Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Patriotpaula skrev:

Så bra at du er så positiv 🙏😊 

Ja jeg har aldri vært slik at jeg har startet tidlig å teste. Der har jeg klart å hatt tålmodighet 😅 men farge på lutinus restene var dårlig tegn for meg for testen var negativ 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, VeronicaAmanda skrev:

Jeg har litt lys rosa/brun utflod. Bruker Lutinus. Testet positiv idag🥳😅💝 Skulle egentlig teste på fredag....

Tror det er en form for festeblødning. Opplevde lignende forrige gang jeg var gravid, og hun sover søtt i sengen sin nå 7,5år gammel💝😅
 

Lever i håpet at dette er ufarlig så lenge det ikke fossblør og gjør vondt..🤞🏻💝

@ak89 💝 lykke til🙏🏻

Takk for svar 🙂 var desverre dårlig tegn for meg for testen var negativ 😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ak89 skrev:

Ja jeg har aldri vært slik at jeg har startet tidlig å teste. Der har jeg klart å hatt tålmodighet 😅 men farge på lutinus restene var dårlig tegn for meg for testen var negativ 😭

Åååh, sååå kjedelig!! Føler med deg ❤️😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Sikkert litt skrekkblandet fryd at dere har begynt prosessen! 2-3 måneder er jo laaaang tid i IVF-verdenen. Jeg synes det er pyton å måtte «stå over» en syklus feks pga avbrutt fryseforsøk (som var tilfellet etter ferskforsøket vårt i august/september). Og det er bare én måned ekstra venting 🤷‍♀️ Så 2-3 mnd må jo være dobbelt og trippelt så pyton...

Føler det er mye venting, ja! Og mer venting skal det vel bli. Fikk noen tips i dagboka mi av @Neutral90 om hva jeg kan spørre legen om så jeg kanskje kan slippe unna de månedene med medisiner 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fornøyd med uttak i dag 😍 smertefritt, heldigvis. Og ikke minst fikk jeg ut 12 egg ❤️ legen på ul mandag mente hvis han la litt godvilje til så telte han 10 egg. Sist uttak fikk vi 7, så nå er håpet å få flere enn 1 egg på frys. Så herlig når ting går vår vei, det MÅ da bli baby ut av dette her 🥇

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Neutral90 skrev:

Jeg er så fornøyd med uttak i dag 😍 smertefritt, heldigvis. Og ikke minst fikk jeg ut 12 egg ❤️ legen på ul mandag mente hvis han la litt godvilje til så telte han 10 egg. Sist uttak fikk vi 7, så nå er håpet å få flere enn 1 egg på frys. Så herlig når ting går vår vei, det MÅ da bli baby ut av dette her 🥇

Det MÅ det! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal fem av mine egg dyrkes videre til blasto, må innrømme at det er veldig spennende! Hva er dere erfaringer? Har det falt fra mange? 

Anonymkode: 93524...db5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2019 den 14.53, Amybie skrev:

Jeg begynner å få trua selv! Lenge til fredag 😬 fikk denne nå, rett før kl 15. 

15748627936516139195491072430189.jpg

Den satt ❤️👶 hcg på over 2000.. 

Endelig - nå er det bare å tviholde 🤞

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble dessverre ikke noe denne gang ❤️ Har spurt om de heller kan dyrke til blasto på neste forsøk (i starten av februar), og om det feks kunne vært noe å la 50% av eggene være ICSI og 50% IVF, som sist. Sykepleier noterte det ned slik at legen kunne ta det med i vurderingen. 
 

Lykke til, til dere andre som er eller skal i prosessen ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Neutral90 skrev:

Jeg er så fornøyd med uttak i dag 😍 smertefritt, heldigvis. Og ikke minst fikk jeg ut 12 egg ❤️ legen på ul mandag mente hvis han la litt godvilje til så telte han 10 egg. Sist uttak fikk vi 7, så nå er håpet å få flere enn 1 egg på frys. Så herlig når ting går vår vei, det MÅ da bli baby ut av dette her 🥇

 

4 timer siden, Fiiol skrev:

Endelig er uttak over. Ny rekord, 9 egg ut. Håper flertallet vil bli med videre. 🤞🏻

Sender gode tanker 💞 Forsett å hold tankene positive og kos dere i hverdagen. Jeg tenker det er utrolig viktig. Spis taco på en tirsdag, drikk kakao med krem til frokost før jobb, gå koselig kveldstur under stjernehimmelen🥰 

Jeg selv skal nyte helgen på hotell i Sverige med kjæresten💞 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at det gikk bra på uttak for dere! Så mange egg gir jo gode muligheter for at noen blir befruktet i det minste! 🥰 

vårt uttak var ikke noe særlig i dag. Fikk bare ut 1 egg 😕 Og mannen har kleine svømmere, så det spørs om det går på dette forsøket her.. Så mye styr og medisinkjør bare for å få ut ett enslig egg 😕 

denne helgen blir lang kjenner jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, sekundærinfertil skrev:

Så godt å høre at det gikk bra på uttak for dere! Så mange egg gir jo gode muligheter for at noen blir befruktet i det minste! 🥰 

vårt uttak var ikke noe særlig i dag. Fikk bare ut 1 egg 😕 Og mannen har kleine svømmere, så det spørs om det går på dette forsøket her.. Så mye styr og medisinkjør bare for å få ut ett enslig egg 😕 

denne helgen blir lang kjenner jeg.. 

Åh, kjære deg💕

Jeg forstår det ikke helt, hadde du flere folikkposer på ultralyd siden uttaket ble utført? Er det ditt første uttak, eller hva har du fått ut før? Har du fått valg om å avbryte eller forsette for da telles dette som et forsøk?
Krysse fingerne for at dette er gullegget deres💞

Gode klemmer🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Amybie skrev:

Den satt ❤️👶 hcg på over 2000.. 

Endelig - nå er det bare å tviholde 🤞

Gratulerer 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, TiiBii skrev:

 

Sender gode tanker 💞 Forsett å hold tankene positive og kos dere i hverdagen. Jeg tenker det er utrolig viktig. Spis taco på en tirsdag, drikk kakao med krem til frokost før jobb, gå koselig kveldstur under stjernehimmelen🥰 

Jeg selv skal nyte helgen på hotell i Sverige med kjæresten💞 

Så herlig skrevet. I like måte! Her er det kos med biff og julebrus i kveld ❤️ Kos dere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, sekundærinfertil skrev:

Så godt å høre at det gikk bra på uttak for dere! Så mange egg gir jo gode muligheter for at noen blir befruktet i det minste! 🥰 

vårt uttak var ikke noe særlig i dag. Fikk bare ut 1 egg 😕 Og mannen har kleine svømmere, så det spørs om det går på dette forsøket her.. Så mye styr og medisinkjør bare for å få ut ett enslig egg 😕 

denne helgen blir lang kjenner jeg.. 

Det er så mange kjipe nedturer i denne karusellen. Du har min største medfølelse. Ene uttaket fikk jeg bare 4, men det ble da en blasto inn av det. Håper det er et lite gullegg du har fått, og at kroppen har hatt masse energi til å gi det ene spesielle helt super kvalitet. 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, TiiBii skrev:

Åh, kjære deg💕

Jeg forstår det ikke helt, hadde du flere folikkposer på ultralyd siden uttaket ble utført? Er det ditt første uttak, eller hva har du fått ut før? Har du fått valg om å avbryte eller forsette for da telles dette som et forsøk?
Krysse fingerne for at dette er gullegget deres💞

Gode klemmer🌸

Jeg hadde to store folikkelposer på ultralyd, og en hel haug med små umodne. det virket som om de mente at de var av såpass god kvalitet at de ville prøve på de to som var.
det var vårt første uttak ja, og de sa også at jeg var nok understimulert så dosen måtte økes ved et eventuelt nytt forsøk. 
Vi fikk ikke noe valg om å avbryte, så jeg vil nesten tro at dette regnes som et forsøk? Jeg kan alt for lite om dette kjenner jeg. Og jeg glemte å spørre om det når vi stod der i dag.. Men de ringer jo uansett i morgentidlig, så kan jo spørre da. 
ja, får bare håpe at det var dette ene egget som skulle til 🤞🏼🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fiiol skrev:

Det er så mange kjipe nedturer i denne karusellen. Du har min største medfølelse. Ene uttaket fikk jeg bare 4, men det ble da en blasto inn av det. Håper det er et lite gullegg du har fått, og at kroppen har hatt masse energi til å gi det ene spesielle helt super kvalitet. 💛

Ja, jeg har vært nokså innstilt på at det ikke skal klaffe på første forsøk, for å ikke bli alt for skuffet hvis det blir negativt resultat. Men jeg har ikke tenkt at det bare skulle bli ett egg, En mulighet.. Men får jo bare håpe og krysse alt vi har. Vi kan jo være superheldige. 🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...