AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3101 Skrevet 25. september 2019 42 minutter siden, Patriotpaula skrev: Har også negativt forsøk 😢☹️ Vært i kontakt med klinikken, slutter på cyclogest for å ikke holde mensen tilbake. Har begynt å blø, testet etter blødningen startet, blendahvit test. Så trist å høre ❤ Anonymkode: 09e5f...6c3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3102 Skrevet 25. september 2019 2 timer siden, Patriotpaula skrev: Har også negativt forsøk 😢☹️ Vært i kontakt med klinikken, slutter på cyclogest for å ikke holde mensen tilbake. Har begynt å blø, testet etter blødningen startet, blendahvit test. For noe jævla faens dritt! For deg, meg og alle sammen her inne med fæle spontanaborter og negative tester. Må bare få sagt det, livet er forferdelig urettferdig innimellom. Noen bare går det de vil ha uten å gjøre noe som helst. Men til alle her inne vi må ikke gi opp! 🥰 Anonymkode: 8a891...436 6
Påmfritt Skrevet 25. september 2019 #3103 Skrevet 25. september 2019 3 timer siden, Patriotpaula skrev: Har også negativt forsøk 😢☹️ Vært i kontakt med klinikken, slutter på cyclogest for å ikke holde mensen tilbake. Har begynt å blø, testet etter blødningen startet, blendahvit test. ❤️ 1
babal Skrevet 25. september 2019 #3104 Skrevet 25. september 2019 Er det vanlig å miste symptomer de dagene egget «skulle» feste seg men som ikke gjorde det? Jeg har hatt 6 innsettinger hittil. 3 fryse og 3 ferske. Alle de 5 med 2 dagers egg/fryseegg: Den siste varmed en sykt bra blastocyst. Legene har alltid sagt at eggene var av tipp topp kvalitet og hatt et greit antall da jeg alltid har fått noen fryseegg. Hvert forsøk har jeg på rugedag 5-6 stått opp om morgenen og kjent at all symptomene etter innsettingen har forsvunnet som f eks mindre oppblåst mage, mindre ømhet i brystene, må ikke lenger på do om natta og en følelse av at jeg har blitt meg selv igjen og da har jeg alltid blitt sikker på at forsøket ikke gikk og fått rett hver gang. I dette forsøket med en fersk blastocyst så fikk jeg dessverre den følelsen i morges - at all symptomene hadde forsvunnet. Jeg hadde innsetting på søndag. På natta til mandag måtte jeg på do, men ikke natt til idag. Jeg går ALDRI på do om nettene ellers. Flere som har opplevd det samme? Eller er jeg helt tullete og det bare er noe jeg innebiller meg? Jeg har bare hatt negative forsøk hittil.. Ble gravid naturlig en gang for flere år siden men det kan vel ikke sammenlignes.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3105 Skrevet 25. september 2019 Nesten litt redd for å skrive dette siden jeg skulle ønske det var flere med meg. Jeg har fått positiv test i går og i dag. Anonymkode: 07ead...c75 9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3106 Skrevet 25. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten litt redd for å skrive dette siden jeg skulle ønske det var flere med meg. Jeg har fått positiv test i går og i dag. Anonymkode: 07ead...c75 Gratulerer! Hvilke symptomer har du? Anonymkode: 8a891...436
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3107 Skrevet 25. september 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten litt redd for å skrive dette siden jeg skulle ønske det var flere med meg. Jeg har fått positiv test i går og i dag. Anonymkode: 07ead...c75 Så bra 😊 Gratulerer Anonymkode: 09e5f...6c3
Fiiol Skrevet 25. september 2019 #3108 Skrevet 25. september 2019 6 timer siden, Patriotpaula skrev: Har også negativt forsøk 😢☹️ Vært i kontakt med klinikken, slutter på cyclogest for å ikke holde mensen tilbake. Har begynt å blø, testet etter blødningen startet, blendahvit test. ❤️ Føler sånn med deg. Heldigvis fikk du frys, og slipper å rykke helt tilbake til start. Kanskje kroppen liker fryseforsøk bedre også. Stor klem.
Fiiol Skrevet 25. september 2019 #3109 Skrevet 25. september 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten litt redd for å skrive dette siden jeg skulle ønske det var flere med meg. Jeg har fått positiv test i går og i dag. Anonymkode: 07ead...c75 Det må du ikke være. Hadde vært leit om det aldri var positive nyheter her. Gratulerer så mye ❤️ 1
Patriotpaula Skrevet 25. september 2019 #3110 Skrevet 25. september 2019 11 minutter siden, Fiiol skrev: ❤️ Føler sånn med deg. Heldigvis fikk du frys, og slipper å rykke helt tilbake til start. Kanskje kroppen liker fryseforsøk bedre også. Stor klem. Veldig leit og kjedelig 😕😢 Føles ikke som at det hjelper å ha noen på frys nå, tenker jo automatisk at kvaliteten på de er dårlig også... Vanskelig å tenke positivt nå. Får håpe at jeg er en av de hvor kroppen liker den fryste varianten bedre 🤞🏻 Takk for klem ❤️
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3111 Skrevet 25. september 2019 Dere som har noen på frys, er det blastocyst dere har fryst ned eller fryser de ned tidligere stadie også? Anonymkode: 8a891...436
Påmfritt Skrevet 25. september 2019 #3112 Skrevet 25. september 2019 2 timer siden, babal skrev: Er det vanlig å miste symptomer de dagene egget «skulle» feste seg men som ikke gjorde det? Jeg har hatt 6 innsettinger hittil. 3 fryse og 3 ferske. Alle de 5 med 2 dagers egg/fryseegg: Den siste varmed en sykt bra blastocyst. Legene har alltid sagt at eggene var av tipp topp kvalitet og hatt et greit antall da jeg alltid har fått noen fryseegg. Hvert forsøk har jeg på rugedag 5-6 stått opp om morgenen og kjent at all symptomene etter innsettingen har forsvunnet som f eks mindre oppblåst mage, mindre ømhet i brystene, må ikke lenger på do om natta og en følelse av at jeg har blitt meg selv igjen og da har jeg alltid blitt sikker på at forsøket ikke gikk og fått rett hver gang. I dette forsøket med en fersk blastocyst så fikk jeg dessverre den følelsen i morges - at all symptomene hadde forsvunnet. Jeg hadde innsetting på søndag. På natta til mandag måtte jeg på do, men ikke natt til idag. Jeg går ALDRI på do om nettene ellers. Flere som har opplevd det samme? Eller er jeg helt tullete og det bare er noe jeg innebiller meg? Jeg har bare hatt negative forsøk hittil.. Ble gravid naturlig en gang for flere år siden men det kan vel ikke sammenlignes. Jeg har opplevd akkurat samme symptomer og jeg har heller aldri hatt positiv test. Jeg har tenkt akkurat det samme helt frem til dette forsøket. Denne runden har egget festet seg også sluppet igjen og da hadde jeg ingen symptomer. Jeg tror det kanskje har noe med å gjøre at kroppen reagerer på medisiner og selve uttaket. Jeg ville ikke tatt det som negativt i hvertfall☺️
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3113 Skrevet 25. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer! Hvilke symptomer har du? Anonymkode: 8a891...436 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra 😊 Gratulerer Anonymkode: 09e5f...6c3 27 minutter siden, Fiiol skrev: Det må du ikke være. Hadde vært leit om det aldri var positive nyheter her. Gratulerer så mye ❤️ Tusen takk. Jeg har stort sett de samme symptomene som med progesteronen, men de blir kraftigere. Kvalme, trøtthet og vondt i bekkenet. Vet ikke helt hva som er hva, men har mistet matlysten helt. Anonymkode: 07ead...c75
Påmfritt Skrevet 25. september 2019 #3114 Skrevet 25. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som har noen på frys, er det blastocyst dere har fryst ned eller fryser de ned tidligere stadie også? Anonymkode: 8a891...436 Alle våre fryste har vært to-dagers og de er fryst i par. Jeg skal i gang med fryseforsøk i naturlig syklus hvert øyeblikk. Har ikke helt troa på det da jeg mistenker at embryoene våre ikke er av topp kvalitet og at jeg ikke er fryseforsøk kandidat... men jeg vet ikke! Får se☺️
Påmfritt Skrevet 25. september 2019 #3115 Skrevet 25. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nesten litt redd for å skrive dette siden jeg skulle ønske det var flere med meg. Jeg har fått positiv test i går og i dag. Anonymkode: 07ead...c75 Gratulerer🙌🏼
Stacy Skrevet 25. september 2019 #3116 Skrevet 25. september 2019 Føler så med dere som har fått negative tester i disse dager. Selv er jeg ganske frustrert skulle ha nytt ferskforsøk nå i oktober, men spurte en haug med spørsmål om ting vi kunne prøve på dette forsøket. De foreslo vannskanning før forsøket. Og jammen fant de en polypp, denne må fjernes for at noe skal feste seg. Så da må jeg inn å fjerne den før nytt forsøk. Nye måneder med venting.. har hatt et ferskforsøk og et frys, begge negative men gode embryo. Føler jeg har kasta bort et forsøk og et fryseembryo. Frustrert på at de ikke kunne bruke ti min på å ta den vannskanningen tidligere... Håper bare det gjør susen å fjerne polyppen.. noen som har fjernet det før?
Patriotpaula Skrevet 25. september 2019 #3117 Skrevet 25. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som har noen på frys, er det blastocyst dere har fryst ned eller fryser de ned tidligere stadie også? Anonymkode: 8a891...436 Bare blastocyster her
Stacy Skrevet 25. september 2019 #3118 Skrevet 25. september 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som har noen på frys, er det blastocyst dere har fryst ned eller fryser de ned tidligere stadie også? Anonymkode: 8a891...436 Tre-dagers ☺️
babal Skrevet 25. september 2019 #3119 Skrevet 25. september 2019 21 minutter siden, Påmfritt skrev: Jeg har opplevd akkurat samme symptomer og jeg har heller aldri hatt positiv test. Jeg har tenkt akkurat det samme helt frem til dette forsøket. Denne runden har egget festet seg også sluppet igjen og da hadde jeg ingen symptomer. Jeg tror det kanskje har noe med å gjøre at kroppen reagerer på medisiner og selve uttaket. Jeg ville ikke tatt det som negativt i hvertfall☺️ Så leit at egget slapp taket. Du mistet symptomene selv om egget festet seg? Når mistet du?
Neutral90 Skrevet 25. september 2019 #3120 Skrevet 25. september 2019 14 minutter siden, Stacy skrev: Føler så med dere som har fått negative tester i disse dager. Selv er jeg ganske frustrert skulle ha nytt ferskforsøk nå i oktober, men spurte en haug med spørsmål om ting vi kunne prøve på dette forsøket. De foreslo vannskanning før forsøket. Og jammen fant de en polypp, denne må fjernes for at noe skal feste seg. Så da må jeg inn å fjerne den før nytt forsøk. Nye måneder med venting.. har hatt et ferskforsøk og et frys, begge negative men gode embryo. Føler jeg har kasta bort et forsøk og et fryseembryo. Frustrert på at de ikke kunne bruke ti min på å ta den vannskanningen tidligere... Håper bare det gjør susen å fjerne polyppen.. noen som har fjernet det før? Forstår godt at du er frustrert! Håper samtidig på at det er det som gjør at du oppnår lykke neste gang men, leser om polypper og det står at de oppdages via vanlig GU. Er dette ikke korrekt? 😖
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå