Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Fikk henne opp som foreslått på Instagram, og så litt på Bloggerne, for å prøve å forstå kasusen. 
Klarer overhodet ikke å forstå at noen ønsker å fremstå så tilgjort, utlevere barna, virke så uprofesjonell som sexolog.
Og for hva? Er det berømmelse eller penger som driver henne? 
Skjønner at hun setter pris på at noen har sendt meldinger om at hun er viktig som forbilde. 
Men de fleste ser vel at dette er en person som setter sin egen vulgaritet høyere enn reelle utfordringer? 

Endret av Imblar
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ingen stor fan av henne fra før, men tenkte gi henne en sjanse helt til jeg så hva hun skrev til Morten.. Her tapte hun skikkelig! Jeg forstår ikke at David Eriksen  ønsker å ha henne på laget.. Useriøst! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Marie1987 skrev:

Var ingen stor fan av henne fra før, men tenkte gi henne en sjanse helt til jeg så hva hun skrev til Morten.. Her tapte hun skikkelig! Jeg forstår ikke at David Eriksen  ønsker å ha henne på laget.. Useriøst! 

Hvem Morten ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref 

18 minutter siden, Gull vaffel skrev:

Vulgært, og veldig flaut 🙈 dette burde hun slette 

Til å være opptatt av å «snakke hverandre frem» og «bygge hverandre opp» så er dette meget spesielt. Det settes fokus på en praksis som er ugrei og man ønsker en debatt om det, så skal de som jobber i denne bransjen ta det personlig og oppføre seg som de er fjortiser... Ingens seriøs «bedrift» som holder på sånn, kom gjerne med motsvar men da må det da kunne holdes på ett saklig nivå. At det er enkelte influensere han brukte som eksempel er jo ganske naturlig -hvordan skal man ellers belyse problemet?! Det trengs å ryddes opp i bransjen så retningslinjene blir like for alle som prøver å få det til, derfor er det viktig at etablert praksis som gagner noen men er ulempe for andre, blir satt spørsmålstegn ved. Såpass burde også Iselin Guttormsen vite. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, GulleGull skrev:

Ref 

Til å være opptatt av å «snakke hverandre frem» og «bygge hverandre opp» så er dette meget spesielt. Det settes fokus på en praksis som er ugrei og man ønsker en debatt om det, så skal de som jobber i denne bransjen ta det personlig og oppføre seg som de er fjortiser... Ingens seriøs «bedrift» som holder på sånn, kom gjerne med motsvar men da må det da kunne holdes på ett saklig nivå. At det er enkelte influensere han brukte som eksempel er jo ganske naturlig -hvordan skal man ellers belyse problemet?! Det trengs å ryddes opp i bransjen så retningslinjene blir like for alle som prøver å få det til, derfor er det viktig at etablert praksis som gagner noen men er ulempe for andre, blir satt spørsmålstegn ved. Såpass burde også Iselin Guttormsen vite. 

Godt skrevet!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommentaren til Iselin tyder på dårlige kommunikasjonsevner, og ikke minst er dårlig ordforråd. Om å gjøre å makse ut eder og galle liksom.

Noen ganger overhører jeg barn med et utrolig stygt språk, og undrer meg over hvor sånt kommer fra. Og gang på gang får man bekreftet at sånt plukker de opp hjemme. "Mamma/pappa skriver/sier det jo, så da er det ok." Forbilder? Not so much!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 29_j skrev:

Iselin er sexolog og uttaler seg slikt? Rævsaft? Flaut, rett og slett! Det å kommentere utseende på andre er vel det mest gale her. Av og til lurt å tenke før man buser ut noe. 

La merke til det samme. Så utrolig flaut av henne, ante ikke at hun ville synke så lavt. Unfollow, unfollow, unfollow! Dette er dessverre ikke noe forbilde.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg hvor «hyggelig» hun er på privaten når hun er slik som dette offentlig.. 

Før tenkte jeg at mannen var en drittsekk med tenke på utroskapen, nå tenker jeg at han gjør seg selv og henne en tjeneste med å avslutte forholdet.

ja.. det er vel ikke fint av meg å ha formeninger om et forhold jeg selv ikke er en del av. Men nå har dama bygget karriere på å utlevere dette forholdet. Nevner utroskapet på inn og ut pust.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, J.. skrev:

 

Screenshot_20200820-091428.png

Screenshot_20200820-091519.png

Følger ikke Iselin men vil følge Morten etter dette.

Ingen tvil om hvem som er den voksne her

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Marie1987 skrev:

Var ingen stor fan av henne fra før, men tenkte gi henne en sjanse helt til jeg så hva hun skrev til Morten.. Her tapte hun skikkelig! Jeg forstår ikke at David Eriksen  ønsker å ha henne på laget.. Useriøst! 

Jeg hadde også tenkt å gi henne en (ny) sjanse. Særlig etter intervjuet hvor hun skrev at hun skulle skjerme barna i denne sesongen av Bloggerne. Riktignok av av helt feil årsaker, grunnen til skjermingen var at hun ikke orket kritikk fra mammapolitiet, det hadde ingenting med barns lovfestede rett til privatliv. Men hey, skjerming er skjerming. Så kommer vi 8 minutter ut i første episode av Bloggerne, og der har vi skjermen fullt av barn i en uheldig setting. Er det mulig å være mer blåst?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Felis skrev:

Jeg hadde også tenkt å gi henne en (ny) sjanse. Særlig etter intervjuet hvor hun skrev at hun skulle skjerme barna i denne sesongen av Bloggerne. Riktignok av av helt feil årsaker, grunnen til skjermingen var at hun ikke orket kritikk fra mammapolitiet, det hadde ingenting med barns lovfestede rett til privatliv. Men hey, skjerming er skjerming. Så kommer vi 8 minutter ut i første episode av Bloggerne, og der har vi skjermen fullt av barn i en uheldig setting. Er det mulig å være mer blåst?

Hvilken uheldig setting var det? At de var i gangen og skulle gå ut døra? Husker ikke 🙉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Hvilken uheldig setting var det? At de var i gangen og skulle gå ut døra? Husker ikke 🙉

Jeg kommer ikke til å skrive akkurat hva jeg reagerte på, men la oss si at CBE er opptatt av å ta "delikate" bilder av barna. Det er åpenbart ikke Iselin. Ta en titt til på nærbilde av barnets ansikt, så skjønner du hva jeg mener...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Felis skrev:

Jeg kommer ikke til å skrive akkurat hva jeg reagerte på, men la oss si at CBE er opptatt av å ta "delikate" bilder av barna. Det er åpenbart ikke Iselin. Ta en titt til på nærbilde av barnets ansikt, så skjønner du hva jeg mener...

Hmm, okei. Skulle vel uansett ikke hatt med barna i det hele tatt. 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaisamaia skrev:

Hvilken uheldig setting var det? At de var i gangen og skulle gå ut døra? Husker ikke 🙉

Hu sikter nok til at minste jenta hadde mat rundt munnen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, Gull vaffel skrev:

Hu sikter nok til at minste jenta hadde mat rundt munnen 

Det er jo ikke en dårlig setting, det er slik livet er.

Men er prinsipielt imot at barna draes inn i SoMe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet litt respekten for henne etter at hun kom med den frekke kommentaren til Morten. Hun er voksen, å kommentere sånt får hun holde seg for god for! 😤

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, 29_j skrev:

Iselin er sexolog og uttaler seg slikt? Rævsaft? Flaut, rett og slett! Det å kommentere utseende på andre er vel det mest gale her. Av og til lurt å tenke før man buser ut noe. 

Er ikke første gang jeg reagerer på ting hun sier som sexolog. Hun er en sexolog i kvinnens favør, for menn derimot... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...