Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Kone92 skrev:

Er du sikker på det? De skrøyt veldig av kvaliteten på de blastoene mine de frøys ned. Og jeg har jo noen som er i par.

Ja. Spurte om dette i flere klinikker, både i Norge og i utlandet 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, Aaa08 skrev:

Det kan jeg ikke vite ennå... Sist ble det 10 dager (samme medisin og dosering) . Skal på kontroll på dag 9.

Du?

Jeg har forløpig fått 8 dager med sprøyte før ul.

Skrevet
2 minutter siden, Naomi1988 skrev:

Jeg har forløpig fått 8 dager med sprøyte før ul.

Når de sier en skal ha blødning før sprøyter, er det som en vanlig mens?

Skrevet
4 timer siden, Aaa08 skrev:

Ja. Spurte om dette i flere klinikker, både i Norge og i utlandet 

Huff.. håper ikke det betyr at fryseforsøkene mine har dårlige odds 😬

Skrevet (endret)
26 minutter siden, Kone92 skrev:

Huff.. håper ikke det betyr at fryseforsøkene mine har dårlige odds 😬

Det tror jeg nok helt sikkert ikke! Hvis du fikk vite at det var fine blastoer de frøs ned stemmer det 😊 Det kan imidlertid være at det var noe fragmentering e.l på tre av eggene som gjorde at de frøs dem sammen andre og at de anser det som veldig sannsynlig at du uansett vil få frem nye gode blastoer dersom du skulle trenge et ferskforsøk til. Best å høre med sykehuset og stole på det de sier 😊 Tenker at du har gode sjanser med de som er på frys!

Endret av prøverpåny
Feil
Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av prøverpåny
Dobbelpost
Skrevet
4 timer siden, Naomi1988 skrev:

Når de sier en skal ha blødning før sprøyter, er det som en vanlig mens?

Blødningen er nødvendig for at slimhinnen skal være nullstilt når du starter stimuleringen. Om den trenger å være like kraftig som vanlig mens vet jeg ikke, det kommer vel an på hvor tykk slimhinnen din er. Skal du på UL før du starter med sprøyter? Jeg måtte to ganger for at de skulle få bekreftet at slimhinnen var tynn nok..

Skrevet
11 minutter siden, prøverpåny skrev:

Det tror jeg nok helt sikkert ikke! Hvis du fikk vite at det var fine blastoer de frøs ned stemmer det 😊 Det kan imidlertid være at det var noe fragmentering e.l på tre av eggene som gjorde at de frøs dem sammen andre og at de anser det som veldig sannsynlig at du uansett vil få frem nye gode blastoer dersom du skulle trenge et ferskforsøk til. Best å høre med sykehuset og stole på det de sier 😊 Tenker at du har gode sjanser med de som er på frys!

Takk! Det trengte jeg å høre😊 Er så spent på om det går på noen av de neste fryseforsøkene!

Skrevet
44 minutter siden, Kone92 skrev:

Takk! Det trengte jeg å høre😊 Er så spent på om det går på noen av de neste fryseforsøkene!

Du har mange på frys, og det er blasto så dette går nok bra!!!! 

Skrevet
1 minutt siden, Aaa08 skrev:

Du har mange på frys, og det er blasto så dette går nok bra!!!! 

Takk😍 Håper det!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Kone92 skrev:

Det får vi håpe! 😘 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, prøverpåny skrev:

Blødningen er nødvendig for at slimhinnen skal være nullstilt når du starter stimuleringen. Om den trenger å være like kraftig som vanlig mens vet jeg ikke, det kommer vel an på hvor tykk slimhinnen din er. Skal du på UL før du starter med sprøyter? Jeg måtte to ganger for at de skulle få bekreftet at slimhinnen var tynn nok..

Ok, Ja skal på ul den 7. Får håpe jeg får den blødningen da🤔

Skrevet
På 20.2.2019 den 13.04, Popkorn skrev:

Da var jeg en tur til Ullevål i dag. Starter med sprøyter i morgen! Dette blir spennende! 

Jeg startet på sprøyter den 19/2 :) Forsøk nr. 9 med meg. 

Lykke til ❤

Skrevet
10 timer siden, AnnenB skrev:

Lykke til ❤

9 forsøk? Kan jeg spørre hvor problemet ligger hos dere? 

Skrevet
12 timer siden, AnnenB skrev:

Lykke til ❤

Lykke til! 🤞

Skrevet

Syklusdag 27 og fortsatt null tegn til menstruasjonen.. Tiden går så sakte til oppstart... :( 

Skrevet
32 minutter siden, Nikketutta skrev:

Syklusdag 27 og fortsatt null tegn til menstruasjonen.. Tiden går så sakte til oppstart... :( 

Følger med deg... Her ble det syklusdag 46 før mensen kom, tiden gikk såååå sakte 🤨😣

Skrevet
2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Følger med deg... Her ble det syklusdag 46 før mensen kom, tiden gikk såååå sakte 🤨😣

Så lenge venter jeg faktisk ikke, da ringer jeg inn når begge legene har sagt jeg burde bruke provera 😛 Risikerer jo å få oppsart midt i påsken og da blir det flytta enda en måned 😮 

Har gått en lang tur nå, for å prøve å få i gang systemet her - hahaha 😂

Hvordan er det med deg, patriotpaula? :) 

Skrevet
13 minutter siden, Nikketutta skrev:

Så lenge venter jeg faktisk ikke, da ringer jeg inn når begge legene har sagt jeg burde bruke provera 😛 Risikerer jo å få oppsart midt i påsken og da blir det flytta enda en måned 😮 

Har gått en lang tur nå, for å prøve å få i gang systemet her - hahaha 😂

Hvordan er det med deg, patriotpaula? :) 

Jeg prøvde å få i gang mensen med primolut, men det fungerte ikke 😣 Aldri hatt så lang syklus før, typisk at det skjer den syklusen før oppstart 🤨 Uff, håper at mensen kommer snart 🤞🏻 Vet så godt hvordan det er å vente på mensen, har det friskt i minne 😬 

Det er bra etter forholdene, takk som spør :) Det virker som at jeg tåler sprøytene godt 🙏 Men vil si at jeg har pingledoser på 75, 112,5 og 150 IE Menopur, sammenlignet med mange andre her inne 😅 Gyn så åtte follikler på fredag som var unge og lovende, ny UL på tirsdag 🤞🏻 Denne prosessen er nesten for spennende for min smak, og det blir liksom ikke mindre spennende de neste to-tre ukene heller. Jeg håper at alt går som planlagt og at det blir uttak til uka 🤞🏻😊

Skrevet
16 timer siden, AnnenB skrev:

Lykke til ❤

Takk, det samme! ♥️ Jeg skal ta blodprøve og ultralyd torsdag 28.02. Første gang for meg, så vet veldig lite om det jeg går til. Hvor hører du til? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...