Kone92 Skrevet 22. februar 2019 #901 Skrevet 22. februar 2019 6 minutter siden, bondekone skrev: Å så trist💔 håper det går fort til ny runde. Av nyskjerrighet, så du skreiv at de 8 eggene var fryst ned i 5 (?) Strå. Gav de noe beskjed hvorfor de frøys ned noen i sammen? Vi har ikke fått noe beskjed utover at det er 6 nedfryste egg, så aner ikke om det er potensielt 6 fryseforsøk, eller om de har fryst ned noen sammen. Tror det er veldig vanlig å fryse ned i par. Det er jo «bare» 70% sjanse for at de overlever opptining. Vi fikk et skriv med oss det det stod antall blasto og hvor mange strå. Fikk du ikke det? De dyrket to av dem til dag 6, så de fikk vi et eget skriv på i posten.
bondekone Skrevet 22. februar 2019 #902 Skrevet 22. februar 2019 6 minutter siden, Kone92 skrev: Tror det er veldig vanlig å fryse ned i par. Det er jo «bare» 70% sjanse for at de overlever opptining. Vi fikk et skriv med oss det det stod antall blasto og hvor mange strå. Fikk du ikke det? De dyrket to av dem til dag 6, så de fikk vi et eget skriv på i posten. Nei, kun muntlig beskjed... arh, så mye man lurer på i denne prosessen🙄
Kone92 Skrevet 22. februar 2019 #903 Skrevet 22. februar 2019 1 minutt siden, bondekone skrev: Nei, kun muntlig beskjed... arh, så mye man lurer på i denne prosessen🙄 Hm.. så rart. Virket som det var vanlig prosedyre på riksen. Når skal du i gang med fryseforsøk?😊
bondekone Skrevet 22. februar 2019 #904 Skrevet 22. februar 2019 34 minutter siden, Kone92 skrev: Hm.. så rart. Virket som det var vanlig prosedyre på riksen. Når skal du i gang med fryseforsøk?😊 Neste syklus. Styrt med progynova☺
Kone92 Skrevet 22. februar 2019 #905 Skrevet 22. februar 2019 1 minutt siden, bondekone skrev: Neste syklus. Styrt med progynova☺ Da kommer vi sikkert til å være relativt likt i løypa forhåpentligvis 😊
bondekone Skrevet 22. februar 2019 #906 Skrevet 22. februar 2019 2 minutter siden, Kone92 skrev: Da kommer vi sikkert til å være relativt likt i løypa forhåpentligvis 😊 Blir spennende☺
Uvisst85 Skrevet 22. februar 2019 #907 Skrevet 22. februar 2019 (endret) Fikk resultatet fra blodprøven nå, tatt på dag 14. Bra hcg-nivå på 179. Så foreløpig ser alt bra ut 🤞 Endret 22. februar 2019 av Uvisst85 3
Fiiol Skrevet 22. februar 2019 #908 Skrevet 22. februar 2019 @Kone92 så utrolig leit, men som du sier så er du en av de heldige som har mange blastoer på frys. Plutselig går det kanskje veldig fort videre fremover. Håper at det blir nytt innsett snart! 🤞🏻🙏🏻
Fiiol Skrevet 22. februar 2019 #909 Skrevet 22. februar 2019 På 21.2.2019 den 10.40, Sixxen skrev: Gratulerer så mye ❤️ hold meg oppdatert veldig spennende. Har du hatt kort prosedyre? Tusen takk! Ja, det er utrolig spennende. Kjenner små menslignende murringer hver natt nå, litt støl mage og voldsom stikking i sidene når jeg nyser. Tar det som gode tegn, men har tester på lur hvis jeg kjenner behov for å følge med på at hcg-nivået ikke synker. ☺️🤞🏻 Jeg hadde ikke nedregulering først, rett på sprøyter i 10 dager, hadde 2 kontroller i løpet av disse dagene for å sjekke hormonnivå, vekst og modning. Fikk beskjed om liten risiko for overstimulering fra starten av. Kan ikke all verdens om dette, men forsto det slik at det var fordi amh-verdien var 9. Hvis din er høy, er det kanskje derfor de har nevnt dette med overstimulering? Hadde noe ujevn folikkelvekst, fikk ut 6 egg, vi drøftet kort at ved et ev. andre forsøk skulle jeg prøve nedregulering med nesespray først. Det er så mye man skal sette seg inn i, men det er utrolig lærerikt og fascinerende på samme tiden. Det måtte vært spennende å jobbe med dette. Fra å gå fra å tenke at dette klarer jeg ALDRI gjøre én eneste gang til, så tenker jeg helt motsatt nå (det tenkte jeg rett før positiv testing også).
Fiiol Skrevet 22. februar 2019 #910 Skrevet 22. februar 2019 57 minutter siden, Uvisst85 skrev: Fikk resultatet fra blodprøven nå, tatt på dag 14. Bra hcg-nivå på 179. Så foreløpig ser alt bra ut 🤞 Gratulerer igjen! Nesten helt likt i løypa vi. 😊🤞🏻
Hen02 Skrevet 22. februar 2019 #911 Skrevet 22. februar 2019 1 time siden, Uvisst85 skrev: Fikk resultatet fra blodprøven nå, tatt på dag 14. Bra hcg-nivå på 179. Så foreløpig ser alt bra ut 🤞 Så bra med gode resultater😊 tok du hcg-prøve på eget initiativ? Jeg er 5+1 nå, men har ikke tatt annet en graviditetstest. Klinikken sa ingenting om blodprøve, bare TUL i uke 7.
Uvisst85 Skrevet 22. februar 2019 #912 Skrevet 22. februar 2019 1 time siden, Fiiol skrev: Gratulerer igjen! Nesten helt likt i løypa vi. 😊🤞🏻 Takk, og gratulerer til deg også! Det har jeg vel brått glemt å si. Da blir det spennende å følge hverandre litt på, forhåpentligvis, en lang vei fremover 1
Uvisst85 Skrevet 22. februar 2019 #913 Skrevet 22. februar 2019 48 minutter siden, Hen02 skrev: Så bra med gode resultater😊 tok du hcg-prøve på eget initiativ? Jeg er 5+1 nå, men har ikke tatt annet en graviditetstest. Klinikken sa ingenting om blodprøve, bare TUL i uke 7. Veldig fornøyd! Jeg hører til rikshospitalet, og fikk beskjed om at jeg måtte ta blodprøve uansett. Og så fikk jeg time til ultralyd i uke 8.
Kone92 Skrevet 22. februar 2019 #914 Skrevet 22. februar 2019 2 timer siden, Fiiol skrev: @Kone92 så utrolig leit, men som du sier så er du en av de heldige som har mange blastoer på frys. Plutselig går det kanskje veldig fort videre fremover. Håper at det blir nytt innsett snart! 🤞🏻🙏🏻 Det er utrolig kjipt, men håper ett av de på frys er gullegget🤞🏻 Jeg snakket med riksen i dag, og fikk beskjed om at jeg måtte vente en syklus før jeg kunne begynne med fryseforsøk😕
Popkorn Skrevet 22. februar 2019 #915 Skrevet 22. februar 2019 Spørsmål : jeg har akkurat startet på sprøyter (dag 2 med gonal f) og i dag var jeg sammen med moren min på spa og slappet godt av i basseng. Etterpå har jeg hatt litt urinveisinfeksjonlignende symptomer som å måtte mye på do, nå var det plutselig litt blod på papiret. Noen som har vært bort i noe slikt?
Aaa08 Skrevet 22. februar 2019 #916 Skrevet 22. februar 2019 11 timer siden, bondekone skrev: Å så trist💔 håper det går fort til ny runde. Av nyskjerrighet, så du skreiv at de 8 eggene var fryst ned i 5 (?) Strå. Gav de noe beskjed hvorfor de frøys ned noen i sammen? Vi har ikke fått noe beskjed utover at det er 6 nedfryste egg, så aner ikke om det er potensielt 6 fryseforsøk, eller om de har fryst ned noen sammen. De fryser egg sammen da kvalitet på disse ikke er helt optimal
Aaa08 Skrevet 22. februar 2019 #917 Skrevet 22. februar 2019 På 21.2.2019 den 20.43, Naomi1988 skrev: Hei, må bare få ut litt frustrasjon😅 Endelig begynt på nesespray, skal gå fram til 10 mars før sprøyter, men fytti katta å treigt dagene går nå!!😖 Prøver i tillegg å slutte å røyke, vet det ikke er bra, klart og komme med fra 10-20 per dag ned til 4-5. Slutte når denne pakken en tom. Hva har dere andre gjort for å få dagene til å gå? Blir gaaal😂 Og gratulerer til alle dere med positive tester!!!😍😍 Har 2 venninner, ho ene fikk barn nå i november med ett uhell... og ho andre skal ha i juni, ikke så gøy å henge med de lengre...😑 Begynte på spray i går, sprøyter fra 7 mars. Da er vi ganske lik i løypa
Naomi1988 Skrevet 23. februar 2019 #918 Skrevet 23. februar 2019 11 timer siden, Aaa08 skrev: Begynte på spray i går, sprøyter fra 7 mars. Da er vi ganske lik i løypa Så gøy!😊 hvor lenge skal du gå på sprøyter?
Kone92 Skrevet 23. februar 2019 #919 Skrevet 23. februar 2019 12 timer siden, Aaa08 skrev: De fryser egg sammen da kvalitet på disse ikke er helt optimal Er du sikker på det? De skrøyt veldig av kvaliteten på de blastoene mine de frøys ned. Og jeg har jo noen som er i par.
Aaa08 Skrevet 23. februar 2019 #920 Skrevet 23. februar 2019 4 timer siden, Naomi1988 skrev: Så gøy!😊 hvor lenge skal du gå på sprøyter? Det kan jeg ikke vite ennå... Sist ble det 10 dager (samme medisin og dosering) . Skal på kontroll på dag 9. Du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå