Blåklokke Skrevet 11. juni 2020 #2581 Del Skrevet 11. juni 2020 2 hours ago, addict said: Bevissthet 🌟 sukker er livet, dessverre 😂💔 Jeg har ikke spist sukker på 15 år. På toppen av det hele tåler jeg ikke noe kunstig søtning heller. Men det med sukker er bare en vanesak. Og en får så mange andre helsefordeler dersom man dropper sukker! Jeg koser meg veldig med frukt, da! Masse lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 11. juni 2020 #2582 Del Skrevet 11. juni 2020 42 minutter siden, Blåklokke skrev: Jeg har ikke spist sukker på 15 år. På toppen av det hele tåler jeg ikke noe kunstig søtning heller. Men det med sukker er bare en vanesak. Og en får så mange andre helsefordeler dersom man dropper sukker! Jeg koser meg veldig med frukt, da! Masse lykke til videre! Alt med måte, å kutte ut noe som helst er ikke noe for meg 😊 Men fint at det passer for deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 11. juni 2020 #2583 Del Skrevet 11. juni 2020 (endret) Gikk på en sjokolade sprekk i går kveld/natt. Skulle sikkert ha sovet, men var stressa og oppjaget. Sikkert noe primitive flukt eller fight reaksjon. Trengte sikkert sukker for å holde meg oppvakt. Det er egentlig interessant å analysere hva som skjer når man har en ikke-planlagt sprekk. Regner med man blir flinkere for hver gang det skjer. Uansett opp igjen, og hei hvor det går. Men det går ikke bare opp opp opp. Tror jeg kommer til å ta med vekten om vi reiser bort på ferie slik jeg får passet meg Endret 11. juni 2020 av RoNo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 11. juni 2020 #2584 Del Skrevet 11. juni 2020 Jeg har veiedag i dag og lå på 77 blank. 3 kg ned på 4 uker, sikkert mest vann. Jeg har ikke så høye ambisjoner og er fornøyd med 1 kg ned i måneden, så jeg er fornøyd! Går nok tregere fremover. Har også begynt med C25K. Liker jogging bedre nå enn før siden det betyr tid ALENE med god musikk. Blir ikke så mye voksenmusikk i hverdagen. 😂 Jeg spiser egentlig bare vanlig mat jeg i mindre mengder. Spiser lunsj i kantina og av og til blir den for kraftig, men opplever at en mektig, kaloririk lunsj gjør at jeg lettere unngår småspising på kvelden, og greier meg med mindre middag. Så det går opp i opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 11. juni 2020 #2585 Del Skrevet 11. juni 2020 1 time siden, addict skrev: Alt med måte, å kutte ut noe som helst er ikke noe for meg 😊 Men fint at det passer for deg! Vi er ulike 😊 Alt med måte fungerer ikke her... Får jeg sukker blir jeg veldig urolig om jeg ikke får mer, skjelver å strir.. Sukker og alkohol er veldig likt ikke sant å en alkoholiker kan aldri drikke moderat 😉 Matglede derimot finnes i mange varianter uten sukker. Kanskje jeg med tiden får dempet avhengigheten min å kan spise en is som de fleste andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 11. juni 2020 #2586 Del Skrevet 11. juni 2020 1 time siden, Fallabella skrev: Vi er ulike 😊 Alt med måte fungerer ikke her... Får jeg sukker blir jeg veldig urolig om jeg ikke får mer, skjelver å strir.. Sukker og alkohol er veldig likt ikke sant å en alkoholiker kan aldri drikke moderat 😉 Matglede derimot finnes i mange varianter uten sukker. Kanskje jeg med tiden får dempet avhengigheten min å kan spise en is som de fleste andre. Krysser fingrene for at det blir som du ønsker til syvende og sist, og at du kan leve med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 11. juni 2020 #2587 Del Skrevet 11. juni 2020 2 timer siden, Albbas skrev: Jeg har veiedag i dag og lå på 77 blank. 3 kg ned på 4 uker, sikkert mest vann. Jeg har ikke så høye ambisjoner og er fornøyd med 1 kg ned i måneden, så jeg er fornøyd! Går nok tregere fremover. Har også begynt med C25K. Liker jogging bedre nå enn før siden det betyr tid ALENE med god musikk. Blir ikke så mye voksenmusikk i hverdagen. 😂 Jeg spiser egentlig bare vanlig mat jeg i mindre mengder. Spiser lunsj i kantina og av og til blir den for kraftig, men opplever at en mektig, kaloririk lunsj gjør at jeg lettere unngår småspising på kvelden, og greier meg med mindre middag. Så det går opp i opp. Bra jobba ☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bayley Skrevet 11. juni 2020 #2588 Del Skrevet 11. juni 2020 Hurra, 6 kg ned siden 9.5 💪🏻😎👏🏻👏🏻👏🏻 Men kan tro det går i rykk og napp. Kan stå helt stille i en hel uke, til og med gå opp noen hundre gram, for deretter å gå 1,5 kg ned på et par dager. Jeg veier meg hver dag, morgen og kveld. Klarer ikke annet. Interessant å se hvor mye man legger på seg ila en dag, hvor mye man mister etter en joggetur og hvor mye man mister over natten. Bare 3,6 kg til jeg er under 100 😃😃😃 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 11. juni 2020 #2589 Del Skrevet 11. juni 2020 Hadde en prat med familien min om at jeg ikke føler noen framgang. De minnet meg på en gang jeg slanket meg, da gikk jeg så raskt ned at de ble bekymret for meg. Så, fra i dag, endrer jeg strategien litt. Det blir litt flere karbohydrater, men fortsatt blir det nok lavkarbo. Men det blir nok betydelig mindre melkeprodukter og høyere inntak av sjømat. Skal gi denne strategien to uker for å se om det skjer noe. Hvis ikke er det tilbake til det jeg gjør nå, for kroppen trives godt. Så jeg skriver det ned her, slik jeg ikke mister tålmodigheten for tidlig. Kryss fingrene da jenter! Jeg føler jeg fortjener litt bedre resultat enn jeg har oppnådd så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 11. juni 2020 #2590 Del Skrevet 11. juni 2020 39 minutter siden, RoNo skrev: Hadde en prat med familien min om at jeg ikke føler noen framgang. De minnet meg på en gang jeg slanket meg, da gikk jeg så raskt ned at de ble bekymret for meg. Så, fra i dag, endrer jeg strategien litt. Det blir litt flere karbohydrater, men fortsatt blir det nok lavkarbo. Men det blir nok betydelig mindre melkeprodukter og høyere inntak av sjømat. Skal gi denne strategien to uker for å se om det skjer noe. Hvis ikke er det tilbake til det jeg gjør nå, for kroppen trives godt. Så jeg skriver det ned her, slik jeg ikke mister tålmodigheten for tidlig. Kryss fingrene da jenter! Jeg føler jeg fortjener litt bedre resultat enn jeg har oppnådd så langt. Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 11. juni 2020 #2591 Del Skrevet 11. juni 2020 -8,3 kg hittil! Føltes veldig bra, men jeg er tilbake på kontoret med dertil medfølgende dårlige vaner. Kantinen på jobb serverer ferdige retter, selvsagt med masse jeg ikke vil spise. I tillegg er det alltid noe kjeks, giflar eller tilsvarende rundt omkring og om det står der spiser jeg det... Mannen mente jeg burde si at jeg må passe blodsukkeret fordi ingen ville tvinge en diabetiker til å spise sukker 😂... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 11. juni 2020 #2592 Del Skrevet 11. juni 2020 (endret) 7 timer siden, Bayley skrev: Kan stå helt stille i en hel uke, til og med gå opp noen hundre gram, for deretter å gå 1,5 kg ned på et par dager. Dette har jeg også opplevd. Gjerne etter at jeg har hatt en dag der jeg egentlig spiste for mye, og feil. Jeg veier meg for å se hvor ille det ble, og så kommer vekttapet i form av fine tall på vekta. Jeg bare: "Hæ??" liksom. Men takk, da. Greit, det Det ble en lang og rask spasertur i dag også Endret 11. juni 2020 av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 11. juni 2020 #2593 Del Skrevet 11. juni 2020 7 timer siden, Bayley skrev: Hurra, 6 kg ned siden 9.5 💪🏻😎👏🏻👏🏻👏🏻 Men kan tro det går i rykk og napp. Kan stå helt stille i en hel uke, til og med gå opp noen hundre gram, for deretter å gå 1,5 kg ned på et par dager. Jeg veier meg hver dag, morgen og kveld. Klarer ikke annet. Interessant å se hvor mye man legger på seg ila en dag, hvor mye man mister etter en joggetur og hvor mye man mister over natten. Bare 3,6 kg til jeg er under 100 😃😃😃 Så gøy når det skjer noe! Interresant det du lærer ved å veie deg så ofte, det må jeg prøve. Du er rå til å stå på!! 👍👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2594 Del Skrevet 11. juni 2020 Hva tror dere erfarne slankere om dette?: https://iform.nu/ned-i-vekt/gronnsakkuren-spis-en-kilo-gront-og-ga-ned-i-vekt Jeg har endel kilo å bli kvitt, og elsker frukt og grønt, så det virker jo som noe for meg. Men usikker på om det faktisk funker? Anonymkode: fc9ca...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2595 Del Skrevet 11. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere erfarne slankere om dette?: https://iform.nu/ned-i-vekt/gronnsakkuren-spis-en-kilo-gront-og-ga-ned-i-vekt Jeg har endel kilo å bli kvitt, og elsker frukt og grønt, så det virker jo som noe for meg. Men usikker på om det faktisk funker? Anonymkode: fc9ca...7b8 Det som funker er å spise mindre kalorier enn du forbrenner. Lurt å gjøre det med grønnsaker. Anonymkode: d0176...2aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 12. juni 2020 #2596 Del Skrevet 12. juni 2020 Det er alltid smart å spise seg mett på grønnsaker, men det er viktig med variasjon så du ikke ender med å bare spise gulrøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 12. juni 2020 #2597 Del Skrevet 12. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere erfarne slankere om dette?: https://iform.nu/ned-i-vekt/gronnsakkuren-spis-en-kilo-gront-og-ga-ned-i-vekt Jeg har endel kilo å bli kvitt, og elsker frukt og grønt, så det virker jo som noe for meg. Men usikker på om det faktisk funker? Anonymkode: fc9ca...7b8 Funker hvis du ikke spiser flere kalorier enn du forbrenner totalt sett 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 12. juni 2020 #2598 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) Her er forresten dokumentasjon på hvorfor jeg endrer strategien noe. https://bramat.no/vekt/2389-torsk-kan-hjelpe-deg-ned-i-vekt-2 Det blir spennende å se om det er noen endring de neste to ukene Jeg er over gjennomsnittet glad i makrell i tomat, så det skal jeg spise daglig. På den måten kutter jeg samtidig annet pålegg (som ost, majones etc). Jeg vurderer også å legge fra meg lifesum og arbeide med å få et mer avslappet forhold til mat. Jeg liker å veie meg hver dag, så jeg vet ikke om jeg tørr å slippe den vanen. Det var jo mens vekten var ødelagt og jeg var syk at jeg la på meg alle de uønskede kiloene... Vi får se om jeg tørr etterhvert. Endret 12. juni 2020 av RoNo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 12. juni 2020 #2599 Del Skrevet 12. juni 2020 Første gang jeg skriver her nå! Startet med vektnedgang for 6 uker siden og har "bare" gått ned 4 kg, men har blitt sterkere og mer utholden samt mista en del cm 😁 Den største endringen har likevel vært mentalt og forholdet til mat har blitt mye mer avslappet og jeg spiser fornuftig og nok. Utrolig hvor mye det har å si for søtsuget at man spiser nok i løpet av dagen. Tidligere kunne jeg spise godteri hver dag, nå har jeg svært sjeldent lyst på det, men spiser det når jeg har lyst på uavhengig av om det er mandag eller fredag 😅 Spennende å følge med på alle her inne! Heia oss! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #2600 Del Skrevet 12. juni 2020 4,5 kilo ned på 11 dager. Vil tro det er mye vannvekt, men uansett artig. Føler meg i hvert fall mye bedre. Hadde ca. 15 kilo å gå ned, nå er det bare 10 igjen da Det er motiverende det. Anonymkode: d8302...026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå