Gå til innhold

Date i går; når er det "innafor" å sende melding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, McMary skrev:

Selv om daten gikk bra, må han ikke ha falt for deg totalt. Hvis han var super interessert ville han gitt lyd fra seg omtrent samme hva. Men det betyr ikke at alt er tapt, noen ganger må man møtes flere ganger for å bli interessert. Så om du synes han er verdt å "sloss for" så møter du han en gang til selv om han er litt lunken. Hvis han svarer og kommer da.. 

Takk ! 

Jeg synes som sagt bare det virker rart at han gir uttrykk for å ville ta det videre og er veldig interessert. For så å ikke gi lyd fra seg de 2 - 3 siste dagene. Vi har hatt kontakt gjennom helgen. Så helt lydløs har han ikke vært 😉 

Mandag vet jeg også var en lang dag for han btw. Jeg er absolutt ikke en person som MÅ skrive meldinger hver dag. Men reagerer jo litt når det går 2 - 3 dager... ? Jeg tenker også at man trenger tid til å bli kjent. Men, vi glemte litt sted og tid på daten, og jeg tok jo det som et godt tegn 🙃

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Scoop skrev:

Jeg ville faktisk sendt en melding nå i kveld og foreslått et klokkeslett til ham. Det er absolutt ikke masete, dere har jo ikke hatt kontakt på flere dager. Kjenner meg godt igjen i frustrasjonen du beskriver, og derfor har jeg sluttet å sitte og vente slik. Det er mye bedre å bare få et svar.

Han tok initiativ til første møte, du til andre, og da er det etter min mening helt greit at du også foreslår et konkret tidspunkt. Så kan jo heller han evt. stå for tredje møte. 

Lykke til 😊

Tusen takk! 

Jeg ser det er delte meninger her, med gode argumenter både for og mot. Som person er nok jeg mer rett frem; spørr fremfor å sitte og vente. Da slipper man denne unødvendige tenkingen og man får svar. Samtidig har jeg vært redd for at jeg har vært for frempå. Ville ta det litt rolig nå og se hva som eventuelt kom fra han. Kjenner jo på det at jeg ønsker ro inni meg, og da er det et svar som ville gitt den roen. Samme om svaret var slik eller slik; men da har man i hvert fall et svar. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg ville svart som om det er selvsagt at vi har en avtale i morgen. Hvis du også bare venter og han har vært veldig opptatt og glemt litt av det viser din tiltaksløshet at du ikke har troa på ham. At du forventer at han skal skuffe og droppe deg, og da voila! Gjør han kanskje med større sannsynlighet det. 

Oppfør deg som om det er helt idiotisk å fade ut på den måten. 

"Skal vi si klokken 6 på xx? Jeg gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk ! 

Jeg synes som sagt bare det virker rart at han gir uttrykk for å ville ta det videre og er veldig interessert. For så å ikke gi lyd fra seg de 2 - 3 siste dagene. Vi har hatt kontakt gjennom helgen. Så helt lydløs har han ikke vært 😉 

Mandag vet jeg også var en lang dag for han btw. Jeg er absolutt ikke en person som MÅ skrive meldinger hver dag. Men reagerer jo litt når det går 2 - 3 dager... ? Jeg tenker også at man trenger tid til å bli kjent. Men, vi glemte litt sted og tid på daten, og jeg tok jo det som et godt tegn 🙃

Ts 

Anonymkode: f5319...903

 

Endret av McMary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk ! 

Jeg synes som sagt bare det virker rart at han gir uttrykk for å ville ta det videre og er veldig interessert. For så å ikke gi lyd fra seg de 2 - 3 siste dagene. Vi har hatt kontakt gjennom helgen. Så helt lydløs har han ikke vært 😉 

Mandag vet jeg også var en lang dag for han btw. Jeg er absolutt ikke en person som MÅ skrive meldinger hver dag. Men reagerer jo litt når det går 2 - 3 dager... ? Jeg tenker også at man trenger tid til å bli kjent. Men, vi glemte litt sted og tid på daten, og jeg tok jo det som et godt tegn 🙃

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Jeg har rukket å oppleve mye rart etter noen få måneder på Tinder!! :P Jeg har for øvrig ikke hatt spesielt hell med meg, så egentlig bør du kanskje ikke høre på mine råd. haha 

Oisann, nå ble det visst dobbelt opp her.

Endret av McMary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Jeg ville svart som om det er selvsagt at vi har en avtale i morgen. Hvis du også bare venter og han har vært veldig opptatt og glemt litt av det viser din tiltaksløshet at du ikke har troa på ham. At du forventer at han skal skuffe og droppe deg, og da voila! Gjør han kanskje med større sannsynlighet det. 

Oppfør deg som om det er helt idiotisk å fade ut på den måten. 

"Skal vi si klokken 6 på xx? Jeg gleder meg. :)

 

Tusen, tusen takk! 

Min personlighet er nok veldig slik. For meg virker det faktisk helt idiotisk å skulle fade noen ut slik når man faktisk har en avtale. Så jeg er jo i grunn helt enig. Det er bare denne endringen i adferd som har satt en støkk i meg for jeg ble så overrasket. Men, en melding ville jo gitt meg svar. Om det ble på den ene eller andre måten. 

Ts 😊

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, McMary skrev:

Jeg har rukket å oppleve mye rart etter noen få måneder på Tinder!! :P Jeg har for øvrig ikke hatt spesielt hell med meg, så egentlig bør du kanskje ikke høre på mine råd. haha 

Dating generelt er komplisert; uansett hvordan man har møtt motparten. Dating i 2018 er brutalt (!) 😂 

Jeg synes du hadde noen veldig gode råd. Setter veldig stor pris på det ! 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tusen, tusen takk! 

Min personlighet er nok veldig slik. For meg virker det faktisk helt idiotisk å skulle fade noen ut slik når man faktisk har en avtale. Så jeg er jo i grunn helt enig. Det er bare denne endringen i adferd som har satt en støkk i meg for jeg ble så overrasket. Men, en melding ville jo gitt meg svar. Om det ble på den ene eller andre måten. 

Ts 😊

Anonymkode: f5319...903

Men hvem skal du være? Den han vil du skal være? Den som alltid tilpasser seg? Eller deg selv. 

Om han synes det er pågående å følge opp en fastsatt avtale så er det han som har et problem. Da er han ikke interessert. Hvis han er interessert så er oppfølging av avtalen bare velkommen og alt annet virker som DU ikke er interessert. 

Man vinner ikke i lotto om man ikke spiller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Men hvem skal du være? Den han vil du skal være? Den som alltid tilpasser seg? Eller deg selv. 

Om han synes det er pågående å følge opp en fastsatt avtale så er det han som har et problem. Da er han ikke interessert. Hvis han er interessert så er oppfølging av avtalen bare velkommen og alt annet virker som DU ikke er interessert. 

Man vinner ikke i lotto om man ikke spiller. 

Meget godt poeng!

Takk for at du er så direkte. Prøvde å snakke med ei venninne nettopp og fikk masse "tåkeprat" tilbake som jeg ikke kan bruke til noe. 

Men, ja; hvem er jeg. Akkurat der er jeg ikke i tvil 😊

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at alt vil ordne seg og at dere får en flott date.  Han er sikkert bare opptatt, glemmer tid og sted når han jobber, men ganske sikker på at han gleder seg til å se deg igjen. Dere får nok en fin fremtid sammen. 

Anonymkode: d1f96...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er sikker på at alt vil ordne seg og at dere får en flott date.  Han er sikkert bare opptatt, glemmer tid og sted når han jobber, men ganske sikker på at han gleder seg til å se deg igjen. Dere får nok en fin fremtid sammen. 

Anonymkode: d1f96...67f

Falt av på slutten her. Er innlegget ironisk liksom, hvorfor?

Anonymkode: 8ed39...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Falt av på slutten her. Er innlegget ironisk liksom, hvorfor?

Anonymkode: 8ed39...c27

Nei, jeg mener det fullt ut, jeg beklager at den siste setningen ble teit, jeg mente at "dere får det fint fremover sammen", høres nok for dramatisk ut med fin fremtid

Anonymkode: d1f96...67f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Rainstorm said:

Men hvem skal du være? Den han vil du skal være? Den som alltid tilpasser seg? Eller deg selv. 

Om han synes det er pågående å følge opp en fastsatt avtale så er det han som har et problem. Da er han ikke interessert. Hvis han er interessert så er oppfølging av avtalen bare velkommen og alt annet virker som DU ikke er interessert. 

Man vinner ikke i lotto om man ikke spiller. 

Dette er jeg faktisk helt enig i. Han mister ikke interessen av at man følger opp, dersom han føler at en oppfølging er masete, er det fordi han allerede ikke er interessert, men det har han jo gitt inntrykk for at han er.

Anonymkode: e3183...157

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, jeg mener det fullt ut, jeg beklager at den siste setningen ble teit, jeg mente at "dere får det fint fremover sammen", høres nok for dramatisk ut med fin fremtid

Anonymkode: d1f96...67f

Åja :) 

Anonymkode: 8ed39...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 4 meldinger om at det ikke passet da jeg tok invitiativ til å treffe han som er kjæresten min i dag. 

Nå har vi vært sammen i 4 år. 

 

Anonymkode: 00862...af0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk 4 meldinger om at det ikke passet da jeg tok invitiativ til å treffe han som er kjæresten min i dag. 

Nå har vi vært sammen i 4 år. 

 

Anonymkode: 00862...af0

Jeg har også opplevd lignende 😊

Anonymkode: 33dfc...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk 4 meldinger om at det ikke passet da jeg tok invitiativ til å treffe han som er kjæresten min i dag. 

Nå har vi vært sammen i 4 år. 

 

Anonymkode: 00862...af0

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også opplevd lignende 😊

Anonymkode: 33dfc...ce3

Takk for at dere delte dette! 

Da mister jeg ikke helt motivasjonen her. 

Kan jeg bare spørre om han avlyste / utsatte, men tok initiativ til ny date? Eller var det dere som holdt "det varmt" i forhold til ny date? 

Ts

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jeg faktisk helt enig i. Han mister ikke interessen av at man følger opp, dersom han føler at en oppfølging er masete, er det fordi han allerede ikke er interessert, men det har han jo gitt inntrykk for at han er.

Anonymkode: e3183...157

Takk for svar! 

Han har gitt veldig inntrykk av at han er interessert. Da blir jeg så forvirret av en plutselig endring. Jeg tenker samtidig at færre meldinger sammenlignet med tidligere må være et tegn på at han ikke er like interessert. 

Vanskelig dette her 😵 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke hører noe i løpet av formiddagen/dagen den dagen eller før dere skal på date så ville jeg sendt en melding ala:

Hei! Skal jeg regne med at vi fortsatt har en avtale i kveld? Jeg har ikke hørt noe fra deg, og har andre ting jeg vil gjøre i kveld dersom det ikke blir noe :)

Den er ikke giftig/bitter, viser at du har selvrespekt og at ikke tar det så tungt, og det vil garantert gjøre han mer nysgjerrig (om du fortsatt vil ha noe med han å gjøre når du ikke hører noe fra han) 

 

Håper det ordner seg! 🤞

Anonymkode: 0b5bd...6db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...