Solstrålen. Skrevet 22. mai 2020 #2321 Del Skrevet 22. mai 2020 11 minutter siden, Purple_Pixiedust skrev: Ja min klokke overberegner også. Hvis den hadde vært riktig så hadde jeg gått ned mye mer forrige uke og jeg hadde ikke gått så mye opp i vekt av uken som har vært. I dag er en veldig aktiv dag da. Har gått til sammen 6 km og syklet 16 km hvor det var en del bakker og motvind pluss 15 min sirkel-styrketrening hvor pulsen på det meste kom opp i 160. 228% på klokka så langt. Blir nok å gå en til tur etter hvert. Muligens en løype på 5 km, så kommer vel opp i 300% i dag. Må utnytte finværet og jeg er ikke flink til å sitte i ro. Men obs, jeg kjøpte meg to øl. Jaja. Har bare spist to rundstykker i dag og skal ha kyllingsalat til middag/kvelds. Så får håpe det går greit. Fredag og lørdag er alltid målet å bare holde vekta. Så skal jeg spise i underskudd på søndag til og med fredag. Har det ikke travelt, selv om jeg vil ha bort de 700 g jeg gikk opp. Så flink du er!! Jeg har drevet å syklet 10 km om dagen for å prøve og trene meg opp til å sykle på jobb. I dag syklet jeg for første gang! Fy faen det var tungt 😅😅 to stooore bakker til jobb, og det er 26 km tur/retur til jobb. Men! Jeg klarte det. Skal notere ned tida jeg bruker hver gang å se om jeg klarer å forbedre den 💪🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 22. mai 2020 #2322 Del Skrevet 22. mai 2020 5 minutter siden, Solstrålen. skrev: Så flink du er!! Jeg har drevet å syklet 10 km om dagen for å prøve og trene meg opp til å sykle på jobb. I dag syklet jeg for første gang! Fy faen det var tungt 😅😅 to stooore bakker til jobb, og det er 26 km tur/retur til jobb. Men! Jeg klarte det. Skal notere ned tida jeg bruker hver gang å se om jeg klarer å forbedre den 💪🏻 Kjempebra! Det er veldig bra å kunne sykle i stedet for å kjøre eller gå til jobb. Jeg er ikke i jobb, men har akkurat begynt å bytte ut buss med sykkel når jeg skal inn mot byen. Ser på det som gratis trening. Og siden jeg må bytte buss når jeg skal til psykologen så går det faktisk fortere å sykle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. mai 2020 #2323 Del Skrevet 22. mai 2020 6 timer siden, Fallabella skrev: Snart lørdag og veiedag. Har veid meg hver dag men ser mest på endringene som har skjedd fra uke til uke. Drømmer om 69,9 😂 men får nå se da. Trener styrke i dag. Avbrutt av akutt syk hund som nå er ok igjen så tar resten av økta nå. Stress er en faktor som er viktig, i helgen skal jeg øve på å gjøre «ikkeno. Rusle tur ved elva tror jeg 😊 Drømmer også om 69,9 😍 Håper du ser det i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 22. mai 2020 #2324 Del Skrevet 22. mai 2020 (endret) Ned 200 gram denne uka etter opp 100 forrige😅 Hektiske jobb dager gjør at jeg bruker for mye tid i telefon når jeg går tur, da blir nok pulsen for lav med tanke på forbrenning. Skal prøve å ignorere telefoner neste uke, man må kunne vente en times tid om man ikke får tak i meg på ettermiddag/kveld. Har jo egentlig fri da... bmi fra 30,5 til 28,1 fra midten av januar til nå😊 Ned 6,9 kg totalt💪🏻🎉 Nå skal jeg og 5åringen ut på tur i regnet 🌧☔️ Mangler 4000skritt, så da er det bare å komme seg ut! 😊 Endret 22. mai 2020 av Leanne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. mai 2020 #2325 Del Skrevet 22. mai 2020 1 minutt siden, Leanne skrev: Ned 200 gram denne uka etter opp 100 forrige😅 Hektiske jobb dager gjør at jeg bruker for mye tid i telefon når jeg går tur, da blir nok pulsen for lav med tanke på forbrenning. Skal prøve å ignorere telefoner neste uke, man må kunne vente en times tid om man ikke får tak i meg på ettermiddag/kveld. Har jo egentlig fri da... bmi fra 30,5 til 28,1 fra midten av januar til nå😊 Ned 6,9 kg totalt💪🏻🎉 Nå skal jeg og 5åringen ut på tur i regnet 🌧☔️ Mangler 4000skritt, så da er det bare å komme seg ut! 😊 Utrolig bra jobba 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 22. mai 2020 #2326 Del Skrevet 22. mai 2020 39 minutter siden, Purple_Pixiedust skrev: Kjempebra! Det er veldig bra å kunne sykle i stedet for å kjøre eller gå til jobb. Jeg er ikke i jobb, men har akkurat begynt å bytte ut buss med sykkel når jeg skal inn mot byen. Ser på det som gratis trening. Og siden jeg må bytte buss når jeg skal til psykologen så går det faktisk fortere å sykle! Jaa, prøver å få bedre helse samtidig som jeg prøver å spare bilen for slitasje. Dumme bil som måtte påkostes 14000 kr dette året 😖🙄 Tror dette kan bli en vinn-vinn situasjon. I tillegg er det jo også bra for miljøet og det liker jeg 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 22. mai 2020 #2327 Del Skrevet 22. mai 2020 29 minutter siden, Solstrålen. skrev: Jaa, prøver å få bedre helse samtidig som jeg prøver å spare bilen for slitasje. Dumme bil som måtte påkostes 14000 kr dette året 😖🙄 Tror dette kan bli en vinn-vinn situasjon. I tillegg er det jo også bra for miljøet og det liker jeg 😄 God innstilling! 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 22. mai 2020 #2328 Del Skrevet 22. mai 2020 Klarte ikke veie meg i dag, tror jeg venter en uke til denne gangen. Selvtilliten er så lav om dagen at jeg er trenger å tenke på noe annet. Men altså, jeg er superstreng med kostholdet så neste fredag blir det veiing uansett!!!💪🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 22. mai 2020 #2329 Del Skrevet 22. mai 2020 (endret) Jeg ble skremt da jeg gikk opp på vekta 7. mai. 118,2 kg etter et i overkant godt måltid. Sykkelen kom fram og nå sykler jeg 17 km (hver vei) til jobb så ofte jeg kan, minst 2 ganger pr uke. Utslitthet, regn og tekniske problemer er begrensningene. Den andre dagen var jeg så sliten når jeg kom hjem at jeg nesten ikke rørte meg på fire timer. Jeg kjører så fort jeg orker ganske ofte og det går fortere og fortere. I dag, så veide jeg 114,0 da jeg kom hjem (tilsvarer muligens 116 på full mage). Det virker! Formen er mye bedre og jeg mister kanskje 4 kg pr måned. Kostholdet er ganske normalt, men næringsrikt og littegrann forsiktig. Jeg er forsiktig med alkohol også, vel vitende om at det er flere kalorier i et glass vin enn i et glass cola. Nå gleder jeg meg til neste gang jeg skal på jobb, mye pga. sykkelturen, og også forventningen om enda lettere og sprekere kropp. Endret 22. mai 2020 av I Grosny 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 22. mai 2020 #2330 Del Skrevet 22. mai 2020 (endret) 1 time siden, Solstrålen. skrev: Så flink du er!! Jeg har drevet å syklet 10 km om dagen for å prøve og trene meg opp til å sykle på jobb. I dag syklet jeg for første gang! Fy faen det var tungt 😅😅 to stooore bakker til jobb, og det er 26 km tur/retur til jobb. Men! Jeg klarte det. Skal notere ned tida jeg bruker hver gang å se om jeg klarer å forbedre den 💪🏻 Jeg har en monsterbakke. Jeg trillet. Det kan være likså greit når det er i bratteste laget, og så får man samtidig løst opp muskulatur og litt avveksling fra sittestillingen. Endret 22. mai 2020 av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 22. mai 2020 #2331 Del Skrevet 22. mai 2020 2 minutter siden, I Grosny skrev: Jeg har en monsterbakke. Jeg trillet. Det kan være likså greit når det er i bratteste laget, og så får man samtidig løst opp muskulatur og litt avveksling fra sittestillingen. Er du her ennå også? Herrefred! Jeg husker at jeg så og leste mange av innleggende dine back in the day! Så gøy! Ja, nå sykler jeg oppover alle bakkene på vei til jobb, så får jeg trille ned på tur hjem! Det er litt deilig da. Ellers er det mye rett fram og det er jeg takknemlig for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. mai 2020 #2332 Del Skrevet 22. mai 2020 50 minutter siden, kahaki skrev: Klarte ikke veie meg i dag, tror jeg venter en uke til denne gangen. Selvtilliten er så lav om dagen at jeg er trenger å tenke på noe annet. Men altså, jeg er superstreng med kostholdet så neste fredag blir det veiing uansett!!!💪🏼 Sender deg en klem ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. mai 2020 #2333 Del Skrevet 22. mai 2020 46 minutter siden, I Grosny skrev: Jeg ble skremt da jeg gikk opp på vekta 7. mai. 118,2 kg etter et i overkant godt måltid. Sykkelen kom fram og nå sykler jeg 17 km (hver vei) til jobb så ofte jeg kan, minst 2 ganger pr uke. Utslitthet, regn og tekniske problemer er begrensningene. Den andre dagen var jeg så sliten når jeg kom hjem at jeg nesten ikke rørte meg på fire timer. Jeg kjører så fort jeg orker ganske ofte og det går fortere og fortere. I dag, så veide jeg 114,0 da jeg kom hjem (tilsvarer muligens 116 på full mage). Det virker! Formen er mye bedre og jeg mister kanskje 4 kg pr måned. Kostholdet er ganske normalt, men næringsrikt og littegrann forsiktig. Jeg er forsiktig med alkohol også, vel vitende om at det er flere kalorier i et glass vin enn i et glass cola. Nå gleder jeg meg til neste gang jeg skal på jobb, mye pga. sykkelturen, og også forventningen om enda lettere og sprekere kropp. Shit så bra jobbet! Hadde definitivt syklet om jeg hadde kunnet 😍 super hverdagstrening! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 22. mai 2020 #2334 Del Skrevet 22. mai 2020 Tatt av 1,4 kilo med lavkarbodietten. Føler meg motivert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 22. mai 2020 #2335 Del Skrevet 22. mai 2020 Jeg har jobbet siden i fjor høst med å miste vekt etter svangerskap, men har siden februar stått bom fast. Det er kun mitt eget hode som har vært problemet egentlig. Mistet mye selvdisiplin på grunn av et psykisk og fysisk tøft svangerskap og selv om jeg er mye bedre i huet og kroppen nå, så har jeg ikke klart å finne troen på at jeg skal klare å få det til og da har ikke motivasjonen vært til stede. Det har vært en sånn "jeg gidder ikke å ta tak i det, for jeg vet at det kommer til å skli ut" samtidig som det også har vært tungt å veie mange kg mer enn man er vant til. Nå har jeg begynt å jobbe igjen, og plutselig renner kiloene av. Ned tre kg på tre uker er nesten raskere enn planlagt, men utrolig deilig å kjenne at dette er noe jeg kan få til. 😄 Når jeg ikke går hjemme hele dagen ble det plutselig mye lettere å unngå å ta en brødskive i ren kjedsomhet. Nå må jeg bare klare å spikre gode vaner de neste ukene. Jeg skal nemlig ut i ulønnet perm om ikke så alt for lenge, så jeg kan ikke lene meg på travle jobbdager så alt for lenge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 23. mai 2020 #2336 Del Skrevet 23. mai 2020 0,9 ned denne uka. Midjen er lik men hoftene har mistet 2 cm, ned 1 mm på mage målt m klype, 5 kilo ned siden 21.4. Det fungerer 👍 Jeg surrer fortsatt litt med de kaloriene inn vs ut men øver. Det oppsettet jeg spiser etter har 1800 kcal, fra dette fjerner jeg kveldsmaten så da er det nok underskudd. Jeg lasser på med grønnsaker og har hjemmelaget kraft som saus så noen «ekstra kalorier blir det nok. Spiser 800g grøns hver dag 😂 Justert litt nå siden jeg er tøff på styrketreningen, jeg skulle ta det forsiktig men det er for gøy 🤩 Trener på formiddagen å må derfor ha litt fres i frokosten, havregryn, mandler, helmelk og som alltid tran, inkl magnesiumstabletter(mest for urolig mage men også bra for muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 23. mai 2020 #2337 Del Skrevet 23. mai 2020 12 timer siden, kahaki skrev: Klarte ikke veie meg i dag, tror jeg venter en uke til denne gangen. Selvtilliten er så lav om dagen at jeg er trenger å tenke på noe annet. Men altså, jeg er superstreng med kostholdet så neste fredag blir det veiing uansett!!!💪🏼 Jeg tenker det kan være bra å la være å fokusere til tider, dette er jo en mental jobb(synes jeg ihvertfall) Da er det smart å justere underveis. Bare vent å se, det blir bra 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 23. mai 2020 #2338 Del Skrevet 23. mai 2020 1 time siden, Fallabella skrev: 0,9 ned denne uka. Midjen er lik men hoftene har mistet 2 cm, ned 1 mm på mage målt m klype, 5 kilo ned siden 21.4. Det fungerer 👍 Jeg surrer fortsatt litt med de kaloriene inn vs ut men øver. Det oppsettet jeg spiser etter har 1800 kcal, fra dette fjerner jeg kveldsmaten så da er det nok underskudd. Jeg lasser på med grønnsaker og har hjemmelaget kraft som saus så noen «ekstra kalorier blir det nok. Spiser 800g grøns hver dag 😂 Justert litt nå siden jeg er tøff på styrketreningen, jeg skulle ta det forsiktig men det er for gøy 🤩 Trener på formiddagen å må derfor ha litt fres i frokosten, havregryn, mandler, helmelk og som alltid tran, inkl magnesiumstabletter(mest for urolig mage men også bra for muskler. Hvillen klype bruker du? 😊 Jeg hadde en før men skjønte så lite av det 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 23. mai 2020 #2339 Del Skrevet 23. mai 2020 8 minutter siden, addict skrev: Hvillen klype bruker du? 😊 Jeg hadde en før men skjønte så lite av det 😂 Det står C.P.Sports på den. Denne fungerer, andre har jeg bare kastet.. 😁 Det er vrient å få korrekte mål, men det gir en indikasjon på at fettet forsvinner. 21.4 hadde jeg 21mm på mage, 2.5 og 11.5 var det 20mm. 14.5 19mm og i dag 18mm. Mål ca fem cm på siden av navlen. Side ,arm og lår måles også. Det kule er at har det stått stille et sted har det alltids gått ned er annet sted. Jeg kløner absolutt med det her men ville ikke vært foruten 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 23. mai 2020 #2340 Del Skrevet 23. mai 2020 Klarte ikke dy meg og gikk på vekta i dag. Har jobbet så hardt denne uka. Jeg har gått ned 0,3 kg siden mandag!! Utrolig fornøyd. Om 1 kg så er jeg lettere enn jeg har vært de siste 5 årene, det er helt sprøtt å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå