Gå til innhold

Jemtland saken


NancyDrew

Anbefalte innlegg

Det kan ha vært litt sand i bunnen av en bøtte, om den ikke har vært skikkelig skylt. Det kan også ha kommet sand/grus fra håret til JJ.

Påtalemyndigheten har vel en teori, som vi får høre etterhvert.

Endret av T-Rex
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, nå har venninna uttalt seg. Ektemannen truet med selvmord etter at hun hadde uttrykt at hun ønsket og skilles. I tillegg hadde hun nettopp fått penger fra NAV som gjorde slik at hun ikke var avhengig av ham økonomisk. Dette er virkelig sjokkerende! Denne saken er så innmari trist.. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, karroo skrev:

Oi, nå har venninna uttalt seg. Ektemannen truet med selvmord etter at hun hadde uttrykt at hun ønsket og skilles. I tillegg hadde hun nettopp fått penger fra NAV som gjorde slik at hun ikke var avhengig av ham økonomisk. Dette er virkelig sjokkerende! Denne saken er så innmari trist.. 

Ser ikke at det er noe sjokkerende nytt ved dette. Trist, ja helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hamhamham skrev:

Ser ikke at det er noe sjokkerende nytt ved dette. Trist, ja helt klart.

Disse opplysningene har vel ikke kommet fram tidligere? Da beklager jeg. :) 

 

Forresten, er det noen som har sett dokumentaren med broren på Nrk? Bare jeg som reagerte på noen av brorens uttalelser, med alt dette praktiske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvilke sider dere følger saken på? Jeg har vært litt på ulike nyhetssider, og ser det er svært ulikt hvor mye de tar med. Jeg lurer på hvilke sider dere synes rappoterer mest(live) innholdsrikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, pessimistisk skrev:

Kan jeg spørre hvilke sider dere følger saken på? Jeg har vært litt på ulike nyhetssider, og ser det er svært ulikt hvor mye de tar med. Jeg lurer på hvilke sider dere synes rappoterer mest(live) innholdsrikt?

h-a.no.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, karroo said:

Oi, nå har venninna uttalt seg. Ektemannen truet med selvmord etter at hun hadde uttrykt at hun ønsket og skilles. I tillegg hadde hun nettopp fått penger fra NAV som gjorde slik at hun ikke var avhengig av ham økonomisk. Dette er virkelig sjokkerende! Denne saken er så innmari trist.. 

Den er innmari trist og innmari typisk for partnerdrap. Bortsett fra de ganske avanserte forsøkene på å skyggelegge det som har skjedd.

Endret av T-Rex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, karroo skrev:

Disse opplysningene har vel ikke kommet fram tidligere? Da beklager jeg. :) 

 

Forresten, er det noen som har sett dokumentaren med broren på Nrk? Bare jeg som reagerte på noen av brorens uttalelser, med alt dette praktiske? 

Kan du legge ut link til den dokumentaren? Hvorfor reagerte du på brorens uttalelser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, karroo skrev:

Disse opplysningene har vel ikke kommet fram tidligere? Da beklager jeg. :) 

 

Ikke det jeg mente, var nytt for meg også, men på ingen måte sjokkerende opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Rhyth skrev:

Kan du legge ut link til den dokumentaren? Hvorfor reagerte du på brorens uttalelser? 

Søk på Jemtland på nrk nett tv. 

Edit. Dokumentaren heter "To uker i januar" 

Endret av elisaday
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han Jemtland har jo prøvd å lyge like mye som Peter Madsen. En som ikke er skyldig ville ikke vært så manipulerende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Martin13 skrev:

Han Jemtland har jo prøvd å lyge like mye som Peter Madsen. En som ikke er skyldig ville ikke vært så manipulerende.

Det er jo ganske opplagt at hans troverdighet er svært lav. Vi får se hva utfallet blir, men det er nok vanskelig å se noe annet enn at påtalemyndighetene skal nå fram med sin sak.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så slik jeg forstår det er hun påført flere ribbeinsbrudd mens hun fortsatt var i livet (Svein har nok prøvd å komme i forkjøpet med forklaringen hans om at han klarte å gå på henne etter hun var skutt og lå på bakken. Iom at hun ikke døde før ett par timer etter vet jeg ikke om dette betyr forklaringen hans kan stemme eller ikke. I tillegg sier rettsmedisinerene at skuddet er påført rett forfra, der faller vel forklaringen hans på at skuddet gikk av i ett fall sammen. 

Endret av moroklompen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Frkwitch skrev:

Det var interessant å lese om promillen! Han skjuler noe,mon tro om man får vite det en gang.

Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...