Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
3 timer siden, Litenoggod skrev:

Lurer på hvor mye mer utroskap mas det blir i neste sesong av bloggerne med Iselin jeg. Eller hvor mye hun kommer til å drite seg ut

En hel del tipper jeg ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lin11

Ettermæle til denne personen : hun som pratet om utroskapen til mannen konstant, blandet med seksuelle ekle grafiske bilder av hennes selv. Ispedd familieliv som småbarnsmor på IG, og det for å bli «kjendis». 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lin11 skrev:

Ettermæle til denne personen : hun som pratet om utroskapen til mannen konstant, blandet med seksuelle ekle grafiske bilder av hennes selv. Ispedd familieliv som småbarnsmor på IG, og det for å bli «kjendis». 

Hvem faen bryr seg om ettermæle? 

Da er man jo uansett dau!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6 timer siden, Lin11 skrev:

Ettermæle til denne personen : hun som pratet om utroskapen til mannen konstant, blandet med seksuelle ekle grafiske bilder av hennes selv. Ispedd familieliv som småbarnsmor på IG, og det for å bli «kjendis». 

Iselin har samlet sammen alle faktorene hun kan komme på i håp om å bli kjendis. Nakenhet, kropp, drama, utroskap, eksponering av barn og sex i en usmakelig høylytt blanding. 

Det blir som å blande sushi, pepperbiff, crème brulet, røykalaks, bløtkake og smoothie i en rett. Bare kvalmt.... 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga podcasten en sjanse pga spennende gjest, men jeg får vondt i ørene av å høre på «Ja. Mm. Ja! Mm. Ja, ja, ja. Mmm-mm. Jaaa?! Nei. Mm.» Gjennom.Hele.Fuckings.Samtalen?! 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sausedyret
På 16.6.2020 den 2.47, Miss.Wildfox skrev:

Ga podcasten en sjanse pga spennende gjest, men jeg får vondt i ørene av å høre på «Ja. Mm. Ja! Mm. Ja, ja, ja. Mmm-mm. Jaaa?! Nei. Mm.» Gjennom.Hele.Fuckings.Samtalen?! 

Hva med å skrive en anmeldelse av podden hennes hvor du nevner dette? Podden er jo fortsatt ganske sped og ingen mestrer det på første forsøk. Tilbakemeldinger er jo gull for å kunne forbedre prosjektet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sausedyret skrev:

Hva med å skrive en anmeldelse av podden hennes hvor du nevner dette? Podden er jo fortsatt ganske sped og ingen mestrer det på første forsøk. Tilbakemeldinger er jo gull for å kunne forbedre prosjektet

Trur ikke hun hadde tålt kritikk om det heller. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så uprofesjonell i podcasten. Det skinner igjennom at hun har fordommer og dårlige holdninger til sex av samme kjønn. Hun snakker om jentesex som lesbesex, og skal hele tiden ha frem mellom linjene at det hadde vært lettere å vært heterofil. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Maydis8 skrev:

Hun er så uprofesjonell i podcasten. Det skinner igjennom at hun har fordommer og dårlige holdninger til sex av samme kjønn. Hun snakker om jentesex som lesbesex, og skal hele tiden ha frem mellom linjene at det hadde vært lettere å vært heterofil. 

Derfor sexolog burde vært en beskyttet titte l

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2020 den 0.33, Gull vaffel skrev:

Derfor sexolog burde vært en beskyttet titte l

Hun studerte i fem min for å bli sexolog. Fatter ikke at det går an. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Maydis8 skrev:

Hun studerte i fem min for å bli sexolog. Fatter ikke at det går an. 

Der sa du det, alle kan bli en sexolog. Har du ikke noe å lese om kvelden etc, få deg tittelen sexolog null stress!

Prøvd flere ganger å høre hennes pod, jeg klarer det ikke å stopper med alle: Mmm, ja, jajaja. Det er nok å ha sex å høre dette + stakkars Tom da. Få deg et frikort kvinnemenneske og kom deg videre!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Må jo bare le av sminkingen hennes... dropper mascara i varmen men har et lag med foundation på størrelse med grunnmuren på huset mitt i trynet.... 😂 jajaaaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.6.2020 den 18.01, BethD skrev:

Må jo bare le av sminkingen hennes... dropper mascara i varmen men har et lag med foundation på størrelse med grunnmuren på huset mitt i trynet.... 😂 jajaaaa...

Må bare ikke få luft og ha eventuelt på litt solpudder.🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit av henne å ikke svare yummymummy_simone ang markedsføringen av sponsen hennes Osloskinlab. Hun blokkerte henne tvert.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blokkert mange med kritiske kommentarer nå ikveld. Forstår ikke logikken hennes her. Trodde ærlig talt dette var ei dame med bein i nesa som tålte kritikk og heller engasjert seg i debatten istedet for å blokkere følgere for å framstå som om ingen reagerer på det hun legger ut? Her er det kun penger som gjelder!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble blokket jeg også, og kommentaren min ble slettet. Jeg spurte hvorfor hun blokket folk som kom med kritiske spørsmål 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykket unfollow jeg nå. Fordi hun blokker konstruktive spørsmål. Feigt av en som liksom skal være tøff. Jeg tror forøvrig hun er langt fra tøff, men heller svært usikker. 
 

og jeg som likte henne så godt lenge. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får mindre og mindre sansen for henne. Feigt å ikke kunne svare for seg og heller velge blokkeringsknappen.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usmakelig dame. Hun har postet stories der hun danser vulgært på festen til manageren. Har aldri sett henne bli filmet uten at hun gjør seg til. Det er morsomt muligens et par ganger, men blir så oppbrukt. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...