M.H85 Skrevet 9. april #3702 Skrevet 9. april cerruti skrev (På 12.2.2026 den 14.58): Hun er naturlig pen, så behandleren hennes burde lære seg å senke ytterkanten av brynene og ikke ødelegge. De øyenbrynene ser jo helt sprø ut. Hun ser annerledes ut. Er mye botox og fillers der nå gitt🙈 Passer vel ikke helt til hennes meninger om alt. Noen som ser podcasten hennes? Jeg får opp reklame av den snap, men har aldri sett en eneste episode. Hun er så brautende. At hun har funnet seg en liten " unskyld for at jeg er til" mann er helt perfekt for henne, de fleste menn med noe mellom ørene hadde løpt sin vei....🙈 6 3
Louie82 Skrevet 10. april #3703 Skrevet 10. april Ja hun skulle jo ikke ta botox hun heller https://iselinguttormsen.blogg.no/1455265801_restylane_og_botox.html 1
Jaddah123 Skrevet 21. april #3704 Skrevet 21. april Hvor mange liter brunkrem har den dama i trynet egentlig? 2 1
Tiger Jack Skrevet 25. april #3705 Skrevet 25. april Henrik Troy med hysterisk parodi av Guttormsen https://www.instagram.com/reel/DXeuDuAjAlA/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== 6 1 4
NiceOrNothing Skrevet 4. mai #3706 Skrevet 4. mai Tiger Jack skrev (På 25.4.2026 den 6.36): Henrik Troy med hysterisk parodi av Guttormsen https://www.instagram.com/reel/DXeuDuAjAlA/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== kan si mye om henne,MEN nyeste episode med Lotte Hoel er bare så sterk og bra at jeg bøyer meg i støvet . Man blir altså SÅ berørt 😓❤️ 1
Amber Skrevet 6. mai #3708 Skrevet 6. mai NiceOrNothing skrev (På 4.5.2026 den 20.19): kan si mye om henne,MEN nyeste episode med Lotte Hoel er bare så sterk og bra at jeg bøyer meg i støvet . Man blir altså SÅ berørt 😓❤️ Historien til Lotte er sterk💔 Har hørt flere podkaster av Iselin men hun er så brautende og snakker over gjestene sine konstant - med for mye prat om seg selv! Jævli irriterende og jeg orker ikke. Husker den podkasten med hun anonyme som hadde vært i et voldelig forhold. Gjesten slapp jo ikke til!! 1
baremeg007 Skrevet 8. mai #3709 Skrevet 8. mai Er det ingen som har stilt spørsmål rundt hennes rolle som «pårørende» for en i utgangspunktet vilt fremmed, svært psykisk syk fan - denne Hedda (som også hang seg på Gjelsvik, og div andre ‘kjendiser’)? Det er jo under enhver kritikk! Hvem er IG til å påta seg en slik rolle, i kraft av sin «status»? Hun har for det første ingen forutsetninger for det, for det andre gir hun en svært sårbar, skjør og psykisk syk/ustabil person et falskt håp om vennskap og tilhørighet! 1 2
Måne Rampelyset Skrevet 8 timer siden #3710 Skrevet 8 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1
Melkebart1 Skrevet 8 timer siden #3711 Skrevet 8 timer siden Hun er 13 år… Og det ser ut som hun er 19! Jeg hadde aldri, aldri latt min 13 åring gå slik. Greit at hun er brystfager, men det her syns jeg er vondt å se på.. Hun er et barn🫨 3 12
Spiralhefte01 Skrevet 8 timer siden #3712 Skrevet 8 timer siden Melkebart1 skrev (15 minutter siden): Hun er 13 år… Og det ser ut som hun er 19! Jeg hadde aldri, aldri latt min 13 åring gå slik. Greit at hun er brystfager, men det her syns jeg er vondt å se på.. Hun er et barn🫨 Fikk litt hakeslepp da jeg så dette bildet og måtte google alderen til datteren. Altså, det ser virkelig ikke bra ut. 6
Jaddah123 Skrevet 8 timer siden #3713 Skrevet 8 timer siden Er hun største der 13 år? Og hvorfor lar mor henne se ut som en prostituert?!! 1 7
J.. Skrevet 7 timer siden #3714 Skrevet 7 timer siden Melkebart1 skrev (38 minutter siden): Hun er 13 år… Og det ser ut som hun er 19! Jeg hadde aldri, aldri latt min 13 åring gå slik. Antageligvis er du ikke tysk heller,så hvorfor skulle datteren din gå rundt i tysk folkedrakt,uavhengig av alder? 2
Melkebart1 Skrevet 7 timer siden #3715 Skrevet 7 timer siden J.. skrev (Akkurat nå): Antageligvis er du ikke tysk heller,så hvorfor skulle datteren din gå rundt i tysk folkedrakt,uavhengig av alder? Konteksten på innlegget var vel noe sånt; «gå med det du vil på 17.mai og ikke bry deg om hva andre mener». Jeg driter langt i hvor drakta er fra, jeg er mer opptatt av hvor «trashy» datteren på 13 fremstilles… Men åpenbart synes mor det bare er stas🧐 6
cerruti Skrevet 7 timer siden #3717 Skrevet 7 timer siden Jeg reagerte også på dette - og har reagert på det før også hvordan hun fremstilles i mors kanaler.
Visla Skrevet 7 timer siden #3718 Skrevet 7 timer siden Jeg reagerte også, hadde ikke latt 15 åringen gått ut slik heller. Hadde aldri lagt ut slike bilder av barna mine på nett som hvem som helst kan lagre 1
Fotballfluen Skrevet 4 timer siden #3719 Skrevet 4 timer siden Man går ikke med puppene på utstilling på nasjonaldagen uavhengig av typen nasjonaldrakt man benytter. Dette er en episk bom på kleskoden, og jeg tipper at mange som har sett dem i dag har snakket om det, og ikke med positivt fortegn. Stakkars døtre som har en så grenseløs mor. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå