Gå til innhold

Date i går; når er det "innafor" å sende melding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Modig av deg det, og bare bra du gjorde det :) i mitt tilfelle er han som sagt så frempå, at ingen lyd fra han garanterer ikke interessert, så i likhet med deg forventer jeg det verste 😅 men nå har jo dere en fast avtale, og når han enda ikke har avlyst den så tipper jeg avtalen står og at alt er bra :)

Anonymkode: 8ed39...c27

Jeg håper jo jeg gjorde det rette. Måtte bare følge magefølelsen og handle basert på alt han har fortalt meg og at vi begge sa at vi ønsket å møtes igjen. Da tenkte jeg at det ble for dumt om begge satt å ventet på den andre 🙃 Han tok initiativ til første date, så da tenkte jeg at jeg kunne bidra litt også. Ville bare ikke det skulle være noen tvil om at jeg ville fortsette å møtes. 

Så håper jeg bare daten går som avtalt 😊 Men, ja, forbereder meg på alt 🙄

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg håper jo jeg gjorde det rette. Måtte bare følge magefølelsen og handle basert på alt han har fortalt meg og at vi begge sa at vi ønsket å møtes igjen. Da tenkte jeg at det ble for dumt om begge satt å ventet på den andre 🙃 Han tok initiativ til første date, så da tenkte jeg at jeg kunne bidra litt også. Ville bare ikke det skulle være noen tvil om at jeg ville fortsette å møtes. 

Så håper jeg bare daten går som avtalt 😊 Men, ja, forbereder meg på alt 🙄

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Ja, og det kom jo noe godt ut av det :) Nå har du jo gjort det du kan, og du slipper å angre på hva du ikke gjorde om det ikke skulle blitt noe. 

Anonymkode: 8ed39...c27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og det kom jo noe godt ut av det :) Nå har du jo gjort det du kan, og du slipper å angre på hva du ikke gjorde om det ikke skulle blitt noe. 

Anonymkode: 8ed39...c27

Det tenker jeg også. Jeg har gjort det jeg kan :)

Krysser fingrene for at det ordner seg for deg også 😀 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reelt spørsmål nå; 

Daten begynner å nærme seg, men vil ikke legge ut hvilken dag. Jeg har ikke hørt noe fra han enda i forhold til forslag om klokkeslett eller annen melding generelt. Dag er som sagt avtalt og hva vi skal. Møtested gir seg litt selv ifht det vi skal. 

Bør jeg ta initiativ selv og spørre om klokkeslett for å møtes, eller skal jeg bare avvente og se om jeg hører fra han? Dersom han da ikke lar høre fra seg og jeg ikke tar kontakt vil jo daten da ikke bli noe av og det hele renner ut i ingenting. 

Hva hadde dere andre gjort? 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Reelt spørsmål nå; 

Daten begynner å nærme seg, men vil ikke legge ut hvilken dag. Jeg har ikke hørt noe fra han enda i forhold til forslag om klokkeslett eller annen melding generelt. Dag er som sagt avtalt og hva vi skal. Møtested gir seg litt selv ifht det vi skal. 

Bør jeg ta initiativ selv og spørre om klokkeslett for å møtes, eller skal jeg bare avvente og se om jeg hører fra han? Dersom han da ikke lar høre fra seg og jeg ikke tar kontakt vil jo daten da ikke bli noe av og det hele renner ut i ingenting. 

Hva hadde dere andre gjort? 

Anonymkode: f5319...903

Jeg hadde ventet på han nå. Du har sendt melding han ikke har svart på, men han har lest. Han vet også om avtalen deres. Å mase om tidspunkt nå kan i verste fall gjøre vondt verre.

Anonymkode: e3183...157

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så igjen i din frustrasjon :( Dating er slitsomt. All den usikkerheten, alle de som ghoster deg. Blir helt fra meg, jeg :// 

Anonymkode: ba607...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ventet på han nå. Du har sendt melding han ikke har svart på, men han har lest. Han vet også om avtalen deres. Å mase om tidspunkt nå kan i verste fall gjøre vondt verre.

Anonymkode: e3183...157

Takk for svar ! 

Tung beslutning å ta, men du har helt rett. Jeg vil jo ikke mase meg innpå en person som kanskje ikke vil møte meg. 

Da lar jeg det stå til så får det bære eller briste. Grunnen til at jeg lurte var fordi det var jeg som tok initiativ og inviterte. Da tenkte jeg det kanskje var naturlig at jeg spurte om kl slett også. Men, skal holde fingrene unna telefonen 😅 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg så igjen i din frustrasjon :( Dating er slitsomt. All den usikkerheten, alle de som ghoster deg. Blir helt fra meg, jeg :// 

Anonymkode: ba607...bfb

Dating er skikkelig slitsomt ! Man blir så lett usikker på seg selv 🙃 

Jeg har ikke datet mye slik det dates i 2018. Har vært i lange forhold. Så å date slik og denne usikkerheten kan jo ta helt knekken på en person 🙈 

Føler med deg ! 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende og nervepirrende! Håper virkelig du hører noe :) Selv har jeg ikke datet på "100" år, så alle disse nye normene hadde stresset meg veldig, kjenner jeg. Vi kalte det ikke engang "å date" 😄 Men la oss si at det er i morgen dere har avtale, da kan jeg ikke skjønne annet enn at det er innafor å sende en melding i ettermiddag ang. klokkeslett. Får han ghostvinger av det, så hadde han fått det uansett, tenker jeg. 

Tvi tvi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar ! 

Tung beslutning å ta, men du har helt rett. Jeg vil jo ikke mase meg innpå en person som kanskje ikke vil møte meg. 

Da lar jeg det stå til så får det bære eller briste. Grunnen til at jeg lurte var fordi det var jeg som tok initiativ og inviterte. Da tenkte jeg det kanskje var naturlig at jeg spurte om kl slett også. Men, skal holde fingrene unna telefonen 😅 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Jeg sier det bare fordi jeg har vært i akkurat samme situasjon selv. Du taper ingenting på å vente, er han like interessert som deg, så tar han jo kontakt. Dersom han ikke er det, og vegrer seg for å si noe, så drar det jo bare ut i det uendelige. Det er en vanskelig situasjon absolutt, men du må bare tenke at han tar kontakt når han har tid og lyst. 

Anonymkode: e3183...157

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnAngel skrev:

Så spennende og nervepirrende! Håper virkelig du hører noe :) Selv har jeg ikke datet på "100" år, så alle disse nye normene hadde stresset meg veldig, kjenner jeg. Vi kalte det ikke engang "å date" 😄 Men la oss si at det er i morgen dere har avtale, da kan jeg ikke skjønne annet enn at det er innafor å sende en melding i ettermiddag ang. klokkeslett. Får han ghostvinger av det, så hadde han fått det uansett, tenker jeg. 

Tvi tvi!

Takk for svar ! 

Haha, du har så rett 😅 Sist jeg datet kalte vi det heller ikke dating 😂 Ting har utviklet seg. 

Hadde vel egentlig bestemt meg for å la det ligge på han nå. Ønsker han å møtes, så sørger han for at det skjer. Jeg tok initiativ til dag og hva vi kunne gjøre. Om han er så interessert som han har gitt uttrykk for, så ordner han siste rest med kl slett. Hvis ikke er han ikke interessert nok til å ville møtes, og da får jeg jo det svaret ved at han lar det gli ut i ingenting. Han vet at jeg er interessert; det har han ikke kunnet være i tvil om. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier det bare fordi jeg har vært i akkurat samme situasjon selv. Du taper ingenting på å vente, er han like interessert som deg, så tar han jo kontakt. Dersom han ikke er det, og vegrer seg for å si noe, så drar det jo bare ut i det uendelige. Det er en vanskelig situasjon absolutt, men du må bare tenke at han tar kontakt når han har tid og lyst. 

Anonymkode: e3183...157

Jeg tenker det samme som deg. Er han så interessert som han har hevdet, så tar han kontakt. Om ikke så er han ikke så interessert som han har sagt og ikke sterk nok til å gi en reall beskjed om det. Da er det jo heller ingen vits å møtes. 

Lar det ligge på han nå så får jeg bare se hva som eventuelt kommer. Jeg er forberedt på å ikke høre noe og at det renner ut i ingenting. 

Takk for dine råd 😊

Ts

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar ! 

Haha, du har så rett 😅 Sist jeg datet kalte vi det heller ikke dating 😂 Ting har utviklet seg. 

Hadde vel egentlig bestemt meg for å la det ligge på han nå. Ønsker han å møtes, så sørger han for at det skjer. Jeg tok initiativ til dag og hva vi kunne gjøre. Om han er så interessert som han har gitt uttrykk for, så ordner han siste rest med kl slett. Hvis ikke er han ikke interessert nok til å ville møtes, og da får jeg jo det svaret ved at han lar det gli ut i ingenting. Han vet at jeg er interessert; det har han ikke kunnet være i tvil om. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Ja, jeg ser absolutt den :) Hold oss oppdatert! Vi gamle må jo lære litt via deg da, om vi skal på datingfronten en vakker dag 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnAngel skrev:

Ja, jeg ser absolutt den :) Hold oss oppdatert! Vi gamle må jo lære litt via deg da, om vi skal på datingfronten en vakker dag 😄

 

Det finnes i grunn få fasitsvar har jeg funnet ut 😄 Mye går på magefølelse 😄 Men, ja, holder tråden oppdatert. Håper jo snart at det skjer noe positivt, men er forberedt på å ikke høre noe. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar ! 

Tung beslutning å ta, men du har helt rett. Jeg vil jo ikke mase meg innpå en person som kanskje ikke vil møte meg. 

Da lar jeg det stå til så får det bære eller briste. Grunnen til at jeg lurte var fordi det var jeg som tok initiativ og inviterte. Da tenkte jeg det kanskje var naturlig at jeg spurte om kl slett også. Men, skal holde fingrene unna telefonen 😅 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Sånn egentlig er det "hans tur" nå, enig i det. På den annen siden er det naturlig at du sier et klokkesett hvis du inviterte. :) Dette spillet altså. Selv om han ikke har svart kan han ha vært busy med noe, tenk om han til og med har glemt det, finnes mange hyggelige rotehuer. :P Han liker deg ikke noe mer eller mindre om du du sender en melding til nå, mens du finner ut om det faktisk blir noe av. Hvis du sender "Hei, skal vi møtes klokka 19 på torsdag?" og han ikke svarer på den, da har du svaret ditt. Kjipt å sitte å vente helt til et par timer i forveien, bedre å få det overstått og finne på noe annet hyggelig om han har tenkt å droppe deg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg harsnakket med fyren på mld allerede på vei hjem om jeg hadde det koselig. For meg er det veldig unaturlig å gå flere dager uten å snakke med en som jeg dater? Om daten var totalt kræsj, så er det jo en annen sak, haha. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, McMary skrev:

Sånn egentlig er det "hans tur" nå, enig i det. På den annen siden er det naturlig at du sier et klokkesett hvis du inviterte. :) Dette spillet altså. Selv om han ikke har svart kan han ha vært busy med noe, tenk om han til og med har glemt det, finnes mange hyggelige rotehuer. :P Han liker deg ikke noe mer eller mindre om du du sender en melding til nå, mens du finner ut om det faktisk blir noe av. Hvis du sender "Hei, skal vi møtes klokka 19 på torsdag?" og han ikke svarer på den, da har du svaret ditt. Kjipt å sitte å vente helt til et par timer i forveien, bedre å få det overstått og finne på noe annet hyggelig om han har tenkt å droppe deg. 

Takk for svar! 

Jeg er jo veldig enig med deg også 🙄 Blir bare så utrolig usikker iom at han har lest min siste melding og siden det har jeg ikke hørt noe. Om han er så interessert som han har påstått; hvordan klarer han da å ikke gi lyd fra seg på 2-3 dager...? 🤔 

Jeg vet at helgen var travel for han, det samme med i går da har han noen faste planer og i dag skulle han også noe. Men, en rask melding har man jo tid til om man vil ? 

Huff, nå ble jeg i tvil 😕 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, BlackCloud skrev:

Jeg harsnakket med fyren på mld allerede på vei hjem om jeg hadde det koselig. For meg er det veldig unaturlig å gå flere dager uten å snakke med en som jeg dater? Om daten var totalt kræsj, så er det jo en annen sak, haha. 

Takk for svar ! Daten var langt fra total kræsj; vi hadde det veldig fint sammen 😊 Snakket sammen dagen etter og gjennom helgen. Nå er dette såpass tidlig, så jeg vet egenltig ikke hvilket behov han har ifht kommunikasjon. Hadde jo håpet å finne ut av det etterhvert 🙃 

ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! 

Jeg er jo veldig enig med deg også 🙄 Blir bare så utrolig usikker iom at han har lest min siste melding og siden det har jeg ikke hørt noe. Om han er så interessert som han har påstått; hvordan klarer han da å ikke gi lyd fra seg på 2-3 dager...? 🤔 

Jeg vet at helgen var travel for han, det samme med i går da har han noen faste planer og i dag skulle han også noe. Men, en rask melding har man jo tid til om man vil ? 

Huff, nå ble jeg i tvil 😕 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Selv om daten gikk bra, må han ikke ha falt for deg totalt. Hvis han var super interessert ville han gitt lyd fra seg omtrent samme hva. Men det betyr ikke at alt er tapt, noen ganger må man møtes flere ganger for å bli interessert. Så om du synes han er verdt å "sloss for" så møter du han en gang til selv om han er litt lunken. Hvis han svarer og kommer da.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville faktisk sendt en melding nå i kveld og foreslått et klokkeslett til ham. Det er absolutt ikke masete, dere har jo ikke hatt kontakt på flere dager. Kjenner meg godt igjen i frustrasjonen du beskriver, og derfor har jeg sluttet å sitte og vente slik. Det er mye bedre å bare få et svar.

Han tok initiativ til første møte, du til andre, og da er det etter min mening helt greit at du også foreslår et konkret tidspunkt. Så kan jo heller han evt. stå for tredje møte. 

Lykke til 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...