Gå til innhold

Date i går; når er det "innafor" å sende melding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnAngel skrev:

Har du ikke hørt noe enda TS? 

Har snakket sammen nå, ja 🙃

Fikk en forklaring på "stillheten". Jeg håper jo bare at han snakker sant og at jeg kan stole på det som blir sagt. Egentlig har jeg jo ikke annet valg enn å stole på det som blir sagt eller å avslutte.

Av naturlige årsaker, som også skyldes "stillheten", utsetter vi daten til like over helgen. Har ikke lyst å legge ut i detalj om hva han har sagt - nå kan det bli gjenkjent. Alt virker veldig troverdig, så velger å tro på han nå. 

Ts

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har snakket sammen nå, ja 🙃

Fikk en forklaring på "stillheten". Jeg håper jo bare at han snakker sant og at jeg kan stole på det som blir sagt. Egentlig har jeg jo ikke annet valg enn å stole på det som blir sagt eller å avslutte.

Av naturlige årsaker, som også skyldes "stillheten", utsetter vi daten til like over helgen. Har ikke lyst å legge ut i detalj om hva han har sagt - nå kan det bli gjenkjent. Alt virker veldig troverdig, så velger å tro på han nå. 

Ts

Anonymkode: f5319...903

Han har vel ikke gjort noe som gjør at han er utroverdig, så da får du bare regne med at det stemmer :) 

Anonymkode: e3183...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har snakket sammen nå, ja 🙃

Fikk en forklaring på "stillheten". Jeg håper jo bare at han snakker sant og at jeg kan stole på det som blir sagt. Egentlig har jeg jo ikke annet valg enn å stole på det som blir sagt eller å avslutte.

Av naturlige årsaker, som også skyldes "stillheten", utsetter vi daten til like over helgen. Har ikke lyst å legge ut i detalj om hva han har sagt - nå kan det bli gjenkjent. Alt virker veldig troverdig, så velger å tro på han nå. 

Ts

Anonymkode: f5319...903

Det er vel en ulykke/sykdom/dødsfall i familien. Det pleier å være det.

Anonymkode: 42971...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke hører noe i løpet av formiddagen/dagen den dagen eller før dere skal på date så ville jeg sendt en melding ala:

Hei! Skal jeg regne med at vi fortsatt har en avtale i kveld? Jeg har ikke hørt noe fra deg, og har andre ting jeg vil gjøre i kveld dersom det ikke blir noe :)

Den er ikke giftig/bitter, viser at du har selvrespekt og at ikke tar det så tungt, og det vil garantert gjøre han mer nysgjerrig (om du fortsatt vil ha noe med han å gjøre når du ikke hører noe fra han) 

 

Håper det ordner seg! 🤞

Anonymkode: 0b5bd...6db

Takk for svar og råd ! 

Nå må jeg nesten bare se hva som skjer de neste dagene :)

Nå håper jeg jo han tar initiav til daten vi har avtalt like over helgen. Jeg har ikke noe i mot å spørre om det når det nærmer seg, men synes jo det blir tungt om jeg skal være pådriver hver gang (?) 😕

Dette med dating er søren ikke enkelt 😵 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel en ulykke/sykdom/dødsfall i familien. Det pleier å være det.

Anonymkode: 42971...d07

Vil helst ikke gå inn på det 😊 

Men, du er ikke helt på villspor for å si det slik. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe han er mann nok fra nå av og kan ta initiativ til daten ;) 

Anonymkode: ba607...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har vel ikke gjort noe som gjør at han er utroverdig, så da får du bare regne med at det stemmer :) 

Anonymkode: e3183...157

Du har helt rett!

Han har på ingen måte fremstått troverdig siden vi begynte å snakke sammen og frem til nå. Så velger å stole på det :)

ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Får håpe han er mann nok fra nå av og kan ta initiativ til daten ;) 

Anonymkode: ba607...bfb

Det håper jeg også :)

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar og råd ! 

Nå må jeg nesten bare se hva som skjer de neste dagene :)

Nå håper jeg jo han tar initiav til daten vi har avtalt like over helgen. Jeg har ikke noe i mot å spørre om det når det nærmer seg, men synes jo det blir tungt om jeg skal være pådriver hver gang (?) 😕

Dette med dating er søren ikke enkelt 😵 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Satser på at han tar initiativ da ja. Huff, kjenner meg så godt igjen, og skjønner at dette er stressende. Det går nok bra til slutt! :)

Anonymkode: e3183...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har helt rett!

Han har på ingen måte fremstått troverdig siden vi begynte å snakke sammen og frem til nå. Så velger å stole på det :)

ts 

Anonymkode: f5319...903

Skrivefeil; utroverdig skal det stå. 

Skriver fra tlf. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Satser på at han tar initiativ da ja. Huff, kjenner meg så godt igjen, og skjønner at dette er stressende. Det går nok bra til slutt! :)

Anonymkode: e3183...157

Jeg håper jo han viser initiav nå :) 

Tenker at jeg kan ta initiativ dersom jeg ikke hører noe om det og det nærmer seg. Men, da kommer jeg samtidig til å prøve å finne ut om han enda er like interessert. Jeg synes jo det vil virke merkelig om man sier man er interessert og går på date, men vil i liten grad bidta i initiativet. Det sender veldig motstridende signaler for meg og skaper for stor usikkerhet. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold oss oppdatert da, hehe, jeg er nysgjerrig som få, av en eller annen grunn!

Anonymkode: 7f5d4...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hold oss oppdatert da, hehe, jeg er nysgjerrig som få, av en eller annen grunn!

Anonymkode: 7f5d4...1c8

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

^

Anonymkode: ba607...bfb

Skal oppdatere etter hvert 😄 

Er ikke så mye nytt å si noe om akkurat nå 😉 

Det siste nye er at vi skal møtes i begynnelsen av neste uke. Så får vi se om det blir noe av 🙃 Jeg blir, som nevnt overfor, veldig forvirret av han egentlig. For meg så virker det veldig rart å si og skrive at man er så interessert, avtale at vi skal fortsette å møtes og samtidig være så passiv. Jeg skal i hvert fall gjøre mitt 😊 

ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på noe; 

Dersom han skulle utsette igjen, er det i orden å bare spørre rett ut om han er interessert? 🤔 Jeg har ikke lyst å sette av tid og sitte med håp dersom han egentlig ikke vil gå videre men bare er redd for å si det på en ryddig måte. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kom til å tenke på noe; 

Dersom han skulle utsette igjen, er det i orden å bare spørre rett ut om han er interessert? 🤔 Jeg har ikke lyst å sette av tid og sitte med håp dersom han egentlig ikke vil gå videre men bare er redd for å si det på en ryddig måte. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Dersom det blir utsatt igjen og du ikke hører noe særlig fra han de neste dagene og hvertfall ikke noe den dagen dere har avtalt, så er det absolutt på sin plass å spørre han :) Kan jo ikke drive å spille et spill med deg, er han ikke interessert burde han gå videre og ikke tulle med deg. Slik at du kan finne en annen og gå videre, det er jo best for begge parter. 

Dersom han sier at han er intr, men at det fortsatt blir utsettelser ville jeg droppet hele fyren. Da er han ikke interessert, men for feig til innrømme det!

Gammel er dere?

Anonymkode: ba607...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det blir utsatt igjen og du ikke hører noe særlig fra han de neste dagene og hvertfall ikke noe den dagen dere har avtalt, så er det absolutt på sin plass å spørre han :) Kan jo ikke drive å spille et spill med deg, er han ikke interessert burde han gå videre og ikke tulle med deg. Slik at du kan finne en annen og gå videre, det er jo best for begge parter. 

Dersom han sier at han er intr, men at det fortsatt blir utsettelser ville jeg droppet hele fyren. Da er han ikke interessert, men for feig til innrømme det!

Gammel er dere?

Anonymkode: ba607...bfb

Nå ble daten utsatt av en grunn jeg har full forståelse for 😊 Bare så det er sagt. 

Allikevel reagerer jeg på at han kan si det han sier, skrive det han skriver men allikevel plutselig bli passiv. Er det "normalt"? Ikke at så mye i dating et normalt 😅 

Som person er jeg slik at jeg ville spurt rett ut. Vet bare at det ikke et alle som er komfortable med det 😕 Hvordan ville det være lurt å formulere seg dersom jeg må spørre om han virkelig er interessert?

Han nærmer seg 40 og jeg er rett over 30. Så jeg forventer egentlig at han ikke spiller et spill og er ærlig dersom han ikke er interessert. 

Ts  

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at du virker så utrolig koselig Ts! Håper og krysser alt for at daten ikke feiger ut, eller spiller et spill :( Men alderen tatt i betrakning, så vil jeg i alle fall ikke tro at han holder på sånn :) Følger med videre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnAngel skrev:

Må bare si at du virker så utrolig koselig Ts! Håper og krysser alt for at daten ikke feiger ut, eller spiller et spill :( Men alderen tatt i betrakning, så vil jeg i alle fall ikke tro at han holder på sånn :) Følger med videre 😄

Tusen takk, det var veldig hyggelig sagt 😊 

Jeg tenker at i dating vet man aldri. Naturligvis tenker jeg også at en mann på nesten 40 har en mer voksen oppførsel enn en tenåring / tidlig 20 årene. Samtidig har jeg også tenkt at om han kjedet seg med meg eller ikke følte kjemi så hadde han ikke giddet å la den første daten dra ut så lenge i tid. Da hadde han vel rundet av lenge før. 

Blir bare veldig forvirret av han, som sagt. Men, så kan det også være han ikke er helt sikker på seg selv ifm dating. Han fortalte noe i forkant av daten som leder meg til å tenke at det ikke er helt usannsynlig. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du virker god som gull.

Tinder er en kynisk plass. Og ikke minst veldig useriøs.

Jeg synes det er nydelig at du er så forhåpningsfull og kun tenker det beste om folk. Håper du fortsetter med det. Men da ville jeg prøvd meg i det virkelige liv i stedet. 

Dersom du skal finne en på tinder, må du kynisk pløye gjennom 100 useriøse frosker først. Med andre ord, man bør ha null forhåpninger, men samtidig være positiv. Ingen liker jo negative folk.

En veldig vanskelig kombinasjon spør du meg:(

Jeg hadde gitt opp han der for lenge siden. Men det er vel en grunn til at jeg er evig singel🙃

Jeg følger med, og er spent på hva som skjer 😊 Hadde vært fint å høre at det ordnet seg for dere, som en liten inspirasjon eller dytt for å få meg til å slutte å gi opp så lett:)

Anonymkode: 733cb...b49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...