Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Det er til å bli optimistisk av! Takk for linken! Endelig tar media tak i det som har foregått så lenge - la oss håpe at de fortsetter å følge med på det som foregår i Blogglandia! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, marthes skrev:

Tror enkelte av de folka i den kretsen rundt det managementet/bloggerne bare lever på en annen planet av og til, evt en egen liten rosa sky/boble... hvor de bare kjører på sånn her hele tiden og sleiker hverandre opp etter ræva og blir pusha frem av tv2... savner at noen skikkelig journalister kunne gravd litt rundt i den «øverste» sirkelen rundt bloggerne... 

Det er en artikkel jeg ville lest. Både Peters og Eriksen og deres håndtering av kritikk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeborg senneset er å verdt å følge med på, hun har kritisert flere bloggere som fronter skinlab og kollagenpulver 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 17.17, mocca1 skrev:

Hvordan er det ok for en gift kvinne å sove over hos en mannlig kollega (??), og i tillegg bete se så usmaklig full? Hun har en datter, mann, foreldre og svigerforeldre. Hvis jeg var mannen hennes så hadde jeg ikke sluppet henne inn døra mi dagen etter

Tenker du på Sebastian Solberg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anne 69 skrev:

Tenker du på Sebastian Solberg? 

Ja, eller hvilken som helst annen mann. Som gift eller samboer er ikke dette noe man gjør

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mocca1 skrev:

Ja, eller hvilken som helst annen mann. Som gift eller samboer er ikke dette noe man gjør

Kjære vene... Så lenge det er avklart med samboer er da dette helt greit.  

Jeg har delt både telt og hotellrom med andre menn når jeg har vært på reise i forbindelse med idretten min. Samboer har alltid vært informert på forhånd, og synes det er helt greit. Han har full tillit til meg, og jeg ville aldri funnet på noe tull. Regner med at jeg ikke er den eneste som har det sånn ;). 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
1 time siden, MiominMio skrev:

Usikker på om man kan lese denne artikkelen uten abonnement, men applaus til YummuMummy som fronter kampen mot dette.

 

https://www.aftenbladet.no/kultur/i/lABlmG/Bloggerne-profil-og-sexolog-slettet-kritikk

Takk for denne, veldig informativ. Ser at de har mange profilerte personer på listen sin, og reklamerer på Tv også. Oslo Skinlab må tjene fett på dette?

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Emma124 skrev:

Kjære vene... Så lenge det er avklart med samboer er da dette helt greit.  

Jeg har delt både telt og hotellrom med andre menn når jeg har vært på reise i forbindelse med idretten min. Samboer har alltid vært informert på forhånd, og synes det er helt greit. Han har full tillit til meg, og jeg ville aldri funnet på noe tull. Regner med at jeg ikke er den eneste som har det sånn ;). 

Sikkert ikke. Uten å utdype noe mer, så lever jeg mer konservativt enn de fleste. Å sove over hos en annen mann er ikke på min grønne liste

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, XbellaX skrev:

Er du snill å gi et kort referat, artikkelen ligger bak en betalingsmur

Skal prøve.
YummuMummy aka Veronica Fjeld som er kroppsaktivist, stand-up komiker og journalist har mange følgere
Hun reagerte på hvordan Iselin Guttomersen intervjuet ledren av firmaet som laget pulveret  samtidig som kritiske kommentarer ble fjernet. Guttormsen som hadde mottatt kritikk samlet Daglig Leder, Utviklings direktør og eieren for å forsvare pulveret. 

Summa sumarum - Fjeld reagerer på hvordan Guttormsen går frem, hvem som ble intervjuet og habiliteten her og det at alt som heter saklig kritikk blir fjernet. Det handler om troverdigheten her. Trekker også frem at hun vil ha plattformer man kan stole på og påvirkere som VET hva de holder på med ( her er det jo heller begrenset på hva de faktisk har peiling på)

Guttormsen har fjernet innlegget og forklarer hvorfor på instagram story.  

Kunne nok skrevet så mangt mer, men har ikke tid hehe :)Alt i alt synes jeg det er utrolig bra at en profil som YummyMummy stikker seg frem og de som har lest kommentaren som hun la på Guttormsen sin side vil se at dette ikke er trolling, men saklig konstruktiv kritikk.

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MiominMio skrev:

Skal prøve.
YummuMummy aka Veronica Fjeld som er kroppsaktivist, stand-up komiker og journalist har mange følgere
Hun reagerte på hvordan Iselin Guttomersen intervjuet ledren av firmaet som laget pulveret  samtidig som kritiske kommentarer ble fjernet. Guttormsen som hadde mottatt kritikk samlet Daglig Leder, Utviklings direktør og eieren for å forsvare pulveret. 

Summa sumarum - Fjeld reagerer på hvordan Guttormsen går frem, hvem som ble intervjuet og habiliteten her og det at alt som heter saklig kritikk blir fjernet. Det handler om troverdigheten her. Trekker også frem at hun vil ha plattformer man kan stole på og påvirkere som VET hva de holder på med ( her er det jo heller begrenset på hva de faktisk har peiling på)

Guttormsen har fjernet innlegget og forklarer hvorfor på instagram story.  

Kunne nok skrevet så mangt mer, men har ikke tid hehe :)Alt i alt synes jeg det er utrolig bra at en profil som YummyMummy stikker seg frem og de som har lest kommentaren som hun la på Guttormsen sin side vil se at dette ikke er trolling, men saklig konstruktiv kritikk.

 

Nydelig, takk! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint at folk skriver om det, men det er trist at slike som IG bare slipper unna fordi de velger å blokkere og late som ingenting, samme gjelder managementet, de bare holder kjeft og flytter og inn i den rosa bobla !

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så flau. Tenk å intervjue et ekspertpanel bestående av folk som tjener penger på produktet for å fortelle kritikerne at de tar feil :ler: Hun klarte å slå i bordet med knallharde fakta der ja :Knegg: 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hjarte skrev:

Jeg blir så flau. Tenk å intervjue et ekspertpanel bestående av folk som tjener penger på produktet for å fortelle kritikerne at de tar feil :ler: Hun klarte å slå i bordet med knallharde fakta der ja :Knegg: 

Hadde jeg vert hu så hadde jeg skammet meg litt 🙈😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Gull vaffel skrev:

Hadde jeg vert hu så hadde jeg skammet meg litt 🙈😂

Det burde du :lol: Det burde vi alle :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Gleder meg STORT å komme inn å lese de siste sidene i denne tråden. Endelig har folk begynt å åpne øynene for denne fadesen av en influenser. Har sagt hele veien at denne personen er usmakelig og useriøs! 
Irriterer meg IHJEL at denne personen får dure frem som ingenting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...