Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg er ny her 🙌🏻

Jeg ser alle som har begynt på synarela har begynt rundt en uke før forventet menstruasjon. Det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg skulle begynne på første dag av mens? Vil jeg da få «dobbel blødning» altså at jeg får enda en blødning når den ordinære menstruasjonen stopper?

 

Og når begynte dere å kjenne bivirkninger?

 

Hilsen ny og uviten 😂🙈

Anonymkode: 6dfbb...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er ny her 🙌🏻

Jeg ser alle som har begynt på synarela har begynt rundt en uke før forventet menstruasjon. Det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg skulle begynne på første dag av mens? Vil jeg da få «dobbel blødning» altså at jeg får enda en blødning når den ordinære menstruasjonen stopper?

 

Og når begynte dere å kjenne bivirkninger?

 

Hilsen ny og uviten 😂🙈

Anonymkode: 6dfbb...efc

Jeg hadde ingen bivirkninger av Synarela, så du kan være heldig! :) Jeg drakk masse vann gjennom hele perioden, vet ikke om det egentlig hjalp, men siden mange får vondt i hodet av Synarela, så tenkte jeg at ekstra vann var lurt.

Når det kommer til hvorfor du skal begynne første dagen av menstruasjonen, så har jeg ingen svar til deg på det dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henvisning sendt i dag. Spent på om vi får komme til forsamtale med min BMI. Bare å henge i. Vel, om de skulle si nei har jeg lagt opp til en plan B med gynekologen min, og prøve igjen når vekta er innenfor grensene. 

Anonymkode: a390f...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Patriotpaula skrev:

Fra å gå fra 8 follikler i str 8-10 mm på fredag til 1 dominant follikkel på 16mm på tirsdag, resten stod i stampe på 8-10 mm. Føles som et stort skritt tilbake. Egentlig planlagt uttak fredag, men det blir det jo ikke. Fikk tre alternativer å velge mellom 1) avbryte og begynne med høyere dosering av Menopur neste syklus 2) fortsette å pushe og øke Menopur 3) sette Ovitrelle i går og uttak denne uken. Jeg valgte å øke Menopur-doseringen i samråd med gyn og se om vi kommer i land med det til slutt. 

Hadde masse murringer generelt i hele magen fra søndag til tirsdag, dette var i hvert fall ikke eggstokkene som var skyld i (det kunne det ha vært hvis flere follikler faktisk hadde vokst og at eggstokkene hadde blitt store, men det så vi jo at det hadde jo absolutt ikke skjedd), gyn mente at det var hormonell påvirkning på tarmen. I kveld har jeg hatt masse murringer nederst til venstre i magen, så håper at det er eggstokken som jobber for harde livet 🤞🏻🤞🏻

Håper de gjør jobben sin! Når hard i ny UL da? 

Anonymkode: c8738...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Henvisning sendt i dag. Spent på om vi får komme til forsamtale med min BMI. Bare å henge i. Vel, om de skulle si nei har jeg lagt opp til en plan B med gynekologen min, og prøve igjen når vekta er innenfor grensene. 

Anonymkode: a390f...8ae

Spennende! Er det offentlig siden du er bekymret for bmi? Mener jeg har lest her før at det ikke er så stengt privat. 

Anonymkode: c8738...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper de gjør jobben sin! Når hard i ny UL da? 

Anonymkode: c8738...5b6

I morgen 😬🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Patriotpaula skrev:

I morgen 😬🤞🏻

Lykke til! Jeg går også på sprøyter og merker jeg er litt ukonsentrert på jobben om dagen... tenker altfor mye på dette😕 mye venting og bekymringer! Hvordan holder dere andre ut ? 

Anonymkode: c8738...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til! Jeg går også på sprøyter og merker jeg er litt ukonsentrert på jobben om dagen... tenker altfor mye på dette😕 mye venting og bekymringer! Hvordan holder dere andre ut ? 

Anonymkode: c8738...5b6

Signerer det du skriver. Jeg er sykemeldt for tiden pga dette... Hvordan er veien din videre? Hvor lenge har du holdt på med sprøyter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Uvisst85 skrev:

Jeg hadde ingen bivirkninger av Synarela, så du kan være heldig! :) Jeg drakk masse vann gjennom hele perioden, vet ikke om det egentlig hjalp, men siden mange får vondt i hodet av Synarela, så tenkte jeg at ekstra vann var lurt.

Når det kommer til hvorfor du skal begynne første dagen av menstruasjonen, så har jeg ingen svar til deg på det dessverre.

Så deilig at du ikke fikk bivirkninger! Jeg er på dag 4, og kjenner meg allerede sinnsykt sliten og har murringer i hodet hele dagen. Mulig det er psykisk, syntes det var litt tidlig å få bivirkninger allerede nå. Jeg får som regel alle bivirkningene i boka på slike preparater, så denne gangen har jeg valgt å ikke lese pakningsvedlegget. 🙈

Anonymkode: 6dfbb...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Signerer det du skriver. Jeg er sykemeldt for tiden pga dette... Hvordan er veien din videre? Hvor lenge har du holdt på med sprøyter? 

I tillegg har jeg litt symptomer som kvalme, trøtthet osv,.. er det vanlige bivirkninger!? Føler meg ubrukelig for tiden.. er det gynekologen eller fastlegen som har sykemeldt deg? Og hvorfor? (Hvis du vil svare på det).

Har du hatt flere forsøk eller ditt første? 

Jeg holder på med mitt første forsøk og er på dag 8 med sprøyter, spent på om jeg får uttak snart eller ikke😑 

 

Anonymkode: c8738...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg har jeg litt symptomer som kvalme, trøtthet osv,.. er det vanlige bivirkninger!? Føler meg ubrukelig for tiden.. er det gynekologen eller fastlegen som har sykemeldt deg? Og hvorfor? (Hvis du vil svare på det).

Har du hatt flere forsøk eller ditt første? 

Jeg holder på med mitt første forsøk og er på dag 8 med sprøyter, spent på om jeg får uttak snart eller ikke😑 

 

Anonymkode: c8738...5b6

Joiner deg på de bivirkningene, er nok dessverre helt vanlig har jeg inntrykk av. Gynekolog har sykemeldt meg, pga bivirkninger og at jeg er veldig sliten psykisk. Første forsøk 👌🏼 Jeg er på sprøytedag 14, usikkert om når eller om det blir uttak 😩🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Endelig en opptur - uttak på tirsdag 🙏

Herlig!! Var det mange som hadde hengt seg på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, prøverpåny skrev:

Herlig!! Var det mange som hadde hengt seg på? 

Pr i dag var det et som kunne vært tatt ut (dette risikerer vi å miste når vi venter til tirsdag). På mandag tror gyn at vi kunne fått ut 4-5, på tirsdag tror hun vi kan få ut 10-15 🤞🏻🤞🏻 Så det er mange som er «på g» 🙏🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Pr i dag var det et som kunne vært tatt ut (dette risikerer vi å miste når vi venter til tirsdag). På mandag tror gyn at vi kunne fått ut 4-5, på tirsdag tror hun vi kan få ut 10-15 🤞🏻🤞🏻 Så det er mange som er «på g» 🙏🙌

Ja, da skjønner jeg at det er verdt å vente! 😊 Det er så spennende med første uttak! 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, prøverpåny skrev:

Ja, da skjønner jeg at det er verdt å vente! 😊 Det er så spennende med første uttak! 🤞

Kjempespent 🙊😅 Krysser fingrene for at alt går etter planen og at det er mange nok fine egg 🤞🏻🤞🏻

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger litt med her inne på prøvedelen av forumet ennå. Jeg fikk to prøverørsbarn. Vi prøvde i fire år på førstemann og hadde 11 insett.

Jeg heier på dere og håper spirene sitter snart på dere alle! 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Patriotpaula skrev:

Endelig en opptur - uttak på tirsdag 🙏

Så gøy! Jeg skal også på tirsdag🤞🤞

Anonymkode: c8738...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy! Jeg skal også på tirsdag🤞🤞

Anonymkode: c8738...5b6

Lykke til 🙏👏 Jeg heier på deg! Hva har de sett på ultralyd hos deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...