Gå til innhold

Date i går; når er det "innafor" å sende melding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har tatt initativ først de to første gangene? La han nå endelig få ta kontakt først neste gang og invitere til date! Er rett over 30 selv, men det er noe med at med en gang vi kvinner begynner å "mase" så viser vi en usikkerhet, og tro meg, det er veldig ofte det fører til at mannen trekker seg bort, selv om datene har gått superbra og at kjemien gnistrer. Tror det bare ligger i instinktet hos mange menn, og at de liker å jakte litt. Man lar dem få all makt ved å vise at man er tilgjengelig. Vær litt off-limit også så skal du se at han blir mer nysgjerrig, og vil pushe litt selv.
Synd at man må spille "spill", men er vel slik vi er satt sammen :)

Anonymkode: 0b5bd...6db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har tatt initativ først de to første gangene? La han nå endelig få ta kontakt først neste gang og invitere til date! Er rett over 30 selv, men det er noe med at med en gang vi kvinner begynner å "mase" så viser vi en usikkerhet, og tro meg, det er veldig ofte det fører til at mannen trekker seg bort, selv om datene har gått superbra og at kjemien gnistrer. Tror det bare ligger i instinktet hos mange menn, og at de liker å jakte litt. Man lar dem få all makt ved å vise at man er tilgjengelig. Vær litt off-limit også så skal du se at han blir mer nysgjerrig, og vil pushe litt selv.
Synd at man må spille "spill", men er vel slik vi er satt sammen :)

Anonymkode: 0b5bd...6db

Takk for råd ! 

Var han som tok initiativ til første date 😊 Så da tenkte jeg at jeg kunne være litt proaktiv i forhold til date nr 2. Jeg er på ingen måte en person som maser eller er for pågående. Så får bare vente og se om han tar initiv til mer dialog nå eventuelt i forkant av daten. Nå ligger det litt på han føler jeg 😊 

Jeg har i hvertfall vist interesse og et ønske om å ta det videre. Det har vært viktig for meg, for jeg vil ikke at det skal kunne misforstås. Men, føler ikke det er noen tvil rundt det. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en utblåsning fra meg! Forventer ikke svar. Vet at jeg overtenker nå. Har ikke fortalt venninner om han enda, så har ingen å prate med om dette. 

(Vi skrev noen meldinger i går før han ble opptatt med noe familierelatert. Min siste melding i går er ikke åpnet / lest enda. Nå tenker jeg alt fra at han kommer til å avlyse daten denne uken til at han kom hjem sent i går, og har en lang og travel dag i dag som er årsaken til at meldingen ikke er lest. Jeg vet at mandager er lange for han, tidlig opp og kjøring for å være i møter i en annen by.) 

Hjelpes, for et surr det er i tankene mine. Men, vil heller blåse ut her inne enn at min usikkerhet kommer til syne overfor han. 

Antakeligvis betyr dette ingen verdens ting; det er bare en endring. Har heller sikkert ingen grunn til å overtenke (!). 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke skjønner greia med at dating har regler?? Kan man ikke bare sende en melding om man vil? Hvorfor må man vente til det er innafor? Skjønner ikke det her jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, nirvania skrev:

Er det bare jeg som ikke skjønner greia med at dating har regler?? Kan man ikke bare sende en melding om man vil? Hvorfor må man vente til det er innafor? Skjønner ikke det her jeg. 

Takk for svar ! 

Er vel mer alle disse "ekspertene" som mener noe om hva som er "normalt" og ikke. Jeg bare fulgte magefølelsen den dagen og det gikk veldig fint 😉 Det var før helgen da 😊 Jeg er ikke vant til å date slik det dates i 2018 så da blir man usikker. 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, nirvania said:

Er det bare jeg som ikke skjønner greia med at dating har regler?? Kan man ikke bare sende en melding om man vil? Hvorfor må man vente til det er innafor? Skjønner ikke det her jeg. 

Min erfaring er at menn mister interessen når jeg står for meldingene eller initiativet, så ikke rart man stresser vel 🤪 

Anonymkode: 8ed39...c27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry altså, men jeg tror ikke du har han med deg når han ikke gidder åpne en melding fra deg på ett døgn! Må jo nesten være omkommet for å klare være så sløv naturlig..

Anonymkode: 9bf48...94a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry altså, men jeg tror ikke du har han med deg når han ikke gidder åpne en melding fra deg på ett døgn! Må jo nesten være omkommet for å klare være så sløv naturlig..

Anonymkode: 9bf48...94a

Så du tenker at han gjerne kommer til å avlyse daten da som vi har avtalt denne uken ... ? Er det jeg sitter og er redd for nå nemlig ... 😔

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at menn mister interessen når jeg står for meldingene eller initiativet, så ikke rart man stresser vel 🤪 

Anonymkode: 8ed39...c27

Takk for svar ! 

Synes også dette er vanskelig... 😔 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du tenker at han gjerne kommer til å avlyse daten da som vi har avtalt denne uken ... ? Er det jeg sitter og er redd for nå nemlig ... 😔

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Å ta sorgene på forskudd så til de grader som du gjør nå kjenner jeg meg igjen i. Det er så lite produktivt! Du får ikke gjort noe med det nå uansett, så du må nesten bare vente og se. Worst case så blir det ikke noen date.

Det verste du kan gjøre hvis det er slik at han er litt usikker er å mase mer, eller være helt desperat på kontakt. La alt ligge. Vent på han. Hvis han avlyser så er du tilbake til der du var før du møtte han, ikke verre enn det. Mest sansynlig er han travel, og ikke like glad i å tekste som deg. Ta det helt med ro, og vent. Prøv å finne på noe med noen andre i mellomtiden så du ikke bare sjekker om han har svart eller ikke.

Anonymkode: e3183...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Min erfaring er at menn mister interessen når jeg står for meldingene eller initiativet, så ikke rart man stresser vel 🤪 

Anonymkode: 8ed39...c27

Men da tenker jeg at det ikke er rett dude man møter heller. Man skal jo bli glad for å få meldinger av en man har fått en liten connection med tenker jeg. Og blir man ikke glad men heller ser på det som «mas» så er jo ikke fyren den rette. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tenker at han gjerne kommer til å avlyse daten da som vi har avtalt denne uken ... ? Er det jeg sitter og er redd for nå nemlig ... 😔

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Det kan vi ikke vite. Men generelt er min erfaring at man merker det når en fyr er interressert. Hvis han ikke tar initiativ til å lage nye avtaler relativt fort etter det forrige møtet, er det et dårlig tegn - GENERELT. Aldri en regel uten unntak.

Vet det er vanskelig, men tror det er lurt å prøve å forholde seg litt distansert helt i starten av dating. Det foregår mye ghosting og merkelige greier. Men jeg vet det er lettere sagt enn gjort!

Anonymkode: 57482...db7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ta sorgene på forskudd så til de grader som du gjør nå kjenner jeg meg igjen i. Det er så lite produktivt! Du får ikke gjort noe med det nå uansett, så du må nesten bare vente og se. Worst case så blir det ikke noen date.

Det verste du kan gjøre hvis det er slik at han er litt usikker er å mase mer, eller være helt desperat på kontakt. La alt ligge. Vent på han. Hvis han avlyser så er du tilbake til der du var før du møtte han, ikke verre enn det. Mest sansynlig er han travel, og ikke like glad i å tekste som deg. Ta det helt med ro, og vent. Prøv å finne på noe med noen andre i mellomtiden så du ikke bare sjekker om han har svart eller ikke.

Anonymkode: e3183...157

Takk for svar ! 

Vet at jeg tar sorgene veldig på forskudd her nå. Noe jeg egentlig ikke har noen grunn for. Det kommer liksom bare snikende allikevel... Var også han som først nevnte det med en andre date mens vi var på den første daten - jeg svarte med at gjerne ville det. 

Takk for råd - jeg skriver ikke mer altså. Blåser bare litt ut her. Men, ja, må jo innom å sjekke jevnlig om meldingen er åpent / lest. Vet at dette bare er destruktivt 😕 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tenker at han gjerne kommer til å avlyse daten da som vi har avtalt denne uken ... ? Er det jeg sitter og er redd for nå nemlig ... 😔

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Ikke nødvendigvis, men jeg tenker at han virker svært lunkent. Jeg syns det er bra du tar initativ, men vær forberedt på at menn ofte bare trekker seg unna når kvinner gjør det..Det er utrolig KJEDELIG at det er sånn. Men det er som om menn tror at kvinner som er passive og tiltaksløse, er verdt mer, enn kvinner som jobber for å få dem.

Anonymkode: 9bf48...94a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, nirvania skrev:

Men da tenker jeg at det ikke er rett dude man møter heller. Man skal jo bli glad for å få meldinger av en man har fått en liten connection med tenker jeg. Og blir man ikke glad men heller ser på det som «mas» så er jo ikke fyren den rette. 

Takk ! 

Han virket helt normal på meldingene gjennom helgen. Vet at helgen har vært travel og fast jobbreise mandager. 

Ts

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan vi ikke vite. Men generelt er min erfaring at man merker det når en fyr er interressert. Hvis han ikke tar initiativ til å lage nye avtaler relativt fort etter det forrige møtet, er det et dårlig tegn - GENERELT. Aldri en regel uten unntak.

Vet det er vanskelig, men tror det er lurt å prøve å forholde seg litt distansert helt i starten av dating. Det foregår mye ghosting og merkelige greier. Men jeg vet det er lettere sagt enn gjort!

Anonymkode: 57482...db7

Takk for svar! 

Han spurte på den første daten om vi skulle finne på noe igjen, og han foreslo noe konkret vi kunne gjøre ila den kommende uken. Date nr to er avtalt denne uken. Men, ettersom meldingen ikke er åpnet så begynner hodet mitt å spinne og jeg blir nervøs for at daten blir avlyst. 

Får satse på at han bare har hatt en hektisk dag. I går kveld var han som sagt opptatt med noe familierelatert.

Ts

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis, men jeg tenker at han virker svært lunkent. Jeg syns det er bra du tar initativ, men vær forberedt på at menn ofte bare trekker seg unna når kvinner gjør det..Det er utrolig KJEDELIG at det er sånn. Men det er som om menn tror at kvinner som er passive og tiltaksløse, er verdt mer, enn kvinner som jobber for å få dem.

Anonymkode: 9bf48...94a

Får bare forberede meg på at det er dét som kommer... 😔

Han sa før daten at han normalt ikke gledet seg til første dater, men vår date bare gledet han seg til. Da ville jeg vise initiv ved å være proaktiv ifht date nr 2. Var tydeligvis feil gjort av meg det... 

Ts 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Meldingen er enda ikke lest... Jeg forstår ikke helt dette. I helgen beklaget han seg da svaret kom litt sent. Nå skal han plutselig bare la være å åpne en melding... Har ikke opplevd en slik adferd fra han - dette henger ikke helt sammen. 

Ts) 

Anonymkode: f5319...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Du høres forferdelig slitsom ut...

Anonymkode: 308b5...8f2

Han vet ikke at hun tenker alle disse tankene da. Kjenner meg igjen i stresset, kan være helt utslitt av stress og konspirasjoner, mens daten aner fred og ingen fare siden jeg selvsagt later som ingenting. Ts har ikke gjort noe for å skremme han bort!

Anonymkode: 8ed39...c27

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...