Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Fiiol skrev:

Jeg tror grunnen til at mange får positiv test veldig tidlig, er fordi de enten har regnet feil, eller regnet eggløsning fra den dagen testen var positiv, eller at de ikke går gjennom ivf, og har like stålkontroll på «eggløsning»/uttak som oss. Man leser jo til og med om de som skriver at testen ble positiv 7 og 8dpo...

Skjønner at håpet renner ut når du nå er 12dpo, men det er jo fortsatt en mulighet til å få positiv senere. Var det fryseforsøk? Uff, det er en tung tid du er i akkurat nå. Heldigvis får du svar snart, det blir så mye lettere når du vet, og ikke er i limboland lengre. Klem.

Takk ❤️ Nei er første forsøket, satt inn 8-delt 3 dagers embryo, men det hadde litt fragmenter i seg. Ekstra kjedelig å vente nå før jul. Har mistet alt av julestemning og jeg gleder meg ikke til jul på samme måte.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Neutral90 skrev:

Hva tenker du om estradot v progynova @Patriotpaula? Jeg ser nå i ettertid at jeg ble fryktelig nedstemt av progynova, lurer på om jeg vil foreslå estradot på neste frys

Jeg har egentlig ikke merket noen forskjell. Jeg var virkelig i en hormonboble i mai/juni som «sprakk» når jeg sluttet på medisinene.  Så ikke det før dagene som fulgte. Er jo på et vis mindre stress med Estradot, mtp at jeg har byttet annenhver dag isf å huske på tabletter tre ganer om dagen. Også er det jo en fordel med at det er kontinuerlig tilførsel og at man unngår førstepassasje via lever.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har tatt både Lutinus og Crinone, hvilken foretrekker dere?  

Tror jeg foretrekker "følelsen" av Lutinus, selv om man må ta den 3 ganger istedenfor 2. Men er den samme effektiv som Crinone? Lurer bare på om en er kanskje bedre enn den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prøvejenta skrev:

Takk ❤️ Nei er første forsøket, satt inn 8-delt 3 dagers embryo, men det hadde litt fragmenter i seg. Ekstra kjedelig å vente nå før jul. Har mistet alt av julestemning og jeg gleder meg ikke til jul på samme måte.. 

Forstår godt det. Jeg håper som sagt at det føles lettere når du vet, og kan se fremover. Hvis det ikke går, så blir det nok lettere når denne ventetiden er over, synes selv det er den verste tiden. Kanskje det blir godt å ta litt julefri og avstand, og at julestemningen kommer snikende... Håper det, men aller mest håper jeg jo at du får positiv test litt sent bare. 💛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Avianna skrev:

De som har tatt både Lutinus og Crinone, hvilken foretrekker dere?  

Tror jeg foretrekker "følelsen" av Lutinus, selv om man må ta den 3 ganger istedenfor 2. Men er den samme effektiv som Crinone? Lurer bare på om en er kanskje bedre enn den andre?

Jeg bruker Lutinus for første gang (brukt crinone flere ganger) å liker Lutinus best. Er jo søl uansett hva man bruker, men føler at Crinonen «satt seg fast» der oppe🙄💁🏼‍♀️😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter. Hvordan regner dere DPO når det kommer til ivf?
Uttaksdato? Eggløsningssprøyte dato? Innsett? Befruktelse dato? 💁🏼‍♀️😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Jenter. Hvordan regner dere DPO når det kommer til ivf?
Uttaksdato? Eggløsningssprøyte dato? Innsett? Befruktelse dato? 💁🏼‍♀️😅

1dpo vil i mitt hode bli dagen etter uttak, sånn at uttaksdagen er «EL-dagen». Men jeg pleier å regne antallet rugedager og ikke tenke så mye på DPO i rugeperioden :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Jenter. Hvordan regner dere DPO når det kommer til ivf?
Uttaksdato? Eggløsningssprøyte dato? Innsett? Befruktelse dato? 💁🏼‍♀️😅

Uttaksdato (blir det samme som befruktelsesdato). 

Anonymkode: 09e5f...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Patriotpaula skrev:

1dpo vil i mitt hode bli dagen etter uttak, sånn at uttaksdagen er «EL-dagen». Men jeg pleier å regne antallet rugedager og ikke tenke så mye på DPO i rugeperioden :) 

Så da er jeg på dpo 9 og rugedag 8.... Jeg fikk denne testen idag.... Er kanskje håp da!?🙏🏻🙏🏻😍♥️

15377C83-6C68-4A63-8AD8-68AAC354B7AF.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Så da er jeg på dpo 9 og rugedag 8.... Jeg fikk denne testen idag.... Er kanskje håp da!?🙏🏻🙏🏻😍♥️

15377C83-6C68-4A63-8AD8-68AAC354B7AF.jpeg

Den er positiv :) Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Så da er jeg på dpo 9 og rugedag 8.... Jeg fikk denne testen idag.... Er kanskje håp da!?🙏🏻🙏🏻😍♥️

15377C83-6C68-4A63-8AD8-68AAC354B7AF.jpeg

Er du helt sikker på regningen din? 🙊 Trodde man satt inn 2,3 og 5 dagers jeg. Men du satt inn dagen etter uttak? Hvis du er på rd8, så er du feks 10dpo hvis du satt inn 2dagers 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Så da er jeg på dpo 9 og rugedag 8.... Jeg fikk denne testen idag.... Er kanskje håp da!?🙏🏻🙏🏻😍♥️

15377C83-6C68-4A63-8AD8-68AAC354B7AF.jpeg

10 DPO med uttak 15. november. 

Anonymkode: 09e5f...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Er du helt sikker på regningen din? 🙊 Trodde man satt inn 2,3 og 5 dagers jeg. Men du satt inn dagen etter uttak? Hvis du er på rd8, så er du feks 10dpo hvis du satt inn 2dagers 👍🏼

Hahaha, vet ikke🙈😂😂 Elendig på sånn regning... Jeg hadde uttak 15/11, bekreftet befruktet dagen etter og innsett søndag 17/11😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

10 DPO med uttak 15. november. 

Anonymkode: 09e5f...6c3

Ja, hadde uttak 15/11😊 

Takk for svar ♥️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Den er positiv :) Gratulerer!

Jeg håper det🙏🏻😭🤞🏻😍♥️♥️♥️♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Jeg håper det🙏🏻😭🤞🏻😍♥️♥️♥️♥️

Pr nå er du i hvert fall gravid 🥰 Den er synlig blå og ikke grå. Så må vi bare håpe på at den blir sterkere og sterkere, sånn at det kommer en veldig ønsket baby i august ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Pr nå er du i hvert fall gravid 🥰 Den er synlig blå og ikke grå. Så må vi bare håpe på at den blir sterkere og sterkere, sånn at det kommer en veldig ønsket baby i august ❤️

Jeg håper virkelig det😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻😭♥️ Tviholder på håpet! Tester på ny med en digital test om 2 døgn🤞🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Jeg håper virkelig det😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻😭♥️ Tviholder på håpet! Tester på ny med en digital test om 2 døgn🤞🏻

Krysser fingrene for deg 💕

Anonymkode: 09e5f...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krysser fingrene for deg 💕

Anonymkode: 09e5f...6c3

Tusen tusen takk🙏🏻♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...