Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt - diskusjonstråden

Mayoo

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min badevekt også! Hvor kjøpte ny vekt? 

Anonymkode: d0176...2aa

Kjøpte Beurer BF700 på elkjøp. Ikke sikkert denner så nøyaktig på fettprosent og sånt, men den gir ihvertfall en pekepinn. Nogen lunde samme fettprosent hver gang med litt variasjon og nedgang når vekta går ned. Funker for meg. Appen suger da, den sliter litt med å koble til. Funker bare jeg legger den til på nytt hver gang. Tat heldigvis ikke så lang tid 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, addict skrev:

Kjøpte Beurer BF700 på elkjøp. Ikke sikkert denner så nøyaktig på fettprosent og sånt, men den gir ihvertfall en pekepinn. Nogen lunde samme fettprosent hver gang med litt variasjon og nedgang når vekta går ned. Funker for meg. Appen suger da, den sliter litt med å koble til. Funker bare jeg legger den til på nytt hver gang. Tat heldigvis ikke så lang tid 🤪

Jeg vil bare vite at vekta den viser stemmer 😊 Min digitale vekt viser forskjellig hele tiden 😑

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bare vite at vekta den viser stemmer 😊 Min digitale vekt viser forskjellig hele tiden 😑

Jaa det er kjipt. Føler denne gjør det ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, addict skrev:

Så bra jobba! Håper jeg klarer å holde det samme løftet til meg selv 😊

Mtp at jeg har kjøpt 2 brudekjoler så tror jeg ikke innsying av bunaden prioriteres i år dessverre 😂 Kanskje neste år. 17 mai er jo avlyst uansett så 🙈

Badevekta vi hadde kunne gi meg 3 forskjellige tall på 3 forskjellige veiinger så den måtte ut haha. Kostet ikke så mye for en heldigvis. Har en samboer som driver og bygger, så vi er vel litt i overkant opptatt av kropp for tida 😂

Ahahah, nei huff, det er jo helt umulig å jobbe med:P Men så lenge dere holder dere sunne i fokuset, så går det nok helt fint:)

Anonymkode: 0b4b4...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, har fitbit sin vekt og er supermisfornøyd fordi den er så varierende - veier meg 3 ganger og tar snittet. Håpløst! Egentlig vil jeg ha en god, gammeldags vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker vekten min, den er forholdsvis stabil , kjøpt på ferie i Italia for mange herrens år siden 🤣 håper de tallene jeg såg i dag stemmer i morgen tidlig for da er det nesten 1,5 kg ned  😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, nessie87 skrev:

Jeg liker vekten min, den er forholdsvis stabil , kjøpt på ferie i Italia for mange herrens år siden 🤣 håper de tallene jeg såg i dag stemmer i morgen tidlig for da er det nesten 1,5 kg ned  😁

Oi, bra jobba!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, addict skrev:

Oi, bra jobba!! 

Takk 🙂 Det har ikke vært noen form for utskeielser siden forrige lørdag, ble nok kake i påska 🙈 selv om jeg klarte å klatre noen hundre gram ned der også ! 

Såg du hadde gått ned så mye at brudekjolen ble for stor, luksusproblem 😉 prestasjon da 👏😃

Hvis noen har tips om dansetrening/aerobic jeg kan gjøre fra stua si ifra 💃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, nessie87 skrev:

Takk 🙂 Det har ikke vært noen form for utskeielser siden forrige lørdag, ble nok kake i påska 🙈 selv om jeg klarte å klatre noen hundre gram ned der også ! 

Såg du hadde gått ned så mye at brudekjolen ble for stor, luksusproblem 😉 prestasjon da 👏😃

Hvis noen har tips om dansetrening/aerobic jeg kan gjøre fra stua si ifra 💃

Haha ja det er jo blandete følelser rundt akkurat det, men kjolen er heller ikke riktig for meg lengre. Så da ble det ny 😍

Har du prøvd tabata? Finnes mye på YouTube. Veldig god trening! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, addict skrev:

Haha ja det er jo blandete følelser rundt akkurat det, men kjolen er heller ikke riktig for meg lengre. Så da ble det ny 😍

Har du prøvd tabata? Finnes mye på YouTube. Veldig god trening! 

Har noen motivasjonskjoler som jeg håper passer til jul for de har aldri passet før i mitt liv 😂

Da skal jeg søke opp tabata og se om det er noe for meg, vanskelig å komme ut og trene som alenemor, spesielt i disse tider 😛 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, nessie87 skrev:

Har noen motivasjonskjoler som jeg håper passer til jul for de har aldri passet før i mitt liv 😂

Da skal jeg søke opp tabata og se om det er noe for meg, vanskelig å komme ut og trene som alenemor, spesielt i disse tider 😛 

Been there 😊 you go! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ligge på 1800 kalorier om dagen. 

Jeg har startet denne uken og kuttet ut sjokolade og andre godterier. Drikker også ikke noe med sukker i, og liker ikke melk og tåler ikke juice. 

Så jeg når ikke 1800. 

Hvis dere nå kl 1930 mangler 600 kalorier hva hadde dere spist til kveldsmat? 

Anonymkode: a65a9...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har startet denne uken og kuttet ut sjokolade og andre godterier. Drikker også ikke noe med sukker i, og liker ikke melk og tåler ikke juice. 

Så jeg når ikke 1800. 

Personlig ville jeg spist en vanlig men kanskje litt stor kveldsmat så lenge det ikke er for sent. Så ville jeg til neste dag forsøkt å fordele kaloriene litt mer jevnt utover dagen. Jeg liker å planlegge hva jeg skal spise til alle måltider dagen i forveien, for da synes jeg det er lettere å fordele det jevnt. Men mange vil sikkert synes det er for rigid. Smak og behag:)

Anonymkode: 0b4b4...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg når ikke 1800. 

Spiser du ost? Kanskje en tallerken med litt forskjellige oster, eller brødskive med egg og ost. Det er vanskelig å ikke spise for tungt måltid så sent men som nevnt over burde du prøve å spise mer tidligere på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd. Skal tenke på det i morgen når jeg skal spise frokost og lunsj at jeg spiser litt mer. Føler jeg spiser nok til middag. 

Men jeg er vant til å spise lunsj og middag, pluss Potetgull, sjokolade. Så veldig rart å skal omstille det og spise oftere men nok. Også er jeg redd for å spise for mye. 

Mye nytt å tenke på når man skal få ny livsstil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemte meg for å fokusere på meg selv, og vekta mi I 100 dager fremover! Begynte for 12 dager siden.

Startet med lifesum igjen. Og noe jeg virkelig har begynt å like godt, og det er yoga. Har allerede merket endringer på kroppen. Det er gøy:) Prøver også å gå en del i løpet av dagen. 

Så i løpet av 100 dager skal jeg gå den smale sti. Håper jeg klarer å stå i det.💃

Endret av Hmmmmmm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for råd. Skal tenke på det i morgen når jeg skal spise frokost og lunsj at jeg spiser litt mer. Føler jeg spiser nok til middag. 

Men jeg er vant til å spise lunsj og middag, pluss Potetgull, sjokolade. Så veldig rart å skal omstille det og spise oftere men nok. Også er jeg redd for å spise for mye. 

Mye nytt å tenke på når man skal få ny livsstil. 

Her var det også slik før, potetgull og sjokolade hver kveld 🙄 hittil i år har jeg rørt sjokolade 2 ganger og potetgull 1 gang og suget etter det har omtrent forsvunnet etter tøff motstand 🤩  når jeg kjenner at jeg trenger noe søtt spiser jeg 1 cookie eller lager meg kakao så jeg er ikke helt nazi men da blir det mye mindre enn fråtsingen jeg hadde før 🤐
jeg teller ikke kalorier da, kunne sikkert gått ned fortere ved å telle sånn som noen av dere gjør 🙂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, addict skrev:

Veiedag, folkens!!! Hvordan har uken gått? 😍

Vet ikke helt da vekta viser forskjellige tall. 59, 7, 60,5 eller 58, 9 eller 58,0. Velg og vrak 😑 Jeg tipper rundt 59 kilo. Opp fra 58, 5 fra sist, men det tallet er sikkert feil det også. Gleder meg til ny vekt kommer i posten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt da vekta viser forskjellige tall. 59, 7, 60,5 eller 58, 9 eller 58,0. Velg og vrak 😑 Jeg tipper rundt 59 kilo. Opp fra 58, 5 fra sist, men det tallet er sikkert feil det også. Gleder meg til ny vekt kommer i posten. 

Ta gjennomsnittet av 10 målinger 😂 Eller gjør som meg, ta alltid det laveste 😎

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...