helt vanlig, da vet de ikke om det føles rett og de vil lete mer.

Ikke rart det går haugevis med single mennesker som er 45+! De kan jo for pokker ikke slutte med den ødeleggende sveipingen!

Anonymkode: 26332...3dd

Takk for svar! 

Du har nok absolutt mange gode poeng her. Mange klarer nok ikke å la være å tro at det "dukker opp noe bedre rundt neste sveipe", så risikerer de faktisk å ikke finne det. Samtidig da å miste noe som var verdt å beholde. Risikosport det 😵 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel ikke ha noen grunn for det, men kjenner jeg er veldig skuffet. Hadde håpet å høre fra han nå ila helgen i forhold til å møtes over helgen. Var han som foreslo å møtes rett over helgen. Men, har vært helt stille fra hans kant. 

Dersom jeg ikke hører noe ila dagen/morgendagen bør jeg bare tolke det som han ikke er interessert? 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at du orker denne fyren, TS.. Hadde bare dumpet han lett jeg, og sett om han hadde skrevet noe til meg etterhvert som han hadde lurt på hvorfor jeg var stille. 

Du fortjener bedre ❤️

Anonymkode: ba607...bfb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at du orker denne fyren, TS.. Hadde bare dumpet han lett jeg, og sett om han hadde skrevet noe til meg etterhvert som han hadde lurt på hvorfor jeg var stille. 

Du fortjener bedre ❤️

Anonymkode: ba607...bfb

Takk ❤ 

Grunnen til at jeg er skuffet er vel fordi vi hadde veldig god kjemi og en utrolig fin første date. Men, en fin første date er jo ikke nok. Ser jo at jeg burde bli behandlet bedre, og særlig burde han opptrådt bedre dersom han er interessert. 

Får bare svelge det. Så får jeg eventuelt se om jeg svarer dersom han tar kontakt. 

Takk for fine ord 😊

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du delte dine erfaringer😊 

Da lurer jeg jo på; hvor er de mennene som er seriøse? Det kunne jeg tenkt meg å vite 😅 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

De er ute i verden sammen de useriøse. :P De eksponerer seg ikke på Tinder og andre apper. De håper at en dag sitter det en flott og snill dame ovenfor dem på en pub, eller på en fest eller kontoret eller de møter henne på treninga. Etter bare noen måneder på Tinder har jeg mistet det meste av trua, selv om jeg vet at noen finner partnerne sine der. Han daten din ser ut til å ha funnet en som er mer interessant, det kjipe er at han ikke bare sier ifra men lar deg vente og håpe litt og litt til. De jeg har fått veldig god kontakt med har i det minste møtt meg eller sagt ifra at de ikke vil treffe meg allikevel. Men det er også mange som starter lovende og så fader ut før det blir for mye alvor. Lurer på hvor mange timer jeg har brukt på slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere skulle på date i går, sant?

Hvordan går det TS?

Anonymkode: ba607...bfb

Hei ! 

Jeg hørte ikke noe på søndag eller i går, så det ble ingen date hverken i går eller i dag. 

Regner egentlig med at jeg er fadet ut, så ila helgen har jeg lagt bort det lille av håp jeg hadde igjen ifht å høre noe eller at det ble date. Dermed regner jeg ikke med å høre noe videre fra han. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei ! 

Jeg hørte ikke noe på søndag eller i går, så det ble ingen date hverken i går eller i dag. 

Regner egentlig med at jeg er fadet ut, så ila helgen har jeg lagt bort det lille av håp jeg hadde igjen ifht å høre noe eller at det ble date. Dermed regner jeg ikke med å høre noe videre fra han. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

For en sleip fyr du har rotet deg borti 😕 Bare glem han og gå videre. Evt slett han overalt. Og spør han hvorfor så sier du det som det er, at du ikke orker et spill.

Anonymkode: ba607...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en sleip fyr du har rotet deg borti 😕 Bare glem han og gå videre. Evt slett han overalt. Og spør han hvorfor så sier du det som det er, at du ikke orker et spill.

Anonymkode: ba607...bfb

Takk for støtten 😊 

Jeg forstår ikke helt hva som har skjedd eller hvorfor, men legger ikke mer energi i det. Hadde han ønsket å møte meg og fortsette å date så hadde han gitt lyd fra seg. Det har han ikke gjort. 

Skulle det eventuelt komme noe mer så tror jeg at jeg avviser han. Er ikke interessert i å date en som kan lage avtaler, er så vinglete og ikke følge opp. Da er det bedre at han sier rett ut at han ikke er interessert, eller ikke er interessert nok. 

Ts 😊

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.12.2018 den 15.29, AnonymBruker skrev:

Takk for at du delte dine erfaringer😊 

Da lurer jeg jo på; hvor er de mennene som er seriøse? Det kunne jeg tenkt meg å vite 😅 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Har fulgt denne tråden i spenning - husker hvor «fæl» denne perioden var. Leit å høre at det ikke ble noe, men du slipper heldigvis å finne ut av det senere.

 

Vet ikke om det trøster eller ikke, men jeg var på Tinder i 2,5 år og møtte bare useriøse folk jeg og. Helt til jeg plutselig møtte mannen i mitt liv. PANG, over natta. Drømmemannen. 2 biler, hund og enebolig senere så sitter jeg her høygravid og ekstremt lykkelig.

 

De finnes! Og jo mer man er «out there» dess større sjanse er det for å treffe «han» 😊 Fortsett å by på deg selv og ikke la deg skremme 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker veldig intens i tankene og følelsene dine ts, ser for meg at dettr kompliserer ting for deg og gjør det vanskelig når man skal bli kjent og finne ut hvor en har hverandre. Han her burde du naturlig bare skjøvet unna av deg selv.

Anonymkode: d1f96...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du virker veldig intens i tankene og følelsene dine ts, ser for meg at dettr kompliserer ting for deg og gjør det vanskelig når man skal bli kjent og finne ut hvor en har hverandre. Han her burde du naturlig bare skjøvet unna av deg selv.

Anonymkode: d1f96...67f

Hva snakker du om? Hvordan hadde reagert om en du hadde datet lagde avtaler med deg, for og så ikke følge opp eller gi lyd fra seg heletiden???

Anonymkode: ba607...bfb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om? Hvordan hadde reagert om en du hadde datet lagde avtaler med deg, for og så ikke følge opp eller gi lyd fra seg heletiden???

Anonymkode: ba607...bfb

Opprørt og usikker ja, men ts har fått masse tips og svar her, og vil likevel ha mer svar, mer bekreftelse, uroer seg, er usikker. Hun virker veldig opphengt.

Anonymkode: d1f96...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...