Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Iselin har Mia Gundersen som gjest i den siste episoden av podden sin. Nok en gang klarer hun å banke inn sin egen utroskapshistorie... Opptil flere ganger. Synes hun generelt er dårlig med å la gjestene få slippe til i samtalen. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er det ok for en gift kvinne å sove over hos en mannlig kollega (??), og i tillegg bete se så usmaklig full? Hun har en datter, mann, foreldre og svigerforeldre. Hvis jeg var mannen hennes så hadde jeg ikke sluppet henne inn døra mi dagen etter

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte henne så godt før. Virket så trivelig, nedpå og jordnær. 

Nå synes jeg hun virker litt høy på seg selv og blir bare drøyere og drøyere. Virker som kjendis-statusen har gått litt til hodet på henne? Ellers sliter hun mer mtp utroskapen enn det hun vil innrømme..?Virker litt desperat... 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mocca1 skrev:

Hvordan er det ok for en gift kvinne å sove over hos en mannlig kollega (??), og i tillegg bete se så usmaklig full? Hun har en datter, mann, foreldre og svigerforeldre. Hvis jeg var mannen hennes så hadde jeg ikke sluppet henne inn døra mi dagen etter

Kanskje fordi han kollegaen er homofil ? Kanskje Fordi hun er en voksen kvinne som drikker så mye hun vil uavhengig av hva mannen  mener 🤷‍♀️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salig blanding av full mor som sover hos en annen mann, strap on dildo  så etterfulgt av ettermiddagshygge med barnet på sosiale medier.... litt spesiell Instagram konto.... 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gull vaffel skrev:

Kanskje fordi han kollegaen er homofil ? Kanskje Fordi hun er en voksen kvinne som drikker så mye hun vil uavhengig av hva mannen  mener 🤷‍♀️

Han har kone og barn, kona var også på festen- og sov nok også i leil/huset. Så her overdramatiseres det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde oppriktig at kontoen hennes hadde blitt stengt ned jeg. For fant henne ikke på insta, betyr det at jeg også ble blokkert da? Jeg skrev bare en generell kommentar om at influencere snakker positivt om alt de får betalt for og derfor ikke stoler på det de sier generelt. Men jeg er digger jo iselin og alt hun fronter fordet. Nå ble jeg skuffa kjente jeg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Skogsjenta skrev:

Trodde oppriktig at kontoen hennes hadde blitt stengt ned jeg. For fant henne ikke på insta, betyr det at jeg også ble blokkert da? Jeg skrev bare en generell kommentar om at influencere snakker positivt om alt de får betalt for og derfor ikke stoler på det de sier generelt. Men jeg er digger jo iselin og alt hun fronter fordet. Nå ble jeg skuffa kjente jeg. 

Da er du nok blokkert ja. 
Hun blokkerer alle for tiden bare det er et ørlite snev av kritikk, enda så saklig den er.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
12 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Iselin har Mia Gundersen som gjest i den siste episoden av podden sin. Nok en gang klarer hun å banke inn sin egen utroskapshistorie... Opptil flere ganger. Synes hun generelt er dårlig med å la gjestene få slippe til i samtalen. 

Jeg hørte min første episode av podcasten hennes, den med Melina, og syns det var bra. Hun nevnte utroskapen der også. Eneste jeg reagerte nevneverdig på, var når hun spurte Melina angående hvilken type penis hun foretrekker. Jeg syns det er veldig rart at en sexolog stiller det spørsmålet - spør hun sine mannlige gjester om hvilke fitter de foretrekker? Jeg tror ikke et svar som "trang mus med små indre kjønnslepper og klitoris med størrelse på en ert" hadde vært så godt mottatt. Mens stor pikk og ikke "sånn liten", det er helt innafor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
1 time siden, Lirah skrev:

Jeg hørte min første episode av podcasten hennes, den med Melina, og syns det var bra. Hun nevnte utroskapen der også. Eneste jeg reagerte nevneverdig på, var når hun spurte Melina angående hvilken type penis hun foretrekker. Jeg syns det er veldig rart at en sexolog stiller det spørsmålet - spør hun sine mannlige gjester om hvilke fitter de foretrekker? Jeg tror ikke et svar som "trang mus med små indre kjønnslepper og klitoris med størrelse på en ert" hadde vært så godt mottatt. Mens stor pikk og ikke "sånn liten", det er helt innafor? 

Og her har vi essensen i dette fesjået av en forferdelig ufiltrert og grenseløs sexolog. Hvor er refleksjonene og profesjonaliteten? Det handler kun om å sanke likes å få nye følgere, for å leve av sosiale medier. Greit nok at hun velger å ha en vulgær tilnærming til en så seriøs  jobb, men at hun velger å dra mindreårige inn i denne vulgære delen av bedriften sin? Mange har sagt ifra til henne om at hun burde ha en «jobbkonto» slik at man ikke trenger å se mindreårige og såpass støtende innhold på samme sted. Men denne vulgære dama vet best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun kallt seg selv for komiker, så hadde det vært greit. Men hun vil framstå som en fagperson på feltet seksualitet - og det plager meg. (Jeg synes forsåvidt ikke hun er morsom heller, men smaken er som baken.) Fordi hun er mye i offentligheten - og gjør hele tittelen sexolog til en vits. Sex er viktig i de flestes liv - og også vanskelig for mange av ulike årsaker, De som sliter synes ikke det er morsomt.. Og jada, man kan tulle og fjase om sex, men kall det for det da - tull og fjas! Ikke kall deg selv profesjonell! Tipper at Truls på 34 ikke synes det er mye humor i at han har liten penis, eller at Tove på 27 ler mye og godt av at hun føler underlivet hennes ser rart ut. 

Endret av Oransjesjel
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
2 minutter siden, Oransjesjel skrev:

Hadde hun kallt seg selv for komiker, så hadde det vært greit. Men hun vil framstå som en fagperson på feltet seksualitet - og det plager meg. (Jeg synes forsåvidt ikke hun er morsom heller, men smaken er som baken.) Fordi hun er mye i offentligheten - og gjør hele tittelen sexolog til en vits. Sex er viktig i de flestes liv - og også vanskelig for mange av ulike årsaker, De som sliter synes ikke det er morsomt.. Og jada, man kan tulle og fjase om sex, men kall det for det da - tull og fjas! Ikke kall deg selv profesjonell! Tipper at Truls på 34 ikke synes det er mye humor i at han har liten penis, eller at Tove på 27 ler mye og godt av at hun føler underlivet hennes ser rart ut. 

Dette. Aksept for ulikheter er så jævla viktig og jeg trodde at en sexolog ville være først i rekka for å fronte dette, men Iselin gjør det åpenbart ikke. Hun gjorde det ikke i denne episoden iallefall, jeg skal høre resten.

Jeg syns sexprat er artig og interessant, og jeg håper hun kan lære meg noe, men forventningene mine er lave.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Boletta skrev:

Trykket unfollow jeg nå. Fordi hun blokker konstruktive spørsmål. Feigt av en som liksom skal være tøff. Jeg tror forøvrig hun er langt fra tøff, men heller svært usikker. 
 

og jeg som likte henne så godt lenge. 

Hun er kjempe usikker på seg selv. Det er derfor hun er så vulgær i alt hun gjør. Prøver altfor hardt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier at hun har slettet videoen nå fordi folk la igjen kritikk, selv om den var konstruktiv, hun vil ha en positive Vibe på profilen sin... derfor hun blokkerer folk og. At en bedrift kan holde på sånn... 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
33 minutter siden, marthes skrev:

Hun sier at hun har slettet videoen nå fordi folk la igjen kritikk, selv om den var konstruktiv, hun vil ha en positive Vibe på profilen sin... derfor hun blokkerer folk og. At en bedrift kan holde på sånn... 

Har vi hørt den før? Fra selveste morgodhjerta, ABD.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at skal man fronte noe sånt må man tåle kritikk, og tåle å stå i stormen. Ikke bukke under med en gang. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Gull vaffel skrev:

Jeg tenker at skal man fronte noe sånt må man tåle kritikk, og tåle å stå i stormen. Ikke bukke under med en gang. 

Tror enkelte av de folka i den kretsen rundt det managementet/bloggerne bare lever på en annen planet av og til, evt en egen liten rosa sky/boble... hvor de bare kjører på sånn her hele tiden og sleiker hverandre opp etter ræva og blir pusha frem av tv2... savner at noen skikkelig journalister kunne gravd litt rundt i den «øverste» sirkelen rundt bloggerne... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er utsikter for penger i egen lomme, så er det vel få som vil være kritiske eller stille spørsmål ved enkelte ting. Ingen manager stopper en influenser når pengene renner inn, selvom vedkommende sikkert i mange tilfeller vet at influenseren går langt over streken/driter seg ut. Penger er penger. De dytter klovnene ut på scenen og ler hele veien til banken. 

Endret av Oransjesjel
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
2 minutter siden, Oransjesjel skrev:

Når det er utsikter for penger i egen lomme, så er det vel få som vil være kritiske eller stille spørsmål ved enkelte ting. Ingen manager stopper en influenser når pengene renner inn, selvom vedkommende sikkert i mange tilfeller vet at influenseren går langt over streken/driter seg ut. Penger er penger. 

Er hun en del av UI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...