Maydis8 Skrevet 25. juli 2020 #761 Del Skrevet 25. juli 2020 8 timer siden, Lundii skrev: Herregud sjekk mystory på insta. Hun tuller med en dildo og den sovende nakne mannen sin. Det der er faktisk helt krise! Det hun gjør med den sovende mannen er et overgrep!!! Hva er det som skjer! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaLinda Skrevet 25. juli 2020 #762 Del Skrevet 25. juli 2020 1 time siden, Maydis8 skrev: Det hun gjør med den sovende mannen er et overgrep!!! Hva er det som skjer! Var helt i sjokk selv jeg. Synes han dette er greit selv tro? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 25. juli 2020 #763 Del Skrevet 25. juli 2020 1 time siden, Maydis8 skrev: Det hun gjør med den sovende mannen er et overgrep!!! Hva er det som skjer! Jeg håper for han sin del at han faktisk ble spurt om at det var greit å legge dette ut, og at det ikke er bare hun som gjør akkurat som hun vil. Det spørs om Iselin hadde følt det var greit at det var hennes nakne rumpe som ble filmet mens hun sov, og at det var mannen hennes som lekte med dildoen. Jeg kan ikke være 100% sikker, men det er noe i meg som sier at pipa hadde kanskje fått en annen lyd. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 25. juli 2020 #764 Del Skrevet 25. juli 2020 Mest sannsynlig så har han godkjent det, men det er ikke helt greit likevel føler jeg, hu er veldig god på å snakke om grenser når set kommer til egen kropp når det gjelder kvinner, men burde kanskje tenke på at det gjelder menn å, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 25. juli 2020 #765 Del Skrevet 25. juli 2020 4 timer siden, Gull vaffel skrev: Mest sannsynlig så har han godkjent det, men det er ikke helt greit likevel føler jeg, hu er veldig god på å snakke om grenser når set kommer til egen kropp når det gjelder kvinner, men burde kanskje tenke på at det gjelder menn å, Det er jo fortsatt litt sånn tabu det med at menn blir utsatt for overgrep/voldtekt, så å spøke om det er litt for tidlig. Burde heller være mer på at menn også har grenser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 26. juli 2020 #766 Del Skrevet 26. juli 2020 På 24.7.2020 den 13.00, Sursøtsaus skrev: Det minner meg veldig om måten Anniken Jørgensen snakker om mental helse, angst og depressjoner. Fordi det var mangel på folk rundt henne i hennes personlige liv som kunne sette ord på det hun gikk gjennom så ble det oversatt til at det ikke er nok snakk om det i samfunnet. Dermed har hun gjort det til sin egen agenda å skulle fronte det. Problemet er bare at når Jørgensen og Guttormsen tar for seg så personlige temaer som sex, kjærlighet og psykiske lidelser så blir det et veldig stort fokus på hva som er rett og galt, uten at de selv egentlig har nok faglig utdannselse til å kunne være så bastante. Jeg synes Guttormsen er flink til å få inn flere perspektiver og opplevelser gjennom gjestene sine, men det blir ofte avbrytelser, irettesettelser og litt overtrampene oppførsel når hun er uenig med det gjestene hennes sier. Jørgensen på sin side igjen oppfører seg som om hennes opplevelse av angst ene og alene er den eneste ordentlige representasjonen av sykdommen. Det virker som om de begge har en egen personlig agenda hvor de vil "ta igjen" mot et samfunn de har opplevd som urettferdig og utilstrekkelig. Jørgensen sier foreksempel at hun har et stort behov for å forsvare "17 år gamle Anikken", og Guttormsen uttalte at grunnen til at hun er så engasjert i temaet er fordi hun skulle ønske hun selv hadde en slik stemme da hun trengte den. Begge disse prosjektene virker mye mer personlig enn en faktisk gjenspeiling av samfunnet. Det siste avsnittet er så dekkende for hva jeg også mener. Har tenkt det samme flere ganger. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 26. juli 2020 #767 Del Skrevet 26. juli 2020 23 timer siden, Gull vaffel skrev: Mest sannsynlig så har han godkjent det, men det er ikke helt greit likevel føler jeg, hu er veldig god på å snakke om grenser når set kommer til egen kropp når det gjelder kvinner, men burde kanskje tenke på at det gjelder menn å, Hvordan kan han godkjenne det når han sov? Dette var klokken 02.00 på natten. Hun har også forklart at mannen hans ikke har sosiale medier på grunn av utroskapen, så mulig han ikke vet om galskapen som legges ut. Uansett spesielt å gå igjennom storyen fra den dagen. Først bilder av to søte barn på sykehuset, etterfulgt av en naken mann som nesten får en dildo i rumpa, og bilde av mannen med dildo i armkroken mens han sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 26. juli 2020 #768 Del Skrevet 26. juli 2020 Håhå. Tenk om det hadde vært motsatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 26. juli 2020 #769 Del Skrevet 26. juli 2020 Får ikke mannen lov å ha some eller har han valgt selv å ikke ha some? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 26. juli 2020 #770 Del Skrevet 26. juli 2020 2 timer siden, Leila87 skrev: Hvordan kan han godkjenne det når han sov? Dette var klokken 02.00 på natten. Hun har også forklart at mannen hans ikke har sosiale medier på grunn av utroskapen, så mulig han ikke vet om galskapen som legges ut. Uansett spesielt å gå igjennom storyen fra den dagen. Først bilder av to søte barn på sykehuset, etterfulgt av en naken mann som nesten får en dildo i rumpa, og bilde av mannen med dildo i armkroken mens han sover. Att det var?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 26. juli 2020 #771 Del Skrevet 26. juli 2020 21 minutter siden, marthes skrev: Får ikke mannen lov å ha some eller har han valgt selv å ikke ha some? Han får ikke lov av hu har jeg forstått 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 26. juli 2020 #772 Del Skrevet 26. juli 2020 4 minutter siden, Gull vaffel skrev: Han får ikke lov av hu har jeg forstått Å herregud.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 26. juli 2020 #773 Del Skrevet 26. juli 2020 1 time siden, marthes skrev: Får ikke mannen lov å ha some eller har han valgt selv å ikke ha some? Måtte slette profilene sine etter han var utro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 26. juli 2020 #774 Del Skrevet 26. juli 2020 11 minutter siden, Flettfrid skrev: Måtte slette profilene sine etter han var utro. Og hun tror det stopper ett evt Nytt utroskap da eller.... (sier ikke at han kommer til å være utro igjen altså, det har jeg ingen formening om). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 26. juli 2020 #775 Del Skrevet 26. juli 2020 Alle dere som har så storebpeoblemer med dama, hvorfor har dere ikke unfollowa? Hun gjør mye jeg ikke er en fan av, men det er så mye viktig også at de teite tingene faller bort. Hadde jeg hatt samme tanker om dma som dere tydeligvis har hadde jeg unfollowa med en gang? Den storyen dere snakker om så jeg på som et litt slitent forsøk på humor, og det jeg har sett av mannen hennes (våken) hadde ledd av det. Selv om jeg ikke lo. Hun kjenner fyren, det gjør ikke vi. Alt treffer ikke inne tier hver gang. Om dere synes t det blir for drøyt er det bare ett trykk som skal til for å fjerne dama fra din skjerm 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 26. juli 2020 #776 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) 48 minutter siden, Dupers skrev: Alle dere som har så storebpeoblemer med dama, hvorfor har dere ikke unfollowa? Hun gjør mye jeg ikke er en fan av, men det er så mye viktig også at de teite tingene faller bort. Hadde jeg hatt samme tanker om dma som dere tydeligvis har hadde jeg unfollowa med en gang? Den storyen dere snakker om så jeg på som et litt slitent forsøk på humor, og det jeg har sett av mannen hennes (våken) hadde ledd av det. Selv om jeg ikke lo. Hun kjenner fyren, det gjør ikke vi. Alt treffer ikke inne tier hver gang. Om dere synes t det blir for drøyt er det bare ett trykk som skal til for å fjerne dama fra din skjerm Men du har jo ikke skjønt poenget. Alle her inne er såpass oppegående at de kjenner til muligheten for å unfollowe. Så den voksenopplæringen din der er jo helt unødvendig. Vi forbeholder oss retten til å diskutere samfunnet rundt oss, og akkurat i denne kategorien er det ulike influensere som diskuteres. Dette er millionbedrifter forkledd som enkeltpersoner, som da gjerne gjør det litt vanskeligere å gi bedriftene direkte konstruktiv kritikk når de gjør noe som oppfattes ugreit. Skulle man slumpe til å gi en kritisk tilbakemelding direkte til bedriftseieren i kommentarfeltet, slettes gjerne meldingen. Hvis ikke får man gjerne et nebbete svar tilbake, eller så kan bedriftseieren lene seg tilbake og nyte synet av sine svorne tilhengere som henger ut stakkaren som prøver å ta til motmæle mot barneeksponering f.eks, på det groveste. Da er det IKKE RART DET ER KRIG I VERDEN, liker du ikke det du leser så BARE UNFOLLOW DAAA, samt alskens negative karakteristikker. Det er derfor det er så fint med KG. Her kan man diskutere samfunnet og verden rundt seg. Jeg utvider min horisont her, her er det hovedsakelig konstruktiv kritikk av det som kritiseres skal. Bra, alle sammen! Endret 26. juli 2020 av rebella81 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 27. juli 2020 #777 Del Skrevet 27. juli 2020 16 hours ago, rebella81 said: Men du har jo ikke skjønt poenget. Alle her inne er såpass oppegående at de kjenner til muligheten for å unfollowe. Så den voksenopplæringen din der er jo helt unødvendig. Vi forbeholder oss retten til å diskutere samfunnet rundt oss, og akkurat i denne kategorien er det ulike influensere som diskuteres. Dette er millionbedrifter forkledd som enkeltpersoner, som da gjerne gjør det litt vanskeligere å gi bedriftene direkte konstruktiv kritikk når de gjør noe som oppfattes ugreit. Skulle man slumpe til å gi en kritisk tilbakemelding direkte til bedriftseieren i kommentarfeltet, slettes gjerne meldingen. Hvis ikke får man gjerne et nebbete svar tilbake, eller så kan bedriftseieren lene seg tilbake og nyte synet av sine svorne tilhengere som henger ut stakkaren som prøver å ta til motmæle mot barneeksponering f.eks, på det groveste. Da er det IKKE RART DET ER KRIG I VERDEN, liker du ikke det du leser så BARE UNFOLLOW DAAA, samt alskens negative karakteristikker. Det er derfor det er så fint med KG. Her kan man diskutere samfunnet og verden rundt seg. Jeg utvider min horisont her, her er det hovedsakelig konstruktiv kritikk av det som kritiseres skal. Bra, alle sammen! Kalles det konstruktiv kritikk når omtrent 30% av kommentarene går på det at de skjønner at Tom var utro? Konstruktiv kritikk er en ting, men mye av det som blir skrevet av kommentarer her er rett og slett bare galle. Kritiser gjerne bedriften og for all del personen, men ikke gå på privaten. Ja det er vanskelig å skille jobb og privat. Spesielt når hun er så åpen som hun er, men prøv iallefall! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 27. juli 2020 #778 Del Skrevet 27. juli 2020 5 timer siden, Dupers skrev: Kalles det konstruktiv kritikk når omtrent 30% av kommentarene går på det at de skjønner at Tom var utro? Konstruktiv kritikk er en ting, men mye av det som blir skrevet av kommentarer her er rett og slett bare galle. Kritiser gjerne bedriften og for all del personen, men ikke gå på privaten. Ja det er vanskelig å skille jobb og privat. Spesielt når hun er så åpen som hun er, men prøv iallefall! Hæ ,Hun klarer jo ikke å skille jobb å privat selv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 19. august 2020 #779 Del Skrevet 19. august 2020 Hun viser ikke en god side av seg selv i den nye sesongen av bloggerne hvertfall. Tvers igjennom (dårlig) skuespill.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaisaa Skrevet 19. august 2020 #780 Del Skrevet 19. august 2020 Synes det er flaut det hun kommenterte under Morten Dalhaug sin video. Ref hans instastory 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå