Patriotpaula Skrevet 2. desember 2019 #4021 Skrevet 2. desember 2019 2 timer siden, Popkorn skrev: Jeg støtter veldig dette. Jeg har vært så nedfor og deprimert denne runden at det er helt vilt. Første runde var liksom alt nytt og spennende, og frysforsøket føltes nesten som en bonus. Denne runden har tært så forferdelig. Jobber som lærer og merket at jeg ikke hadde noe tålmodighet for elevene mine den siste perioden på sprøytene at jeg endte opp med å sykemelde meg i en 2 uker. Er tilbake på jobb nå, men sliter skikkelig med depresjon. Hatt negative tester og det er tegn til mens. Skal ta blodprøve på onsdag, men tenker at denne runden har også gått i vasken. Har 2 på frys, 2 dagers (aldri fått spørsmål om blasto), men merker at jeg rett og slett trenger litt tid før at dette skal synke. Har det ikke bra nå og tror ikke det er en god tid å kjøre på om det vil kjøre meg helt ned i grøfta. Stor klem til deg ❤️ Det er så vanvittig tungt å stå i det... 😕
Neutral90 Skrevet 2. desember 2019 #4022 Skrevet 2. desember 2019 (endret) Du har all min sympati og støtte @Popkorn@Popcorn❤️Det er fryktelig tungt å stå oppi dette. Vi er kjempesterke. Endret 2. desember 2019 av Neutral90
Neutral90 Skrevet 2. desember 2019 #4023 Skrevet 2. desember 2019 Jeg rotet meg inn på en for det meste amerikansk ivf gruppe på Facebook. Der er det vanlig (virker det som) å genteste blastoer. Det som slår meg er hvor mange av blastoer som har kromosomfeil. Når jeg hadde samtale med embryolog før andre uttak sist uke, så sa hun at grunnen til at blastoene mine ikke har blitt babyer er at de har kromosomfeil. Det er altså ikke noe mer de kan gjøre for å gjøre det mer optimalt, samtidig er det ulovlig å legge mer til rette ved hjelp av disse gentestene. Vi vet jo at de aller fleste lykkes til slutt, bare vi holder på lenge nok. Dette er nok grunnen til at vi kanskje må holde på en stund... Jeg er ikke for at vi skal lage superbabyer i et laboratorium der bare de rette a4 målene er godt nok, men det er faen så tungt å vite at vi sikkert må gå gjennom negative forsøk flere ganger før vi når målet. 1
Kristina00 Skrevet 3. desember 2019 #4024 Skrevet 3. desember 2019 Vil bare stikke innom å ønske alle dere flotte en god førjulstid! Håper alle vil lykkes snart❤️ Juleklem🎄 ps. har kommentert her inne litt tidligere, vi prøvde litt over 4 år og venter nå en gutt i februar etter positivt IVF forsøk!💙 Denne prøvebobla vet jeg er ofte veldig vond og tøff, men ikke mist motet - snart må det være akkurat din tur!🥰 8
Patriotpaula Skrevet 3. desember 2019 #4025 Skrevet 3. desember 2019 2 timer siden, Kristina00 skrev: Vil bare stikke innom å ønske alle dere flotte en god førjulstid! Håper alle vil lykkes snart❤️ Juleklem🎄 ps. har kommentert her inne litt tidligere, vi prøvde litt over 4 år og venter nå en gutt i februar etter positivt IVF forsøk!💙 Denne prøvebobla vet jeg er ofte veldig vond og tøff, men ikke mist motet - snart må det være akkurat din tur!🥰 Det er lys i tunnelen 💫 Det er jammen meg ikke lenge igjen til en veldig ønsket og elsket gutt kommer til verden 💙 1
Neutral90 Skrevet 4. desember 2019 #4026 Skrevet 4. desember 2019 Fikk verden rett i ansiktet igjen i dag. 12 egg ut 10 brefruktet 2 som må sees an til i morgen 1 inn 0 frys Håper selvsagt på den i magen, men med 12 ut tok vi det egentlig for gitt at vi ville få egg på frys. Nå er frykten for å ikke bli gravid på de tre offentlige forsøkene reell.
Gjest Geirfuglen Skrevet 4. desember 2019 #4027 Skrevet 4. desember 2019 35 minutter siden, Neutral90 skrev: Fikk verden rett i ansiktet igjen i dag. 12 egg ut 10 brefruktet 2 som må sees an til i morgen 1 inn 0 frys Håper selvsagt på den i magen, men med 12 ut tok vi det egentlig for gitt at vi ville få egg på frys. Nå er frykten for å ikke bli gravid på de tre offentlige forsøkene reell. Sender deg mange klemmer og gode tanker! Det er tøft å gå igjennom dette, og spesielt hvis man synes det er vanskelig å håpe! Alt godt og lykke til! ❤️
alba85 Skrevet 4. desember 2019 #4028 Skrevet 4. desember 2019 47 minutter siden, Neutral90 said: Fikk verden rett i ansiktet igjen i dag. 12 egg ut 10 brefruktet 2 som må sees an til i morgen 1 inn 0 frys Håper selvsagt på den i magen, men med 12 ut tok vi det egentlig for gitt at vi ville få egg på frys. Nå er frykten for å ikke bli gravid på de tre offentlige forsøkene reell. ❤️❤️❤️ Skjønner at det er sykt kjipt! Jeg skal krysse fingrene for frøet i magen!🍀🍀🍀
VeronicaAmanda Skrevet 4. desember 2019 #4029 Skrevet 4. desember 2019 51 minutter siden, Neutral90 skrev: Fikk verden rett i ansiktet igjen i dag. 12 egg ut 10 brefruktet 2 som må sees an til i morgen 1 inn 0 frys Håper selvsagt på den i magen, men med 12 ut tok vi det egentlig for gitt at vi ville få egg på frys. Nå er frykten for å ikke bli gravid på de tre offentlige forsøkene reell. Jeg fikk kun ut 7 2 ble befruktet 1 overlevde og delte seg til 4celler og satt inn❤️ Er 4+5 idag med mitt lille mirakel. Snoker fortsatt her inne så tidlig for å heie❤️❤️❤️❤️🙏🏻 Er nok med 1❤️❤️❤️ Masse masse lykke til😊 5
bondekone Skrevet 4. desember 2019 #4030 Skrevet 4. desember 2019 2 timer siden, Neutral90 skrev: Fikk verden rett i ansiktet igjen i dag. 12 egg ut 10 brefruktet 2 som må sees an til i morgen 1 inn 0 frys Håper selvsagt på den i magen, men med 12 ut tok vi det egentlig for gitt at vi ville få egg på frys. Nå er frykten for å ikke bli gravid på de tre offentlige forsøkene reell. Åå krysser fingrene for det ene❤ 1
Neutral90 Skrevet 4. desember 2019 #4031 Skrevet 4. desember 2019 Takk alle dere som svarer og oppmuntrer, det varmer en sliten sjel ❤️ vi håper på det beste 🎁 5
Patriotpaula Skrevet 4. desember 2019 #4032 Skrevet 4. desember 2019 Håper for den ene @Neutral90 ❤️🤞🏻 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #4033 Skrevet 4. desember 2019 Når tester dere? Tenker at jeg skal klare å vente, men.... har testdato 12 så altfor tidlig enda altså. Anonymkode: 93524...db5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #4034 Skrevet 4. desember 2019 På mandag blir det innsett på meg. Er søskenforsøk, har en nydelig gutt som akkurat har blitt ett fra før. Har tre embryoer i ett rør igjen, har hele tiden tatt for gitt at jeg skal få sette inn to av de nå. Men får kun sette inn ett pga det ikke er så lenge siden keisersnittet. Håper ikke det ødelegger sjansene mine. Blir en spennende tid framover... Anonymkode: dec63...fc7
Påmfritt Skrevet 4. desember 2019 #4035 Skrevet 4. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når tester dere? Tenker at jeg skal klare å vente, men.... har testdato 12 så altfor tidlig enda altså. Anonymkode: 93524...db5 Har testdag 10, får lov å ta blodprøver 9. pga ferie. Kommer nok ikke til å teste før det. Har testet før alle de andre gangene men denne gangen skal jeg prøve å la være☺️
VeronicaAmanda Skrevet 4. desember 2019 #4036 Skrevet 4. desember 2019 Heeelt sjokkert og positivt overrasket at jeg fikk svar på min journal (spørsmål til ivf kvinneklinikken:RIKSEN) etter kun 15min på en onsdagskveld😅 Spotter og svir fra skjeden og lurer på om det er Lutinus tablettene som skyld.... fikk et fint og beroligende svar fra avd.leder at små blødninger/spotting var VELDIG normalt og at jeg skulle slappe helt av. Ber meg også slutte med Lutinus siden dette var fersk forsøk / graviditet. Har 6 tabletter igjen. Trapper ned nå... tar kun 1stk om dagen fremover til pakka er tom😅 tør ikke slutte brått 😂😂😂🤞🏻💁🏼♀️ 3
92* Skrevet 5. desember 2019 #4037 Skrevet 5. desember 2019 Jeg satt inn fryst blastocyst på mandag, styrt syklus. Har PCOS, men er ikke overvektig. Dette er mitt første innsett, satt aldri inn ferskt. Jeg er jo ikke vandt til å få mensen, ei oppleve ubehag/smerter tilknyttet det. I natt våknet jeg med ømme bryster, mye mer enn hva jeg noensinne har opplevd før. Har det fortsatt i dag. Krysser fingrene for at det er gode tegn, men redd at det er tegn til menstruasjon jeg opplever da noen får ømme bryster før mensen. Ellers har jeg kjent murringer og små stikk, men ikke det kraftige stikket flere beskriver når det fester seg. Vet jeg ikke burde analysere alt, men dere kjenner dere kanskje igjen i hvor gæren man blir 😅 .. også er dette første gang jeg faktisk har fått innsett. Flere som har opplevd ømme bryster? Om jeg tar riktig er jeg ved dpo8, i dag. Har testdag tirsdag 10.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #4038 Skrevet 5. desember 2019 12 minutter siden, 92* skrev: Jeg satt inn fryst blastocyst på mandag, styrt syklus. Har PCOS, men er ikke overvektig. Dette er mitt første innsett, satt aldri inn ferskt. Jeg er jo ikke vandt til å få mensen, ei oppleve ubehag/smerter tilknyttet det. I natt våknet jeg med ømme bryster, mye mer enn hva jeg noensinne har opplevd før. Har det fortsatt i dag. Krysser fingrene for at det er gode tegn, men redd at det er tegn til menstruasjon jeg opplever da noen får ømme bryster før mensen. Ellers har jeg kjent murringer og små stikk, men ikke det kraftige stikket flere beskriver når det fester seg. Vet jeg ikke burde analysere alt, men dere kjenner dere kanskje igjen i hvor gæren man blir 😅 .. også er dette første gang jeg faktisk har fått innsett. Flere som har opplevd ømme bryster? Om jeg tar riktig er jeg ved dpo8, i dag. Har testdag tirsdag 10. Står du på progesteronstøtte? Det kan isåfall gi ømme bryst og andre gravidtetstegn. At man kan kjenne egget feste seg er ikke en reell ting. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: 09e5f...6c3 1
92* Skrevet 5. desember 2019 #4039 Skrevet 5. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står du på progesteronstøtte? Det kan isåfall gi ømme bryst og andre gravidtetstegn. At man kan kjenne egget feste seg er ikke en reell ting. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: 09e5f...6c3 Hei Tar progynova og lutinus. Er progynova progesteronstøtte? Tusen takk ☺️❤️
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #4040 Skrevet 5. desember 2019 13 minutter siden, 92* skrev: Hei Tar progynova og lutinus. Er progynova progesteronstøtte? Tusen takk ☺️❤️ Lutinus er progesteronstøtte, så ømme bryst kommer nok mest sannsynlig fra den. Er litt tidlig for graviditetstegn 🙂 Anonymkode: 09e5f...6c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå